Mihin maahan et ikinä haluaisi matkustaa?
Itselläni on ainakin irak, Afganistan, syyria ja suurin osa lähi-idän maista. Naisten oikeuksien puuttuminen, terrorismin uhka ovat pääsyitä. Pohjois-Koreaan en myöskään haluaisi. Ahdistaisi olla siellä.
Kertokaa omia mielipiteitänne :)
Kommentit (94)
Edellämainittujen lisäksi Dubai / Arabiemiraatit. Vaikuttaa todella hämäräperäiseltä maalta, jossa ihmisoikeuksia ja naisten oikeuksia poljetaan kulissien takana, mutta turisteja houkutellaan vettä ja sähköä törsäilevällä ökyllä. En tosin ole käynyt, mutta tämän mielikuvan vuoksi en koskaan halua myöskään mennä.
En mihinkään köyhään maahan jossa, ei ole sananvapautta ja jossa on sotilasjuntta tai vastaava epädemokraattinen hallitus ...ei ku, justhan mä olin Thaimaassa.
Mitä vikaa on Itävallassa tai Brasiliassa. Nuo sodassa olevat tai siitä toipuvat maat mä ymmärrän.
En halua enää Ranskaan koska siitä on tullut niin levoton maa, ja kaikkea muuta kuin katolinen. Perheemme myi pois Nizzan asuntomme viime keväänä ja parit muut sukulaiset ja tutut aikovat myydä omansa. Sen jälkeen siellä ollut myös levottomampaa kun mafialaiset levittäytyivät sinne muualta päin Välimerta.
Kuubaan.
Siellä on vaan seksilomailevia lärpyttäviä mummoja ja ryösteleviä slummiasukkaita.
Moni teistä mainitsee maita jonne on käytännössä mahdotonta matkustaa täältä Suomesta! :D Joko sinne ei lennetä länsimaista tai sitten ette saa sellaisia papereita että sinne pääsisi.
Arabiemiraatit! Kouluttamaton ja sivistymätön väki matkustelee täältä johonkin wt-Dubaihin joka on maailman tunnetuin ihmisoikeuksien sortomaa! Naisella ei ole siellä mitään arvoa, niitä voi raiskata eikä joudu edes vankilaan vaan nainen paiskataan vankilaan jos menee ilmoittamaan että hänet on raiskattu. Rikkaat miehet käyttävät nuoria kauniita blondeja kirjaimellisesti vessanpyttyinä, hienojen kulissien takana pyörii prostituutio ja huumeet isoissa mittakaavoissa ym. ällöä.
Aika kapeakatseista väkeä täällä.. Olen käynyt monessa tässä ketjussa mainitussa maassa, enkä kadu kyllä yhtään. Matkailu avartaa ja ymmärrys noista maista on huomattavasti korkeammalla tasolla. Omat ennakkoluulot ovat tosiaankin osoittautuneet pelkiksi ennakkoluuloiksi.
USA. Ylimieliset jenkit jotka kuvittelevat olevansa maailmannapoja eivätkä osaisi edes paikantaa Suomea kartalla. Ei kiitos.
Venäjä, Valko-Venäjä, Ukraina, Uzbekistan sun muut -stanit, Mongolia
Näistä normaaleista matkailumaista Intia. Saasteet. Naisten kohtelu.
Turkki. Naisten kohtelu. Erittäin todennäköinen terrori-isku.
Vierailija kirjoitti:
Moni teistä mainitsee maita jonne on käytännössä mahdotonta matkustaa täältä Suomesta! :D Joko sinne ei lennetä länsimaista tai sitten ette saa sellaisia papereita että sinne pääsisi.
No nyt kiinnostaisi tietää enemmän. Mihin maihin on mahdotonta matkustaa?
T: esim. P-Koreassa, Syyriassa ja Etelä-Sudanissa turistina käynyt suomalainen.
Irak (Olin siellä vuoden, eikä ikinä enää!)
Afganistan
Iran
Somalia
Syyria
Ja ennen kuin joku tuomitsee rasistiksi, olen muslimi.