Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tarjoan naiselle treffeillä kahvit, saanko minä valita paikan? ABC:lla on ihan hyvä ja halpa kahvi sekä santsikuppi ja aina tilaa

Vierailija
16.01.2017 |

Mitä sanovat treffien ammattilaiset eli AV-mammat?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai potentiaalisen tulevan puolison tulo- ja koulutustaso merkkaa monen muun asian ohella. Lika barn leker bäst.

Itse en oikein näe ABC:ta treffipaikkana, vaikka siellä voi ihan hyvin hoitaa tankkauksen, kaupassakäynnin ja kahvittelun reissussa ollessa. Kategorisesti ei mitään ko paikkaa vastaan, mutta jotain romanttisempaa treffeille.

Jos lika barn leker best eli molemmat haluavat erityiskohtelua esimerkiksi siinä muodossa, että se on aina se toinen, joka maksaa kahvin, niin miten nämä "leker best"? Kumpikaan ei suostu maksamaan kummallekaan mitään eli eivät pääse edes kahvilasta ulos. Sekö on sinun näkemyksesi ihanteellisesta suhteesta?

En ole tuo edellinen, mutta vastaan silti. Kun sekä miehellä että naisella on suurinpiirtein samanlainen tulotaso ja tapa käyttää rahaa, ei kummankaan tarvitse laskea omaa elintasoaan toisen vuoksi. Minä en alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jonka käsitys kahvilassa tai ravintolassa käymisestä on ABC. Maksan aina oman osuuteni, mutta haluan käydä saman hintatason kahviloissa ja ravintoloissa kuin missä käyn sinkkunakin. En myöskään alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolla on tapana käydä vain erittäin kalliissa kahviloissa ja ravintoloissa. Silloinhan mies joutuisi laskemaan omaa elintasoaan minun vuokseni, koska mulla ei pidemmän päälle ole varaa käydä sikakalliissa ravintoloissa. Voin niissä käydä muutaman kerran vuodessa, mutta en monta kertaa kuukaudessa. Ja kaikessa muussakin, kuten asuminen, matkustelu yms haluan, että miehen kanssa toiveet osuvat yksiin eikä kumpikaan joudu luopumaan sellaisesta, mihin on tottunut tai mitä oikeasti haluaa. 

Juurikin tätä tarkoitin. En usko, että itse ryhtyisin pysyvään parisuhteeseen vaikkapa kolmivuorotyötä tekevän prosessiduunarin kanssa, kun itse olen akateemisesti koulutettu. En myöskään usko, että haluaisin puolisollani olevan merkittävästi erilaiset tulot kuin itselläni. Myös mieltymysten ja tavan käyttää rahaa pitää osua jokseenkin yhteen. Säästäväisenä en tulisi toimeen tuhlarin kanssa, toisaalta umpisaitakaan ei käy.

Ihan OK, jos ollaan matkalla jonnekin, on poiketa kahville ABC:lle. Jos minut taas varta vasten kutsuttaisiin treffeille ABC:lle, niin pitäisin sitä lievästi sanoen hieman kummallisena. Minulle on ihan se ja sama, kuka maksaa sen vajaan kympin kulun per nuppi.

Jos oikeasti on köyhä, niin paljon parempi on keittää kahvit termariin ja kutsua vaikka pulkkamäkeen. Köyhän ei myöskään ole kovin realistista yrittää vakavissaan varakasta puolisoksi, näin se menee. Lika barn leker bäst.

Kauanko aiot hokea vielä tuota tyhjänpäiväisyyttä? Pulkkamäkijutut on ihan Demin fantasioista, älä viitsi, aikuinen ihminen.  Et muka halua itseäsi fiksumpaa ja varakkaampaa miestä, jos vain onnistut sellaisen saamaan? Sen päivän haluaisin nähdä. Voiko syvemmällä itsepetoksessa elää? :)

Vierailija
42/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin missä ollaan. Lapsuuudenkotini maisemissa ABC olisi sopinut hyvin sillä muut mahdollisuudet olivat vastaavia. Kaupungissa saa ajaa aika pitkään että edes tulee ABC mihin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin ABC:lle meno edellyttää autokyytiä, joten ei käy. Mulla ei ole autoa, enkä uskaltaudu tuntemattoman ihmisen kyytiin. En mielelläni kulje edes taksilla yksin.

Mutta kuule, tuossa hyvien bussireittien varrella on Shellin huoltamo, jossa on ihan ok kahvila myös. Sinne voisin lähteä ekoille treffeille mielelläni. Sieltä saa hyviä lämpimäisiäkin. Tarjoa sä kahvit niin minä piffaan omenapuustit kaveriksi.

Vierailija
44/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai potentiaalisen tulevan puolison tulo- ja koulutustaso merkkaa monen muun asian ohella. Lika barn leker bäst.

Itse en oikein näe ABC:ta treffipaikkana, vaikka siellä voi ihan hyvin hoitaa tankkauksen, kaupassakäynnin ja kahvittelun reissussa ollessa. Kategorisesti ei mitään ko paikkaa vastaan, mutta jotain romanttisempaa treffeille.

Jos lika barn leker best eli molemmat haluavat erityiskohtelua esimerkiksi siinä muodossa, että se on aina se toinen, joka maksaa kahvin, niin miten nämä "leker best"? Kumpikaan ei suostu maksamaan kummallekaan mitään eli eivät pääse edes kahvilasta ulos. Sekö on sinun näkemyksesi ihanteellisesta suhteesta?

En ole tuo edellinen, mutta vastaan silti. Kun sekä miehellä että naisella on suurinpiirtein samanlainen tulotaso ja tapa käyttää rahaa, ei kummankaan tarvitse laskea omaa elintasoaan toisen vuoksi. Minä en alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jonka käsitys kahvilassa tai ravintolassa käymisestä on ABC. Maksan aina oman osuuteni, mutta haluan käydä saman hintatason kahviloissa ja ravintoloissa kuin missä käyn sinkkunakin. En myöskään alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolla on tapana käydä vain erittäin kalliissa kahviloissa ja ravintoloissa. Silloinhan mies joutuisi laskemaan omaa elintasoaan minun vuokseni, koska mulla ei pidemmän päälle ole varaa käydä sikakalliissa ravintoloissa. Voin niissä käydä muutaman kerran vuodessa, mutta en monta kertaa kuukaudessa. Ja kaikessa muussakin, kuten asuminen, matkustelu yms haluan, että miehen kanssa toiveet osuvat yksiin eikä kumpikaan joudu luopumaan sellaisesta, mihin on tottunut tai mitä oikeasti haluaa. 

Juurikin tätä tarkoitin. En usko, että itse ryhtyisin pysyvään parisuhteeseen vaikkapa kolmivuorotyötä tekevän prosessiduunarin kanssa, kun itse olen akateemisesti koulutettu. En myöskään usko, että haluaisin puolisollani olevan merkittävästi erilaiset tulot kuin itselläni. Myös mieltymysten ja tavan käyttää rahaa pitää osua jokseenkin yhteen. Säästäväisenä en tulisi toimeen tuhlarin kanssa, toisaalta umpisaitakaan ei käy.

Ihan OK, jos ollaan matkalla jonnekin, on poiketa kahville ABC:lle. Jos minut taas varta vasten kutsuttaisiin treffeille ABC:lle, niin pitäisin sitä lievästi sanoen hieman kummallisena. Minulle on ihan se ja sama, kuka maksaa sen vajaan kympin kulun per nuppi.

Jos oikeasti on köyhä, niin paljon parempi on keittää kahvit termariin ja kutsua vaikka pulkkamäkeen. Köyhän ei myöskään ole kovin realistista yrittää vakavissaan varakasta puolisoksi, näin se menee. Lika barn leker bäst.

Kauanko aiot hokea vielä tuota tyhjänpäiväisyyttä? Pulkkamäkijutut on ihan Demin fantasioista, älä viitsi, aikuinen ihminen.  Et muka halua itseäsi fiksumpaa ja varakkaampaa miestä, jos vain onnistut sellaisen saamaan? Sen päivän haluaisin nähdä. Voiko syvemmällä itsepetoksessa elää? :)

En kyllä usko, että parisuhde todella toimii, jos toinen on ihan eri planeetalta. Jos toisen tulotaso on vaikkapa Räikkösen luokkaa, niin aika vähän taitaisi puolisoa näkyä kotona. Noh, ehkä jollekin riittää edustuspuolisona oleminen, itse kyllä haluan tehdä mielekästä työtä ja viettää aikaa puolison kanssa muuallakin kuin edustustilaisuuksissa.

Fiksuus taas ei millään muotoa riipu varallisuudesta. Fiksu mies keksii jonkin muun treffipaikan kuin ABC, jonka ei välttämättä tarvitse olla yhtään kalliimpi.

Vierailija
45/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai deitille Mechelininkadun ABC:lle? No ei kiitos, vaikka olen siellä joskus pikkusuolaista syönyt.

Vierailija
46/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mennään johonkin viihtyisään kahvilaan ja maksan omani. Jos ehdottelet abc:tä niin voisi jäädä treffit välistä, ihan sama kuka maksaa ja mitä.

Vierailija
47/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kysyisin. "Ai miksi ABC:lle?" Jos vastaus olisi: "ABC:lla on ihan hyvä ja halpa kahvi sekä santsikuppi ja aina tilaa." niin treffit jäisivät pitämättä. Jokin hyvä ja omaperäinen vastaus voisi herättää mielenkiinnon ja voisin ABC:lle lähteä, mutta ekoilla deiteillä haluan tulla kohdelluksi jotenkin erikoisena, hyvä hinta-laatusuhde  ei oikein kuvasta halua satsata suhteeseen. Pisteenä i:n päälle unohdit mainita S-bonuksen.

Vierailija
48/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsuu luvaten tarjota kahvit, niin paikan toki saa valita. Paikan valinta kertoo jotain ihmisestä. Haluatko tulla luokitelluksi ABC-mieheksi?

Vierailija
49/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsuu luvaten tarjota kahvit, niin paikan toki saa valita. Paikan valinta kertoo jotain ihmisestä. Haluatko tulla luokitelluksi ABC-mieheksi?

Onko ABC-mies sinulle negatiivinen luokka? Oletko parempi kuin ABC-mies?

Vierailija
50/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kysyisin. "Ai miksi ABC:lle?" Jos vastaus olisi: "ABC:lla on ihan hyvä ja halpa kahvi sekä santsikuppi ja aina tilaa." niin treffit jäisivät pitämättä. Jokin hyvä ja omaperäinen vastaus voisi herättää mielenkiinnon ja voisin ABC:lle lähteä, mutta ekoilla deiteillä haluan tulla kohdelluksi jotenkin erikoisena, hyvä hinta-laatusuhde  ei oikein kuvasta halua satsata suhteeseen. Pisteenä i:n päälle unohdit mainita S-bonuksen.

Mitä erikoista sinussa on ja miten ilmaiset mitä erikoisuutesi vaatii? Miksi halveksit ABC-aseman työntekijöitä?

Vierailija
51/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sen verran ronkeli, että huoltoasemalle treffejä tarjoava jää nuolemaan näppejään.

Vierailija
52/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että parisuhde todella toimii, jos toinen on ihan eri planeetalta. Jos toisen tulotaso on vaikkapa Räikkösen luokkaa, niin aika vähän taitaisi puolisoa näkyä kotona. Noh, ehkä jollekin riittää edustuspuolisona oleminen, itse kyllä haluan tehdä mielekästä työtä ja viettää aikaa puolison kanssa muuallakin kuin edustustilaisuuksissa.

Fiksuus taas ei millään muotoa riipu varallisuudesta. Fiksu mies keksii jonkin muun treffipaikan kuin ABC, jonka ei välttämättä tarvitse olla yhtään kalliimpi.

Juu, Räikkönen ja edustaminen on se vaihtoehto. Miten vitun tyhmiä juttuja susta vielä irtoaakaan. Anna mennä vaan, kaiva itsesi syvemmälle kuoppaan. :D

Vierailija
53/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tämä sama tyyppi täällä aloittamassa "keskusteluja"! Käy nyt välillä edes juomassa lasi vettä.

Vierailija
54/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sen verran ronkeli, että huoltoasemalle treffejä tarjoava jää nuolemaan näppejään.

Vastaus kysymyksiin riittää, kiitos.

Vierailija
55/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä erikoista sinussa on ja miten ilmaiset mitä erikoisuutesi vaatii? Miksi halveksit ABC-aseman työntekijöitä?

En suinkaan halveksi ABC:n työntekijöitä, en myöskään ABC:ta huoltamona. Ei ole minusta kuitenkaan treffipaikka. Jos ehdottaa sitä, niin voisi vaikka perustella, että siellä on rauhallinen hämyisä parkkis, jossa voidaan autossa kuherrella. Toi nyt on aika suora, mutta parempi kuin ilmainen santsikuppi.

Vierailija
56/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tämä sama tyyppi täällä aloittamassa "keskusteluja"! Käy nyt välillä edes juomassa lasi vettä.

Neiti Etsivä tietää kuka kirjoittaa mitäkin. :) Sinä et varmasti juo edes vesilasia ellei se mene jonkun miehen piikkiin jossain fiinissä paikassa.

Vierailija
57/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo edellinen, mutta minä sopisin hyvin ABC-miehelle puolisoksi. En ole ulkonäkökeskeinen, en tykkää shoppailla vaatteita ja mieleiset vaatteet on jatkuvasti päällä, pidän ne loppuun ennen kuin ostan uusia. En meikkaa enkä värjää hiuksia. Pidän ruuasta ja se valitettavasti näkyy. Miten on, ABC-mies, kelpaanko minä sinulle?

Vierailija
58/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo edellinen, mutta minä sopisin hyvin ABC-miehelle puolisoksi. En ole ulkonäkökeskeinen, en tykkää shoppailla vaatteita ja mieleiset vaatteet on jatkuvasti päällä, pidän ne loppuun ennen kuin ostan uusia. En meikkaa enkä värjää hiuksia. Pidän ruuasta ja se valitettavasti näkyy. Miten on, ABC-mies, kelpaanko minä sinulle?

Et. Abc mies haluaa naisellisen ja kauniin naisen, jolle ei kuitenkaan tarvitse availla ovia eikä maksaa mitään. Abc miehen nainen myös tekee kaikki kotityöt, maksaa puolet ja osaa myös "miesten juttuja" samalla olemalla naisellinen eikä ainakaan mikään feministi, vaikka tasa-arvoa kannattaakin.

Vierailija
59/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abc:n kahvi on kylläkin juomakelvotonta. Tietysti jos ripulin haluaa niin...

Vierailija
60/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on halpa hinta tärkeintä, niin miksi et vie treffeille vaikka luontoon termarikahvin ja pullan äärelle? Voitko ap vastata tähän? Jos joku ehdottais mulle abc:tä romanttiseksi treffipaikaksi, niin en lähtis. Jos joku ehdottais mulle ulkoilmatreffejä, niin lähtisin. Kylkeen voi myös ottaa muita ilmaisaktiviteetteja jos haluaa. Mieheni on köyhä eikä se haittaa minua pätkääkään ja bonuksena häneltä ei mielikuvitusta puutu <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän