Jos tarjoan naiselle treffeillä kahvit, saanko minä valita paikan? ABC:lla on ihan hyvä ja halpa kahvi sekä santsikuppi ja aina tilaa
Mitä sanovat treffien ammattilaiset eli AV-mammat?
Kommentit (109)
Totta kai saat valita paikan, mutta kannattaa muistaa että nainen tekee johtopäätöksiä sinusta valitsemasi treffipaikan perusteella.
Mutta sokerimunkki pitää olla kanssa, jos meinaat yrittää edetä aina pöksyihin asti.
Abc ruoka on myös parasta! :) eli juu käy.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saat valita paikan, mutta kannattaa muistaa että nainen tekee johtopäätöksiä sinusta valitsemasi treffipaikan perusteella.
Naista ei kiinnosta miehen luonne eikä muu, ainoastaan miehen rahoilla irti otettavat elämykset ratkaisevat.
En ole treffien ammattilainen, vaikka sinkku olenkin, mutta minua ei ainakaan haittaisi abc-kahvit :) Arvostan itsekin tilaa ja edullisuutta. Kaikilla ei ole varaa hienompiin kahviloihin, vaikka olisikin halua treffailla.
Mua ei kyllä haittaisi jos mut vietäisi vaikka abc:lle. Jos mies on kiva niin paikalla ei väliä
Tottakai saat valita. Mutta onko se treffien pointti se hinta-laatushteeltaan hyvän kahvin juominen vai joku muu? Jonkun mielestä vois olla fiksua vielä treffikumppani johonkin mukavampaan ympäristöön kahville. Kesällä hyvä ja halpa vaihtoehto vois olla ottaa kahvia termariin, ja mennä vaikka ulos jonnekin kivan maiseman äärelle.
Jos kylän muut kahvittelupaikat ovat konkurssissa niin sitten ok.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä meille kaikille miehille mikä vika on ABC:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista ei kiinnosta miehen luonne eikä muu, ainoastaan miehen rahoilla irti otettavat elämykset ratkaisevat.
Luonne kiinnostaa todellakin ja treffipaikan valinta kertoo miehen luonteesta paljon. Olen itse aina maksanut treffeillä oman osani tai olemme treffikumppanin kanssa maksaneet vuorotellen, joten lompakon perässä en ole ollut.
Ehkä ABC on liian arkinen paikka - jos ekoja kertoja treffeillä.
Mitä mieltä muut?
Mutta yleisestihän siellä voi hyvin käydä kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ABC:t, joissa olen käynyt, ovat olleet hyvin hälyisiä. Ihmisiä tulee ja menee koko ajan. Siinä on vaikea keskittyä uuteen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veron kierto.
Jos minulla ei olisi omaa autoa, niin ei kävisi. Oman paikkakunnan ABC:lle ei oikein pääse julkisilla enkä viitsi tapaamisella vilkuilla kelloa, milloin pitää lähteä kävelemään takaisin bussipysäkille.
Muuten ABC käy. Siellä on yleensä tilaa, joten pystyy juttelemaan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kauaa mennyt että ulina alkoi :D Aika HC golddigger saa olla että nimenomaan siitä 3-6 euron rahansäästöstä pahastuu mikä kahvien hinta saattaa olla ABC:lle halvempi. Sitten taas se uskomaton elämys mikä tavallisessa kahvilassa kahvin juonti on verrattuna ABC:hen... Ja voihan sitä nainen maksaa omansa jos on oikeasti muutamasta eurosta kiinni.
Voihan se olla elämyskin mennä ABC:lle kahveille. Ei tuolla itsellä tule muutoin käytyä kuin matkoilla kun pysähdytään tankkaamaan. Ja eipä Suomen kaikissa kunnissa ole muita "oikeita" kahviloita kuin ABC tai Teboil yms. Mutta ehkä kannattaa sille seuralaiselle mainita että mennään sitten ABC:lle kahville, ettei se turhaan stressaa pukeutumisesta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kauaa mennyt että ulina alkoi :D Aika HC golddigger saa olla että nimenomaan siitä 3-6 euron rahansäästöstä pahastuu mikä kahvien hinta saattaa olla ABC:lle halvempi. Sitten taas se uskomaton elämys mikä tavallisessa kahvilassa kahvin juonti on verrattuna ABC:hen... Ja voihan sitä nainen maksaa omansa jos on oikeasti muutamasta eurosta kiinni.
Palstan naisethan kertovat avoimesti ja häpeilemättä, että miehen tarjoamisten perusteella voi päätellä, mikä on miehen taloudellinen tilanne ja köyhään ei kannata sekaantua missään tapauksessa.
Jos mies sanoisi yhtä usein ja yhtä painavasti, että köyhä nainen ei tosiaankaan kelpaa, Aihe vapaan naiskirjoittajat itkisivät asiasta seuraavat 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naisethan kertovat avoimesti ja häpeilemättä, että miehen tarjoamisten perusteella voi päätellä, mikä on miehen taloudellinen tilanne ja köyhään ei kannata sekaantua missään tapauksessa.
Jos mies sanoisi yhtä usein ja yhtä painavasti, että köyhä nainen ei tosiaankaan kelpaa, Aihe vapaan naiskirjoittajat itkisivät asiasta seuraavat 20 vuotta.
Palstan miehet ovat jo pontevasti ja moneen kertaan kirjoittaneet, että miehille ei naisen tulotaso tai varallisuus merkkaa yhtään mitään. Paitsi sitten erovaiheessa tuntuu merkkaavan.
Onko ap sama, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä, mutta teki uudenvuoden lupauksen, että tänä vuonna menisi. Ja kyseli siemmin, voiko abc-treffeille laittaa verkkarit päälle?
Kyllä mä mieluummin Starbucksiin :) Mut sovitaanko et mä maksan :)