Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tarjoan naiselle treffeillä kahvit, saanko minä valita paikan? ABC:lla on ihan hyvä ja halpa kahvi sekä santsikuppi ja aina tilaa

Vierailija
16.01.2017 |

Mitä sanovat treffien ammattilaiset eli AV-mammat?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on landejuntti

Vierailija
62/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai potentiaalisen tulevan puolison tulo- ja koulutustaso merkkaa monen muun asian ohella. Lika barn leker bäst.

Itse en oikein näe ABC:ta treffipaikkana, vaikka siellä voi ihan hyvin hoitaa tankkauksen, kaupassakäynnin ja kahvittelun reissussa ollessa. Kategorisesti ei mitään ko paikkaa vastaan, mutta jotain romanttisempaa treffeille.

Jos lika barn leker best eli molemmat haluavat erityiskohtelua esimerkiksi siinä muodossa, että se on aina se toinen, joka maksaa kahvin, niin miten nämä "leker best"? Kumpikaan ei suostu maksamaan kummallekaan mitään eli eivät pääse edes kahvilasta ulos. Sekö on sinun näkemyksesi ihanteellisesta suhteesta?

En ole tuo edellinen, mutta vastaan silti. Kun sekä miehellä että naisella on suurinpiirtein samanlainen tulotaso ja tapa käyttää rahaa, ei kummankaan tarvitse laskea omaa elintasoaan toisen vuoksi. Minä en alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jonka käsitys kahvilassa tai ravintolassa käymisestä on ABC. Maksan aina oman osuuteni, mutta haluan käydä saman hintatason kahviloissa ja ravintoloissa kuin missä käyn sinkkunakin. En myöskään alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolla on tapana käydä vain erittäin kalliissa kahviloissa ja ravintoloissa. Silloinhan mies joutuisi laskemaan omaa elintasoaan minun vuokseni, koska mulla ei pidemmän päälle ole varaa käydä sikakalliissa ravintoloissa. Voin niissä käydä muutaman kerran vuodessa, mutta en monta kertaa kuukaudessa. Ja kaikessa muussakin, kuten asuminen, matkustelu yms haluan, että miehen kanssa toiveet osuvat yksiin eikä kumpikaan joudu luopumaan sellaisesta, mihin on tottunut tai mitä oikeasti haluaa. 

Juurikin tätä tarkoitin. En usko, että itse ryhtyisin pysyvään parisuhteeseen vaikkapa kolmivuorotyötä tekevän prosessiduunarin kanssa, kun itse olen akateemisesti koulutettu. En myöskään usko, että haluaisin puolisollani olevan merkittävästi erilaiset tulot kuin itselläni. Myös mieltymysten ja tavan käyttää rahaa pitää osua jokseenkin yhteen. Säästäväisenä en tulisi toimeen tuhlarin kanssa, toisaalta umpisaitakaan ei käy.

Ihan OK, jos ollaan matkalla jonnekin, on poiketa kahville ABC:lle. Jos minut taas varta vasten kutsuttaisiin treffeille ABC:lle, niin pitäisin sitä lievästi sanoen hieman kummallisena. Minulle on ihan se ja sama, kuka maksaa sen vajaan kympin kulun per nuppi.

Jos oikeasti on köyhä, niin paljon parempi on keittää kahvit termariin ja kutsua vaikka pulkkamäkeen. Köyhän ei myöskään ole kovin realistista yrittää vakavissaan varakasta puolisoksi, näin se menee. Lika barn leker bäst.

Kauanko aiot hokea vielä tuota tyhjänpäiväisyyttä? Pulkkamäkijutut on ihan Demin fantasioista, älä viitsi, aikuinen ihminen.  Et muka halua itseäsi fiksumpaa ja varakkaampaa miestä, jos vain onnistut sellaisen saamaan? Sen päivän haluaisin nähdä. Voiko syvemmällä itsepetoksessa elää? :)

En kyllä usko, että parisuhde todella toimii, jos toinen on ihan eri planeetalta. Jos toisen tulotaso on vaikkapa Räikkösen luokkaa, niin aika vähän taitaisi puolisoa näkyä kotona. Noh, ehkä jollekin riittää edustuspuolisona oleminen, itse kyllä haluan tehdä mielekästä työtä ja viettää aikaa puolison kanssa muuallakin kuin edustustilaisuuksissa.

Fiksuus taas ei millään muotoa riipu varallisuudesta. Fiksu mies keksii jonkin muun treffipaikan kuin ABC, jonka ei välttämättä tarvitse olla yhtään kalliimpi.

Juu, Räikkönen ja edustaminen on se vaihtoehto. Miten vitun tyhmiä juttuja susta vielä irtoaakaan. Anna mennä vaan, kaiva itsesi syvemmälle kuoppaan. :D

Se, että sinä etsit itsellesi rikasta elättäjää, ei tarkoita, että muut sellaista etsivät. Ihan vinkkinä kuitenkin sanon, että koita muita paikkoja kuin ABC.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin jostain syystä nautin ABC:eilla kahvittelusta. Yleensä saatu paikkaan kivasti tunnelmaa huolimatta paikan isosta koosta. Ja se tila tietysti on aina toivottavaa, en halua toisen pöytäseurueen hengittävän niskaan olan takana. Käytiin useasti miehen kanssa just ABC:lla kahvilla tutustumisvaiheessa. Mut me kyllä tunnettiin jo ennen tapailun aloitusta. Jos ventovieraan kanssa lähtisin ulos, ehdottaisin kyllä mieluummin jotain vähän kahvilamaisempaa paikkaa, ettei tyypille tule mielikuva jostain epämääräisestä huoltsikka-hengaajasta.

Vierailija
64/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän treffipaikka tai se kuka maksaa mitäkin, ole se pointti, vaan se minkälainen ajatus- ja arvomaailma ihmisellä on. Itse en jaksaisi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka jaksaa inttää jostain kahvikupin maksamisesta. Olen ollut köyhien opiskelijoiden kanssa mukavilla treffeillä esim. Suomenlinnassa, 3. divarin jalkapallo-ottelussa ja rautatieasemalla katselemassa junia. Välillä ollut omat eväät mukana, joskus olen saanut euron pahvikahvin.

Vierailija
65/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ABC on yleensä tupaten täynnä väkeä, parikymppisiä kuluttamassa aikaa ja pikkulapsia leikkipaikalla. tämä on pieni kaupunki, mistä ilmeisesti johtuu että kaikki tunkevat "apsille" :D

henk.koht. mielummin arvostaisin pientä, idyllistä kahvilaa jossa voi keskustella rauhassa..

Vierailija
66/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saat valita paikan, mutta kannattaa muistaa että nainen tekee johtopäätöksiä sinusta valitsemasi treffipaikan perusteella.

Tämä. Toki saat valita ja se on jopa toivottavaa. Valitsemasi paikka toimii ikään kuin käyntikorttina. Jos olet Make ABCsta joka hakee moottorimimmiä, niin oiva paikka tavata. Jos etsis muunlaista seuraa, valitse paikka sen mukaan.

Vierailija
67/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saat valita paikan, mutta kannattaa muistaa että nainen tekee johtopäätöksiä sinusta valitsemasi treffipaikan perusteella.

Naista ei kiinnosta miehen luonne eikä muu, ainoastaan miehen rahoilla irti otettavat elämykset ratkaisevat.

Se mitä kirjoitat, on peili sinusta itsestäsi.

Vierailija
68/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisi vaikka perustella, että siellä on rauhallinen hämyisä parkkis, jossa voidaan autossa kuherrella.

Vetoaako sinuun oikeasti se, että uusi treffikumppani kutsuu heti kuhertelemaan? Ja pidät itseäsi liian hyvänä ABC:lle? :)

Vierailija
69/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kylän muut kahvittelupaikat ovat konkurssissa niin sitten ok.

Kerrotko vielä meille kaikille miehille mikä vika on ABC:ssa?

Jos haluaa päätyä vuokrakämppään kaupungin laidalle elämään keskinkertaista elämää telkun ääreen, niin ei varmaan mitään.

Vierailija
70/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai potentiaalisen tulevan puolison tulo- ja koulutustaso merkkaa monen muun asian ohella. Lika barn leker bäst.

Itse en oikein näe ABC:ta treffipaikkana, vaikka siellä voi ihan hyvin hoitaa tankkauksen, kaupassakäynnin ja kahvittelun reissussa ollessa. Kategorisesti ei mitään ko paikkaa vastaan, mutta jotain romanttisempaa treffeille.

Jos lika barn leker best eli molemmat haluavat erityiskohtelua esimerkiksi siinä muodossa, että se on aina se toinen, joka maksaa kahvin, niin miten nämä "leker best"? Kumpikaan ei suostu maksamaan kummallekaan mitään eli eivät pääse edes kahvilasta ulos. Sekö on sinun näkemyksesi ihanteellisesta suhteesta?

Sä et vaan ymmärrä vaikka sulle vääntäis kaikista maailman rautalangoista asian. Haluat, että nainen tarjoaa sun kahvin. Odottele sitä, mutta maailmaa et voi muuttaa.

Vierailija
71/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisi vaikka perustella, että siellä on rauhallinen hämyisä parkkis, jossa voidaan autossa kuherrella.

Vetoaako sinuun oikeasti se, että uusi treffikumppani kutsuu heti kuhertelemaan? Ja pidät itseäsi liian hyvänä ABC:lle? :)

Sanoinkin, että se on aika suora. Itsevarmuus ja suoruus voi olla joskus oikein ilmaistuna hyvinkin kiinnostava piirre.

Itse en keksi mitään syytä päätyä treffeille ABC:lle, mutta jos sinne minut joku yrittää saada, niin saa keksiä jonkin omaperäisen syyn. Edullinen kahvi, ilmainen santsikuppi ei tod iske. "Nähdään ABC:lla, tarjoan sulle autonpesun."

Vierailija
72/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan valita lähden treffeille taidemuseoon vai ABC asemalle niin museo voittaa. Se on myös halvempi vaihtoehto.

Vierailija
73/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi mulle! Liian fiinit paikat jotenkin ahdistaa

Vierailija
74/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat. Saat ehdottaa treffipaikkaa myös silloin, kun molemmat maksavat itse. 

Vierailija
75/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaan ymmärrä vaikka sulle vääntäis kaikista maailman rautalangoista asian. Haluat, että nainen tarjoaa sun kahvin. Odottele sitä, mutta maailmaa et voi muuttaa.

Sun maailma on joku demin, cosmon ja sinkkuelämän halpiskopio. Tarjouksesta ostettu. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
76/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voi ehdottaa, mutta kaikkea ei kannata ehdottaa :)

Vierailija
77/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi kysymys lienee se, että miksi tarjoaisit naiselle? Kun kerran tunnut olevan vain mahdollisimman halvan ratkaisun perässä niin sano naiselle, että molemmat maksavat omansa ja mietitte sitten yhdessä sopivan treffipaikan. Jos nainen haluaa johonkin romanttiseen ja intiimiin kahvilaan ja maksaa oman osuutensa mutta sinä haluat silti abc:lle koska haluat pihistellä sen omankin kahvikupin maksamisessa, niin silloin ette ole ehkä sopiva pari... kuten tuolla ylläoleva mainitsi, lika barn leker bäst, eli jos nainen haluaa käyttää OMAT rahansa vähän kalliimpaan paikkaan, niin eihän siitä pariskuntana olosta tule yhtään mitään jos sinä silti pihistelet aina omissa kuluissasi. Ette vain ole sopivia toisillenne.

Vierailija
78/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kylän muut kahvittelupaikat ovat konkurssissa niin sitten ok.

Kerrotko vielä meille kaikille miehille mikä vika on ABC:ssa?

Jos haluaa päätyä vuokrakämppään kaupungin laidalle elämään keskinkertaista elämää telkun ääreen, niin ei varmaan mitään.

:D eliittikumppani elää täysillä pätemällä mammapalstalla! :D

Vierailija
79/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit_nigga kirjoitti:

ap on landejuntti

Ap:lla on satavarmasti pienempi postinumero kuin fit niggalla. :)

Vierailija
80/109 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi kysymys lienee se, että miksi tarjoaisit naiselle? Kun kerran tunnut olevan vain mahdollisimman halvan ratkaisun perässä niin sano naiselle, että molemmat maksavat omansa ja mietitte sitten yhdessä sopivan treffipaikan. Jos nainen haluaa johonkin romanttiseen ja intiimiin kahvilaan ja maksaa oman osuutensa mutta sinä haluat silti abc:lle koska haluat pihistellä sen omankin kahvikupin maksamisessa, niin silloin ette ole ehkä sopiva pari... kuten tuolla ylläoleva mainitsi, lika barn leker bäst, eli jos nainen haluaa käyttää OMAT rahansa vähän kalliimpaan paikkaan, niin eihän siitä pariskuntana olosta tule yhtään mitään jos sinä silti pihistelet aina omissa kuluissasi. Ette vain ole sopivia toisillenne.

Aivan. Ettei vaan ap vielä ajattelisi olla extra-säästäväinen ja ostaa yhden kahvin daamille. Kun daami on kahvitettu kaiken taiteen sääntöjen mukaan, voi hakea santsikupin ja juoda sen itse. Tuplasäästö. Huippuromanttista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan