Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko flirtti epätoivottavaa, jos se tulee eri ikäluokkaa olevalta henkilöltä?

Vierailija
17.01.2017 |

Flirttailetko eri ikäisten henkilöiden kanssa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epämieluista

Vierailija
2/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On epämieluista

Miksi? Flirtinhän on tarkoitus saada henkilö hyvälle mielelle ja se on hyväntahtoista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No flirtti nimenomaan ei ole epämieluisaa. Iskemiset on eri juttu.

Vierailija
4/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on aina mieluisa. Reilusti vanhempi tai nuorempi, entistä parempi!

Vierailija
5/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eihän siinä kukaan ole tosissaan. Mun lähes 90-v mummo on kova tyttö flirttailemaan kaikenikäisille. Sairaalareissulla flirttaili alta parikymppisten lähihoitajaharjoittelijapoikien kanssa, hyvin tuntui pojat ymmärtävän.

Vierailija
6/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, eihän siinä kukaan ole tosissaan. Mun lähes 90-v mummo on kova tyttö flirttailemaan kaikenikäisille. Sairaalareissulla flirttaili alta parikymppisten lähihoitajaharjoittelijapoikien kanssa, hyvin tuntui pojat ymmärtävän.

No tuo on jo hieman liian vanha flirttailemaan. Kyse on kuitenkin seksuaalisesta hyväksynnästä.

Vierailija
7/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa ok, mutta käytännössä aika usein epätoivottavaa. Kun ne vanhemmat miehet eivät ole mistään hyväntahtoisesta ja päivää piristävästä flirtistä varmaan kuulleetkaan, vaan tulkitsevat jokaisen hymyn ja ystävällisen sanan kutsuksi alkaa ehdottelemaan ja tuppautumaan väkisin seuraan.

Tämän, kuten monet muutkin asiat, voi ajatella parhaiten kääntäen asian itseensä: Olisiko minulle ok ja kiva asia, jos joku ei-seksuaalisesti-kiinnostava (vaikka homo tai huomattavasti vanhempi nainen) flirttailisi minulle samoin, kuin minä aion flirttailla tuolle nuorelle tytölle? Jos vastaus on kyllä, anna palaa, mutta ole kohtelias ja lopeta jos toinen näyttää vaivaantuneelta. Jos vastaus on ei, jätä muutkin rauhaan mikäli he eivät tuo omaa kiinnostustaan esille.

Vierailija
8/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On epämieluista

Miksi? Flirtinhän on tarkoitus saada henkilö hyvälle mielelle ja se on hyväntahtoista. Ap

Aivan. Ja minulle ei tule hyvä mieli siitä, että joku papparainen yrittää flirttailla minulle, vaan enemmänkin ällöttää ja ärsyttää.

Joten ei kiitos minulle, enkä itsekään tuohon syyllisty.

Vierailija
9/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on jo hieman liian vanha flirttailemaan. Kyse on kuitenkin seksuaalisesta hyväksynnästä.

Sitähän se mummo juuri osoitti, näki että on söpöjä poikia ja näytti arvostavansa sitä.

Niin kauan kuin muistan olevani nainen, aion arvostaa komeita miehiä. Jos joku minulle suostuu vielä laittamaan huulipunaa, kynsilakkaa ja kampaukset, käytän kyllä viimeiseen asti.

Vierailija
10/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On epämieluista

Aivan. Ja minulle ei tule hyvä mieli siitä, että joku papparainen yrittää flirttailla minulle, vaan enemmänkin ällöttää ja ärsyttää.

Miksei tule? Etkö pidä ihmisistä ylipäätään vai koetko, että olet jotenkin tuon "jonkun papparaisen" yläpuolella?

Vierailija
11/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On epämieluista

Miksei tule? Etkö pidä ihmisistä ylipäätään vai koetko, että olet jotenkin tuon "jonkun papparaisen" yläpuolella?

Mitä ihmettä??? Ei flirtillä osoiteta mitään tasa-arvoa tai kunnioitusta, vaan seksuaalista mielenkiintoa! En koe minkäänlaista mielenkiintoa vanhoihin ukkoihin, joten heidän flirttailunsa tuntuu ahdistavalta ja ällöltä.

Vierailija
12/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On epämieluista

Mitä ihmettä??? Ei flirtillä osoiteta mitään tasa-arvoa tai kunnioitusta, vaan seksuaalista mielenkiintoa! En koe minkäänlaista mielenkiintoa vanhoihin ukkoihin, joten heidän flirttailunsa tuntuu ahdistavalta ja ällöltä.

No tuskinpa nuo ketjussa jo mainitut nuoret lähihoitajaopiskelijakunditkaan sitä melkein 90-vuotiasta mummoa himoitsivat, mutta ymmärsivät silti olla ällöttelemättä. Aikamoinen ero sukupuolten välillä tässä asiassa, ja nimenomaan miesten eduksi.

Vierailija
13/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan jos se tulee vastenmieliseltä henkilöltä. Ikä on usein, mutta ei välttämättä, muuttuja tässä.

Siinä on ero tuleeko joku Brad Pitt 50v. flirttaamaan vai naapurin humalainen Pena 50v. huutamaan heiiii hyvä perse tuuks panee!!?

Vierailija
14/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen miesten flirttailu on nuoren naisen näkökulmasta vaivaannittavaa ja kaikki kunnioitus menee kyseistä ukkoa kohtaan. Se on kuin onanointia julkisella paikalla. Deal with it.

Vierailija
15/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei mun mummo saa flirttailla, niin missä se ikäraja menee? Mitä pahaa on sanoa esim. "jaa sieltähän se mun suosikkihoitaja taas tulee! Onpa kiva nähdä komea nuorimies, kun vielä jotain näkee" Silmänisku ja naurua päälle. En tosiaan loukkaantuisi itsekään tuollaisesta. Eihän tuossa ole mitään seksuaalista. Jokainen ymmärtää, että ei sillä ysikymppisellä mummolla ole iskeminen mielessä. Mun mielestä flirtissä ei ole pääpaino seksuaalisuudella, vaan positiivisella huomiolla ja huumorilla.

Ihan eriasia on sellainen huomio, josta tulee vaivaantuneeksi. Eli toinen kehuu vaikka sun vartaloa tai jotain vartalon yksittäistä osaa. Tai sanoo seksikkääksi tai ehdottelee jotain. Ei se ole flirttiä, vaan epätoivottua ja huonoa käytöstä.

Tässä yksi päivä menin hammaslääkäriin ja odotustilassa oli aika täyttä. Siinä katselin, että mihinkähän mahtuisin istumaan. Yhdellä penkillä istui useampi pappa ja yksi sanoi: "Täällä on tilaa kyllä yhdelle kauniille rouvalle, tule tänne vaan, me vähän tiivistetään". Tuokin pieni flirtinpoikanen ja ihan hyvä mieli tuli, vaikka sanoja olikin mua varmaan 30 v vanhempi.

Vierailija
16/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo ihme, että nuoret naiset ei löydä ihannekumppania, kun ovat niin hemmetin tiukkapipoja. Täytyy alkaa suuntaamaan katseet tonne 35+ ikäsiin, ovat ainakin hauskempaa seuraa.

Vierailija
17/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan jos se tulee vastenmieliseltä henkilöltä. Ikä on usein, mutta ei välttämättä, muuttuja tässä.

Siinä on ero tuleeko joku Brad Pitt 50v. flirttaamaan vai naapurin humalainen Pena 50v. huutamaan heiiii hyvä perse tuuks panee!!?

Onko jälkimmäinen todellakin mielestäsi flirttailua? Minusta se on törkeyksien huutelua.

Kaiken ikäiset saavat flirttailla, sehän vain piristää päivää. Mutta flirttailu on todellakin ihan eri asia kuin törkeyksien huutelu tai edes ehdottelu. Flirtin ei ole tarkoitus johtaa mihinkään, se on vain hyvän mielen tuottamista toiselle osoittamalla tälle tavalla tai toisella, että tämä on viehättävä ihminen.

Vierailija
18/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen nainen, ja silloin kun mulle joku flirttaa, niin kyllä mä yleensä flirttaan takaisin. Yleensä nämä miehet ovat mua jonkin verran (tai jopa reippaasti, eli n. 20 vuotta) nuorempia, joskus vanhempia. Ei se tarkoita että kukaan olisi sänkyyn hyppäämässä, herranjestas.

Vierailija
19/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen miesten flirttailu on nuoren naisen näkökulmasta vaivaannittavaa ja kaikki kunnioitus menee kyseistä ukkoa kohtaan. Se on kuin onanointia julkisella paikalla. Deal with it.

Onko nuoret naiset tosiaan noin omahyväisiä? Nuoret miehet flirttailevat vanhemmille naisille ihan mielellään, koska miksi ei? Hyvää mieltähän siinä on vain tarkoitus levittää ja siinä samalla ehkä hiukan parantaa vastapuolen itsetuntoa. Jokainen kun haluaa kokea itsensä hyväksytyksi.

Vierailija
20/33 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää flirtti, taidetaan tuo sana tässä ketjussa käsittää aika monella eri tavalla.