Miltä tuntuisi, mitä ajattelisit, jos nuoruuden aikainen suuri rakkautesi ottaisi sinuun yhtäkkiä yhteyttä
ja sanoisi, ettei ole vieläkään voinut sinua unohtaa ja että vieläkin rakastaa, vaikka onkin suhteessa ja perheellinen?
Miltä tuntuisi?
Kommentit (152)
Ilahtuisin, olen odottanut noita sanoja 28v. Tunnen häntä kohtaan ihan samoin.
v 96 hän tuunnusti edellisen kerran että kaipaa minua yhä (olimme silloin jo eronneet useita v sitten), olisi halunnut kuulema minut. Päätyi kuitenkin elämään toisaalle toisen kanssa kun ei kehdannut enää perääntyä kun laastarisuhdemuija huijasi hänet jäämään sillä "klassisella valheella". Sinne meni minun elämäni suurin rakkaus.
Sanoisin J..i lle että niin minäkin olen kaivannut häntä, kaikesta huolimatta. Minun oli pakko lähteä pois aikoinaan, en olisi voinut enää jäädä, en olisi kestänyt nähdä häntä toisen kanssa elämässä sitä elämää mitä meidän piti elää yhdessä. Kertoisin hänelle kuinka hän särki sydämeni pieniksi palasiksi, halusin vain hänet, en ketään muuta, en ole koskaan rakastanut oikeasti ketään muuta, en kyennyt, en uskaltanut. H
Vierailija kirjoitti:
Yksi tällainen ilmestyi kuvioihin, kun ystäväni erosi. Ei aio jättää vaimoaan lasten takia, mutta kuulemma rakastaa tätä nuoruuden ihastustaan silti todella. En tiedä, mitä pitäisi ajatella, kun ystävä tyytyy salaisiin viikonloppuihin kuulemma myös omasta tahdostaan.
Eihän sinun tarvitse ajatella siitä yhtään mitään. Et ole osapuoli, millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jättäisin heti nykyisen mieheni ja lasteni isän. Kohta 20v olen odottanut sitä nuoruuden suurta rakkauttani ja jos yhteyttä ottaisi ja kertoisi edelleen rakastavansa, niin en enää tähän suhteeseen jäisi. Omaa tyhmyyttäni menetin sen rakkauden ja jos vielä mahdollisuuden saisin, niin enää en hukkaisi yhtäkään vuotta.
Niin ja olet nykyisen kanssa sitten säälistä?
Tosi reilua peliä, onnekas kaveri tämä nykyinen kun saa olla sun kanssa.En mä ole säälistä. Mukava mies ja tykkään hänestä, mutta en samalla tavalla rakasta kuin sitä nuoruuden rakkautta.
Niin mutta jättäisit entisesi takia samantien?
Kai olet kertonut hänelle tämän? Ehkä se ansaitsisi rinnalleen jonkun joka jättäisi kaiken muun hänen takia?
Miten niin ansaitsisi?
Mitä ajattelisin?
ajattelin varmn, että kuoleekohan se
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden rakkauteni ei ole perheellinen ja varattu, joten siinä tarina poikkeaa hieman. Eli jos hän ottaisi yhteyttä, niin kertoisin, että olen ajatellut häntä hyvin usein ja lämpimästi. Mitä luultavimmin sopisimme treffit pian ja juttelisimme jossakin rauhallisessa paikassa toisiamme syvälle silmiin katsoen ennen kuin lähtisimme yhdessä käsi kädessä kohti auringonlaskua... Huokaus. Kävisipä niin. N42
Mikä sinua estää?
Minä otin yhteyttä nuoruuden rakkauteeni, siihen oikeaan ja sielunkumppaniin. Ihan vain kuulumisia kyselläkseni. Selvisi, että hän on edelleen samanlainen mutta minä en. Ei tuntunut enää yhtään sielunkumppanilta.
Olisin vihainen sillä olen pyytänyt jättämään minut rauhaan jo vuosien ajan. Ei ole ikävä ja mitään en hänestä halua kuulla.
Niin on käynytkin. Kerroin olevani onnellisesti naimisissa ja lapsiakin on. Mutta vaikka olisin sinkku, en todellakaan ottaisi exiä elämääni uudestaan.
Hän olisi liian vanha mulle nyt, joten ei kiinnostaisi.
En mitään vaan antaisin sille pillua paljaalla ja ehkä persettäkin.
Ajattelisin, että hänellä menee varmaan vaimonsa kanssa huonosti ja on juopotellut. Vastaisin jotain ympäripyöreän puolikohteliasta ja toivoisin, ettei sama toistu.
Löysuttänyt pilluaa vuosien ajan ei kiitos. Jämät ei kelpaa vaa tuoretta
En haluaisi hänen ottavan yhteyttä, jos on perheellinen. Voisi ottaa yhteyttä, jos olisi eronnut.
Ei muuta kuin "melaa mekkoon"...vanhoja muistellessa..
Sillä olisi siis perhe ja kumppani?
Ajatelisin että onneksi en päätynyt pitkään suhteeseen hänen kanssaan koska tuossa vaimon asemassa olisin voinut olla minä.
Mua ei pettäjät kiinnosta.
Niin mutta jättäisit entisesi takia samantien?
Kai olet kertonut hänelle tämän? Ehkä se ansaitsisi rinnalleen jonkun joka jättäisi kaiken muun hänen takia?