Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten läpinäkyvää :D Mies lähtee hakemaan tupakkaa ja pakko käydä suihkussa ennen.

Vierailija
21.01.2017 |

Sekä laittaa hiukset,kahta eri hajustetta. Vaatteet viimisen päälle. Mun kanssa lökövaatteet päällä kulkee ja paskasena. Röökiä hakee 5min päästä mutta aikaa menee aikas kauan. ;) Oi voi mieheni,ojaa kaivat.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

€ kirjoitti:

Mitäs jos ostaisit valmiiksi varastoon sitä tupakkaa miehelle... Ja lotto yms mikä voisi olla juuri sillä hetkellä tarpeellista.... Ettei tarttis lähteä , mites se siinä kohtaa toimisi ?

Vaimon ostama olis taatusti väärää merkkiä. Ja tulitikutkin just loppu joten pakko lähteä!

Vierailija
82/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa menisin varmaan ukon viereen puunaamaan itseäni samalla mitalla. Hiukset ja meikit viimisen päälle. Jos ukko kysyisi että miksi, niin toteaisin vaan että mäkin aattelin käydä ostaan tupakkaa.

Mä muuten kerran, tai itse asiassa parikin, tein exmiehen kanssa tuolleen. Eli käyttäydyin just niinkuin hän. Vittu mikä sota siitä syttyi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puunaa itseään helposti tunninkin, jos käy vain lähikaupassa. Johtuu paniikkihäiriöstä, eikä panoreissusta.

Vierailija
84/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eVUKKA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röökin poltti ois jo tarpeeks hyvä syy jättää...

Ei vittu mikä ylimielinen ämmä olet.

Mitä ylimielistä tossa on. Tupakoimattomuus on ton edellisen kirjoittajan ehto puolisolle, sulla se saattaa olla se että kumppanin on poltettava. Monen mielestä tupakoivan hengitys haisee iljettävälle ja se yskiminen ja räkiminen saattaa myös ällöttää. Monen mielestä se on myös ihan järjetön menoerä. Jonkun mielestä tupakointi taas saattaa olla jotenkin seksikästä (?), rebeliä  tms. 

Vierailija
85/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies puunaa itseään helposti tunninkin, jos käy vain lähikaupassa. Johtuu paniikkihäiriöstä, eikä panoreissusta.

No tuo on eri asia. Ja voit varmasti todeta, että hän tulee takaisin niiden ostosten kanssa ja järkevään aikaan. Ap suhtautuu varsin kepeästi miehensä pettämiseen, mutta mikäs siinä, jos ei tunnetasolla tunnu sen pahemmalta. Ilmeisesti rakkaus on jo loppunut muutenkin.

Vierailija
86/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies käy ostamassa röökiä ja reissut venyvät monen tunnin mittaisiksi. Joo, ollaan eroamassa mutta mies ei löydä asuntoa. Random panot ei kai ukkoa huoli luokseen asumaan. Ja seksiä meillä ei ole ollut vuosiin, koska mies panee muita eikä ole halunnut mua.

Onko asunto sinun vai mikset itse muuta? Ei löydä asuntoa? Helppohan se on vanhaan jäädä, jos ei kerran tunnu olevan pakko muuttaa. Ymmärrän, et asunnot voi joskus oikeestikin olla kiven alla, mutta onhan teidän jomman kumman vain lähdettävä.

Vierailija
87/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä vaan pankkitilille sitä vararahastoa kerää. Jos olette naimisissa, mies vie siitäkin puolet.

Vierailija
88/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityöntekijöille voi varata puolen tunnin aikoja, joten aivan helposti ehtii alle tunnin "kauppareissulla" pettämään ja sinne kauppaankin, jos vaan hotelli/seksityöntekijän asunto on tarpeeksi lähellä. Suurin osa mun vakiasiakkaista oli ihan normaaleissa parisuhteessa olevia miehiä. Enää en pystyisi tohon hommaan, parikymppisenä ei tullut mietittyä asiaa niin syvällisesti. T. entinen seksityöntekijä

Vierailija
89/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksityöntekijöille voi varata puolen tunnin aikoja, joten aivan helposti ehtii alle tunnin "kauppareissulla" pettämään ja sinne kauppaankin, jos vaan hotelli/seksityöntekijän asunto on tarpeeksi lähellä. Suurin osa mun vakiasiakkaista oli ihan normaaleissa parisuhteessa olevia miehiä. Enää en pystyisi tohon hommaan, parikymppisenä ei tullut mietittyä asiaa niin syvällisesti. T. entinen seksityöntekijä

Niin ja tähän vielä tiedoksi että lähes jokainen asiakas pyysi seksiä tai edes suihinottoa ilman kondomia, vaikka olin sen moneen kertaan ennen tapaamista tehnyt selväksi, että kumi on päällä koko ajan. Että en ihan hirveästi suosittele harrastamaan suojaamatonta yhdyntää tuollaisen miehen kanssa, sillä moni muu seksityöntekijä olisi ottanut sen ylimääräisen satasen paljaalla panosta ihan mielellään.

Vierailija
90/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

€ kirjoitti:

Mitäs jos ostaisit valmiiksi varastoon sitä tupakkaa miehelle... Ja lotto yms mikä voisi olla juuri sillä hetkellä tarpeellista.... Ettei tarttis lähteä , mites se siinä kohtaa toimisi ?

Oot kai yksinkertaine. Mies ei vaikuta olevan lainkaan tupakan tarpeessa.

Taidat ite olla yksinkertainen kun et ymmärtänyt.... Siksihän kehotin ostamaan tupakat, loton ym tarpeellisen tai sellaisen jota voisi mahdollisesti tarvita jottei "tarvii" lähteä. Miten mies sitten selittää lähtönsä ?

Vierailija
91/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sit veilä olet siinä ja kuitenkin kerrot, että jätät? Siis tarkoitan, miksi edelleen esität tyhmää ja kuuntelet humpuukia?

Vierailija
92/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ilmeisesti ap tuo joka kävi seuraamassa sitä touhua?

Koska miksi hän olisi eka pitkään odotellut ja säästänyt ja nyt sitten ykskaks käynyt seuraamassa.

Ja toisekseen, jos luulee että olet töissä, lähtikö hän ennen sua sinne reissulle vai miten häh.

Vierailija
93/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

€ kirjoitti:

Huomaa hetken päästä että tarviit tamppooneja , liivatelehtiä kakkuun tai ihan mitä vaan , soitat kun arviolta pitäis olla kaupassa/ kioskilla ... Kyselet onko sitä ja onko se juuri sellainen jne . Miehet kun ei osaa selostaa, löydä jne ... Toteat et oota siellä ni tuun ite hakee , päästään sit yhtä matkaa kotiin...

Tai sanot et ootko siel paikassa x et just puhuin kaverini " y" kanssa ni sen pitäis antaa sulle se 50 € siitä takista jonka sille myin ....ellei ole missä pitäis ni mitä alkaa selostaa...

Ja kumpikos se sitten onkaan joka valehtelee ja keksii satuja? Jos mies pettää niin se pettää eikä se muuksi moisella urpoilulla muutu.

N40

Vierailija
94/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

€ kirjoitti:

Huomaa hetken päästä että tarviit tamppooneja , liivatelehtiä kakkuun tai ihan mitä vaan , soitat kun arviolta pitäis olla kaupassa/ kioskilla ... Kyselet onko sitä ja onko se juuri sellainen jne . Miehet kun ei osaa selostaa, löydä jne ... Toteat et oota siellä ni tuun ite hakee , päästään sit yhtä matkaa kotiin...

Tai sanot et ootko siel paikassa x et just puhuin kaverini " y" kanssa ni sen pitäis antaa sulle se 50 € siitä takista jonka sille myin ....ellei ole missä pitäis ni mitä alkaa selostaa...

Ja kumpikos se sitten onkaan joka valehtelee ja keksii satuja? Jos mies pettää niin se pettää eikä se muuksi moisella urpoilulla muutu.

N40

No mikä olisi sun ehdotus tässä tilanteessa kun Ap on ? Erota ilman selvyyttä ? Odottaa että toinen tunnustaa ? Miksi ei saisi käyttää keinoja jotta asiaan saa selvyyttä ?

Vierailija
95/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään en viitti kysyä koska saan järkyttävät syytökset niskaan kuinka vainoharhainen olen ja narsisti. Katotaan tuleeko kotiin puolen tunnin vai 8 tunnin päästä. 

Kerran oli 8h pois ja lähes koko tuon ajan kuulemma vain käveli ostoskeskuksen käytävillä eikä käynyt yhdessäkään liikkeessä. Ja mä olen HULLU kun en usko......

ap

Älä nyt, mun mies kävi apteekissa 4 krt viikossa, 4 tuntia kerrallaan! Impotenttinkun oli niin olisikin kyntänyt... tuskin. Itse sanoi että on yrittänyt ajatella.

Vierailija
96/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus taas on "melkoisen uskottava". Not.

Voi kun voisin soittaa sulle niin voisit vaikka tulla meille todistamaan tämän. Laita numeros.

Mikä tässä on sellaista ettet usko?

ap

Ai mikähän? Sama vanha provoilija pyörii täällä vuosia. Kyllä toi sun ap nimimerkki on jo sen verran tuttu, etten sanaakaan sun jutuistas usko.

Vierailija
97/138 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun voisin soittaa sulle niin voisit vaikka tulla meille todistamaan tämän. Laita numeros.

ap

Ai mikähän? Sama vanha provoilija pyörii täällä vuosia. Kyllä toi sun ap nimimerkki on jo sen verran tuttu, etten sanaakaan sun jutuistas usko.

Mikä ap nimimerkki? :D Luuletko oikeasti että kaikki tämän palstan keskusteluista ovat saman "ap:n" näppäimistöltä? Kun keskustelun aloittaja kommentoi viestiketjuun, hän kuittaa sen usein ap:llä = alkuperäinen postaaja.

Vierailija
98/138 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikä ap nimimerkki? :D Luuletko oikeasti että kaikki tämän palstan keskusteluista ovat saman "ap:n" näppäimistöltä? Kun keskustelun aloittaja kommentoi viestiketjuun, hän kuittaa sen usein ap:llä = alkuperäinen postaaja.

sarkasmi ei taida olla sun juttu.. :)

Vierailija
99/138 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tupakoija käy suihkussa, kun haiseehan se kuitenkin.

Vierailija
100/138 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenu koko ketjua mut pistä joku kaveria ketä mies ei tunne, seuraamaa vähä matkan päästä ja kertoo sit mihi mies meni? Soittasit kaverilles joka lähtis perää : D /mee ite jossai vaatteis mitä mies ei oo nähny ja esim aurinkolasit tai jotku silmälasit ettet näytä iteltäs

No joo ei tälläsee varmaa kukaa lähtis mut tuli vaa tämmöne idea mielee:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi