Jos tarjoan naiselle treffeillä kahvit, saanko minä valita paikan? ABC:lla on ihan hyvä ja halpa kahvi sekä santsikuppi ja aina tilaa
Mitä sanovat treffien ammattilaiset eli AV-mammat?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai potentiaalisen tulevan puolison tulo- ja koulutustaso merkkaa monen muun asian ohella. Lika barn leker bäst.
Itse en oikein näe ABC:ta treffipaikkana, vaikka siellä voi ihan hyvin hoitaa tankkauksen, kaupassakäynnin ja kahvittelun reissussa ollessa. Kategorisesti ei mitään ko paikkaa vastaan, mutta jotain romanttisempaa treffeille.
Jos lika barn leker best eli molemmat haluavat erityiskohtelua esimerkiksi siinä muodossa, että se on aina se toinen, joka maksaa kahvin, niin miten nämä "leker best"? Kumpikaan ei suostu maksamaan kummallekaan mitään eli eivät pääse edes kahvilasta ulos. Sekö on sinun näkemyksesi ihanteellisesta suhteesta?
ABC:lle pitää mennä ainakin täällä meilläpäin autolla. En lähtisi vieraan tyypin kanssa autoajelulle, joten jos olisin autoton, paikka ei olisi hyvä vaan epäilyttävän syrjäinen ja olisin ikävällä tavalla riippuvainen treffiseuralaiseni tarjoamasta kyytiaikataulusta.
Jos taas olisin autollinen (niin kuin oikeasti olen), voisin lähteäkin, mutta ehkä se olis vähän kiusallista silti, kun paikkakunnan nuoriso siinä sitten ympärillä olis, on ainakin täällä meillä ilmeisesti oikein isompikin nuorison kohtauspaikka tuo ABC, sinne kokoontuvat mopoilijat ja tuoreet ajokortilliset ilta-aikana.
Keskustassa voisi kahvittelun jälkeen jatkaa vaikka kävelylle tms., mutta ABC:n parkkis tai motarin laita ei oikein kävelyyn houkuta.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sama, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä, mutta teki uudenvuoden lupauksen, että tänä vuonna menisi. Ja kyseli siemmin, voiko abc-treffeille laittaa verkkarit päälle?
En ole edes lukenut tuollaista provoa. -ap
Ikea on vielä parempi paikka. Voit tarjota 3€ ruuan.
Voi hyvä isä taas... tottakai saat! Itse tosin en lähtisi, mutta ilman muuta saat. Miksi tuollaista pitää edes kysyä?
Pääseekö sinne molemmat helposti ja pääseekö sieltä pois molemmat helposti? Onko ABC sinun tasosi muutenkin. Eli ei hyvää vaan vain halpaa.
Halvemmaksi tulee keittää kahvi termariin ja mennä pulkkamäkeen. Ja omaperäisempääkin.
Kivat köyhät miehet osaa olla kivoja ja toista huomioivia ilman rahaakin. Pihit kuten ap on vain omahyväisiä pihejä jotka varastaa varmaan vessapaperitkin ABC:ltä
Vierailija kirjoitti:
Kivat köyhät miehet osaa olla kivoja ja toista huomioivia ilman rahaakin. Pihit kuten ap on vain omahyväisiä pihejä jotka varastaa varmaan vessapaperitkin ABC:ltä
Ei kiva, köyhä mies kelpaa naiselle. Johan se on tässäkin ketjussa naisen suusta todettu. Pitää olla koulutusta ja rahaa ja ennen kaikkea halu maksaa naisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai potentiaalisen tulevan puolison tulo- ja koulutustaso merkkaa monen muun asian ohella. Lika barn leker bäst.
Itse en oikein näe ABC:ta treffipaikkana, vaikka siellä voi ihan hyvin hoitaa tankkauksen, kaupassakäynnin ja kahvittelun reissussa ollessa. Kategorisesti ei mitään ko paikkaa vastaan, mutta jotain romanttisempaa treffeille.
Jos lika barn leker best eli molemmat haluavat erityiskohtelua esimerkiksi siinä muodossa, että se on aina se toinen, joka maksaa kahvin, niin miten nämä "leker best"? Kumpikaan ei suostu maksamaan kummallekaan mitään eli eivät pääse edes kahvilasta ulos. Sekö on sinun näkemyksesi ihanteellisesta suhteesta?
En ole tuo edellinen, mutta vastaan silti. Kun sekä miehellä että naisella on suurinpiirtein samanlainen tulotaso ja tapa käyttää rahaa, ei kummankaan tarvitse laskea omaa elintasoaan toisen vuoksi. Minä en alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jonka käsitys kahvilassa tai ravintolassa käymisestä on ABC. Maksan aina oman osuuteni, mutta haluan käydä saman hintatason kahviloissa ja ravintoloissa kuin missä käyn sinkkunakin. En myöskään alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolla on tapana käydä vain erittäin kalliissa kahviloissa ja ravintoloissa. Silloinhan mies joutuisi laskemaan omaa elintasoaan minun vuokseni, koska mulla ei pidemmän päälle ole varaa käydä sikakalliissa ravintoloissa. Voin niissä käydä muutaman kerran vuodessa, mutta en monta kertaa kuukaudessa. Ja kaikessa muussakin, kuten asuminen, matkustelu yms haluan, että miehen kanssa toiveet osuvat yksiin eikä kumpikaan joudu luopumaan sellaisesta, mihin on tottunut tai mitä oikeasti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiva, köyhä mies kelpaa naiselle. Johan se on tässäkin ketjussa naisen suusta todettu. Pitää olla koulutusta ja rahaa ja ennen kaikkea halu maksaa naisen puolesta.
Höpöhöpö kivamies keksii keinot. Itara pihimies pihtaa myös toisen huomioimista.
En kyllä tykkäisi. Mutta jos mies laittaisi makoisat kahveet termariin, ottaisi parit eväsleivät tai korvapuustit mukaan ja veisi raikkaille ulkoilmakahvitteluille, niin sitten olisi jo eri juttu. Tuskin olisi treffien hinnassa paljoa eroa ja tuntuisi vähän spessummalta.
Kivamies ottakoon kivan naisen jonka kanssa kivasti rakentavat tulevaisuutensa yhteistyössä opiskellen säästäen työtä tehden ja kivasti vaikka termarikahvia juoden marjametsässä. Fiksuimmat ei ABC:tä lihota. kivamies on raitis ja yritteliäs ja ihana
Meillä on miehen kanssa ollut treffit ihan vaan Veijo Essolla, joten ABC käy kyllä. Essolla kyllä maksoin omani itse, koska olin siellä ensin jo odottelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö kivamies keksii keinot. Itara pihimies pihtaa myös toisen huomioimista.
Lue vaikka sata naisten viestiä näistä kahvitteluketjuista ja huomaat että olet väärässä. Mukavampaa on tietysti teeskennellä tyhmää ja jatkaa valehtelua ja miesten vihaamista, niin kuin sinä teet.
Kaikista paikoista missä aikaansa voi viettää ja mies valikoi ABC:n? En usko, että minulla olisi paljoakaan yhteistä tuon tyyppisen miehen kanssa. Mielummin vaikka ihan ilmaiseksi puistoon kävelemään, kun istua huoltoasemalla treffeillä.
kyllä ihanan miehen kanssa lähtee vaikka abc:lle, huonon kanssa en lähtis edes Dubaihin luksus-matkalle. Nykyinen aviomies kutsui ensitreffeille omaan kotiinsa ja laittoi itse ruokaa, onnistuneet treffit ja sillä tiellä 16 vuotta. Alkuvuosina ei ollut kummallakaan autoa, niin ei päästy abc:lle, sittemmin on sielläkin syöty :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo edellinen, mutta vastaan silti. Kun sekä miehellä että naisella on suurinpiirtein samanlainen tulotaso ja tapa käyttää rahaa, ei kummankaan tarvitse laskea omaa elintasoaan toisen vuoksi. Minä en alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jonka käsitys kahvilassa tai ravintolassa käymisestä on ABC. Maksan aina oman osuuteni, mutta haluan käydä saman hintatason kahviloissa ja ravintoloissa kuin missä käyn sinkkunakin. En myöskään alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolla on tapana käydä vain erittäin kalliissa kahviloissa ja ravintoloissa. Silloinhan mies joutuisi laskemaan omaa elintasoaan minun vuokseni, koska mulla ei pidemmän päälle ole varaa käydä sikakalliissa ravintoloissa. Voin niissä käydä muutaman kerran vuodessa, mutta en monta kertaa kuukaudessa. Ja kaikessa muussakin, kuten asuminen, matkustelu yms haluan, että miehen kanssa toiveet osuvat yksiin eikä kumpikaan joudu luopumaan sellaisesta, mihin on tottunut tai mitä oikeasti haluaa.
Juurikin tätä tarkoitin. En usko, että itse ryhtyisin pysyvään parisuhteeseen vaikkapa kolmivuorotyötä tekevän prosessiduunarin kanssa, kun itse olen akateemisesti koulutettu. En myöskään usko, että haluaisin puolisollani olevan merkittävästi erilaiset tulot kuin itselläni. Myös mieltymysten ja tavan käyttää rahaa pitää osua jokseenkin yhteen. Säästäväisenä en tulisi toimeen tuhlarin kanssa, toisaalta umpisaitakaan ei käy.
Ihan OK, jos ollaan matkalla jonnekin, on poiketa kahville ABC:lle. Jos minut taas varta vasten kutsuttaisiin treffeille ABC:lle, niin pitäisin sitä lievästi sanoen hieman kummallisena. Minulle on ihan se ja sama, kuka maksaa sen vajaan kympin kulun per nuppi.
Jos oikeasti on köyhä, niin paljon parempi on keittää kahvit termariin ja kutsua vaikka pulkkamäkeen. Köyhän ei myöskään ole kovin realistista yrittää vakavissaan varakasta puolisoksi, näin se menee. Lika barn leker bäst.
Jos sä haluat pyytää naisen abc asemalle treffeille niin mikä estää.