Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kohtuullista kysyä naiselta tapailuvaiheessa kuinka monta kertaa hän on hoidattanut sp-taudin itseltään pois?

Vierailija
23.01.2017 |

Koska minusta tuo kertoo melko paljon ihmisestä. Onko se jotenkin arka asia naiselle kertoa tuo, ja kuinka monen uskotte edes kertovan totuuden kysyttäessä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeahan voi kysyä, mutta en ihmettelisi, jos moni nainen pitäisi kysymystä tungettelevana ja asiattomana. Kysymyksenasettelu tuntuu sisältävän ajatuksen, että olettaisit naisella joskus olleen sp-tauteja ja pidät häntä mahdollisesti jotenkin inhottavana ja tahriintuneena. Se on kova kolaus viehättävyydellesi hänen silmissään.

Jos asia on sinulle tärkeä, sittenhän sinun on sitä kysyttävä, vaikka se tarkoittaisi sitä että joudut etsimään deittikumppania joka pitää kysymystä sopivana.

Jos mahdollista, yritä keksiä hienotunteisempi tapa udella asiaa.

Vierailija
22/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit kysyä, jos haluat tapailunne loppuvan. Tuo ei nimittäin ole kovinkaan älykästä sosiaalisesti. Moni nainen voi tulkita asian siten, että koet tämän hutsuna tai vastuuttomana. Ja muutenkaan alkuvaiheessa ei yleensä oteta esille kovin arkaluonteisia aihealueita. Sukupuolitauti voi tulla esim. raiskauksesta tai siitä, että ex-kumppani valehtelee/ei ole tietoinen omasta taudistaan.

Okei, eli ei ole soveliasta kysyä, koska tauteja saaneet naiset pahoittavat mielensä siitä, että asia paljastuu? Mutta toisaalta sehän on minulle aivanse ja sama, koska en sellaista naista haluaisikaan. Ap

Ei ole soveliasta kysyä, koska hyvin suurella todennäköisyydellä naisen mieli pahoittuu, riippumatta siitä, onko hänellä ollut sukupuolitauteja tai ei. Nainen voi alkaa miettiä, miksi luulet hänen saaneen tauteja - ajatteletko hänen olevan täysin kevytkenkäinen. Ja mitä asia sinulle ylipäätään kuuluu ---> ärtymys ja epäilys sinua kohtaan. Sosiaalisiin piilonormeihin kuuluu, että arkaluonteisia asioita ei kysytä tapailuvaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ap:n oma tautikanta?

Huuliherpes, ei koskaan ollut mitään muuta. Ap

Et oo varmaan pussailua pidemmälle naisen kanssa edennyt.

Vierailija
24/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on kohtalainen indikaattori naisen luonteesta, jos tällä on useampia seksitauteja ollut.

Vierailija
25/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on järkevä ja aiheellinen. Saat huolehtia terveydestäsi ja olla tietoinen siitä, mille kehoasi altistat. Mutta saamassasi vastauksessa sinua AP pitäisi lukumäärien sijaan kiinnostaa se, onko mahdollisesta taudista enää haittaa vai eikö ole. Muulla ei pitäisi olla merkitystä.

Vierailija
26/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitäisin kyllä outona kysymyksenä, vaikka minulla ei ole ikinä sp-tautia ollutkaan :D Testeissä voi vaatia käymään, ennen kuin jätetään kondomi pois, mutta muuten tuota ei ole minusta järkeä kysyä, kyllä se ihmisen luonne selviää muillakin kysymyksillä.

Mutta minusta on järkeä kysyä. Siksi halusinkin tietää, että millä tavalla tuohon kysymykseen suhtaudutaan, että saan selville onko tässä kärtettävä tuota tietoa jotenkin hienovaraisemmin. Ap

Jos haluaa treffien jatkuvan ja tapailun menevän vielä joku päivä sille tasolle, että kysymyksellä olisi edes sinulle merkitystä, niin en suosittele kysymään. Oli naisella ollut sukupuolitautia tai ei, niin kysymyksellä on niin annat itsestäsi niin oudon kuvan, että naiset juoksevat sinua karkuun.

Ok. Kiitos hyödyllisestä ja asiallisesta vastauksesta. Ap

Vierailija
27/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuliherpes ei ole sukupuolitauti. By the way, oletko täysin varma, ettei sinulla ole ollut sukupuolitauteja? Tiedätkös, ettei kaikkia tauteja edes testata ilman oireita? Mitäpä jos laittaisit tänne omakannastasi kuvakaappauksen! Noin, tuntuuko kivalta?

Vierailija
28/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä kysyä jos et haluat treffien jatkuvan.

Vierailija
29/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe on järkevä ja aiheellinen. Saat huolehtia terveydestäsi ja olla tietoinen siitä, mille kehoasi altistat. Mutta saamassasi vastauksessa sinua AP pitäisi lukumäärien sijaan kiinnostaa se, onko mahdollisesta taudista enää haittaa vai eikö ole. Muulla ei pitäisi olla merkitystä.

Olen eri mieltä. Jos nainen on useampaan otteeseen saanut sp-taudin, niin kyllä se jo itsessään on varoittava merkki, vaikka taudit olisi hoidettukin. 

Vierailija
30/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ap ole tosissaan :D Pitäisin miestä outona ja ihmettelisin, miten hänelle edes tulee tuollainen mieleen. Eri asia tietysti kysyä, että onko käynyt testeissä, mutta sekin vasta tietysti sitten kun asia on ajankohtainen ja kumi ollaan jättämässä pois. Jos mies kyselisi minulta tuollaista aikaisessa vaiheessa, saisi kyllä kenkää välittömästi.

Vierailija
31/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuliherpes ei ole sukupuolitauti. By the way, oletko täysin varma, ettei sinulla ole ollut sukupuolitauteja? Tiedätkös, ettei kaikkia tauteja edes testata ilman oireita? Mitäpä jos laittaisit tänne omakannastasi kuvakaappauksen! Noin, tuntuuko kivalta?

Tietenkin minä näyttäisin omat tietoni naiselle, jos sitä häneltä pyytäisin. Tiedän kyllä mitä tauteja siellä testataan, koska olen testeissä käynyt. Ap

Vierailija
32/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut sukupuolitautia mutta jos mies kysyisi treffeillä moista niin olisi kyllä viimeiset treffit hänen kanssaan.

Vierailija
33/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on kohtalainen indikaattori naisen luonteesta, jos tällä on useampia seksitauteja ollut.

Jos jollain on tosiaan jatkuvasti tauteja, hän ei todellakaan sitä paljasta puolitutulle. Eiköhän ole niin, että saat selvitettyä vastuuntuntoisuutta jollain muulla tavalla. Esim. miten henkilö käyttäytyy ja toimii yleisesti arjessa. Ajatteleva ja tunnollinen nainen on eri riskiryhmää kuin hulivili superbailaaja, joka käyttää runsaasti päihteitä. Onhan tietysti mikä tahansa mahdollista. Jopa se, että piano putoaa päälle kadulla kävellessä.

Vierailija
34/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä jos sopivassa kohtaa sanoisit, että olet valmis puhumaan tästä asiasta ennen kuin mahdollinen seksi astuu kuvaan. Näin ilmaiset, että olet valmis kertomaan itsestäsi saman, mitä kysyt toiselta ja että olet ylipäätään ajatellut asiaa, eivät kaikki tosiaankaan kysele eivätkä kerro vaikka mitä tauteja olisi päälläkin. Näin vastapuoli voisi miettiä, haluaako puhua aiheesta kanssasi ja milloin haluaa. Minusta olisi aika kurja, jos aloittaisit suoraan tuolla, että mitäs tauteja sitä on podettu.

Vierailija
35/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut sukupuolitautia mutta jos mies kysyisi treffeillä moista niin olisi kyllä viimeiset treffit hänen kanssaan.

Sama. Tulisi lievästi sanottuna häiriintynyt mielikuva. :D 

Trolli tai ei, olen tavannut sen verran outoja miehiä deiteillä, että voisi olla tottakin. Joku asperger, joka ei vain tajua, vaikka miten selitettäisiin, että noin ei voi toimia, jos haluaa tavata jatkossakin. Paitsi jos se toinen on yhtä autisti. :)

Vierailija
36/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, joillain ei kyllä ole niin lainkaan sosiaalista älyä.

Vierailija
37/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on seksitauti, tästä pitää ihan lain mukaan toiselle kertoa. Tämän kysyminen on siis täysin ok, mutta paras muotoilla asia vaikka että milloin viimeksi on käynyt testeissä. Mutta miksi kysyä jo parantuneita tauteja? Itse sain ihan ensimmäiseltä poikaystävältäni, kun oli mennyt pettämään pitkän suhteen kunniaksi. Onneksi oli sellainen joka parantui antibiooteilla, niin kuin korvatulehdus. Toisaalta jos tällaista täytyy edes kysyä, niin on joko provo tai sellainen joka ei naista taida saada ollenkaan (tai ainakaan ansaita)

Vierailija
38/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tulisi lievästi sanottuna häiriintynyt mielikuva. :D 

Trolli tai ei, olen tavannut sen verran outoja miehiä deiteillä, että voisi olla tottakin. Joku asperger, joka ei vain tajua, vaikka miten selitettäisiin, että noin ei voi toimia, jos haluaa tavata jatkossakin. Paitsi jos se toinen on yhtä autisti. :)

Miten niin en tajua? Johan minä asiallisesta vastauksesta kiitin. Puhutko itse treffeillä toisista ihmisistä apergereina ja autisteina? Ap

Vierailija
39/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo varmaan pussailua pidemmälle naisen kanssa edennyt.

Heh, voin lyödä ensi kuun palkkani vetoa, ettei ap ole päässyt edes pussaamaan.

Vierailija
40/47 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieluummin, montako kertaa on jättänyt hoidattamatta.