Tuttu yrittää vokotella mut zinzino myyjäksi tai vähintään asiakkaaksi
Ei jätä rauhaan, vaikken ole kiinnostunut ja monen sadan öljyjä yrittää saada ostamaan. Ei suostu keskustelemaan viestitse vaan sanoo soittavansa kun ehtii. Laitoin viestin etten ole edelleenkään kiinnostunut enkä ehdi puhua nyt asiasta. Hän itse on ottanut osamaksusuunnitelman tonnin öljypaketille, voi luoja. Ahdistaa tuollainen tuputtaminen ja vetoaminen siihen että tunnetaan.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
No mulla ainakin veriarvot parani huimasti kyseisen öljyn ansiosta.
Tutustukaa ja kokeilkaa asiaa ennen kuin haukutte ja tuomitsette!
Ai sen Zinzinon oman "kuivaveritestin" mukaan? :-DDD
No meillä on töissä esimies hurahtanut näihin samoihin hommiin, ja yrittää joka päivä työajalla värvätä meitä työntekijöitä kauppiaiksi/asiakkaiksi. Pomo on vielä luonteeltaan aika jyräävä, ja on tottunut saamaan tahtonsa läpi kaikessa. Kun kukaan ei osta taikakahveja, niin hän purkaa turhautumisen ja vitutuksen meihin työntekijöihin todella asiattomana käytöksenä. Ja kun kyseessä on esimies, ei hänen toiminnastaan voi valittaa kenellekään ylemmälle taholle.
Vierailija kirjoitti:
No meillä on töissä esimies hurahtanut näihin samoihin hommiin, ja yrittää joka päivä työajalla värvätä meitä työntekijöitä kauppiaiksi/asiakkaiksi. Pomo on vielä luonteeltaan aika jyräävä, ja on tottunut saamaan tahtonsa läpi kaikessa. Kun kukaan ei osta taikakahveja, niin hän purkaa turhautumisen ja vitutuksen meihin työntekijöihin todella asiattomana käytöksenä. Ja kun kyseessä on esimies, ei hänen toiminnastaan voi valittaa kenellekään ylemmälle taholle.
Voi :(
Norjalainen laboratoria tutkii tottakai kaikki sinne lähetetyt näytteet. Se ei ole yhteistyötä vaan maksava asiakas. Sama kuin sanoisin että mun kuollut kissa on terveysruokaa koska Evira tutki sen. Katti on nyt Eviran hyväksymä ja teen yhteistyötä Eviran kanssa... hetkinen.
Tuhannella eurolla reissaisi jo Italiaan ja Norjaan hakemaan huippulaatuiset oliivi- ja kalaöljyt paikan päältä ja saisi nauttia maisemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustukaa ja kokeilkaa asiaa ennen kuin haukutte ja tuomitsette!Ai sen Zinzinon oman "kuivaveritestin" mukaan? :-DDD
Sekin ja oman paikallisen terveyskeskuksen labran mukaan.
Norjaan lähetettävän testin lähetät anonyyminä ja itse voit siihen huijata monesko testi on.
Mulla kanssa yksi tuttu ryhtyi zinzinon hommiin muutama vuosi sitten. Kutsui minut esittelytilaisuuteen, menin koska en tiennyt yhtään mistä on kyse kun hän ei suostunut kertomaan ja kyseinen tuttu oli sellainen johon mielelläni pidin hyvät välit enkä halunnut olla tyly.
Tässä tapaamisessa mukana oli joku ylempi zinzinopamppu ja yhdessä he yrittivät väkisin saada minua mukaan. Pääsin sieltä pois kun lupasin harkita asiaa. Tämä tuttu sitten soitteli ja jankkasi että tulethan mukaan. Keksin erään omaan työhöni liittyvän seikan joka estää minun ryhtymisen zinzinon hommiin, ja senkin jotenkin olisi kuulemma saanut kierrettyä jos vaan olisin lähtenyt tähän. Katkaisin lopulta yhteydenpidon kokonaan kun eivät ymmärtäneet kun sanoin että ei kiinnosta.
Oma vika tietty myös kun en sanonut kai sitten tarpeeksi jämäkästi etten lähde mukaan ja alkanut kalppimaan paikalta saman tien.
Samaa sarjaa kuin joku JuicePlussa... nää on oikeasti kuin jotain kultteja,
Vierailija kirjoitti:
Täh.. siis tottakai esimiehestä voi valittaa. esim esimiehen esimiehelle. vai tarkoititko että esimiehesi on firman omistaja?
Vierailija kirjoitti:
Tutustukaa ja kokeilkaa asiaa ennen kuin haukutte ja tuomitsette!
Eihän täällä ole niitä öljyä hakututtu, vaan sitä painostavaa verkostomarkkinointipaskaa. Aikanaan yksi vanhan tuttu lukiosta yritti saada mukaan johonkin saippua soopaan.
Tääl tuoreita kokemuksia kyseisestä toiminnasta, vihaks pistää
Tupperwaretkin on mun mielestä rahastusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh.. siis tottakai esimiehestä voi valittaa. esim esimiehen esimiehelle. vai tarkoititko että esimiehesi on firman omistaja?
Tämän esimiehen aviomies on firman omistaja, ja hän taas katsoo sormien läpi kaikkia vaimonsa puuhasteluja, joten valittaminen on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän esimiehen aviomies on firman omistaja, ja hän taas katsoo sormien läpi kaikkia vaimonsa puuhasteluja, joten valittaminen on turhaa.
Otan osaa
Se on pyramidi, vaikka muuta väittävät. Ylemmällä olevat tienaavat alemmalla olevilla värväyksillään. Koko hommassa ei muutenkaan ole mitään järkeä, koska ihan oikeasti tutkittuja, laadukkaita öljyjä saa kaupoista halvemmalla ja ilman sitoutumista.
Näin vaan se lama näkyy, ihmiset haksahtaa verkostomarkkinointiin, puhelinmyyntiin ja imurikauppiaiksi, kun oikeita töitä ei riitä kaikille.
Joo imurikauppiaat on samaa kastia
Vierailija kirjoitti:
Tupperwaretkin on mun mielestä rahastusta
Mulla on monta tupperin tuotetta, jotka ovat loistavia, yli 10 v vanhoja ja vieläkin täysin käyttökelpoisia.
Tämähän on viranomaisten hyväksymä ja tieteellisesti tutkittu! Eihän se muuten olisi päässyt apteekkiin myyntiin. Ottakaa asioista selvää!