Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?

Vierailija
14.01.2017 |

Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on mainittu iskuyrityksenä käsivarren tai hauiksen koskettaminen/puristaminen. En kyllä pidä käsivarteen tai olkapäähän ohimennen koskemista iskuyrityksenä. Näin naisnäkökulmasta. Se on pieni ohimenevä viesti, että minut on huomattu, mutta ei sitä nyt pidä lukea miksikään kutsuksi.

Kädestä ottaminen on sitten astetta vahvempi viesti.

Sekä mies- että naispuoliset perseenpuristelijat tai muualle intiimialueille kajoavat ovat erittäin huonokäytöksisiä  ihmisiä. Myös selän koskettaminen vyötärön tasolta on Suomessa seksuaalinen viesti, jossain Amerikassa naisen luotsaaminen selästä taitaa ainakin telkkariohjelmien perusteella olla jokin kohteliaisuusele. 

Mitä tarkoitat, että viesti siitä, että sinut on huomattu? 

Huomattu positiivisesti. Sen ei tarvitse olla seksuaalinen viesti. 

En ymmärrä mitä tarkoitat. Siis puristat miestä, jotta hän huomioi sinut vai siksi, että sinä osoitat huomioivasi hänet? Mitä miehen pitäisi sitten tuosta huomiosta ajatella? Mitä se on jos ei seksuaalista? Minua ei ainakaan ole hauiksesta puristettu missään muussa yhteydessä kuin flirttailumielessä tai jos joku kaverimuijani on halunnut kokeilla kasvanutta hauistani. Tätä tapahtui kun olin aloittanut saliharjoittelun. En minä mikään isokokoinen todellakaan ole, mutta verrattuna siihen mitä olin aiemmin, niin ero oli aika selvä. 

Vierailija
102/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M19 kirjoitti:

Tullut muutaman kerran tullut nainen istumaan baaritiskille ja kysyi, että voisinko tarjota hänelle drinkin. En tarjonnut, mutta jäimme juttelemaan.

Yökerhoissa muutaman kerran on pyllystä puristettu. Itse en pidä siitä, sillä se tuntuu hieman ahdistavalta ja mitä minusta ajateltaisiin jos menisin tuntemattomien naisten pyllyjä puristelemaan.

Kerran kotibileissä neito tuli erittäin monta kertaa polvella "tökkämään" takaapäin taipeiseeni, illemmalla sitten tositoimiin.

Mitä muuten sanoit tuossa tilanteessa kun nainen pyysi sinua tarjoamaan hänelle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ammattikorkeakouluaikoina baarissa nainen tuli sanomaan että saisin panna häntä jos maksaisin 200 euroa. Toisen kerran 15 vuotta myöhemmin eräs nainen tuijotti henkilökorttiani työpaikkaruokalassa ja sanoi jotain "ai sä olet joku johtaja". Muita tapauksia ei ole ollut. M40.

Vierailija
104/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten yritykset on niin hienovaraisia etten yleensä huomaa niitä kuin vasta seuraavana päivänä. Ehdottomasti yleisin on tulla viereen seisomaan ja toivoa, että aloittaisin keskustelun. Tämä on sitten toivoton yritys iskeä minua ja normaalimiestä muutenkin. Keskustelun avauskaan ei yleensä johda mihinkään koska olen aika huono hanskaamaan yllättäviä tilanteita. Paljon parempi on ottaa katsekontakti ja hymyillä, tai pyytää puhelinnumeroa ja lähettää myöhemmin sms.

Sitten on tietysti niitä 'mä rakastan sua' tai 'sun kanssa mä voisin mennä sänkyyn' 2,5 promillen kännissä lausuttuna. Ne jää yleensä mieleen.

Mä rakastan sua ei ole iskuyritys. Se on tunnustus. Humalatila avaa jonkun lukon, mutta ei tuollaista kannata vähätellä. Voi olla suuretkin tunteet pelissä. Ihanko sulle satelee naisilta rakkaudentunnustuksia joille voi sitten jälkikäteen tuhahdella ylimielisesti.

Tai sitten ei. Itse ainakin olen tunnustanut rakkautta pikemminkin sellaiselle, joka on kuin oma veli. Jos olisi jotain romanttisia tunteita, en todellakaan sanoisi sitä noin suoraan.

Vierailija
105/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ammattikorkeakouluaikoina baarissa nainen tuli sanomaan että saisin panna häntä jos maksaisin 200 euroa. Toisen kerran 15 vuotta myöhemmin eräs nainen tuijotti henkilökorttiani työpaikkaruokalassa ja sanoi jotain "ai sä olet joku johtaja". Muita tapauksia ei ole ollut. M40.

Tuo ensin mainittu nainen oli prostituoitu. Ei siis iskuyritys :D

Vierailija
106/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran baaritiskillä nainen yllättäen kuiskasi korvaani että lähdetkö panemaan mua. Näin suoraa ehdotusta en ole saanut kuin kerran elämässäni

M40

Ei olisi toiminut tuollainen yritys ainakaan omalla kohdallani koska nainen olisi aivan yhtä hyvin voinut muotoilla asian niin että "Haluan panna sinua" jolloin olisi sentään tullut käsitys että hän on aktiivinen sängyssä ja haluaa ratsastaa päälläni.

Tuollaisesta "lähdetkö panemaan mua" saa kuvan että nainen haluaa maata lahnana ja antaa miehen tehdä työt.

Eli pitäkää naiset mielessä että noilla kahdella lauseella voi olla iso ero miehen korvissa.

T. Mies

Vierailija
107/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 11-vuotias tyttö pyysi pyöräretkelle. Kyseessä luokkakaverin sisar, jota en tuntenut lähemmin. Suostuin, tuonikäisenä poikana luulin, että kyse on vain pyöräilystä. Tyttö määräsi lenkin kulun ja retki tuntui kestävän loputtomiin. Kun palattiin takaisin kotiin, tyttö sanoi: rakastan sinua. En osannut sanoa mitään, oli niin yllättynyt.

Vierailija
108/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaaminen avokadohyllyllä tamperelaisessa supermarketista hieman ennen sulkemisaikaa. Valikoimme molemmat avokadoja ja yritimme löytää puristelemalla syöntikypsiä. Tilanne hymyilytti molempia. Otettiin avokadot ja jatkettiin kumpikin ruoka-ostoksiamme. Kassan jälkeen nainen huikkaa perään ja pyytää odottamaan. "Hei mun on kyllä ihan pakko sanoa, että oot kyllä älyttömän komea mies. Mutta ei sua varmaan tällainen tavallinen räjähtäneen näköinen tyttö verkkareissa kiinnosta..." 

Kiinnosti. Viitisen vuotta avokadoepisodista myöhemmin menimme naimisiin ja laskettu aika olisi huhtikuussa. :) T: se "komea" mies :D

😊😊😊 Ihana tarina! Kiitos kun jaoit! Ihanaa perhe-elämää teille 😊

Vierailija
109/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran baaritiskillä nainen yllättäen kuiskasi korvaani että lähdetkö panemaan mua. Näin suoraa ehdotusta en ole saanut kuin kerran elämässäni

M40

Ei olisi toiminut tuollainen yritys ainakaan omalla kohdallani koska nainen olisi aivan yhtä hyvin voinut muotoilla asian niin että "Haluan panna sinua" jolloin olisi sentään tullut käsitys että hän on aktiivinen sängyssä ja haluaa ratsastaa päälläni.

Tuollaisesta "lähdetkö panemaan mua" saa kuvan että nainen haluaa maata lahnana ja antaa miehen tehdä työt.

Eli pitäkää naiset mielessä että noilla kahdella lauseella voi olla iso ero miehen korvissa.

T. Mies

Kiinnitit ehkä vähän liikaa huomiota sanavalintaan. 

Vierailija
110/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

T. Mies

Minustakin tuo "pane mua" kuulostaa siltä, että nainen aikoo maata lahnana jalat levällään ja olen nainen. Itse käytän muotoa mennään panemaan juurikin siten, että kyseessä on yhteinen, vastavuoroinen ja mukava aktiviteetti. Tosin yleensä viestitän tämän asteittaisella fyysisellä lähestymisellä illan mittaan ja juttelen noin muuten monipuolisesti kaikenlaista tutustuen samalla mieheen, jonka kanssa haluan harrastaa seksiä.

Vierailija
111/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan myöntynyt yhdenkään miehen iskuyrityksiin, mutta sen sijaan olen itse iskenyt kaikki miehet, joita minulla on ollut - nykyinen mukaanlukien. Alkoholi on yleensä auttanut asiaan.

1. Tutustunut ensin kaveripohjalta esim. saman harrastuksen parissa. (Pelaaminen, anime.) Tai sitten vaan törmätty baarissa.

2. Juttelen mukavia, saatan tarjota juoman tai pari, teen varovaisia lähestymisyrityksiä.

3. Vien sänkyyn, jos ilta menee hyvin. En odota mieheltä missään vaiheessa mitään aloitteita, ainoastaan vastakaikua - jos on jossain kohtaa selkeän torjuva niin otan vähän takapakkia ja kokeilen uudelleen kepillä jäätä, en anna periksi ekaan "muista nameista kieltäytymsieen" ketjun aiempiin keisseihin verratakseni.

Olen kans pyytänyt ulos, tarjonnut minua kiinnostavalle miehelle kyydit, hotellin, tapahtumaliput, vienyt syömään, leffaan, jne. Ilman seksiä en ole jäänyt. Exä kyllä antoi vasta kolmansilla treffeillä.

Yhden miehen iskin markkinoilla niin, että lyöttäydyin tämän kaveriporukkaan ja vietin niiden kanssa iltaa.

Kerran iskin miehen snägärilla kännissä replalla "pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?", mutta noin yleensä iskemiseni ovat olleet vähän pitkäjänteisempää settiä. Nykyiseen mieheeni otin ensikontaktin tarjoamalla hänelle tupakkaa. :D

Minä en oikeasti jaksaisi mitään naisten perinteisiä silmäpeli&kiehnääminen odottaen miehen aloitetta -tekniikoita. Helpompi olla itse aloitteellinen. Saa itselleen mieleisiä miehiä, seksiä ja kivaa boostia omalle egolle, kun voi vetää herrasmiehen roolia, tarjota miehelleen juomat, kyyditä tätä autolla, jne.

N28

Entisenä aloitteita tehneenä naisena tuossa asetelmassa häiritsi se, että niin moni mies suhtautuu naisten aloitteisiin positiivisesti ja on valmis tapailemaan aloitteellista naista vaikka tietäisi ettei nainen kiinnosta koskaan seurustelumielessä. Sitten taas yleensä jos mies on aloitteellinen itse, niin harvempi nainen oikeasti jaksaa/haluaa tapailla miestä yhtään jos tietää alkuvaiheissa ettei mies sopisi itselle kumppaniksi.

En minäkään aina alkuvaiheessa tai pidemmänkään seurustelun jälkeen aina tiedä, haluanko juuri sen ihmisen kanssa olla lopun ikää. Ja mielipide voi muuttua toiseenkin suuntaan. Nykyisestä miehestäni olin alkuun kiinnostunut vain yhden yön panona, mutta oltu tässä kolme vuotta nyt onnellisesti yhdessä. :D

t. tuon aiemman kirjoittaja

Vierailija
112/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni iskuyritys näköjään liittyy kun ollaan humalassa, kertoo paljon meidän kulttuurista. Mutta hyvä, että edes silloin uskalletaan lähestyä. 

Vierailija
113/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan myöntynyt yhdenkään miehen iskuyrityksiin, mutta sen sijaan olen itse iskenyt kaikki miehet, joita minulla on ollut - nykyinen mukaanlukien. Alkoholi on yleensä auttanut asiaan.

1. Tutustunut ensin kaveripohjalta esim. saman harrastuksen parissa. (Pelaaminen, anime.) Tai sitten vaan törmätty baarissa.

2. Juttelen mukavia, saatan tarjota juoman tai pari, teen varovaisia lähestymisyrityksiä.

3. Vien sänkyyn, jos ilta menee hyvin. En odota mieheltä missään vaiheessa mitään aloitteita, ainoastaan vastakaikua - jos on jossain kohtaa selkeän torjuva niin otan vähän takapakkia ja kokeilen uudelleen kepillä jäätä, en anna periksi ekaan "muista nameista kieltäytymsieen" ketjun aiempiin keisseihin verratakseni.

Olen kans pyytänyt ulos, tarjonnut minua kiinnostavalle miehelle kyydit, hotellin, tapahtumaliput, vienyt syömään, leffaan, jne. Ilman seksiä en ole jäänyt. Exä kyllä antoi vasta kolmansilla treffeillä.

Yhden miehen iskin markkinoilla niin, että lyöttäydyin tämän kaveriporukkaan ja vietin niiden kanssa iltaa.

Kerran iskin miehen snägärilla kännissä replalla "pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?", mutta noin yleensä iskemiseni ovat olleet vähän pitkäjänteisempää settiä. Nykyiseen mieheeni otin ensikontaktin tarjoamalla hänelle tupakkaa. :D

Minä en oikeasti jaksaisi mitään naisten perinteisiä silmäpeli&kiehnääminen odottaen miehen aloitetta -tekniikoita. Helpompi olla itse aloitteellinen. Saa itselleen mieleisiä miehiä, seksiä ja kivaa boostia omalle egolle, kun voi vetää herrasmiehen roolia, tarjota miehelleen juomat, kyyditä tätä autolla, jne.

N28

Entisenä aloitteita tehneenä naisena tuossa asetelmassa häiritsi se, että niin moni mies suhtautuu naisten aloitteisiin positiivisesti ja on valmis tapailemaan aloitteellista naista vaikka tietäisi ettei nainen kiinnosta koskaan seurustelumielessä. Sitten taas yleensä jos mies on aloitteellinen itse, niin harvempi nainen oikeasti jaksaa/haluaa tapailla miestä yhtään jos tietää alkuvaiheissa ettei mies sopisi itselle kumppaniksi.

Miksi asia pitää heti ottaa niin vakavasti. Kai sitä voi tutustua rauhassa ja sitten vasta miettiä tuleeko jotain vakavampaa. Kysy mieheltä ennen seksiä, että mitä hän on mieltä jos sinua häiritsee paneminen ilman, että päädytään suhteeseen. Tuskin sinua ainakaan muutamat leffaillat miehen kanssa häiritsee jälkeenpäin. 

Heti? Esim. yksi yli 3 kk kestänyt tapailu päättyi miehen aloitteesta ja viimeisellä kerralla kun näimme mies sanoi, että tiesi heti miltei heti alussa etten kiinnosta parisuhdemielessä. Ajanhan tuhlaamista se on, siis sen naisen.

Vierailija
114/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
115/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävää. Meille vai teille? on ollut kerran. Muutama kerta vaan kutsuttu kylään. Aika mielikuvituksetonta, mutta ei naisten nyt tarvitse kuin pyytää ja asia on sillä selvä.

Vierailija
116/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien mittaan mm. tähän malliin ja nämä vei aina petiin asti :), eli aktiivisia Naisia:

(kun olin 16-30v)

- sulla on hyvä sixpack (urheilija)

- sulla on komee auto (lakiopiskelija)

- mä haluisin nähdä yhden leffan, haluisit sä? (lääkäriopiskelija)

- mä osaan hieroa (fysioterapeuttiopiskelija)

- asutsä yksin? (pankkivirkailija)

(30-44v parisuhteessa eli ehdotuksia ei lasketa)

(45-48v)

- tulisitko syömään ja kevyt kosketus kädelle samanaikaisesti (arkkitehti)

- soittele joskus - kun oli antanut nronsa (eronnut lakinainen)

- miten sä et ole naimisissa? (sosiaalityöntekijä)

48v-- haluaisitko poiketa . soittokutsu illalla 23 aikaan ja sillä tiellä ollaan.. (DI)

Vierailija
117/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Ei se minua ainakaan ahdista, jos joku iskeä yrittäisi. Eri asia sitten jos kieltäytymisestä huolimatta puhelin soisi taukoamatta ja tulisi kännissä kirjoitettuja sekavia tekstiviestejä. Se olisi kyllä jo ahdistavaa. Mutta en voi mitenkään ymmärtää sitä naista joka eräällä mielipidepalstalla sanomalehdessä kirjoitti miten mies ahdisteli häntä bussissa istumalla hänen viereensä ja voitteko kuvitella, mies oli katsonut häntä ja selvästi nauttinut siitä mitä näki. Nainen oli omien sanojensa mukaan kärsinyt ahdistuksesta koko matkan ja juossut pysäkiltä itkien kotiinsa.

Tarinan opettamana en mene milloinkaan kenenkään naisen viereen istumaan bussissa ellei ole aivan pakko (en jaksa kyllä koko matkaa yrittää pysyä pystyssäkään jos penkki on vapaana). Enkä mene myöskään niihin vastakkain oleviin penkkeihin, jotta en tule vain katsoneeksi ketään. Niska tulee kipeäksi jos pitää koko ajan katsoa ikkunasta ulos.

Tätä minäkään en ymmärrä naisena! Miksi joku ahdistuu siitä ajatuksesta, että joku tässä maailmassa ihailee juuri sinua romanttisessa mielessä. Että joku ihminen kokee vetoa ja halua sinuun, kokee juuri sinut viehättävänä ja haluttavana. Sehän on kaunis tunne ja paras kehu toista kohtaan! Ja nyt en puhu mistään seksuaalisesta ahdistelusta tai rasvaisista iskuyrityksistä, vaan toisen ihmisen aidosta kohtaamisesta kauniisti ja toista kunnioittaen, esim istuu viereen ja hymyilee toiselle kauniisti, mitä pahaa siinä voi olla?

Mulla on kokemusta siitä, että olin varovasti flirttaillut yhdelle miehelle ja hän tajusi kiinnostukseni. Siitäkös hän muuttui jotenkin huvittuneen ylimieliseksi. Alkoi naureskella mulle päin naamaa eikä mitenkään ihastuneesti. Ikää molemmilla yli 40 v eli ei pitäisi olla teinimeininkiä enää. Kaipa se sitten vain oli jotenkin huvittavaa, että ihastuin.

Tuo on tosi epäkypsää käytöstä mieheltä. Itse olisin naisena otettu toisen ihailusta jos se tosiaan olisi sellaista toisen tilaa kunnioittavaa (ei siis rasvaisia ehdotuksia). Herrasmies osaa arvostaa toisen ihailua ja vetäytyä tyylikkäästi, koskee myös naisia! Prinsessaharhaiset eivät osaa arvostaa ihailua, mutta ehkä heräävät tällekin lihavina ja rupsahtaneina keski-ikäisinä tanttoina... sitten itkevät kun ovat jääneet näkymättömiksi miehille.

Rasvainen ehdotus. Lähtisitkö kanssani mäkkäriin?

Vierailija
118/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

T. Mies

Minustakin tuo "pane mua" kuulostaa siltä, että nainen aikoo maata lahnana jalat levällään ja olen nainen. Itse käytän muotoa mennään panemaan juurikin siten, että kyseessä on yhteinen, vastavuoroinen ja mukava aktiviteetti. Tosin yleensä viestitän tämän asteittaisella fyysisellä lähestymisellä illan mittaan ja juttelen noin muuten monipuolisesti kaikenlaista tutustuen samalla mieheen, jonka kanssa haluan harrastaa seksiä.

Tottakai se kuulostaa siltä jos sitä lähtee pohtimaan sanatasolla. Käytännössä nainen kuitenkin sanoo noin, koska haluaa lisätä tilanteen seksuaalisuutta. Pane mua on paljon seksuaalisempi ilmaisu kuin mennään panemaan. 

Vierailija
119/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Miksi asia pitää heti ottaa niin vakavasti. Kai sitä voi tutustua rauhassa ja sitten vasta miettiä tuleeko jotain vakavampaa. Kysy mieheltä ennen seksiä, että mitä hän on mieltä jos sinua häiritsee paneminen ilman, että päädytään suhteeseen. Tuskin sinua ainakaan muutamat leffaillat miehen kanssa häiritsee jälkeenpäin. 

Heti? Esim. yksi yli 3 kk kestänyt tapailu päättyi miehen aloitteesta ja viimeisellä kerralla kun näimme mies sanoi, että tiesi heti miltei heti alussa etten kiinnosta parisuhdemielessä. Ajanhan tuhlaamista se on, siis sen naisen.

Et sitten saanut yhtään aiemmin otettua asiaa puheeksi? 

Vierailija
120/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse naisena oon viimeisen 2 vuoden aikana kokeillut mm.:

- Hei mehän voitais joskus mennä yksille töiden jälkeen? (Ei voitu)

- Voin kyllä näyttää sulle hyviä paikkoja täällä kapungissa (juuri muuttanut, vastasi että kiitos google auttaa kyllä)

- Voitais kattoo se matsi yhessä? (Katon jätkien kaa)

- Viesti jo tuntemalleni miehelle tyyliin: hei oot mulle tosi tärkeä ja mietinkin voisko meillä olla jotain enemmänkin... (kiitos mutta oot mulle vain kaveri)

Että missä ne miehet on jotka tykkää naisen aloitteista? ;) Juu aina ei voi voittaa mutta kun ei ikinä...

Veikkaan, että olet hieman liian suora luonteva sekä reipas, ns. "hyvä jätkä", joka päätyy kaveriksi. Voi olla myös kauniin naisen dilemma - miehet eivät usko mahdollisuuksiensa ja kun nainen on mukava se katsotaan kaveruudeksi.

Hiuksen hieno määrä arvoituksellisuutta ja aavistus ujoutta niin voi olla että miehet juoksisivat perässä.

Kärjistetysti liian arat jäävät huomaamatta ja liian suorat ilman arvoituksellisuutta (esim. makuuhuonekatse) päätyy kaveriksi.

Ihan mielenkiintoinen ajatus, mutta mitä ihmettä se arvoituksellisuus tarkoittaa käytännössä?