Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu yrittää vokotella mut zinzino myyjäksi tai vähintään asiakkaaksi

Vierailija
19.01.2017 |

Ei jätä rauhaan, vaikken ole kiinnostunut ja monen sadan öljyjä yrittää saada ostamaan. Ei suostu keskustelemaan viestitse vaan sanoo soittavansa kun ehtii. Laitoin viestin etten ole edelleenkään kiinnostunut enkä ehdi puhua nyt asiasta. Hän itse on ottanut osamaksusuunnitelman tonnin öljypaketille, voi luoja. Ahdistaa tuollainen tuputtaminen ja vetoaminen siihen että tunnetaan.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupperwaretkin on mun mielestä rahastusta

Mulla on monta tupperin tuotetta, jotka ovat loistavia, yli 10 v vanhoja ja vieläkin täysin käyttökelpoisia.

Minusta silti turhaa rahastusta.

Vierailija
42/85 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin erehdyin, tekemään sen ...vetin vuoden määräaikaisen sopparin niistä öljyistä. 4 kk join kiltisti, ja ihan koko ajan olin kipeänä, nuhaa, kuumetta, lämpöä, yskää, nuhaa, yskää.....Kun lopetin öljyn käytön (ja maksoin vielä 8 kk), olin aivan terve. En myöskäön oikein usko noihin "testauksiin" ja "laboratorioihin". Pyramidi mikä pyramidi

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ainakin veriarvot parani huimasti kyseisen öljyn ansiosta.

Tutustukaa ja kokeilkaa asiaa ennen kuin haukutte ja tuomitsette!

No hei zinzino myyjä!

No en muuten ole myyjä!

Vaan käyttäjä joka halusi itse kokea ennen kuin tuomitsee. Päätin, kokeilen sen neljäkuukautta ja jos arvot ei parane niin siihen jää.

Sulla parani veriarvot? Haha, sulla parani Zinzinon myymän kuivaveritestin testitulokset mystismaagisesti, eikä mitkään terveyden kannalta merkittävät veriarvot. 

Vierailija
44/85 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se testi on?

Vierailija
45/85 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavatko nämä veikkoset veroja toiminnastaan???

Vierailija
46/85 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaverianalyysi on huijaus. Jos epäilee, että terveydessä on jotain pielessä, niin kannattaa mennä ihan lääkärin kautta verikokeisiin tai yksityiseen labraan otattamaan kattavat verikokeet.

Vierailija
47/85 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Makkosen Henna tuo öljyjen puolustaja :D

Vierailija
48/85 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kuivaverianalyysi oli vitsi. Älkää nyt kaikkea uskoko.

Vierailija
49/85 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, varmaan sen heidän pilipali kuivaveritestin mukaan :D

Vierailija
50/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, varmaan sen heidän pilipali kuivaveritestin mukaan :D

Niinpä :D

Vierailija
51/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monta tupperin tuotetta, jotka ovat loistavia, yli 10 v vanhoja ja vieläkin täysin käyttökelpoisia.

OT, mutta miksi? Toki Ikeasta saa eurolla tuotteita, mutta ne kestävät sen puolivuotta. En ole ikinä ostanut Tupperia, mutta sukulaiseni on niitä antanut lahjaksi ja mielestäni ne ovat erittäin laadukkaita.

Vierailija
52/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta miksi? Toki Ikeasta saa eurolla tuotteita, mutta ne kestävät sen puolivuotta. En ole ikinä ostanut Tupperia, mutta sukulaiseni on niitä antanut lahjaksi ja mielestäni ne ovat erittäin laadukkaita.

Miksi heittäydyt tälle liioittelulinjalle - vaihtoehdot ovat euron kippo ja tupperwaren älyttömän kalliit? Siihen väliin mahtuu todella laadukkaita tupperwaren kipoista noin puolet halvempia. Erittäin kauniita ja kestäviä ja monipuolisia.

Vierailija
53/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.teamzinzino.fi/zinzino-balancetest-kuivaveritesti/

Vierailija
54/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.teamzinzino.fi/zinzino-balancetest-kuivaveritesti/

HAHA

Vierailija
55/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo imurikauppiaat on samaa kastia

Hei, äläs nyt. Äitini juuri sanoi, että ei ole toista yhtä hyvää imuria löytänyt kuin aikanaan imurikauppiaalta. Oli kuulemma hyvä ja kestävä. Muistan kyllä sen imurin lapsiudestani. Tiedä sitten millainen ollut.

56/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla jonkun kardiologin arvio tuosta kuivaveritestistä. Jos asia on noin kuten tuo zinzino-sivu väittää, luulisi, että lääkärit määräisivät potilaille Omega 3:sta ihan Kelan korvattavuudella. Jostain hassusta syystä asia ei kuitenkaan ole näin. I wonder why... ;)

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
57/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ovat ehkä hyviä ja kestäviä. Kuulemma elinikäinen takuu. On meilläkin mm. Se mittasetti ym. Lahjoina saatuja. Ikean kuminuolija on kestänyt aivan yhtä hyvin kuin Tupperin. Kulhoissa suosin nykyään metallisia. En halua enää noita muoviroskia. Eikö juuri ollut täällä keskustelua muovien haitallisuudesta?

Vierailija
58/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset menee näihin ja miten kukaan kehtaa tuputtaa? Olin kerran käymässä Tupperwaren istujaisissa... meininki oli juurikin "kumartakaa muovia", emännöitsijä haltioissaan selosti. Juu ihan perustoimivia rasioita tässä tapauksessa, mutta kaukana ylivertaisesta saatika sellaisesta johon kannattaa lähteä mukaan. Kyllä osa osallistuneista tietääkin mutta ovat jo niin vedätyksissä ja osamaksuveloissa että jatkavat toimintaa toivoen maksavansa kaiken vielä pois...

Vierailija
59/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin tämmöinen suositteli osamaksua "vaan 50€/kk" ja monen kuukauden velka.. Tosi kannattavaa.

Vierailija
60/85 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekkin tämmöinen suositteli osamaksua "vaan 50€/kk" ja monen kuukauden velka.. Tosi kannattavaa.

No huh huh!