Jos tarjoan naiselle treffeillä kahvit, saanko minä valita paikan? ABC:lla on ihan hyvä ja halpa kahvi sekä santsikuppi ja aina tilaa
Mitä sanovat treffien ammattilaiset eli AV-mammat?
Kommentit (109)
Kyllä minä olen käynyt ABC:lla treffeillä. Kundilla ja minulla oli moposkotterit ja oli ihan OK paikka silloin 15-vuotiaana. Nyt kymmenisen vuotta myöhemmin en taitaisi enää lähteä.
Mitä vitun väliä missä käy kahvilla?? Siis oikeesti?? Voiko tosiaan olla olemassa naisia, jotka katsoo pahalla, jos mies vie ABC:lle kahville?? KAHVILLE !!
Oon käyny kymmeniä kertoja ABC:lla kahvilla ja myös muuallakin, eikä se kahvi ole missään sen ihmeellisemmän makuista. Ihan sama missä juon kahvini.
Olisin onnessani jos joku mies edes veis mut jonnekin, vaikka grillille.
Tarjoaja saa valita paikan. Paljonko säästää, kun pitää ajaa ensin sinne huoltoasemalle päätien varteen? Haluat heti alussa antaa kuvan säästäväisestä elämäntyylistäsi?
Sehän riippuu niin ihmisestä, että miten suhtautuu asiaan. Me itseasiassa käytiin miehen kanssa ensitreffeillä apsilla vaikka kahviloitakin oli. Olemme jo avioliitossa joten siitä voi päätellä ettei ainakaan minua haitannut apsi treffit.
Mutta varaudu siihen että kaikki ei välttis asiaa sulata. Mekun emme ole kaikki samasta muotista eikä se ole paha asia.
Vierailija kirjoitti:
Abc:n kahvi on kylläkin juomakelvotonta. Tietysti jos ripulin haluaa niin...
No mutta saa suolihuuhtelun samaan hintaan.
En kyllä ikinä veisi naista treffeille ABC:lle. Enkä usko, että nainen jonka mielestä ABC on ok treffipaikka olisi oikea minulle. Treffit ovat minulle niin harvinaista herkkua, että myös treffipaikan täytyy vastata tilanteen ainutlaatuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kylän muut kahvittelupaikat ovat konkurssissa niin sitten ok.
Kerrotko vielä meille kaikille miehille mikä vika on ABC:ssa?
Näin miehenä voin sanoa että ABC kahvi on kitkerää kuraa, tämän olen omakohtaisesti kokenut joka ikisellä automatkalla jossa on pitänyt kyseisen lafkan huoltoasemalle pysähtyä.
En menisi abc:lle treffeille, koska mulla ei ole autoa enkä suostu tuntemattoman kyytiin. En myöskään halua käydä niin arkisessa paikassa treffeillä.
Niin ja parhaimmista treffeistäni ikinä on pakko sanoa, että minua on kyllä viety hienoihin ravintoloihin yms. mutta parhaat treffit ikinä oli saaristossa piknikillä. Vinkkinä myös tälle abc-miehelle; se oli halpaa ja nainenkin saa tuntea olevansa erityinen kun olet nähnyt vaivaa paikan valinnan ja romanttisen tunnelman luomisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vitun väliä missä käy kahvilla?? Siis oikeesti?? Voiko tosiaan olla olemassa naisia, jotka katsoo pahalla, jos mies vie ABC:lle kahville?? KAHVILLE !!
Oon käyny kymmeniä kertoja ABC:lla kahvilla ja myös muuallakin, eikä se kahvi ole missään sen ihmeellisemmän makuista. Ihan sama missä juon kahvini.
Olisin onnessani jos joku mies edes veis mut jonnekin, vaikka grillille.
Meitähän on moneksi. Siitä vaan yhteystietoja vaihtamaan ap:n kanssa. Tiedä vaikka olisitte napakymppi toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsuu luvaten tarjota kahvit, niin paikan toki saa valita. Paikan valinta kertoo jotain ihmisestä. Haluatko tulla luokitelluksi ABC-mieheksi?
Onko ABC-mies sinulle negatiivinen luokka? Oletko parempi kuin ABC-mies?
En ole tuo edellinen, mutta minä sopisin hyvin ABC-miehelle puolisoksi. En ole ulkonäkökeskeinen, en tykkää shoppailla vaatteita ja mieleiset vaatteet on jatkuvasti päällä, pidän ne loppuun ennen kuin ostan uusia. En meikkaa enkä värjää hiuksia. Pidän ruuasta ja se valitettavasti näkyy. Miten on, ABC-mies, kelpaanko minä sinulle?
Hei, ABC-mies, mikset vastaa minulle? Tarkoittaako hiljaisuutesi, että en ole sinulle riittävän tasokas?
ABC-mies toivottaa sinut tervetulleeksi. Toivottavasti hellä huomioni saa sinut lopettamaan tasokyselyjen esittämisen. Ne kuuluvat eliittinä itseään pitävien suuhun, eivät terveille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi kysymys lienee se, että miksi tarjoaisit naiselle? Kun kerran tunnut olevan vain mahdollisimman halvan ratkaisun perässä niin sano naiselle, että molemmat maksavat omansa ja mietitte sitten yhdessä sopivan treffipaikan. Jos nainen haluaa johonkin romanttiseen ja intiimiin kahvilaan ja maksaa oman osuutensa mutta sinä haluat silti abc:lle koska haluat pihistellä sen omankin kahvikupin maksamisessa, niin silloin ette ole ehkä sopiva pari... kuten tuolla ylläoleva mainitsi, lika barn leker bäst, eli jos nainen haluaa käyttää OMAT rahansa vähän kalliimpaan paikkaan, niin eihän siitä pariskuntana olosta tule yhtään mitään jos sinä silti pihistelet aina omissa kuluissasi. Ette vain ole sopivia toisillenne.
Aivan. Ettei vaan ap vielä ajattelisi olla extra-säästäväinen ja ostaa yhden kahvin daamille. Kun daami on kahvitettu kaiken taiteen sääntöjen mukaan, voi hakea santsikupin ja juoda sen itse. Tuplasäästö. Huippuromanttista!
Kermaperseen päiväfantasia vain jatkuu. Kermaperseen elämä tulee olemaan pettymyksiä täynnä, kun romantiikka ei löydykään kalliissa paikassa uhrilta ulosmitatusta lattesta ja mies ei lämpene kermaperseen puheissa toistuvasta aihe vapaa -alueella yleisesti hyväkstytystä miesvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsuu luvaten tarjota kahvit, niin paikan toki saa valita. Paikan valinta kertoo jotain ihmisestä. Haluatko tulla luokitelluksi ABC-mieheksi?
Onko ABC-mies sinulle negatiivinen luokka? Oletko parempi kuin ABC-mies?
En ole tuo edellinen, mutta minä sopisin hyvin ABC-miehelle puolisoksi. En ole ulkonäkökeskeinen, en tykkää shoppailla vaatteita ja mieleiset vaatteet on jatkuvasti päällä, pidän ne loppuun ennen kuin ostan uusia. En meikkaa enkä värjää hiuksia. Pidän ruuasta ja se valitettavasti näkyy. Miten on, ABC-mies, kelpaanko minä sinulle?
Hei, ABC-mies, mikset vastaa minulle? Tarkoittaako hiljaisuutesi, että en ole sinulle riittävän tasokas?
ABC-mies toivottaa sinut tervetulleeksi. Toivottavasti hellä huomioni saa sinut lopettamaan tasokyselyjen esittämisen. Ne kuuluvat eliittinä itseään pitävien suuhun, eivät terveille ihmisille.
Huh, kun kiva! Minä jo luulin, että haluaisit naisen, jolla on pitkät hiukset, meikkiä naamalla, hame päällä ja korkokengät. Ihana, että meille pulleille hiirulaisille (no, en kokoni puolesta ole) on vientiä.
En lähtis juomaan abc:n kärähtänyttä kahvia. Ihan sama kuin en mielellään syö eineksiä, en asu missä tahansa murjussa, en halua tehdä mitä tahansa työtä, en seurustella, että olis vaan joku jolle kelpaisin. Haluan elämältä laatua, hyvää fiilistä ja tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
En lähtis juomaan abc:n kärähtänyttä kahvia. Ihan sama kuin en mielellään syö eineksiä, en asu missä tahansa murjussa, en halua tehdä mitä tahansa työtä, en seurustella, että olis vaan joku jolle kelpaisin. Haluan elämältä laatua, hyvää fiilistä ja tunnelmaa.
Tämä! Elämä on täynnä valintoja ja onneks mun ei tartte valita abc-miestä :)
Vierailija kirjoitti:
Ikää oli 18 vuotta ja äiti on ostanut ne kånkenit ja muut kotkotukset tähän saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Elämä on täynnä valintoja ja onneks mun ei tartte valita abc-miestä :)
Kuulostaa jonkun missikisoissa viimeiseksi tulleen ja stadiin muuttaneen maalaispissiksen erokirjeeltä sille vielä viikko sitten ihanalle bensalenkkaripojalle: haluan elämältä laatua, hyvää fiilistä ja tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi kysymys lienee se, että miksi tarjoaisit naiselle? Kun kerran tunnut olevan vain mahdollisimman halvan ratkaisun perässä niin sano naiselle, että molemmat maksavat omansa ja mietitte sitten yhdessä sopivan treffipaikan. Jos nainen haluaa johonkin romanttiseen ja intiimiin kahvilaan ja maksaa oman osuutensa mutta sinä haluat silti abc:lle koska haluat pihistellä sen omankin kahvikupin maksamisessa, niin silloin ette ole ehkä sopiva pari... kuten tuolla ylläoleva mainitsi, lika barn leker bäst, eli jos nainen haluaa käyttää OMAT rahansa vähän kalliimpaan paikkaan, niin eihän siitä pariskuntana olosta tule yhtään mitään jos sinä silti pihistelet aina omissa kuluissasi. Ette vain ole sopivia toisillenne.
Aivan. Ettei vaan ap vielä ajattelisi olla extra-säästäväinen ja ostaa yhden kahvin daamille. Kun daami on kahvitettu kaiken taiteen sääntöjen mukaan, voi hakea santsikupin ja juoda sen itse. Tuplasäästö. Huippuromanttista!
Kermaperseen päiväfantasia vain jatkuu. Kermaperseen elämä tulee olemaan pettymyksiä täynnä, kun romantiikka ei löydykään kalliissa paikassa uhrilta ulosmitatusta lattesta ja mies ei lämpene kermaperseen puheissa toistuvasta aihe vapaa -alueella yleisesti hyväkstytystä miesvihasta.
Miesvihaaja? Minäkö? En todellakaan. Jotain tasoa silti edellytän treffipaikoilta. Minulla on enemmän kuin varaa maksaa omat café au laitini, mutta otan toki tarjotutkin juomat ja ruuat mielelläni vastaan ja toisaalta voin tarjota treffikaverillenikin. Eikä tarvitse olla sitä halvinta sorttia. Voin hyvin käydä ABC:lla tankkaamassa, mutta en mene sinne treffeille.
Minusta abc kyllä kävisi hyvin. Neutraali paikka, turvallinen, koska siellä on aina porukkaa, autolle löytyy helposti parkkipaikkaa, jne. Samalta se kahvi abcllä maistuu kuin muuallakin. Ja paikan valinta viestittäisi, että treffikumppani on tavallinen, jalat maassa oleva tyyppi, ei mikään erilaisuuden tavoittelija tai hipsterihifistelijä eli hänen kanssaan voisi olla rento. Peukut abckaffetreffeille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaaja? Minäkö? En todellakaan. Jotain tasoa silti edellytän treffipaikoilta. Minulla on enemmän kuin varaa maksaa omat café au laitini, mutta otan toki tarjotutkin juomat ja ruuat mielelläni vastaan ja toisaalta voin tarjota treffikaverillenikin. Eikä tarvitse olla sitä halvinta sorttia. Voin hyvin käydä ABC:lla tankkaamassa, mutta en mene sinne treffeille.
Sinä tarjoat jotain jollekin ainoastaan netissä. Treffeillä kaikki aika menee siihen kun arvailet miehen varallisuutta vaatetuksen perusteella niin että lokin latte jäähtyy.