Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit määrätä Suomeen minkä tahansa lain, mikä se olisi?

Vierailija
11.01.2017 |

Itse määräisin, että murhasta ja taposta joutuu vankilaan loppuiäkseen.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savukkeet myyntikieltoon ja julkisella paikalla tupakoinnista sakot

Vierailija
82/86 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää Suomessa se että täällä kaikki vapaa-aika on joko urheilua tai viinan juontia. Säätäisin sellaisen lain että kaikki viinaton ja urheiluton tapahtuma tai kahvilatoiminta olisi verotonta. Näin me alkottomatkin saisimme jotain mielekästä tekemistä iltaisin ja kokoontumispaikkoja. Tavallisissa ravintoloissa pitää aina syödä kalliisti eikä meikäläisen kukkarolla sellaisissa usein käydä. Pelkän kahvin, teen ja softdrinkkien myynti ei muuten kannattaisi mutta jos se olisi verotonta niin ehkäpä sitten.

Alkottomiin paikkoihin voisi lapsetkin tulla ja nuorisolle tietty omansa.

Tällaisia paikkoja on jo paljon - ei kun valitsemaan sopivaa kahvilaa itselleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharia-laki.

Niin, ja väkevät viinat maitokauppoihin, kiitos.

Vierailija
84/86 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaajat laitettaisiin suljettuun laitokseen, jossa he pysyisivät tarkan valvonnan alaisina täysi-ikäisiksi asti, ja olisivat vielä senkin jälkeen eräänlaisessa ehdonalaisessa vankeudessa edelleen tarkasti valvottuina, kunnes todistaisivat kykenevänsä sopeutumaan yhteiskuntaan.

Rangaistus määrättäisiin heti kun ensimmäisen kerran jäisi kiinni kiusaamisesta.

(Oikeastaan kyllä haluaisin siitä suoraan kuolemantuomion kiusaajan iästä riippumatta, mutten kannata kuolemantuomiota rangaistuksena mihinkään muuhun, joten piti vähän pehmentää.)

Koulukiusaajiin on paljon helpompi ja mielekkäämpikin lääke, lopetetaan vapaa kasvatus.

Vapaalla kasvatuksella ja koulukiusaamisella tuskin on paljoakaan tekemistä keskenään. Ainakin mitä omiin koulukiusaajiin tulee, niin ei niistä kukaan ole pärjännyt elämässään aikuisena mitenkään. Kai ne oli vähän yksinkertaista ainesta. Ihan sama olisiko niitä kasvatettu vai ei.

Vierailija
85/86 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus kirjoitti:

itse lähes kaikessa raitis kirjoitti:

Dekriminalisoisin kannabiksen ja graffitit ei-vahingollisissa yhteyksissä, lähinnä muiden ihmisten takia, joilta on elämä mennyt osittain pilalle turhaan noihin liittyvien kieltojen rikkomisen seurauksena.

Eli jos narkki ei ole ymmärtänyt sellaista asiaa että junan seinää ei saa töhriä niin yhteiskunnan pitää maksaa siivoukset?

Mikähän paikka sellainen ei-vahingollinen töhrintäkohde olisi? Ei sellaista olekaan.

Kyllä ihmisen täytyy täällainen asia ymmärtää muutenkin, ihan oikein että tekijä saa maksaa itse.

Itse omistettu seinä on sellainen ei-vahingollinen töhrintökohde, mutta omien seinien maalaaminen haluamallaan tavalla on nykylakienkin mukaan täysin luvallista.

Vierailija
86/86 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä uskon, että silmä silmästä -periaate saisi monen ilkiön miettimään monta kertaa useammin, mihin hän on ryhtymässä. Se olisi häiriintyneenkin aivoihin uppoava periaate. Pitää kestää itse se, mitä muille tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi