Olen todella ruma nainen kysy mitä vaan
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee sinusta todella ruman?
Vartalo on epäsymmetrinen, todella ruma ja naamakin on erittäin ruma.
Oletko sisäisesti kaunis? Jos olet, lähdetkö treffeille mun kanssa? Olen +30v mies pk-seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sisäisesti kaunis? Jos olet, lähdetkö treffeille mun kanssa? Olen +30v mies pk-seudulta.
Olen naimisissa ja minulla on lapsia joten treffeille en ole lähdössä.
Onko miehesikin ruma? Entä lapset?
Palstalla väitetään, että ruman naisen elämä on kauheampaa kuin köyhän, lyhyen ja ruman miehen. Onko väitteessä perää?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesikin ruma? Entä lapset?
Ei nii ruma kuin minä. Lapset ovat tavallisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla väitetään, että ruman naisen elämä on kauheampaa kuin köyhän, lyhyen ja ruman miehen. Onko väitteessä perää?
En tiedä mutta ainakin kun kadulla kulkee on ns ilmaa kun tietysti miehet huomioivat kauniit naiset. Koskaan ei saa keneltäkään kehuja ulkonäöstä, ei edes omalta mieheltä vaikka välillä hänen ulkonäköään kehunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta ainakin kun kadulla kulkee on ns ilmaa kun tietysti miehet huomioivat kauniit naiset. Koskaan ei saa keneltäkään kehuja ulkonäöstä, ei edes omalta mieheltä vaikka välillä hänen ulkonäköään kehunkin.
Kuitenkin mies ja lapset sulta löytyvät, vaikka todella ruma oletkin, joten onko tuo nyt niin kauhea kohtalo. Ja miksi todella ruman ulkonäköä edes pitäisi kehua? Sama kun kehuisi puhevikaisen artikulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin mies ja lapset sulta löytyvät, vaikka todella ruma oletkin, joten onko tuo nyt niin kauhea kohtalo. Ja miksi todella ruman ulkonäköä edes pitäisi kehua? Sama kun kehuisi puhevikaisen artikulointia.
Olisi kiva kun jotain edes pientä kehuttavaa löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen
Sekä minä että mieheni ollaan alkuperäisiä suomalaisia.
Mikä on elämäsi suurin ongelma?
Kuinka monenneksi tärkein ongelmasi on rumuutesi?
Vierailija kirjoitti:
En nyt osaa nimetä elämäni suurimpaa ongelmaa, onhan niitä kaikenlaisia. Sanoisin että rumuus on ehkä 5 tai 6 ongelma.
Väität olevasi ruma ja heti seuraavassa lauseessa kerrot että sulla on mies ja lapsia? Ei jatkoon. 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Väität olevasi ruma ja heti seuraavassa lauseessa kerrot että sulla on mies ja lapsia? Ei jatkoon. 0/5.
Ei kaikki miehet ole ulkonäkökeskeisia ja kun mies ei itsekkään ole kovin komea niin eipä ole kovin paljoa vaihtoehtoja naisissa hänelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt osaa nimetä elämäni suurimpaa ongelmaa, onhan niitä kaikenlaisia. Sanoisin että rumuus on ehkä 5 tai 6 ongelma.
Aika kärkipäässä siis. Mitä konkreettisia haittoja rumuus on sinulle aiheuttanut?
Mikä tekee sinusta todella ruman?