Mitä tavaroita et omista?
Minä en omista alnakaan: mikro, vedenkeitin, airfryer... tai mitään muutakaan friteerausmasiinaa. Onpas aika vaikeaa miettiä mitä ei omista. No erillinen kuivausrumpu... pesukone on kuivaava.
Kommentit (24)
En omista pesukonetta (käytän taloyhtiön pyykkitupaa) enkä tiskikonetta (tiskaan käsin). En omista polkupyörää enkä viihde-elektroniikkaa. Enkä sohvaa. En omista autoakaan, koska sitä ei täällä Helsingin keskustassa tarvita.
Auto, leivänpaahdin, mikroaaltouuni, astianpesukone, pyykinpesukone, polkupyörä, sähköhammasharja, tablettitietokone...
En omista naapurin puhelinta. Enkä hänen sohvaansa. Enkä hänen karjaansa, orjiaan taikka vaimojaan, enkä muutakaan mikä on hänen.
taikka vaim
Ei oo mikroa eikä tiskikonetta eikä myöskään pyykkikonetta.
En tee ruokaa varastoon, astiat tiskaan heti ja pyykit saa taloyhtiön pesytupaan (2 pyykkikonetta)
Auto, moottoripyörä, mopo, vene, laiva, skuutti, radio, piilolinssit, silmälasit, aurinkovoide, kellari, kitara tai mikään muukaan soitin, munankeitin, pastakone, yleiskone, potkulauta, skeittilauta, suppilauta, lasketteluvarusteet, golfvarusteet tai mitkään muutkaan välineurheiluvarusteet. On hyvin paljon muutakin mitä en omista, mutta en jaksa enää luetella.
EI löydy. Sukset, auto, polkypyörä, tv ei ole käytössä (on nurkassa, sukulainen toi sen joskus), mikro, dvd, cd-soitin (haluaisin), moottorikelkka, skuutti, skootteri, vene, vesiskootteri, silitysrauta ja lauta, ompelukone, keittiöveitset (joillakin on sarja niitä). Jatkuu: Ompelusieni, porakone, hiusharja (on kampa ja etsin sopivaa hiusharjaa joka ei ime vettä sisäänsä), päiväpeitto (haluaisin), matot (paitsi eteisen), mattopiiska, sohva, MP3 soitin, kunnollinen työpöytä (joku pöytä on), leivänpaahdin, kahvinkeitin ja monia muitakaan asioita ei ole.
En omista pitkiä housuja enkä villapaitoja. Enkä korkkareita.
En omista ketään ihmistä ja sen kyllä huomaa, häipyvät niin helposti mun elämästä helevettiin kaikki
En omista autoa, televisiota, pesukonetta, tiskikonetta, mikroaaltouunia, älypuhelinta, polkupyörää. Ne tulevat ensimmäisinä mieleen.
Ruokapöytää, minulla on tapana syödä koneen äärella tarjotin sylissä tai lattialla istuen matalalla japanilaisella pöydällä. M28
En omista mitään vaan maksan lisenssistä jonka valmistaja voi ottaa pois milloin vain.
Pesukoneet ja kodinkoneet eivät ole tavaroita.
En omista salaattikulhoa.
Ap