Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Naiset pärjäävät miehiä paremmin sinkkuina

Vierailija
13.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005042350.html

Miehet ja naiset ovat luonnostaan erilaisia, nainen ei tarvitse läheisyyttä ja seksiä samalla tavalla kuin mies.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten järjestelykyky on nähty. Tuntikaupalla vatvotaan yksinkertaisia asioita. Mies hoitaa asian laittamalla ryhmä tekstarin ja kertoo kaikill, että näin toimitaan. Naisten täytyy samaa asiaa vatvoa puhelimessa päiväkausia. huhhuh.. 

Vierailija
62/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia miehiä te naiset sinne treffeille ja makuukammariin oikein otatte? Jos miesten vässykkyys aiheuttaa päänvaivaa noin paljon niin lakatkaa palkitsemasta heitä siitä.

Itsehän täältä huutelen vastarannalta sinkkumiehenä, jolla on työ, korkeakoulututkinto (AMK), toinen tutkinto aluillaan (YO), kämppä siistimpi kuin useimmilla tapailemillani naisilla enkä omista pleikkaria tahi myöskään töllöä vaan käytän aikani rakentavasti. Aikaa tuntuu jäävän kovin vähän muuhun kuin kaikkiin omiin juttuihin ja läheisien sukulaisien kanssa toimimiseen joten naiset ovat jääneet oikeastaan taka-alalle.

On minulla omat turhautumisen aiheenikin, tietysti, ja se on turhautuneisuus naisten päiden sisäisessä massailluusiossa elämiseen jossa unohdetaan että elämä on parhaimmillaan kun saa vapaasti olla omituinen oma persoonansa kaikkine virheineen ja hienouksineen eikä takertua siihen minkälaista ruuhkavuosien supermamman/ah-niin-mielenkiintoisen-ravintola-instagrammaaja-salijonnettaren kiiltokuvaa itsestään pitäisi tunkea muiden kurkusta alas. Pahasti näyttää siltä että tämä persoonattomien ihmisnukkejen epidemia on vastine saamattomille miesnahjuksille. Joo, itse asiassa tuo mannekiiniskeida vituttaakin niin paljon että on pakko täyttää kaikki vapaa aika muulla kuin turhalla naisten perässä juoksemisella ja kaikenlaisella kotkotuksella. Mutta se on minun päätökseni, ja hyvä niin, ei elämä sinkkumiehenäkään kovin kurjaa loppujen lopuksi ole, itse asiassa parasta tähän mennessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet tutkimukset kyllä tukee väitettä, että avioliitto vähentää miehen elinikää...

Juuri toisinpäin. Avioliitto pidentää miehen ikää, ja lyhentää naisen.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/269705-avioliitto-pidentaa-mie…

Lyhyempi onnellinen elämä vai pidennetty kärsimys riivinraudan kanssa?

Eikö se ole oma valinta ottaako puolisoa vai ei :)

Vierailija
64/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap muuten keksi tuon läheisyyden ja seksin, kun siitä ei tuossa iltasanomien jutussa puhuttu kyllä yhtään mitään?

Näkeehän sen jokainen, naiset puhuvat miehistä paljon negatiivisempaan sävyyn kuin miehet naisista keskimäärin. Ei naiset välitä seksistä samalla tavalla kuin miehet, siihen suhtaudutaan lähinnä välinpitämättömästi ikään kuin kyseessä olisi vaikka roskien vieminen ulos.

No eikö se syy nyt selvinnyt tuosta jutusta. Naiselle jää vähemmän aikaa itselleen parisuhteessa, kun taas miehelle jää enemmän. Seksistä ei edelleenkään puhuttu mitään. Jos nainen on tyytymätön kotitöiden jakautumiseen, miten ihmeessä sinä voit siitä vetää johtopäätöksen, että naiset eivät välitä seksistä?

Kuvitelmaa. Miehille jää enemmän aikaa, koska voivat viskata vain kanan koivet uuniin. Tai luistaa siivouksesta yksinäänkin. Sen takia miehille jää enemmän aikaa, ei se mistään parisuhteesta johdu.

Siis nyt en ymmärtänyt. Tuossahan sanottiin, että parisuhteessa miehellä jää enemmän omaa aikaa kuin ilman parisuhdetta. Miten ihmeessä se siivouksesta luistaminen tai kanankoipien uuniin heittäminen vie enemmän aikaa sitten yksinään, jos parisuhde ei asiaan vaikuta?

Vierailija
65/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole ikinä ollut uskollinen heimolleen/yhteisölleen, näin evoluutio on hänet muokannut.

Kylä-yhteisössä naiset olivat elintärkeitä miehille jälkeläisistä huolehtimisen ja kannalta, sillä aikaa kun miehet metsästivät/hankkivat resursseja heimolleen.

Jos naapuri-heimon miehet tappoivat yhteisön miehet ja ottivat vapautuneet hedelmälliset naiset itselleen, oli luonnonmukaista että naiset pystyivät unohtamaan entiset miehensä ja kiintymään heti uusiin miehiinsä.

Tämä on selviytymismekanismi.

Käytännössä tämä käy ilmi nykynaisten käyttäytymismalleissa, rahdataan suomeen miehiä ulkomailta valtiomme laskuun loisimaan siinä illuusiossa että nämä miehet olisivat jotenkin kotimaisia parempia, kaikki me tunnemme vähintään muutaman tapauksen.

Toinen selkeä esimerkki tästä on kun nainen eroaa suhteesta hänellä on yleensä heti uusi mies sänkyä lämmittässä, miehet taas kärsivät eroa monesti jopa vuosia ja kokevat syvästi epäonnistuneensa.

Mies satsaa suhteeseen toivoen sen kestävän lopun elämää, nainen taas siihen asti kunnes miehen kyky kerätä resursseja perheelleen muuttuu tai nainen kokee että pystyy parempaan.

Miesten kesken kunnia ja luottamus ovat kaikki kaikessa, nainen taas vain jatkaa matkaa kunniansa ja luottamuksensa menetettyään kohti uusia mahdollisuuksia.

Vierailija
66/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten järjestelykyky on nähty. Tuntikaupalla vatvotaan yksinkertaisia asioita. Mies hoitaa asian laittamalla ryhmä tekstarin ja kertoo kaikill, että näin toimitaan. Naisten täytyy samaa asiaa vatvoa puhelimessa päiväkausia. huhhuh.. 

Ha haha tämä on niin totta ja runsaasta alapeukutuksesta päätellen kalikka kalahti oikeaan osoitteeseen.

Vierailija
67/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tämän vuoksi ihmettelen avioituvia naisia. Vahdetaan nimi, paapotaan, palvellaan, hoidetaan koti, kasvatetaan lapsi, hoidetaan perhesuhteet samalla kun mies ruinaa seksiä ja käy huorissa. Miehet eivät ole perheissä muuta tekemässä kuin ilmaisia palveluksia odottamassa ja ruinaamassa pimppiä.

Miesten suurin yksittäinen syy eroon on seksin puute, naisilla se että puoliso eli mies pettää. Miettikääpä kuinka lojaaleja olette ihmiselle joka ei koskaan tule olemaan lojaaleja teille. Usein mietin mistä naiset repivät puhtinsa paapomiseen pettäville miehille. Rakastatteko huomiota tai vaimon statusta vain niin paljon? Oletteko noin kiinni perinteissä ettette osaa ajatella järjellä?

Itselläni ei tule miestä olemaan. Tarpeeksi raskasta katsoa vierestä ystäviäni jotka palvovat pettäjä-alkoholisti-seksihullumiehiään kuin sokeat primitiivi-ihmiset sateenjumalaa.

HÄH? Miten se nainenkaan voi saada sitä seksiä jos ei halua miehen kanssa olla? Minä naisena tarvitsen seksuaaliseen tyydytykseen miehen. Hyväkin miehiä on, sellaisesta kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
68/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap muuten keksi tuon läheisyyden ja seksin, kun siitä ei tuossa iltasanomien jutussa puhuttu kyllä yhtään mitään?

Näkeehän sen jokainen, naiset puhuvat miehistä paljon negatiivisempaan sävyyn kuin miehet naisista keskimäärin. Ei naiset välitä seksistä samalla tavalla kuin miehet, siihen suhtaudutaan lähinnä välinpitämättömästi ikään kuin kyseessä olisi vaikka roskien vieminen ulos.

No eikö se syy nyt selvinnyt tuosta jutusta. Naiselle jää vähemmän aikaa itselleen parisuhteessa, kun taas miehelle jää enemmän. Seksistä ei edelleenkään puhuttu mitään. Jos nainen on tyytymätön kotitöiden jakautumiseen, miten ihmeessä sinä voit siitä vetää johtopäätöksen, että naiset eivät välitä seksistä?

Toki naiset välittävät seksistä jollakin tasolla mutta väitän että suurin osa naisista pärjäisi mainiosti ilmankin. Ajattelen asiaa niin että naisilla on eräänlainen on/off- kytkin elimistössä, nainen voi säädellä seksuaalista halukkuutta miten itse haluaa.

Se off-kytkin on hormonaalinen ehkäisy. Kytkin meni off-asentoon, kun otin hormonikierukan ja palautui on-asentoon, kun vuosia myöhemmin poistatin sen. Sanoinkin, että siihen sen hyvä ehkäisyteho perustuu, kun ei tee mieli yhtään. Mutta miehethän ei tuota ymmärrä.

Ei selitä kaikkea, naisilla haluttomuus on lähes normi ja piste.

Hah, mulla ei ole halukkuuteen vaikuttanut ehkäisypillerit, minipillerit, kuparikierukka eikä nykyinen hormonikierukka :D Ennemminkin se vie halut jos ei ole varmaa ehkäisyä.

t:28

Vierailija
69/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä hyvin pärjää yksin sinkkunaisena :(

Seksuaalista tyydytystä en saa ilman miestä. Haluaisin rakastaa ihanaa miestä, olla tukena ja apuna ja kumppanina.

Kaipaan miestä joka hetki. Itken iltaisin kun olen niin pahassa seksin puutteessa. Ei mulla ole syytä elää ilman miestä.

Lihakammiosi kaipaa selvästi romua torveen

Vierailija
70/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyi ap kuulostaa ihan joltai paatuneelta raiskarilta! Uskottelee itselleen että naiset eivät kaipaa hellyyttä tai läheisyyttä, sitten raiskaa naiset sillä selityksellä että "no eihän se nainen ois mitään seksiä tai läheisyyttä kaivannutkaan". Yäääääääk. Tai sitten ei raiskaa, mutta parisuhteet menevät aina karille, koska ei anna naiselle läheisyyttä, ei koskettele haluten vilpittömästi tuottaa naiselle mielihyvää eikä harrasta esileikkiä, koska "eihän naiset sellaista kaipaa".

Toivottavasti ap:n kaltaiset hyypiöt pysyvät sinkkuna ikuisesti.

Vierailija
71/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tämän vuoksi ihmettelen avioituvia naisia. Vahdetaan nimi, paapotaan, palvellaan, hoidetaan koti, kasvatetaan lapsi, hoidetaan perhesuhteet samalla kun mies ruinaa seksiä ja käy huorissa. Miehet eivät ole perheissä muuta tekemässä kuin ilmaisia palveluksia odottamassa ja ruinaamassa pimppiä.

Miesten suurin yksittäinen syy eroon on seksin puute, naisilla se että puoliso eli mies pettää. Miettikääpä kuinka lojaaleja olette ihmiselle joka ei koskaan tule olemaan lojaaleja teille. Usein mietin mistä naiset repivät puhtinsa paapomiseen pettäville miehille. Rakastatteko huomiota tai vaimon statusta vain niin paljon? Oletteko noin kiinni perinteissä ettette osaa ajatella järjellä?

Itselläni ei tule miestä olemaan. Tarpeeksi raskasta katsoa vierestä ystäviäni jotka palvovat pettäjä-alkoholisti-seksihullumiehiään kuin sokeat primitiivi-ihmiset sateenjumalaa.

HÄH? Miten se nainenkaan voi saada sitä seksiä jos ei halua miehen kanssa olla? Minä naisena tarvitsen seksuaaliseen tyydytykseen miehen. Hyväkin miehiä on, sellaisesta kannattaa pitää kiinni.

En ole tuo jolle kommentoit, mutta en minä ainakaan tarvitse parisuhdetta saadakseni seksiä mieheltä. Siis minä olen ollut nyt useamman vuoden sinkkuna enkä todellakaan enää halua sitoutumista ja parisuhdetta. Silti olen tapaillut useampaakin miestä melkein yhtä pitkään kuin ex-avopuolisoani. Ja olen saanut enemmän ja parempaa seksiä sinkkuna kuin koskaan ennen parisuhdetta tai sen aikana. Kyllä mieheltä voi saada läheisyyttä sekä hengailu- ja reissuseuraa, vaikka ei sellaisen kanssa muuttaisikaan yhteen tai sitouttaisi lasten hankinnalla.

Tosi outo logiikkaa joillain ihmisillä, että seksin ja läheisyyden saamiselle olisi vain yksivaihtoehto eli vakituinen parisuhde/perhe-elämä. En edes usko, että kukaan olisi niin ruma tai kamala ihminen, etteikö saisi edes vakipanoa itselleen.

Vierailija
72/82 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle kommentoit, mutta en minä ainakaan tarvitse parisuhdetta saadakseni seksiä mieheltä. Siis minä olen ollut nyt useamman vuoden sinkkuna enkä todellakaan enää halua sitoutumista ja parisuhdetta. Silti olen tapaillut useampaakin miestä melkein yhtä pitkään kuin ex-avopuolisoani. Ja olen saanut enemmän ja parempaa seksiä sinkkuna kuin koskaan ennen parisuhdetta tai sen aikana. Kyllä mieheltä voi saada läheisyyttä sekä hengailu- ja reissuseuraa, vaikka ei sellaisen kanssa muuttaisikaan yhteen tai sitouttaisi lasten hankinnalla.

Tosi outo logiikkaa joillain ihmisillä, että seksin ja läheisyyden saamiselle olisi vain yksivaihtoehto eli vakituinen parisuhde/perhe-elämä. En edes usko, että kukaan olisi niin ruma tai kamala ihminen, etteikö saisi edes vakipanoa itselleen.

En minä halua irtosuhteita vaan naida ja rakastella yhden miehen kanssa.

Vierailija
73/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä on varmaan oikeasti se, että poikia kasvatetaan ja kohdellaan eri tavalla kuin tyttöjä... Vähän sellaisella "pojat on poikia" -asenteella. Mamma sitten paapoo, kun "eihän sen pojan tarvitse osata arjen hallintaa samalla tavalla kuin tytön".

Mamma paapoo ja isukki ei välitä. Ei pojastaan, eikä tytöstään. Isukki näyttää tyttärelleen (ja pojalleen) miehen esimerkkiä. 

Logiikka puuttuu näistä, joissa puhutaan vain äidistä. Jos äiti olisi vastuussa tilanteesta, niin millä logiikalla opettaisi pojalleen arjen hallintaa, ainakaan niin kauan jos on nainenkin talossa? Naisenhan vastuulla lasten kasvatus nyt ainakin on?

Vierailija
74/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan näitä tutkimuksia on, tässä pari lisää:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000944873.html

Huomioikaa erityisesti tämä miesten osalta:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000237818.html

Lisäksi koskaan en näe näissä tutkimuksissa ns sosiekonomisesti vakioituja vertailuja mitä tulee terveyteen, sillä on vähän yksioikoista heittää "naimisissa olevat miehet ovat terveempiä kuin naimattomat" - no eihän juopporetku edes "pääse" naimisiin kun kukaan nainen ei sellaista viitsi katsella. Verrattaisiin esim korkekoulutettujen miesten terveydentilaa, naimisissa vs sinkut niin voipi olla ettei niitä eroja enää tilastollisesti ole (minkä jo empiirinen havaintoni ex-kollegoiden suhteen vahvisti: sinkut nelikymppiset äijät olivat suorastaan terveempiä ja paremmassa kunnossa kuin me avioliitossa nössyköityneet isimassuiset...)

Tämä voi hyvinkin pitää paikkansa. Sairas, huonossa sosio-ekonomisessa asemassa oleva, syrjäytynyt ja elämänhallinnan puutteista kärsivä mies pääsee epätodennäköisemmin parisuhteeseen kuin nuo mainitsemasi ex-työkaverit.

Tämä ei kuitenkaan selitä, miksi naiset elävät niin paljon pidempään sinkkuina kuin parisuhteellisina? Ja onko vertailtu, onko korrelaatio sittenkin siihen, että naisella on lapsia. Siitähän aiheutuu fyysisiä remppoja, stressiä ja väsymystä. DINK-pariskunnalla luulisi asiat olevan tilastollisesti katsoen parhalla tolalla.

Vierailija
75/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, jos puhutaan naisista, mutta miehillä tilanne on aivan eri.

Vierailija
76/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ha haha tämä on niin totta ja runsaasta alapeukutuksesta päätellen kalikka kalahti oikeaan osoitteeseen.

Miehet sopii ajan mikä heille itselleen sopii. Jos naiset haluavat sopia jotain, heidän pitää ensin kysyä, käykö se miehelle. Sitten naisten pitää vielä järjestää lapsille hoito, kun mies voi lupaamastaan lapsenhoidosta huolimatta keksiä itselleen menoa just samaksi ajaksi.

Vierailija
77/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle on yllätys, että naiset pärjäävät paremmin sinkkuna? Naisen ei tarvitse tehdä  yhtään mitään, että hän saa seuraa miehistä. Riittää ainoastaan, että osoittaa miehen suuntaan jotain kiinnostusta. Hän saa seksiä ja lohduttavan olkapään ihan milloin tahansa ja löytyy paljon miehiä, jotka jaksavat kuunnella naisen valitusta ja siten hän pääsee esimerkiksi erosta nopeasti yli. 

Miehenä taas joutuu tekemään paljon enemmän jos haluaa saada naisesta seuraa. Ensin pitää esittää mahdollisimman virheetöntä, että saa naisen kiinnostumaan itsestään. Vaikka nainen on jo kiinnostunut, niin häntä pitää tapailla pitkään rooli päällä, että nainen oikeasti rakastuu sinuun. Vasta siinä vaiheessa mies voi alkaa näyttämään jotain pientä heikkoutta ilman, että nainen menettää kiinnostuksensa mieheen. Suuri osa naisista ei jaksa kuunnella miehen "ruikutusta" tai varsinkaan silloin jos ovat vasta tavanneet. Mies joutuu siis näkemään seksin eteen paljon vaivaa, eikä moni saa sitä siitä huolimatta kuin harvakseltaan tai ei koskaan. Lohduttavan olkapään löytämisen kanssa joutuu kamppailemaan myös komeammat miehet. 

Vierailija
78/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vänisemistä täälläkin. Parisuhteessa oleminen on vapaaehtoista, eli jos se ei kiinnosta, sellaiseen ei ole mikään pakko hakeutua - minkään osapuolen. Ehkäpä meidän miesten on syytä alkaa tarkastella omia toimintatapojamme ja odotuksiamme.

Typerää syyllistää naisia siitä, jos he nauttivat elämästään yksin. 

M34

Vierailija
79/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle on yllätys, että naiset pärjäävät paremmin sinkkuna? Naisen ei tarvitse tehdä  yhtään mitään, että hän saa seuraa miehistä. Riittää ainoastaan, että osoittaa miehen suuntaan jotain kiinnostusta. Hän saa seksiä ja lohduttavan olkapään ihan milloin tahansa ja löytyy paljon miehiä, jotka jaksavat kuunnella naisen valitusta ja siten hän pääsee esimerkiksi erosta nopeasti yli. 

Miehenä taas joutuu tekemään paljon enemmän jos haluaa saada naisesta seuraa. Ensin pitää esittää mahdollisimman virheetöntä, että saa naisen kiinnostumaan itsestään. Vaikka nainen on jo kiinnostunut, niin häntä pitää tapailla pitkään rooli päällä, että nainen oikeasti rakastuu sinuun. Vasta siinä vaiheessa mies voi alkaa näyttämään jotain pientä heikkoutta ilman, että nainen menettää kiinnostuksensa mieheen. Suuri osa naisista ei jaksa kuunnella miehen "ruikutusta" tai varsinkaan silloin jos ovat vasta tavanneet. Mies joutuu siis näkemään seksin eteen paljon vaivaa, eikä moni saa sitä siitä huolimatta kuin harvakseltaan tai ei koskaan. Lohduttavan olkapään löytämisen kanssa joutuu kamppailemaan myös komeammat miehet. 

Ei-haluttaville naisille kuten minulle tuollaista ei ihan oikeasti ole tarjolla, ja mitään "olet nirso"-paskaa en halua kuulla koska tiedän itsekin ettei se ole edes lähellä totuutta. Minulle kelpaisi ihan ok-tason mies, en etsi mitään komeaa -ja varakasta elättäjää kuten jotkut bimbot vaan haluan normaalin, ja ihan tavallisen miehen. Olen itsekin miehiä rohkeasti lähestynyt mutta minut on torjuttu joka kerta. Miehet eivät ota minuun minkäänlaista kontaktia, minua ei edes katsella, minulle ei flirttailla. Joskus saatetaan muutama sana kanssani vaihtaa, sekin tehdään vaivihkaa, ja miehet ovat aina sen oloisia että haluavat seurastani mahdollisimman nopeasti pois. Yritä tässä nyt sitten miestä löytää....Taitaa olla minulla monta yksinäistä vuotta edessä tällä menolla, niin huonolta tämä osaltani näyttää.

Vierailija
80/82 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kaipaavat hoivaa.

Näin on.

Miksiköhän useat naiset hoitavat kaikkia muita paitsi miehiä? Vauvoja, eläimiä, kasveja...

😟

Ehkä emme ole naisista tarpeeksi söpöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi