Miten läpinäkyvää :D Mies lähtee hakemaan tupakkaa ja pakko käydä suihkussa ennen.
Sekä laittaa hiukset,kahta eri hajustetta. Vaatteet viimisen päälle. Mun kanssa lökövaatteet päällä kulkee ja paskasena. Röökiä hakee 5min päästä mutta aikaa menee aikas kauan. ;) Oi voi mieheni,ojaa kaivat.
Kommentit (138)
Kävi naapurissa pikasella? Siihen ei tosiaan tarvii montaa minuuttia tuo 20 minsaa riittää ruhtinaallisen hyvin. Siks meni suihkuun ja nyt halus seksiä ettet epäilis että oli ollu jossain vieraissa. Tuo suihku paljasti..
Vierailija kirjoitti:
Röökin poltti ois jo tarpeeks hyvä syy jättää...
Ei vittu mikä ylimielinen ämmä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus taas on "melkoisen uskottava". Not.
Voi kun voisin soittaa sulle niin voisit vaikka tulla meille todistamaan tämän. Laita numeros.
Mikä tässä on sellaista ettet usko?
ap
Mun mies on viimeisen vuoden ajan "asunut" kuntosalilla.
Usein ennen salille lähtöä käy suihkussa ja laittaa hajusteita, hiusvahaa yms...
Ero on jo käynnissä. :(
Muuten hyvä, mutta sulla tuskin on miestä, itsekin toki laittaisin eron vetämään jos mieheni alkaisi käyttää jotain Blykreemiä.
Hankit tosiaan kaappiin salaa ylimääräistä tupakkaa ja olutta, että seuraavan kerran voit tällä vesittää miehen tekosyyn lähteä. Katsot sitten yrittääkö silti lähteä ja miten kiemurtelee tilanteessa ja heittäydyt itse ihan tyhmäksi:"No mut mihin sä tarvitset vielä toista askia tupakkaa, tässä on koko kartonki? Miten niin olet vaihtanut merkkiä? Oluttakin on, ei tarvii lähteä.". Lisäksi roikut jollain halipusitekosyyllä perässä niin, ettei hän pääse soittamaan/tekstaamaan kenellekään, ettei nyt pääsekään.
Mut jos nyt kuitenkin on väkisin silti lähdössä jollain uudella verukkeella tai ilman, niin änkeät ihan millä tahansa tekosyyllä mukaan. "Aah, käydäänkin samalla...pitää ostaa/myydä/palauttaa/käydä katsomassa...voisin samalla kyydillä käydä...Ai miksi ei? Miksi ei? Miksi en voi lähteä mukaan, samalla minunkin asia hoituisi..........*pitkä hiljaisuus*.....onpa outoa.
Ja kun mies on ilman sinua ostamassa tupakkaa tai "ostamassa tupakkaa" niin soitat, että missä nyt oot ja tuotko siitä vierestä sitä, tätä ja tota kun on loppu. Sanot että tuut itse sinne sit heti hakee niitä jos hän ei voi tuoda. Tai "no kun oot nyt siinä kaupan x vieressä, niin katsopa mihin asti asti se on huomenna auki".
Vierailija kirjoitti:
Eikä sua yhtään älkää harrastaa seksiä miehes kanssa joka hyvin todennäköisesti osumaa myös jotain toista? Hetken jo luulin et tää ei ois provo mut kuka panee miestä jonka tietää pettäneen? Nääh, next!
Saisko tähän suomennoksen.
Ymmärrän kyllä kirjoitusvirheet, eivät haittaa, mutta jos teksti on kuin kehitysvammaisen mistä ei ota mitään tolkkua, niin ihmettelen että jäikö todellakin se peruskoulukin kesken.
Miesvihamamman mehustelut, osa XXVII
Seuraavan kerran kun lähtee niin muistutat tyynesti kortsuista.
No pitää olla kyllä harvinaisen tyhmä mies, jos panoreissun selittää tupakan hakemisella. Miksei sanoisi, että käy jonkun kaverin luona, niin ei heräisi epäilykset, kun reissulla kestääkin enemmän kuin 5 minuuttia? Kuka oikeasti lähtee panemaan niin, ettei varaa aikaa vähintään tuntia? Ja millainen nainen tyytyy mieheen, joka käy panemassa ja häipyy heti.
Minulle tuli pikemminkin aloituksesta mieleen, että lähti flirttailemaan sille kioskin myyjälle. Suihkusta en tiedä. Jos veti käteen jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihamamman mehustelut, osa XXVII
Voi voi, kun sinulla on nämä asiayhteydet edelleen hukassa. Tässä kun ei taaskaan puhuta miessukupuolesta, vaan pettävästä puolisosta. Kaikki vastaajat (paitsi sinä) tietävät, että kaikki miehet eivät toimi noin.
Trollatkaa ja provotkaa nyt hemmetti paremmin, tämähän on ihan alkeellisen huonoa. Ei mitään yritystä edes, EVVVK. Luulis ettei edes ap saa tästä mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta sulla tuskin on miestä, itsekin toki laittaisin eron vetämään jos mieheni alkaisi käyttää jotain Blykreemiä.
Brylcreem-tyyli on tyttöjen mieleen. Blykreemi lienee jotain vaarattomampaa!
En jaksa kahlta koko ketjua, kysyn miten pitkään mies oli reissullaan?
Näin tuon että meni heti suihkuun tultuaan ja sitten panitte. Jos kävi ennen lähtöä suihkussa ja tultuaan niin on kyllä pannut jotakin.
Minä en olisi kyllä antanut tuollaisen käytöksen jälkeen. Eroa kävisin järkkäämään.
Kävin seuraamassa miestä nyt tällaisella reissulla ja siellä se vaan kierteli kaupassa, ketään naista en nähnyt. Ja mies ei siis todellakaan tiennyt minun olevan paikalla, luuli että olen töissä. Kumma juttu, kaipaakohan se vaan omaa aikaa? :/
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kävin seuraamassa miestä nyt tällaisella reissulla ja siellä se vaan kierteli kaupassa, ketään naista en nähnyt. Ja mies ei siis todellakaan tiennyt minun olevan paikalla, luuli että olen töissä. Kumma juttu, kaipaakohan se vaan omaa aikaa? :/
-ap
höpö höpö, ei kaupat ole vielä edes auki nyt on sunnuntai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus taas on "melkoisen uskottava". Not.
Voi kun voisin soittaa sulle niin voisit vaikka tulla meille todistamaan tämän. Laita numeros.
Mikä tässä on sellaista ettet usko?
ap
Usein ennen salille lähtöä käy suihkussa ja laittaa hajusteita, hiusvahaa yms...
Munkin mies lähti salille joka päivä välittömästi töistä tultuaan. Oikeesti ei tod mennyt pumppaamaan rautaa, vaan jotain ihan muuta. Erohan siitä tuli.
eVUKKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röökin poltti ois jo tarpeeks hyvä syy jättää...
Ei vittu mikä ylimielinen ämmä olet.
Niin KUKA tässä ylimielinen on? Kato kuule peiliin.
Meilläkin mies käy ostamassa röökiä ja reissut venyvät monen tunnin mittaisiksi. Joo, ollaan eroamassa mutta mies ei löydä asuntoa. Random panot ei kai ukkoa huoli luokseen asumaan. Ja seksiä meillä ei ole ollut vuosiin, koska mies panee muita eikä ole halunnut mua.
Ap on tyhmä kun edes arpoo,puhuuko totta.. miehes nauraa sulle ja sun hyväuskoisuudelle.Vedä nyt se pää perseestäsi ja herää!! Naisten arviointikyky on hanurista valittaessa kumppaneita ja samoin joidenkin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilannetietoa!
Tämä on nyt hiukan outoa. Mies tosiaan silloin lähti kun tänne kirjoitin ja perään tuli viesti ettei tule vielä takaisin. Vastasin että mihis nyt yhtäkkiä menet ja olisit sen tässäkin voinut sanoa.
No mies kuitenkin tuli n.20min sitten takaisin. Halusi seksiä mutta!!! Meni suihkuun uudestaan ennen seksiä. Ja kyllä me siis harrastettiin seksiä. Nyt se istuu taas ja pelaa. wtf. Mä luulisin itsekkin että tälläinen teksti olisi provo jos täällä tämmöisen aloituksen lukisin. Mutta ei valitettavasti ole. En tiedä mitä ajatella ja miksi tuli takaisin ja mitä vi##ua tämä nyt on.
ap
oli tosiaan lähdössä jotakuta tapaamaan muna pystyssä ja panohommat mielessä. Tälle mysteerinaiselle kuitenkin tullut yllättäen este, esim. naisen oma mies saanut vihiä/epäillyt, joten muija on joutunut perumaan. Miehes oli jo kuitenkin panofiilareissa ja pakkohan se on päästä purkautumaan, kun on jo asennoitunut seksimoodiin. Eli summa summarum: tuli kotin ja suoritti tyhjennyksen.
Juuri näin. Oli kuitenkin ehtinyt päästä sen verran iholle, että olisit voinut lähietäisyydeltä haistaa vaikkapa vieraan naisen hajuveden. Kaikesta päätellen nainenkin on varattu. Siksi hänkään ei aina onnistu tapaamaan, kun hänenkin on salailtava suhdetta omalta mieheltään. Siis: Mies oli menossa panemaan, mutta hommat meni puihin, koska olivat jäädä kiinni, ja siksi mies palasi kalu seisten takaisin ap:n luo. Seksiä oli saatava, tällä kertaa kelpasi ns. oma nainen.
Ap: Kai olet kaikessa rauhassa pakkaillut ja hommannut uutta asuntoa (en jaksanut kahlata koko ketjua läpi, en tiedä, oletko siis jo vastannut siihen), mutta muuta jo. Tee se pian. Ja tee se niin yllätyksenä kuin suinkin voit.