Minkä eläimen haluaisit olevan olemassa minikokoisena (5 kg)?
Jos sinulla olisi valta luoda minikokoisia (5 kg) eläinlajeja, mitä eläimiä haluaisit nähdä minikokoisina?
Itse haluaisin nähdä sinivalaan, kirahvin ja harmaakarhun miniversiot. :D
Kommentit (98)
Tästä keskustelusta tulee mieleen se ISIS-kääpiö. Jännä joku minikokoinen ISIS muuten. Heiluttaisivat mustaa servettiä ja ajaisivat jollain lelukuorma-autolla hiekkalaatikolla. Poksauttelisivat papattimattoja välillä ja leikkaisivat kurkkuja... leivän päälle siivuiksi. Sitten niillä olisi jotain tuunattuja Baby Born-vaatteita päällä, kun mitään militäärivaatteita ei 5-kiloisille löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi ja muutama naapuri menisi kanssa.
Mun anoppi painaa enää noin 3 kg uurnan kanssa. 🙁
Painava uurna. Äitini painoi krematorion jälkeen vajaat 400 grammaa.
Minne se krematorion ukko pisti loput:0???
? Siinä oli kaikki. Nopsaan kun siirtouurnassa kannoin äitini hautaan niin arvioin tuon.
Pikku mininavetta ois kiva :)! Geelipatjat lehmille ja älysysteemit ruokintaan jota ohjailisi kännyllä töistä. Minu Eu tuet ja mini byrokratia... heh! Pikku paalit!!
Sellaisten ihmisten, joilla on tällainen sairas pakkomielle minieläimiin. 5-kiloiselle ihmiselle sen chihuahuan lemmikkinä ymmärtäisikin.
Ennemmin haluaisin mahdollisimman isoja eläimiä, esim. sohvan kokoisen koiran tai jättiläishyeenan! <3
Kameli ja villisika. Punatulkku. Päästäinen.
5 kg kastemato. Kunnon käärme, mutta aivan mitätön, sellainen vaaraton kiemurtelija mutta aivan liian isona. Niitä sitten sateen jäljiltä ulkona tiet täynnä.
Kummitustalon viiden kilon punnus?
Vierailija kirjoitti:
Sellaisten ihmisten, joilla on tällainen sairas pakkomielle minieläimiin. 5-kiloiselle ihmiselle sen chihuahuan lemmikkinä ymmärtäisikin.
Ennemmin haluaisin mahdollisimman isoja eläimiä, esim. sohvan kokoisen koiran tai jättiläishyeenan! <3
Mut sinut kun kutistaa 5 kg kokoon niin haaveesi isoista eläimistä on siinä. Muutos onkin aina hyvä aloittaa aina itsestä sanotaan. Siispä kutistan täten sinut puff!
Vierailija kirjoitti:
Kummitustalon viiden kilon punnus?
Ai se joka lentää selkään?
Vierailija kirjoitti:
5 kg kastemato. Kunnon käärme, mutta aivan mitätön, sellainen vaaraton kiemurtelija mutta aivan liian isona. Niitä sitten sateen jäljiltä ulkona tiet täynnä.
Tuosta poikisi harmeja kuten onkimato- terrorismia taas , sitähän oli jo aiemmin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minulla ole mitään pakkomiellettä, vaikka viisikiloisia kesyjä lumileopardeja toivoinkin. Minulla on kirjava kotikissa, joka painaa alle 3 kg. Lumileopardit (kuten kaikki kissaeläimet) ovat mielestäni upeita olentoja ja olen haaveillut, että sellaista voisi pitää sylissä, ihailla läheltä ja silitellä.
5-kiloinen gepardi olisi kyllä melkoinen. Tietenkin se juoksisi sen 110 km/h. MJAU!
5-kiloinen Anna Abreu! Toisaalta tuo ei olisi kauhea saavutus, koska Annan täytyi tiputtaa sellainen kolme kiloa ollakseen 5-kiloinen.
Pandakarhu olisi aika viihdyttävä. Koheltaisi menemään ympäri kämppää.
Viisi kiloinen sorkkaeläin kun lipsahtaa otteesta...