40+ naisilta jää FB-profiilikuva päivittämättä
Mikäköhän siinä on kun kuva voi olla yli viiden vuoden takaa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin 5 v vanha kuva, oon siinä meidän koiran kanssa ja se on otettu sen verran kaukaa, että nippanappa tunnistaa mut siitä. Se on kautta aikojen mun toinen profiilikuva fb:ssa. En jaksa mitään profiilikuvia sinne laitella, käyn siellä muutaman kerran vuodessa. Idiooteinta on kun ihmiset (minkä ikäiset tahansa) vaihtaa kuvan, niin kommentit on niin ääliöitä: "kaunotar" "ihana sinä!" "kukas söpöläinen se siinä" "wau" "oo mikä lady" jne. Naurettavaa.
Ihanan katkeraa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on todella taitava kuvaaja mutta ei kuvaa minua. Ei edes pyynnöstä. Kuvaa kyllä muita ihmisiä.
Omat ottamani selfiet on haukuttu maanrakoon koska ne on kuulema teinityttöjä varten.
Mä loukkaantuisin miehelle tilanteessasi.
En jaksa enää loukkaantua... Ilmeisesti olen niin ruma miehen mielestä.
Tuohan on surullista, ei ihme että vaikutat apealta. Jos mies ei edes yhtä kuvaa vaivaudu sinusta ottamaan vaikka muuta kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Tilastoa?
Toisaalta varmaan keskiverrosti 40+ vaihtaa harvemmin kuin 20-vuotias, mutta olisi aika surkeaa jos ajatusmaailma ja järjenjuoksu olisivat samalla tasolla 20 vuoden jälkeen.
Niin, eikä se naama tai kroppakaan ikävä kyllä enää ole sellaisessa kunnossa kuin mitä oli 20-vuotiaana.
Olen 44 vuotias ja FBssa vuodesta 2008 ja samalla profiilikuvalla. Lisäksi vain lapsuudenkuvia, joita veljeni on sinne laittanut ja tägännyt. Aktiivinen FB päivittäjä ja kommentoija. Instassakin olen ja runsaasti luontokuvia, joita itse olen napsinut.
Mä olen siinä profiilikuvassa itseni näköinen, etten ole nähnyt tarpeelliseksi päivittää. Eikä musta olekaan hirveesti kuvia, enkä onnistu selfiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun profiilikuva on yli 40 vuotta vanha ja kelpaa edelleen.
Lapsuuskuvat on noloja vanhoilla naisilla... kaihotaan menetettyä kauneutta.
Nooh, olen siinä kuvassa yhden vuoden ikäinen enkä ollut kovin kaunis lapsi. En sitä aikaa voi muutenkaan kaihota, kun en muista siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäisillä on paljon muutakin tekemistä kuin oman naamansa kuvaaminen. Joillekin oman kuvan ihailu ei ole kovin tärkeä juttu. Enemmän kyllä huvittavat ne viimeisen päälle fiilatut profiilikuvat, joista asianomaista ihmistä ei edes tunnista. Ja niitä vasta onkin.
Ehkä näin, mutta näkisin silti, että profiili olisi hyvä olla suunnilleen ajan tasalla. Ei liene kovin suuri urakka päivittää profiilikuvaa vaikka parin vuoden välein.
miksi pitäisi? Mulla on kavereina vaan sellaisia tyyppejä, joiden kans oon muutenkin tekemisissä, että ne varmasti tietää miltä näytän olipa fb:n profiilikuva millanen tahansa.
Oon 18-vuotias ja mulla on 2-3 vuotta vanha kuva, 48-vuotias äitini päivittää profiilikuvansa muutaman kerran vuodessa :)