Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Haaveilen toisesta miehestä, mutta en ole valmis eroamaan.

Vierailija
28.04.2024 |

Olen 48 v. ja naimisissa ollut vajaa 20 vuotta. Mieheni on hyvä aviomies, isä, hyvännäköinen, luotettava, akateemisesti koulutettu ja erittäin hyvätuloinen, perheeseen panostava ym. ym. Eli hyvä mies kaikkinensa ja tulemme toimeen myös hyvin, ei suurempia riitoja ja hauskaakin on usein yhdessä. En vaan tajua itseäni; noin vuoden päivän olen haaveillut toisesta miehestä. Siis ei mitään seksifantasiaa, vaan vain sitä, olisiko joku toinenkin mies minulle oikea. Vaihtelua? En edes osaa sanoittaa mitä ja miksi haen. Nykyisen miehen kanssa seksielämä on nykyisin hyvin hiljaista, varmasti ruuhkavuodet verottavat ja en itsekään ole aktiivisesti sitä hinkumassa. 

Haaveilen, että lähtisin yöelämään vaikkapa naisystävieni kanssa ja löytäisin jonkun ihanan miehen, joka saisi perhosia vatsaan ja sukat pyörimään jaloissa. 

Tämä vaivaa minua, koska jatkuu ja jatkuu vain. Rakastan kuitenkin miestäni, enkä haluaisi erota. Osaisiko joku auttaa? 

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Kadut varmasti.

Vierailija
2/175 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo lasi vettä. Enempää en pysty auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan eroa! 

Vierailija
4/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyypillistä tuossa iässä.

Vierailija
5/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä kuvittelee, että ruoho voisi olla vihreämpää jossain muualla. Esther Perel on kirjoissaan selittänyt tätä ilmiötä, kannattaa lukea.

Vierailija
6/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa just sellaselta minkä perään moni av-mamma täällä kuolaisi.

Vierailija
7/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä, haluat vaihtelua ja ennen kaikkea sitä suurta tunnetta. Anna jo olla, eihän sinulla ole asiat ollenkaan huonosti.

Vierailija
8/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä provo.

Mieheni on ihana ja täydellinen ja tuo paljon rahaa mutta minä haluan pettää!

Vierailija
9/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulevat omituiseksi noin 45 vuotiaina  ,minunkin vaimo on halunnut erota  vaikka meillä on asiat hyvin .m50

Vierailija
10/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit varmaan jotain sellaista alkuhuuman kaltaista uutta rakastumisen tilaa. Sellaisen voi uuden kanssa hetken aikaa kokeakin, kunnes arki astuu kuvaan siinäkin suhteessa. Koska asiasi kuulostavat olevan huvin nykyisessä avioliitossasi, en lähtisi riskiä ottamaan sen kustannuksella. Miehesi kanssa juttelu voiskohan auttaa? Ja vaikka sen seksielämän aktivoittaminenkin voisi tuoda uutta kipinää? 

Vierailija
11/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ilmiselvä provo. Mieheni on ihana ja täydellinen ja tuo paljon rahaa mutta minä haluan pettää!

Miksi provo? Voi asiat olla huonosti näennäisesti hyvässäkin liitossa. 

Vierailija
12/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä eroa mutta pidä se salalsuhde.

Vierailija
13/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ilmiselvä provo. Mieheni on ihana ja täydellinen ja tuo paljon rahaa mutta minä haluan pettää!

Ei vaan ihan yleistä.

Siinäpä sitten punnitsemaan, tukahduttaako tunteensa, pettääkö, eroaako, vai sanooko miehelle että tilanne on nyt sitten tällainen😄

Ainoa oikea vaihtoehto on se vaikein.

m35

Vierailija
14/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIMAANNU nyt ja eroa,älä epäröi.

Vierailija
15/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä puolusta huumeiden käyttöä mutta mitäs jos koittaisit ottaa vähän kokkelia? Saisit kokea ne haluamasi sävärit vähän vähemmän haitallisella tavalla.

Vierailija
16/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä ;smoke 

-Hinopiiri

Vierailija
17/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin huolia miehesi, jos sulle kelpaa. Missäpäin asutte?

Vierailija
18/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuvan tarinatrollin alter ego tuli provoilemaan palstalle. Tyhjä on elämä kun pitää provoilla ja uhriutua päivästä toiseen.

Vierailija
19/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ihan yleistä.

Siinäpä sitten punnitsemaan, tukahduttaako tunteensa, pettääkö, eroaako, vai sanooko miehelle että tilanne on nyt sitten tällainen😄

Ainoa oikea vaihtoehto on se vaikein.

m35

Kiitos, että paljastit aloituksen olevan selkeä provo. Kirjoitustyylistähän se ilmenee.

Vierailija
20/175 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi tunnistaa sinut tästä ja ottaa eron jo tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi