Tuttu yrittää vokotella mut zinzino myyjäksi tai vähintään asiakkaaksi
Ei jätä rauhaan, vaikken ole kiinnostunut ja monen sadan öljyjä yrittää saada ostamaan. Ei suostu keskustelemaan viestitse vaan sanoo soittavansa kun ehtii. Laitoin viestin etten ole edelleenkään kiinnostunut enkä ehdi puhua nyt asiasta. Hän itse on ottanut osamaksusuunnitelman tonnin öljypaketille, voi luoja. Ahdistaa tuollainen tuputtaminen ja vetoaminen siihen että tunnetaan.
Kommentit (85)
Itse olen siirtynyt apteekin tuotteista laadukkaisiin luontaistuotekaupan tuotteisiin. Olen löytänyt sieltä paremmin toimivia tuotteita. Toki joitain saa apteekistakin.
Zinzinosta ei ole kokemusta, mutta aloitin Fitlinen Q10 käytön ja parin viikon jälkeen olin entistä väsyneempi - olin jo alkanut toipua ongelmistani pari kuukautta ennen aloitusta ja olo oli kohentunut lähtötilanteesta. Olo alkoi siis uudelleen heiketä ja 4 vko jälkeen lopetin. Siitä on nyt kuukausi ja voin taas paremmin. Yleensä epäilen tuotteella nollavaikutusta, mutta tässä tapauksessa jopa haittaa.
Suomessa tätä ei ole apteekissa myyty, Norjassa on ollut apteekissa muistaakseen.
Mitä tapaus Herbalifessa tapahtui?
Tuotteet ovat ainakin yhä vielä myynnissä yli 60 maassa.