40+ naisilta jää FB-profiilikuva päivittämättä
Mikäköhän siinä on kun kuva voi olla yli viiden vuoden takaa?
Kommentit (47)
Mä olen kyllä päivittänyt ihan omalla naamalla ja vaikka olen ruma.
Omalla naamalla minäkin. Nykyinen kuva viime kesältä. Onko liian vanha?
N45
Mun mies on todella taitava kuvaaja mutta ei kuvaa minua. Ei edes pyynnöstä. Kuvaa kyllä muita ihmisiä.
Omat ottamani selfiet on haukuttu maanrakoon koska ne on kuulema teinityttöjä varten.
En koe tarvetta huomioh*orata tykkäyksiä. Tää on tietysti käsittämätöntä kaikille selfie-bimboille.
Minun profiilikuva on yli 40 vuotta vanha ja kelpaa edelleen.
Mun profiilikuva on vuodelta 2001. Paremmin siitä vanhat koulu- ja opiskelukaverit tunnistaa kuin nykyisestä kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Minun profiilikuva on yli 40 vuotta vanha ja kelpaa edelleen.
Lapsuuskuvat on noloja vanhoilla naisilla... kaihotaan menetettyä kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Profiilikuvana on usein myös kukka.
Tai lapsen/lastenlasten kuva.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on todella taitava kuvaaja mutta ei kuvaa minua. Ei edes pyynnöstä. Kuvaa kyllä muita ihmisiä.
Omat ottamani selfiet on haukuttu maanrakoon koska ne on kuulema teinityttöjä varten.
Mä loukkaantuisin miehelle tilanteessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä loukkaantuisin miehelle tilanteessasi.
En jaksa enää loukkaantua... Ilmeisesti olen niin ruma miehen mielestä.
Jaaha ja sit toiset syyttää jatkuvasta selfieiden laittelusta samanikäisiä naisia...
Oma kuvani on viime syksyltä, saunapuhtaana ja hiukset märkänä, ikää 47 v.
Sai sillä aika kivoja Tinder-matchejäkin :D
Miksi se on sinulle ongelma? Mitä se sinusta kertoo?
En edes muista millainen kuva mulla siellä on. En ole vaihtanut aikoihin. Varmaan joku, jonka olen sinne alunperin vuonna 2007 laittanut.
En ole vuosiin käyttänyt koko facebookia juuri ollenkaan. JOissain ryhmissä olen.
Mulla on ainakin 5 v vanha kuva, oon siinä meidän koiran kanssa ja se on otettu sen verran kaukaa, että nippanappa tunnistaa mut siitä. Se on kautta aikojen mun toinen profiilikuva fb:ssa. En jaksa mitään profiilikuvia sinne laitella, käyn siellä muutaman kerran vuodessa. Idiooteinta on kun ihmiset (minkä ikäiset tahansa) vaihtaa kuvan, niin kommentit on niin ääliöitä: "kaunotar" "ihana sinä!" "kukas söpöläinen se siinä" "wau" "oo mikä lady" jne. Naurettavaa.
Mä oon vasta yli neljäkymppisenä alkanu kuvaamaan itteäni! Kai sitä on kasvanu ja tajunnu, ettei a) oo mitään väliä, mitä muut ihmiset ajattelee ja b) ihmiset ei kyllä itseasiassa oo tippaakaan kiinnostuneita jostain fb-profiilikuvista!
Eli mä otan selfieitä ja leikin kuvilla, enkä välitä paskaakaan muista! :D :D
No useinmiten kuvassa joku kapinen piski....
Oon 40. Profiilikuva viime keväänä otettu. En viitsi vaihdella profiilikuvaa kovin aktiivisesti, ettei ajatella että kerään tykkäyksiä. Laitan kyllä muuten fiidiin kuvia, myös itsestäni.
Profiilikuvana on usein myös kukka.