Mihin maahan et ikinä haluaisi matkustaa?
Itselläni on ainakin irak, Afganistan, syyria ja suurin osa lähi-idän maista. Naisten oikeuksien puuttuminen, terrorismin uhka ovat pääsyitä. Pohjois-Koreaan en myöskään haluaisi. Ahdistaisi olla siellä.
Kertokaa omia mielipiteitänne :)
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ainakin irak, Afganistan, syyria ja suurin osa lähi-idän maista. Naisten oikeuksien puuttuminen, terrorismin uhka ovat pääsyitä. Pohjois-Koreaan en myöskään haluaisi. Ahdistaisi olla siellä.
Kertokaa omia mielipiteitänne :)
Samat maat kuin sulla.. samoista syistä. Lisätään tuohon vielä Venäjä
Vierailija kirjoitti:
Irak (Olin siellä vuoden, eikä ikinä enää!)
Afganistan
Iran
Somalia
SyyriaJa ennen kuin joku tuomitsee rasistiksi, olen muslimi.
Ei se tee ihmisestä rasistia, jos hän ei halua matkustaa johonkin maahan. En olisi uskonut, että rasismin määritelmä voi laajeta vielä tällaiseenkin :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irak (Olin siellä vuoden, eikä ikinä enää!)
Afganistan
Iran
Somalia
SyyriaJa ennen kuin joku tuomitsee rasistiksi, olen muslimi.
Ei se tee ihmisestä rasistia, jos hän ei halua matkustaa johonkin maahan. En olisi uskonut, että rasismin määritelmä voi laajeta vielä tällaiseenkin :P
Nykymaailmassa pitäisi olla koko ajan varuillaan mitä päästää suustaan ettei vain leimata rasistiksi..
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on Itävallassa tai Brasiliassa. Nuo sodassa olevat tai siitä toipuvat maat mä ymmärrän.
Brasilia on kuulemma ihan hirveän väkivaltainen maa, siellä ryöstetään ja ammutaan ihmisiä joka päivä. Turistina vain tietyille alueille voit mennä, ja vain ryhmänä. Siellä on valtavasti rikollisuutta ja huumeita. Eikä sitä voi selittää pelkästään köyhyydellä, koska Aasiassakin on paljon köyhyyttä, mutta siellä on silti monissa maissa täysin turvallista liikkua. Yhteiskunnan moraali on eri maissa hyvin erilainen eikä köyhyys todellakaan ole selittävä tekijä.
🇺🇦🇮🇱
Arabiemiraatteihin en menisi naisten kohtelun vuoksi. Eniten kuitenkin halveksin Israelia johon en varmasti ikinä tule viemään veromarkkojani. Halveksin myös muita ihmisiä jotka lomailevat Israelissa, joka on roistovaltio vailla vertaa.
Miksi monella on Venäjä listalla? Esimerkiksi Pietari on mahtava paikka turistille, paljon nähtävää ja lähellä.
Kaikki sellaiset maat ja maiden alueet, missä ei ole toimivaa sisävessajärjestelmää.
Intia - mielikuva likaisesta, haisevasta maasta ja järkyttävästä liikenteestä
islanti - karu kylmä luonto ei sytytä
Dubai ja arbian maat noin yleensä... ja koko lähi-itä, orjien, islamin ja ym. takia. Kanada, feminismin takia... Osa Afrikan maista, yleiset levottomuudet... Rio de Janeiro ja lukuisat alueet Etelä-Amerikassa, Meksiko... jne. jne. jne.
Lähes kaikkialle haluaisin jo ihan tutkimustarkoituksissa. Olen siis tuleva tutkija ja sodassa olevat maat ovat hedelmällistä maaperää tieteelliselle tutkimukselle. Monien mielestä tosin epäeettistä.
Jos ihan järjellä ja eloonjäämishalulla mietitään niin Mauritania, Libya, Somalia, Eritrea, Saudi-Arabia, Jemen, kaikki rikkaat emiirikunnat, Pakistan, Bangladesh, Papua Uusi-Guinea, Venezuela, Irak, Syyria, Länsi-Afrikan valtiot voisi jättää välistä ilman turvahenkilöstöä.
Syyria, Irak, Afganistan, Somalia, Etelä-Sudan, Jemen, Keski-Afrikan tasavalta...
Hondurasin murhapääkaupunkiin San Pedro Sulaan en edellämainittujen lisäksi uskaltaisi matkustaa. Siellä on hotellien edessä piikkilangat, aseistetut vartijat 24/7 ja harhaluodit lentelevät. Ei kiitos.
Irak, Afganistan, Somalia, Ruotsi ...