Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kohtuullista kysyä naiselta tapailuvaiheessa kuinka monta kertaa hän on hoidattanut sp-taudin itseltään pois?

Vierailija
23.01.2017 |

Koska minusta tuo kertoo melko paljon ihmisestä. Onko se jotenkin arka asia naiselle kertoa tuo, ja kuinka monen uskotte edes kertovan totuuden kysyttäessä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka AP:lla onkin kyseenalaiset motiivit, niin muistutuksena arvon leideille, että mm. herpes ja kondylooma voivat tarttua kondomin suojaaman alueen ulkopuolelta ja lisäksi kortsu voi hajota säpäleiksi. Seksuaaliterveys on siis sinänsä täysin aiheellinen juttu käsitellä kun sänkypuuhiin ryhtyy. Sillä toisella on oikeus tietää mihin ryhtyy, vaikka teitä ei kiinnostaisikaan. Mutta vittuilua ei tarvitse sietää tietenkään.

Vierailija
42/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta to kysymys ei kerro oikeastaan yhtään mistään. Vastaus voi olla nolla kertaa vaikka olisi paneskellut paljaalla eri miehiä joka viikonloppu mutta ei ole koskaan a) saanut tartuntaa b)vaivautunut hoitamaan tauteja c)edes käynyt testeissä. Joku toinen taas on pitkässä parisuhteessa saanut pettäjäpuolisoltaan taudin tai pari. 

Ei sillä, että tuo kysymys olisi muutenkaan fiksu, sovelias tai antaisi kysyjästä positiivisen kuvan treffikumppanille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut sukupuolitautia mutta jos mies kysyisi treffeillä moista niin olisi kyllä viimeiset treffit hänen kanssaan.

Sama. Tulisi lievästi sanottuna häiriintynyt mielikuva. :D 

Trolli tai ei, olen tavannut sen verran outoja miehiä deiteillä, että voisi olla tottakin. Joku asperger, joka ei vain tajua, vaikka miten selitettäisiin, että noin ei voi toimia, jos haluaa tavata jatkossakin. Paitsi jos se toinen on yhtä autisti. :)

Miten niin en tajua? Johan minä asiallisesta vastauksesta kiitin. Puhutko itse treffeillä toisista ihmisistä apergereina ja autisteina? Ap

Tuo kommenttini on huomattavasti vähemmän törkeä kuin sinun suunnittelemasi kysymys ja silti loukkaannuit, jännä juttu. Tunnen pari aspergeria ja he nyt ovat tuollaisia. Ei se ole mikään loukkaus todeta, että sosiaalinen havainnointikyky puuttuu. Se on kuitenkin neurologinen poikkeus. Muu maailma ei vain tule tajuamaan, joten kannattaa opetella, miten toimia. 

Vierailija
44/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi ainakin mieleen, että miehellä itsellään on ollut niin monet kerrat erilaisia tauteja, että sen vuoksi ottaa asian puheeksi.

Vähän niin kuin mies, joka kysyy heti jostain huumeiden käytöstä, haluaa sillä tavalla tasoitella sitä, että itse käyttää.

Vierailija
45/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun sä joltain pillua edes saisit :D

Vierailija
46/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on kohtalainen indikaattori naisen luonteesta, jos tällä on useampia seksitauteja ollut.

Minä voisin vastata rehellisesti ettei tauteja ole koskaan ollut, enkä todellakaan ole ollut tarkka tavarastani, päinvastoin. Paljon siveämmille kavereilleni on tullut kyllä tartuntoja, minulle ei.

Vierailija
47/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oletus että naisella ylipäätään olisi sukupuolitautia vai ajatteletko että suurin osa naisista on niin horatsuja että tuo on asia, jota sinun tulee välittömästi kysyä naiselta?