Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?

Vierailija
14.01.2017 |

Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?

Ei olet tullut naisilta ensimmäistäkään iskuyritystä ja pian tulee 33v mittariin. Että joo-o.

Vierailija
122/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihan perusjuttuja on tullut vastaan.

Eli nämä hyvin lähelle tulemiset , silmiin katselut tai elehditään " tules tänne" -tyylillä.

Sitten on harvinaisemmat eli suorat/epäsuorat jatkoehdotukset.

Ja lopuksi nämä munien/perseenkourijat.

Yhtäkään leffoista tuttua "moi mitä kuuluu" iskuyritystä en ole vielä kokenut.

Joko on tultu selkeästi "makaamaan tarjottimelle" tai sitten on käyty kiinni kuin sika limppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan myöntynyt yhdenkään miehen iskuyrityksiin, mutta sen sijaan olen itse iskenyt kaikki miehet, joita minulla on ollut - nykyinen mukaanlukien. Alkoholi on yleensä auttanut asiaan.

1. Tutustunut ensin kaveripohjalta esim. saman harrastuksen parissa. (Pelaaminen, anime.) Tai sitten vaan törmätty baarissa.

2. Juttelen mukavia, saatan tarjota juoman tai pari, teen varovaisia lähestymisyrityksiä.

3. Vien sänkyyn, jos ilta menee hyvin. En odota mieheltä missään vaiheessa mitään aloitteita, ainoastaan vastakaikua - jos on jossain kohtaa selkeän torjuva niin otan vähän takapakkia ja kokeilen uudelleen kepillä jäätä, en anna periksi ekaan "muista nameista kieltäytymsieen" ketjun aiempiin keisseihin verratakseni.

Olen kans pyytänyt ulos, tarjonnut minua kiinnostavalle miehelle kyydit, hotellin, tapahtumaliput, vienyt syömään, leffaan, jne. Ilman seksiä en ole jäänyt. Exä kyllä antoi vasta kolmansilla treffeillä.

Yhden miehen iskin markkinoilla niin, että lyöttäydyin tämän kaveriporukkaan ja vietin niiden kanssa iltaa.

Kerran iskin miehen snägärilla kännissä replalla "pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?", mutta noin yleensä iskemiseni ovat olleet vähän pitkäjänteisempää settiä. Nykyiseen mieheeni otin ensikontaktin tarjoamalla hänelle tupakkaa. :D

Minä en oikeasti jaksaisi mitään naisten perinteisiä silmäpeli&kiehnääminen odottaen miehen aloitetta -tekniikoita. Helpompi olla itse aloitteellinen. Saa itselleen mieleisiä miehiä, seksiä ja kivaa boostia omalle egolle, kun voi vetää herrasmiehen roolia, tarjota miehelleen juomat, kyyditä tätä autolla, jne.

N28

Entisenä aloitteita tehneenä naisena tuossa asetelmassa häiritsi se, että niin moni mies suhtautuu naisten aloitteisiin positiivisesti ja on valmis tapailemaan aloitteellista naista vaikka tietäisi ettei nainen kiinnosta koskaan seurustelumielessä. Sitten taas yleensä jos mies on aloitteellinen itse, niin harvempi nainen oikeasti jaksaa/haluaa tapailla miestä yhtään jos tietää alkuvaiheissa ettei mies sopisi itselle kumppaniksi.

Miksi asia pitää heti ottaa niin vakavasti. Kai sitä voi tutustua rauhassa ja sitten vasta miettiä tuleeko jotain vakavampaa. Kysy mieheltä ennen seksiä, että mitä hän on mieltä jos sinua häiritsee paneminen ilman, että päädytään suhteeseen. Tuskin sinua ainakaan muutamat leffaillat miehen kanssa häiritsee jälkeenpäin. 

Heti? Esim. yksi yli 3 kk kestänyt tapailu päättyi miehen aloitteesta ja viimeisellä kerralla kun näimme mies sanoi, että tiesi heti miltei heti alussa etten kiinnosta parisuhdemielessä. Ajanhan tuhlaamista se on, siis sen naisen.

Et sitten saanut yhtään aiemmin otettua asiaa puheeksi? 

Sisälukutaitosi ei ole kovin korkealla tasolla. Kommentoimasi kirjoittajahan oli itse se nainen, ja tapailusuhteen katkaisi se mies. Tuo mies ei ollut koko aikana kiinnostunut kommentoijasta parisuhdemielessä, vaikka oli suhdetta ylläpitämällä niin antanut ymmärtää. Mies tuhlasi siis tuossa esimerkkitarinassa naisen aikaa ja tunteita antamalla ymmärtää, että osapuolilla voisi olla jotain yhteistä tulevaisuuttakin, vaikka hän oli jo alussa omalta osaltaan päättänyt päinvastaista.

Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
124/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja, kännissä.

Vierailija
125/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännän työkaveri tuli saunomaan. Jo valmiiksi hiukan ottanut tullessaan ja joi itsensä kunnon känniin. Oli suudellut emäntää saunassa rohkeasti ja saanut nätit pakit.

Tuli jäähylle, kertoi että elämä on hankalaa. Tuli lähelle yritti suudella ja sai nätit pakit.

Oli kertonut seuraavana päivänä että ei muista mitään koko illasta..

Vierailija
126/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on mainittu iskuyrityksenä käsivarren tai hauiksen koskettaminen/puristaminen. En kyllä pidä käsivarteen tai olkapäähän ohimennen koskemista iskuyrityksenä. Näin naisnäkökulmasta. Se on pieni ohimenevä viesti, että minut on huomattu, mutta ei sitä nyt pidä lukea miksikään kutsuksi.

Kädestä ottaminen on sitten astetta vahvempi viesti.

Sekä mies- että naispuoliset perseenpuristelijat tai muualle intiimialueille kajoavat ovat erittäin huonokäytöksisiä  ihmisiä. Myös selän koskettaminen vyötärön tasolta on Suomessa seksuaalinen viesti, jossain Amerikassa naisen luotsaaminen selästä taitaa ainakin telkkariohjelmien perusteella olla jokin kohteliaisuusele. 

Mitä tarkoitat, että viesti siitä, että sinut on huomattu? 

Huomattu positiivisesti. Sen ei tarvitse olla seksuaalinen viesti. 

En ymmärrä mitä tarkoitat. Siis puristat miestä, jotta hän huomioi sinut vai siksi, että sinä osoitat huomioivasi hänet? Mitä miehen pitäisi sitten tuosta huomiosta ajatella? Mitä se on jos ei seksuaalista? Minua ei ainakaan ole hauiksesta puristettu missään muussa yhteydessä kuin flirttailumielessä tai jos joku kaverimuijani on halunnut kokeilla kasvanutta hauistani. Tätä tapahtui kun olin aloittanut saliharjoittelun. En minä mikään isokokoinen todellakaan ole, mutta verrattuna siihen mitä olin aiemmin, niin ero oli aika selvä. 

En minä puristele miehiä :D. Mutta minua on joskus joku saattanut koskettaa käsivarteen tai puristaa olkapäästä tungoksessa. Minusta se ei ole yhtään mitään. 

Vierailija
127/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnikäs tapaus, jolle toivottavasti löytyi seuraa, sillä tämä nainen jos joku olisi ansainnut miehen:

Esikoisvauvan ja vaimon kanssa Lapissa ja ansaitulla vapaahetkellä mäessä, kun hissiin lyöttäytyy samaan ankkuriin ei niin paljon lasketelleen oloinen neito joka alkaa juttelemaan ihan mukavia ja hetki meni ihan joutuisasti, kun ei tarvinnut yksin palella hississä. Nousun jälkeen laskin hyvin reipasta kyytiä alas kun olin kerrankin vapaalla ja mäessä oli tilaa. Alhaalla suureksi yllätyksekseni samaan ankkuriin kurvaa perässäni sama neito pöllämystyneenä oloisena sekä vedet silmistä valuen ja jutut jatkuu. Olin hieman häkeltynyt, enkä kehdannut paukauttaa suoraan että mökillä odottaa vaimo ja vauva, joten mainitsin perheen jutellessa ja seuraavaan laskuun otin paketissa vauhtia...

Toivottavasti hänellä tärppäsi jonkun muun kanssa.

Vierailija
128/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt naisena omista aloitteista.

Parikymppisenä humalassa yritin päästä kotiin eikä ollut rahaa. Parin mutkan kautta päädyin kävelemään ja (pelottavan uhkarohkeana) lyöttäydyin yksin kävelevän miehen seuraan. Sanoin "moi, käveletkö mun kanssa? ". Tästä tuli seurustelusuhde.

Seuraavalle tein myös aloitteen. Katsoin baarissa että tulipa kivannäköinen sisään ja vielä yksin. Sanoin "tule tänne". Tämänkin kanssa seurustelin.

Kirjastossa pyysin yhtä miestä kahville. Ei lähtenyt. (Myöhemmin törmättiin ja hän pyysi minua. Oli jännittänyt ja mennyt lukkoon minun kysymyksestäni. ). Tämä oli elämäni paras suhde ja pitkäkin.

Epäonnistumisia on mahtunut joukkoon yhtä lailla. Varsinkin alle 20-vuotiaana en ollut miesten mieleen enkä saanut ketään. Joskus olin töissä baarissa ja joltain tavarantoimittajalta koitin saada numeroa niin, että tutkailin sen antamaa toimituslistaa ja kysyin onko sen numeroa siinä. Juu, ei ollut :D

Yhteen kaverin kaveriin olin aivan lääpälläni ja kun sopivasti asuttiin samassa talossa, niin tyrkytin itseäni kylään. Uskovainen poika oli tämä (en ole ronkeli ;) ) ja minä taisin kelvata vain seksiin :/ Sydän särkyi.

Nyt olen vähän katsellut yhtä naapuria taas ja harmittaa kun tänään olisi ollut hyvä tilaisuus pyytää vaikka oluelle tai jotain, mutta minä jäädyin :O

Voi miehet, te olette ihania, en kestä..

Vierailija
129/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
130/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te miehet reagoitte, jos arvelette jonkun yrittävän iskeä, mutta olette edim varattuja tai ette hänestä kiinnostuneita? Onko se ärsyttävää ja rasittavaa vai kivaa ja miellyttävää vai huvittavaa ja nauratte naiselle vai mitä?

Onhan se imartelevaa. Luulen vaan että suurin osa menee tavalliselta ei-niin kokeneelta mieheltä ohi. Miehet eivät ymmärrä kovin helposti hienovaraisia yrityksiä. Montahan kertaa minuakin on pöydän alla jalkapelillä pelattu tai selkään nojattu ja ihan uunona olen ollut onko sillä jotain tarkoitettu? Kädestä puristamisen kyllä tajuan.

Miehet on kyllä uunoja tämmösissä asioissa. Yhden kerran kun harrastettiin seksiä ja yritin laitta kädet viettelevän näköisesti, mies vaan kysyi, että "onko sun käsi huonossa asennossa?" 😣

Vierailija
131/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana samassa kerroksessa asui vastapäätä vähän lukutoukan oloinen, ujohko mutta myös syötävän söpö vaalea opiskelijatypy (Rillit Huurussa "Bernadette"-lookalike, mutta ei onneksi kimittäjä!) .

Olin jossain määrin kiinnostunutkin alkuun mutta en vaan saanut minkäänlaista "otetta" aloitteeseen hänen suuntaansa. Sen sijaan flaksi kävi ihan kohtuullisesti muiden naisten suhteen, mutta tuo naapurin flikka pysyi arvoituksena, kohtelias "hei" rappukäytävässä jokseenkin ainoa kontakti häneen.

Kyseisen talon alakerrassa oli opiskelijatalon tapaan täysin varusteltu pesutupa. Yhden kesän jälkeen aloin huomata että hän kävi kuittaamassa pyykkivuoroksi aina minun jälkeisen vuoron ja oli todella usein odottamassa hyvissä ajoin vuoroni päättymistä, hyvinkin freesin oloisena (meikkiä, vaatetus...). Jutteluksihan se väkisin meni ja isompi ujous alkoi karista hänestä, kertoi opiskelevansa lääkäriksi ja kesällä oli poikaystävä jättänyt yms ja "kuinka yksinäiseltä tuntuu". Hän tykkäsi mankeloida lakanansa ja ei ollut kerta eikä ensimmäinen kun hän haki apua minulta setvimään jumittuneen mankelin arvoitusta - joka kerta nätisti meikattuna! Erään kerran jälkeen hän sanoi vähän takellellen "niin monta kertaa olet auttanut että saat tulla joskus iltateelle...milloin tahansa kun sulle sopii".

Eipä vaan tullut tuota koskaan tehtyä kun en oikein osannut arvioida häntä mitenkään. Siinä vaiheessa vasta ymmärsin kun tuleva rouvani ilmestyi kuvioon myöhemmin saman syksyn aikana - pesuvuorovaraukseni jäivät "yksinäisiksi", mankeli ei enää kiukutellutkaan ja jos törmättiin esim lähikaupassa niin entinen iloinen "moiiii" oli vaisuntyly "hei" etenkin jos seuralaineni oli mukana.

Päättelin että tuo ujo nainen oli yrittänyt iskeä minut omaan ujoon tyyliinsä eikä meikänuija osannut lukea ilmiselviä vihjeitä!

Vierailija
132/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset iske miehiä. Ei se sillee toimi.

Vierailija
133/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuyrityksiä!!..Naisilta!!

Hah!

Ei naiset yritä iskeä. Korkeintaan antaa ymmärtää olevansa iskettävissä. Aloitetta ei tule.

Vierailija
134/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienellä paikkakunnalla, jossa kesäasukkaiden myötä väkiluku yli kaksinkertaistuu... Ja terassikansa nelinkertaistuu. Iltaa kesäisin sitten tulee vietettyä ihan ventovieraille jutellen baarissa. Vaikka avoimesti illan aikana on juteltu maailmaa halki ja kerrottua myös, että ihan ukkomies, niin silti joskus kesälesket, sanoo ihan suoraan, että voisin mukaan sieltä lähtee. Tähän asti vastannut, että en voi. Ja pyytänyt anteeks jos olen antanut jotenkin ymmärtää, että...? Yks totes, että niin sä et voi kun sulla on vaimo. Vastasin, että ei sillä, vaan mulla on omatunto.

Vierailija
135/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 30+v umpikännissä oleva puolison kaveri yritti ehdotella. Riparilla sain nimettömän kirjeen. Työkaveri katsoin perjantaikaljalla silmiin, mentiin naimisiin. Ei mulla muuta tai sit oon vaan niin tyhmä. Kaikki muuta olen itse "iskenyt" tai luullut niin tekeväni(?). Olen 50 v.

Vierailija
136/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskuyrityksiä!!..Naisilta!!

Hah!

Ei naiset yritä iskeä. Korkeintaan antaa ymmärtää olevansa iskettävissä. Aloitetta ei tule.

Niinhän sitä luulisi, mutta oikea tilanne/paikka höystettynä alkoholilla niin joistakin tulee aikamoisia villikoita. Itselle tullut sellainen olo, että jotkut nyt on vain päättäneet, että joku ukko lähtee matkaan, syitä voi olla monia, jos ei vaikka aikoihin ole harrastanut seksiä. 

Vierailija
137/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M19 kirjoitti:

Tullut muutaman kerran tullut nainen istumaan baaritiskille ja kysyi, että voisinko tarjota hänelle drinkin. En tarjonnut, mutta jäimme juttelemaan.

Yökerhoissa muutaman kerran on pyllystä puristettu. Itse en pidä siitä, sillä se tuntuu hieman ahdistavalta ja mitä minusta ajateltaisiin jos menisin tuntemattomien naisten pyllyjä puristelemaan.

Kerran kotibileissä neito tuli erittäin monta kertaa polvella "tökkämään" takaapäin taipeiseeni, illemmalla sitten tositoimiin.

Mitä muuten sanoit tuossa tilanteessa kun nainen pyysi sinua tarjoamaan hänelle? 

Muistaakseni sanoin vain "En vielä, mutta istu toki viereen, niin ehkä vähän myöhemmin."

Vierailija
138/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, siis pitävätkö miehet silmiinkatsomista iskuyrityksenä? Kuinka sosiaaliset tilaisuudet pitäisi hoitaa siten ettei tulisi vahingossakaan katsottua silmiin miestä, josta ei ole joko romanttisesti tai seksuaalisesti kiinnostunut? Pitääkö tosiaankin tilata se burkha ulkomaisesta nettikaupasta ettei tule väärinkäsityksiä?

Älä nyt leiki tyhmää. Kyllä sen ymmärtää, milloin katseessa on muutakin kuin tavallinen kanssakäyminen ihmisten välillä.

Eivät miehet ymmärrä, milloin nainen katsoo silmiin iskumielessä, milloin siksi kun haluaa vain sanoa jotain olennaista/ haluaa vaikka että väistyt.

Minulle on pari nuorta miestä sanonut pahoitellen, ettei ole kiinnostunut minusta, vaikken edes huomannut heitä sitä ennen.😆

Esim. kärttyinen, palkattu muuttomies kantoi tavaroita asunnosta ulos minun ja parin kaverini kanssa. Yhtäkkiä hän tokaisi vihaisena, että hän on sitten vain tässä muuttoapuna minulle, ei mitään muuta. Pysähdyin ja vilkaisin häneen ensimmäisen kerran ja vastasin täysin yllättyneenä: -Niin... juu tottakai.

Myöhemmin selvisi, että naapurin rouva oli pysäyttänyt hänet kesken urakan ja udellut, mihin sinä ja **** oikein nyt sitten muutatte.

Mutta miten joku mies voi edes kuvitella olevansa maailman keskipiste, että hänestä muka laajemminkin puhutaan ja kiinnostutaan naisten kesken. Usein miehet kuvittelevat itsestään liikoja.

Olen käytökseltäni suomalaisittain liian kohtelias ja avoin. Muitakin väärinkäsityksiä on sattunut tämän takia: työkaveri oli väittänyt toiselle, että olen muka selvästi kiinnostunut hänestä, kun olen aina niin avulias ja hymyilevä. Kyllä hävetti. Liian hyvästä käytöksestä rangaistaan.

Sittemmin olen koettanut olla miehille hiukan tylympi. Käsitän nyt että miehille ei voi aina vastata tervehdykseen, eikä auttaa töissä tai tarjota kahvia, he ottavat sen kosintana.

Vierailija
139/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran baaritiskillä nainen yllättäen kuiskasi korvaani että lähdetkö panemaan mua. Näin suoraa ehdotusta en ole saanut kuin kerran elämässäni

M40

Ei olisi toiminut tuollainen yritys ainakaan omalla kohdallani koska nainen olisi aivan yhtä hyvin voinut muotoilla asian niin että "Haluan panna sinua" jolloin olisi sentään tullut käsitys että hän on aktiivinen sängyssä ja haluaa ratsastaa päälläni.

Tuollaisesta "lähdetkö panemaan mua" saa kuvan että nainen haluaa maata lahnana ja antaa miehen tehdä työt.

Eli pitäkää naiset mielessä että noilla kahdella lauseella voi olla iso ero miehen korvissa.

T. Mies

Jos alasti makaava neitonen näyttää sinun mielestäsi kuolleelta kalalta, mitäs se kertookaan sinusta itsestäsi?

Mies joka haluaa, että hänen päälleen hyökätään ja häntä pannaan,

tarvitsee sänkyynsä toisen miehen.

Lakkaa tapailemasta niitä inhottavia naisia ja siirry suosiolla miehiin.

Vierailija
140/177 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen saanut eläissäni ehkä kymmenkunta iskuyritystä osakseni. Kiinnostavimpia niistä ovat olleet ne kolme, joissa naisen äiti on yrittänyt iskeä seuraa tyttärelleen.

Näistä paras oli rouva, joka halusi tutustuttaa minut tyttäreensä, joks oli "hoikka, vaalea ja seksuaalisesti hyvin kiihkeä". CV ei minusta kuulostanut ihan huonolta, aika pian vain homma kääntyi niin, että äiti oli itse halukas testaamaan tuotteen laadun :)

Oltiin mieheni kanssa joskus 10 v sitten baarissa ja yksi äiti yritti naitattaa tytärtänsä mun miehelle. Musta äiti oli tokaissut miehelleni, että heivaa toi rimppakinttu jonnekin 😊 Huvittaa kyllä edelleenki 😊