Miehet, millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Kommentit (177)
Humalassa on kiveksiä puristeltu jokusen kerran. Muuten en muista, että olisi kukaan tullut iskemään tai sitten en vaan tajua.
Rymy-Eetussa on tultu pöydälle eteen tanssimaan, istuttu viereen, tansseissa sivelty kättä, FB:hen laitettu viestiä sinkkuryhmän kautta"olet tosi komea!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskuyrityksiä!!..Naisilta!!
Hah!
Ei naiset yritä iskeä. Korkeintaan antaa ymmärtää olevansa iskettävissä. Aloitetta ei tule.Niinhän sitä luulisi, mutta oikea tilanne/paikka höystettynä alkoholilla niin joistakin tulee aikamoisia villikoita. Itselle tullut sellainen olo, että jotkut nyt on vain päättäneet, että joku ukko lähtee matkaan, syitä voi olla monia, jos ei vaikka aikoihin ole harrastanut seksiä.
No joo. Känniääliöitä riittää naisissakin ja aloitteita tulee varsinkin firman kosteissa juhlissa. En tiedä haluaisko nämä naiset oikeesti lähteä puuhailemaan kanssani vai testaako ne vaan uskollisuuttani kumppaniani kohtaan. Selvinpäin ei alotteita tule. Olisihan se ihan piristävä ylläri jos joku vaikka pyytäis kahville luokseen. En tosin menisi mutta olisin otettu. Koetetaanhan kumppanianikin iskeä tämän tästä.
Ei yhtäkään suoraa aloitetta, mutta paljon näitä pitkiä katseita, lähelle haukutumisia jossa odotellaan että minä teen aloitteen. Rohkeimmat aloitteet naisilta kun umpihumalainen laittoi käden rintaani vasten ja pysäytti baarissa ja katsoi vetoavasti silmiin sanomatta mitään. Odotti hänkin että minä avaan ensimmäisenä suuni. Naurahdin vain ja jatkoin matkaa. Usein ihmettelen sitä kun puhutaan että naiset on se jotenkin sosiaalisesti taitavampi sukupuoli.
Kaverini poikaystävä on järjestyksenvalvoja yökerhossa. Kerran yksi naisasiakas oli ehdottanut tälle narikassa, että lähtiskö mies hänen mukaansa töiden jälkeen. No, ei lähtenyt. Nainen yritti vielä uudelleen sanomalla "Mut mua saa kuristaa" ja vinkkas silmää. No ei lähtenyt vieläkään mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkakopissa multa pyydettiin tulta, en tiedä oliko iskuyritys
Kaupassa kysyttiin, et "tulisko muuta." En tiedä oliko iskuyritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Ei olet tullut naisilta ensimmäistäkään iskuyritystä ja pian tulee 33v mittariin. Että joo-o.
Entä montako homomiehiltä? Niitä tulee yleensä enemmän.
Yksi ainoa tapaus vuosikymmenten varrelta; jossain bileissä minua selvästi nuorempi nainen lyöttäytyi puoliväksin seuraani ja alkoi haukkua. Kyseli kaikenlaista. Yritin vastata asiallisesti provosoitumatta, ja kaikkiin vastauksiin tuli jokin halveksiva kommentti.
Haukuttuaan minua tuntikausia pyysi minua asunnolleen. En todellakaan mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan myöntynyt yhdenkään miehen iskuyrityksiin, mutta sen sijaan olen itse iskenyt kaikki miehet, joita minulla on ollut - nykyinen mukaanlukien. Alkoholi on yleensä auttanut asiaan.
1. Tutustunut ensin kaveripohjalta esim. saman harrastuksen parissa. (Pelaaminen, anime.) Tai sitten vaan törmätty baarissa.
2. Juttelen mukavia, saatan tarjota juoman tai pari, teen varovaisia lähestymisyrityksiä.
3. Vien sänkyyn, jos ilta menee hyvin. En odota mieheltä missään vaiheessa mitään aloitteita, ainoastaan vastakaikua - jos on jossain kohtaa selkeän torjuva niin otan vähän takapakkia ja kokeilen uudelleen kepillä jäätä, en anna periksi ekaan "muista nameista kieltäytymsieen" ketjun aiempiin keisseihin verratakseni.
Olen kans pyytänyt ulos, tarjonnut minua kiinnostavalle miehelle kyydit, hotellin, tapahtumaliput, vienyt syömään, leffaan, jne. Ilman seksiä en ole jäänyt. Exä kyllä antoi vasta kolmansilla treffeillä.
Yhden miehen iskin markkinoilla niin, että lyöttäydyin tämän kaveriporukkaan ja vietin niiden kanssa iltaa.
Kerran iskin miehen snägärilla kännissä replalla "pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?", mutta noin yleensä iskemiseni ovat olleet vähän pitkäjänteisempää settiä. Nykyiseen mieheeni otin ensikontaktin tarjoamalla hänelle tupakkaa. :D
Minä en oikeasti jaksaisi mitään naisten perinteisiä silmäpeli&kiehnääminen odottaen miehen aloitetta -tekniikoita. Helpompi olla itse aloitteellinen. Saa itselleen mieleisiä miehiä, seksiä ja kivaa boostia omalle egolle, kun voi vetää herrasmiehen roolia, tarjota miehelleen juomat, kyyditä tätä autolla, jne.
N28
Entisenä aloitteita tehneenä naisena tuossa asetelmassa häiritsi se, että niin moni mies suhtautuu naisten aloitteisiin positiivisesti ja on valmis tapailemaan aloitteellista naista vaikka tietäisi ettei nainen kiinnosta koskaan seurustelumielessä. Sitten taas yleensä jos mies on aloitteellinen itse, niin harvempi nainen oikeasti jaksaa/haluaa tapailla miestä yhtään jos tietää alkuvaiheissa ettei mies sopisi itselle kumppaniksi.
Miksi asia pitää heti ottaa niin vakavasti. Kai sitä voi tutustua rauhassa ja sitten vasta miettiä tuleeko jotain vakavampaa. Kysy mieheltä ennen seksiä, että mitä hän on mieltä jos sinua häiritsee paneminen ilman, että päädytään suhteeseen. Tuskin sinua ainakaan muutamat leffaillat miehen kanssa häiritsee jälkeenpäin.
Heti? Esim. yksi yli 3 kk kestänyt tapailu päättyi miehen aloitteesta ja viimeisellä kerralla kun näimme mies sanoi, että tiesi heti miltei heti alussa etten kiinnosta parisuhdemielessä. Ajanhan tuhlaamista se on, siis sen naisen.
Et sitten saanut yhtään aiemmin otettua asiaa puheeksi?
Sisälukutaitosi ei ole kovin korkealla tasolla. Kommentoimasi kirjoittajahan oli itse se nainen, ja tapailusuhteen katkaisi se mies. Tuo mies ei ollut koko aikana kiinnostunut kommentoijasta parisuhdemielessä, vaikka oli suhdetta ylläpitämällä niin antanut ymmärtää. Mies tuhlasi siis tuossa esimerkkitarinassa naisen aikaa ja tunteita antamalla ymmärtää, että osapuolilla voisi olla jotain yhteistä tulevaisuuttakin, vaikka hän oli jo alussa omalta osaltaan päättänyt päinvastaista.
Ymmärsitkö nyt?
Et sitten ymmärtänyt, joten väännetään sulle ihan rautalangasta:
Nainen ei ottanut kertaakaan puheeksi 3kk aikana että haluaa parisuhdetta, joten saa syyttää vain itseään että tuhlasi aikaansa. Mies ei tuhlannut naisen eikä omaa aikaansa, vaan oli täysin rehellinen alusta loppuun, ei vain osannut lukea naisen ajatuksia että nainen olikin etsimässä parisuhdetta.
[/quote]
Mulla on kokemusta siitä, että olin varovasti flirttaillut yhdelle miehelle ja hän tajusi kiinnostukseni. Siitäkös hän muuttui jotenkin huvittuneen ylimieliseksi. Alkoi naureskella mulle päin naamaa eikä mitenkään ihastuneesti. Ikää molemmilla yli 40 v eli ei pitäisi olla teinimeininkiä enää. Kaipa se sitten vain oli jotenkin huvittavaa, että ihastuin.[/quote]
Minulla ihan samanlainen kokemus! Olin todella ihastunut työpaikkamme hurmuriin, joka oli jo yli 40 vee.... minä vielä reilusti alle.... Se mies muuttui jotenkin inhottavaksi minua kohtaan, kun huomasi ihastumiseni.
Siitä päättelin, ettei mies ole kiinnostunut. Niinpä lähdin treffeille mukavan, itseäni hieman nuoremman työkaverin kanssa. Melko hiljainen hissukka mutta wau mikä peto sängyssä.... ja edelleenkin on ;-)
Silloin ei asiasta suuremmin huudeltu, joten työkaverit eivät tienneet minun ja nykyisen mieheni treffailusta....
Noo tämä vanha hurmuri veti ihme kilarit duunin tyky-päivillä, kun päivän päätteeksi kieltäydyin lähtemästä hänen kanssaan baariin. Se kiukutteli, että mielesi tekee kuitenkin ja kadut myöhemmin, kun nyt kieltäydyt.... enkä edes viitsi toistaa mitä muuta se länkytti.... Mutta kehuskeli itseään ja rakastelutaitojaan ja naisenkäsittelyään yms.... Ukko lopetti vasta, kun treffikumppanini sanoi sille, että anna jo olla kun daami sanoo selvällä suomenkielellä että ei. Sitten lähdettiin kävelemään kohti hänen autoaan ja häivyttiin paikalta....
Hurmurihan sitten innostui ihan raivokkaaseen iskemiseen. Sanoi tietävänsä minun salaiset haaveeni ja sen että olen vain vähän loukkaantunut, kun hän alkuun hylkäsi lähestymisyritykseni. Samaan aikaan sain joka yö upeaa seksiä jo poikaystäväksi muuttuneelta treffikumppaniltani..... Kun sanoin että kiitos ei, minä seurustelen oli vastaus "ai sen tuppikullin kanssa vai?" Kun kysyin, että ketä tarkoitat vastasi hän, että sitä lähettämön luuseria.... (Mieheni tosiaan oli kesätöissä lähettämössä opiskelujensa ohessa). Kerrankin vastaukseni tuli heti, eikä 15. pvä..... sanoin, että sinä et tietääkseni ole hänen kulliaan koskaan nähny, kun minä taas olen.... läheltä.... viimeeksi viimeyönä.... Eikä ole mitenkään tuppi.... Kahvihuone räjähti raikuvaan nauruun ja hurmuri lopetti piirittämisensä.
Eikös tän pitänyt olla kysymys miehille? (ja miehet vastaa)
Mitä nämä viimeisimmät naisten pökeltämät viestit jostain lähettämöiden tuppikulleista oikein on?? Tähän ketjuun?
Eikö muijat osaa edes yhtä kettinkiä jättää miehille vastattavaksi?
PItää tunkea sitä minä-minä-minä itteänsä joka paikkaan?
Ei naiset lähesty ja jos lähestyvät, niin he ovat yleensä liian kännissä.
Jos saisin päättää mikä ruoka olisit, niin se olis hesen hottis hamppari !
Tän jälkeen laitellu tinderissä varovaisemmin sydämmiä.
Minua on suudeltu lupaa kysymättä, istuttu syliin yllättäen ja räpsytelty silmiä, ulkonäöstä olen joskus saanut kuulla ja muutama vittuileva/ärsyttämään pyrkivä iskijäkin on tullu koettua. Muutama työkaveri on myös antanut ymmärtää, että tekisivät kanssani muutakin kuin töitä.
Ravintolassa tullaan joskus ihan viereen seisomaan ja tanssilattialla tullaan siihen ihan eteen tanssimaan. En oikein vieläkään tiedä, mitä siinä oikein pitäisi tehdä, kun takapuoli tuodaan siihen aivan eteen ja tanssitaan selkä minuun päin. Eikö sitä kannattaisi kuitenkin olla kasvot eteenpäin, niin voisi helpommin jutella tai kysäistä jotakin.
Joskus on tosin tullut tajuttua vasta esim. seuraavana päivänä, että taisin olla iskuyrityksen kohteena. Minusta on aina miellyttävää, jos minua tullaan yrittämään tai muutoin vain juttelemaan. Parempi kai tulla kokeilemaan kuin miettiä, että olisikohan se lähtenyt. Eihän siinä mitään häviä. Ja jotkut naiset osaavat kyllä ne viipyilevät katseet..
Vierailija kirjoitti:
Apua, siis pitävätkö miehet silmiinkatsomista iskuyrityksenä? Kuinka sosiaaliset tilaisuudet pitäisi hoitaa siten ettei tulisi vahingossakaan katsottua silmiin miestä, josta ei ole joko romanttisesti tai seksuaalisesti kiinnostunut? Pitääkö tosiaankin tilata se burkha ulkomaisesta nettikaupasta ettei tule väärinkäsityksiä?
Siis tietenkin se pitkä, intensiivinen, merkityksellinen katse. Ei tavallinen tuijotus tai mulkoilu.
Baarissa se menee niin että tulee viereen istumaan ja toteaa että on kiva jutella jonkun selväjärkisen kanssa.
Pari tapausta oman eroni jälkeen tuli ihan sunnuntai-iltana oven taakse. Valitettavasti ei ihan minun tyyppiäni, eli hienovaraiset torjuntapakit teekupin kera molemmille. Tyyli kyllä oli minusta hieno!
Baarissa aika vähän käyn ja varsinkaan seuranhaku mielessä, mutta pitkä katsekontakti ja hymy on vaikea tajuta väärin kauempaakaan. Ongelma on, että nämä eivät usein irtaannu tyttöporukasta ja toisaalta en ole (enkä jaksa leikkiä semmoista) niin supliikkimies, että nauttisin ison porukan silmien alla olemisesta jos olen kiinnostunut vain siitä yhdestä. Eli joskus jääpi sitten vain flirtin tasolle. Minusta sukupuolesta riippumatta porukassa olevan olisi syytä lähestyä yksin olevaa tai omasta porukasta irtautunutta.
Treffitilanteessa ei nyt varsinaisesti oo iskuyrityksistä kyse, mutta se on kyllä aika maaginen hetki kun juttelu taukoaa, molemmat hymyilee toisilleen pöydän ääressä ja tilanne ei ole hiljaisuudesta huolimatta lainkaan kiusallinen. Silloin tietää että kemiat on kohdallaan!
Yläasteen alussa vuosia vuosia sitten eräs tyttö jätti rakkauskirjeen äikänkirjani väliin. Yläaste oli siis juuri alkanut. Menin tuosta aivan paniikkiin ja revin kirjeen, tuskin edes luin sitä... en koskaan edes selittänyt asiaa. Homman teki hankalaksi se että eräs toinen jätkä luokalta oli ihastunut tähän typyyn ja oli nähnyt kun tämä tyttö oli sujauttanut kirjeen kirjan väliin...
Joskun myöhemmin olin baarissa perjantai-iltana ja aika väsynyt töiden jälkeen joten ei ollut oikein hymy päällä, ajattelin että yhden juon ja menen kotiin. Baaritiskillä odottelin raha kourassa vuoroa että jos saisi sen oluen, niin vieressä ollut eräs hieman humalassa oleva äärimmäisen kaunis nuori nainen totesi hymyillen että "hymyile nyt vähän, ei ne naiset muuten anna" ja vinkkasi silmää. Olin tuolloin kuitenkin jo naimisissa.
Nuorena ujona oli nainen kysynyt haluutko panna.
Siinä vaiheessa oltiin jo mun kämpillä.