Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä helvetistä tätä menkkaa riittä jo neljättä viikkoa!

Vierailija
23.01.2017 |

-

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin!

Vierailija
2/20 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli joskus sama juttu, todettiin hormonihäiriö ja pillereillä saatiin hoidettua. Suosittelen pikimmiten käyntiä lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin joulukuussa lääkärillä ja ultrasi samalla, silloin oli ollut 2 kk ilman menkkaa, ja lääkäri sanoi että kuuluukin olla vuodotonta ku on niin pieni kerros kohdussa jotan mitä lie ... sit unohtu heti joulunjälkeen pilleri ja sit meni päivä ja alko menkat, yhdellä välipäivällä jossain tuolla keskellä viikkoJa niin jatkuu edelleen. Ei ne siellä lääkärissä mitään muuta sano ku et vaihdetaan ehkäisymenetelmää. Zeracette käytössä. Minipill kokeiltu, eli microluton ja kierrukka jää jäljelle. Kysta löytyä ultrassa. Ei tutkittu sen enempää ku ei ollu vaativassa mitassa.

Vierailija
4/20 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tässä mahdollisesti kahden vuoden sisällä ruvetaan suunnittelee lasten tekoa joten ei se kierrukkakaan ole niin järkevä ku en välttämättä tarvitse niin pitkäksi aikaa ehkäisyä, ap

Vierailija
5/20 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lääkärissä käyntiä. Neljä viikkoa kestävä vuoto ei ole normaalia, paitsi jos on synnyttänyt.

Voi olla että kohta voi unohtaa perheenlisäyksen.

Vierailija
6/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kolme kertaa kuukautiset pari viikkoo mutta nyt on käynyt niin että oon vuotanu suunnilleen koko tammikuun ja huuletkaan ei o enää kovin punaset en tiiä kuinka kauan mulla riittää veri

Vierailija
7/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on provo? Nyt lääkäriin, heti tänään.

Vierailija
8/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kierukat pois ja anna kehosi rauhoittua ja levätä. Kortsut käyttöön!!

Vierailija
9/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on provo? Nyt lääkäriin, heti tänään.

(En todellakan käytä mitään kierrukkaa)

Jos tää oli mulle niin en todellakaan trollaile! Mutta iso ongelma on kun lääkärikään ei ota todesta eikä varmasti testais tauteja joita mä epäilen ja jotka mulla todennäköisesti on esim. Verenvuototauti

Vierailija
10/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myoomaa tai spontaania keskenmenoa. Mene hakemaan keltarauhaskuuri lekurilta. Verenvuototautia sulla ei ole, mutta hormonihäikkä/stressi&myoomat aiheuttavat usein  pitkittynyttä vuotoa.

Vierailija
11/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että sulla on myoomia.

Vierailija
12/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan myoomaa tai spontaania keskenmenoa. Mene hakemaan keltarauhaskuuri lekurilta. Verenvuototautia sulla ei ole, mutta hormonihäikkä/stressi&myoomat aiheuttavat usein  pitkittynyttä vuotoa.

Ja mistähän sä tai kukaan voitte muka tietää onko mulla verenvuototautia tai jotain muuta jota epäilen kun ei o testattu

Kerran yhessä lehdessä oli juttu yhestä jolla on verenvuototauti ja se sai tietää sen vasta kun yhellä sen lapsista oli se ja mä luulen että se on mun sukulainen meissä on paljon samaa mutta en tiiä onko sillä oma vai miehensä nimi vaikka on sekin nimi jollain lailla tuttu ja moni tauti myös verenvuototauti on periytyvä

Vierailija
13/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti vuoto tosi pitkään. Ultrattiin eikä syytä löytynyt. Sitten älysin että kun minulla on niin ohuet veret muutenkin, ja söin möllerin kalaöljytabletteja, niin olisiko syy niissä. Lopetin niiden syönnin niin parissa päivässä vuoto loppui.

14/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen, nainen. Ei todellakaan ole normaalia vuotaa neljättä viikkoa. Menisit lääkäriin sen sijaan että täällä kyselet. 

Vierailija
15/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, lopeta lääkkeellinen ehkäisy.

Vierailija
16/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on vaihtoehdot.

hormonihäiriö

myooma

keskeytynyt keskenmeno

kohtusyöpä (äidilläni ilmestyi "menkat" 5 vuotta niiden loppumisen jälkeen ja meni lääkäriin, onneksi ei jäänyt ihmettelemään, kohtusyöpä löytyi ajoissa.)

joka tapauksessa av-palsta ei sinua hoida kuntoon, vaan gynegologi olisi oikea osoite.

Vierailija
17/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta kai lääkärille mutta älä turhaan panikoi. Itelläkin oli joskus vuotoa viikkotolkulla, mulle sanottiin terveyskeskuksesta että luultavasti ei mitään hätää mut totta kai kantsii käydä tsekkaamassa hemoglobiini yms. Eikä mulla mitään sen kummempaa ollutkaan, lääkäri vaan kysyi onks mulla joku stressaava tilanne elämässä meneillään kun joskus se voi tuollakin tavalla vaikuttaa.

Vierailija
18/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene gynekologille (ei millekään terkkalääkärille) ja samalla voisit varata ajan psykologille

Vierailija
19/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noista minipillereistä aika usein aiheudu jatkuvaa vuotoa? Tuskin johtuu muusta.

Vierailija
20/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Meri* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistähän sä tai kukaan voitte muka tietää onko mulla verenvuototautia tai jotain muuta jota epäilen kun ei o testattu

Kerran yhessä lehdessä oli juttu yhestä jolla on verenvuototauti ja se sai tietää sen vasta kun yhellä sen lapsista oli se ja mä luulen että se on mun sukulainen meissä on paljon samaa mutta en tiiä onko sillä oma vai miehensä nimi vaikka on sekin nimi jollain lailla tuttu ja moni tauti myös verenvuototauti on periytyvä

Kuule jos sinä kärsisit siitä niin taatusti se ois jo sun tiedoissa ollut lapsena, koska sitä ois sitten ihan lähisuvussa ja suku sen tietäis. Sen sijaan että haaveilet moisesta sairaudesta, sun oisi syytä toivoa että syy on vaan myooma tai hormonit koska siihen ei kuole. Todella typerää miettiä moista - ja huomiohakuista.Et taida olla ihan penaalin terävin kynä?