Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Naiset pärjäävät miehiä paremmin sinkkuina

Vierailija
13.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005042350.html

Miehet ja naiset ovat luonnostaan erilaisia, nainen ei tarvitse läheisyyttä ja seksiä samalla tavalla kuin mies.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle on yllätys, että naiset pärjäävät paremmin sinkkuna? Naisen ei tarvitse tehdä  yhtään mitään, että hän saa seuraa miehistä. Riittää ainoastaan, että osoittaa miehen suuntaan jotain kiinnostusta. Hän saa seksiä ja lohduttavan olkapään ihan milloin tahansa ja löytyy paljon miehiä, jotka jaksavat kuunnella naisen valitusta ja siten hän pääsee esimerkiksi erosta nopeasti yli. 

Miehenä taas joutuu tekemään paljon enemmän jos haluaa saada naisesta seuraa. Ensin pitää esittää mahdollisimman virheetöntä, että saa naisen kiinnostumaan itsestään. Vaikka nainen on jo kiinnostunut, niin häntä pitää tapailla pitkään rooli päällä, että nainen oikeasti rakastuu sinuun. Vasta siinä vaiheessa mies voi alkaa näyttämään jotain pientä heikkoutta ilman, että nainen menettää kiinnostuksensa mieheen. Suuri osa naisista ei jaksa kuunnella miehen "ruikutusta" tai varsinkaan silloin jos ovat vasta tavanneet. Mies joutuu siis näkemään seksin eteen paljon vaivaa, eikä moni saa sitä siitä huolimatta kuin harvakseltaan tai ei koskaan. Lohduttavan olkapään löytämisen kanssa joutuu kamppailemaan myös komeammat miehet. 

Ei-haluttaville naisille kuten minulle tuollaista ei ihan oikeasti ole tarjolla, ja mitään "olet nirso"-paskaa en halua kuulla koska tiedän itsekin ettei se ole edes lähellä totuutta. Minulle kelpaisi ihan ok-tason mies, en etsi mitään komeaa -ja varakasta elättäjää kuten jotkut bimbot vaan haluan normaalin, ja ihan tavallisen miehen. Olen itsekin miehiä rohkeasti lähestynyt mutta minut on torjuttu joka kerta. Miehet eivät ota minuun minkäänlaista kontaktia, minua ei edes katsella, minulle ei flirttailla. Joskus saatetaan muutama sana kanssani vaihtaa, sekin tehdään vaivihkaa, ja miehet ovat aina sen oloisia että haluavat seurastani mahdollisimman nopeasti pois. Yritä tässä nyt sitten miestä löytää....Taitaa olla minulla monta yksinäistä vuotta edessä tällä menolla, niin huonolta tämä osaltani näyttää.

Tottakai ruma nainen voi kohdata samoja ongelmia, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että valtaosalla naista on paljon helpompaa kuin valtaosalla miehistä.

Toki rumana naisena on se huono juttu, että nainen ei voi kompensoida rumuuttaan oikeastaan millään. Ei riitä miellyttävä luonne, varakkuus tai muu status. Jos et ole kaunis jonkun mielestäni, niin ei vain voi tulla mitään.

Tosin uskon, että jokaiselle löytyy ottaja kunhan riittävän pitkään etsii.  

Vierailija
82/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiintoisaa tietää, miten kahden naisen välinen parisuhde (ja miksei kahden miehenkin) tilastoituu heterosuhteeseen verrattuna. Laskeeko toisen naisen kanssa seurustelu naisen elinikää myös? 

Noin muutenhan on päivänselvää, miksi naisella on enemmän aikaa yksin asuessa kuin miehen kanssa asuessa. Yksin asuessa tarvitsee hoitaa vain omat asiat, miehen kanssa myös miehen asiat. Miehellä taas toisin päin, nainen hoitaa kaikki asiat ja yksin asuessa ne joutuu hoitamaan itse. Tämä tosin on nyt vähän muuttumassa kai, kun sukupuolten välinen tasa-arvo on edistynyt ja miehetkin joutuvat tekemään osansa kotitöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän