Juho Eerolan pitää erota
Tälläistä ei voi sallia.
Hävettää millaisia ihmisiä voi olla Suomen eduskunnassa.
Kommentit (18)
Kumpa puolue ihan itse antaisi kenkää näille. Silloin jäisi parempi kuva jäljellä olevista. En aio enää äänestää perussuomalaisia, mikäli näin ei tapahdu.
Eerola oli ihan oikeassa. Kitisijät vit#uun!
Jokaisen vihervassarin pitää erota. Miksi? Koska mä haluun.
Vierailija kirjoitti:
Vain valkoinen rotu pitää säilyttää.
Hyvä yritys vihervassu. 0/5.
Pitää. Ei tuollaisia pyydellä anteeksi.
Eikö kepulaiset loukkaantuneet, kun Eerola selvästi pilkkasi Antti Kurvisen ulkonäköä? Ja Garedew kokoomuksen Karoliina Partasta.
Silakat päässeet taas verenmakuun. Mikään ei riitä.
Ja Gaderewin, Tynkkysen, Mäkelän ja Purran.
Vierailija kirjoitti:
Silakat päässeet taas verenmakuun. Mikään ei riitä.
Pol Pot niminen Silakka-laji.
Vierailija kirjoitti:
Ja Gaderewin, Tynkkysen, Mäkelän ja Purran.
Tynkkynen myös väänteli silmäkulmiaan somessa, kuulemma vain toisti median sisältöä ja esitteli mistä kyse.
Vain Valkoisen talon oranssi don voi myöntää Eerolalle täyden ja perusteettoman armahduksen.
Eroa itse täydellinen sontaläjä äitis tissiltä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, vaikka äänestin perussuomalaisia. Muidenkin osallistuneiden tulee erota. Perussuomalaiset ajavat oikeita ja hyviä asioita puolueena, mutta ei meitä enää kukaan ota tosissaan näiden muutamien toilailujen takia.
Sinä äänestätkommunistia,älä valehtele,tekeydyt ihmiseksi luopio.
Kaisa ja Sebastian "vaippahousu" Tynkkynen myös! Ja muut puolueen jäsenet voivat erota solidaarisuudesta erotettuja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vinosil
mät vitt#un!
Ihmisoikeuksien polkijat,nämä viirusilmät mitä törkeimmillä tavalla .T.Uiguuri.
Samaa mieltä, vaikka äänestin perussuomalaisia. Muidenkin osallistuneiden tulee erota. Perussuomalaiset ajavat oikeita ja hyviä asioita puolueena, mutta ei meitä enää kukaan ota tosissaan näiden muutamien toilailujen takia.