Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin myydä autoni kyljestä mainostilaa, missä ja miten?

Vierailija
11.01.2017 |

Missä voisin ilmoittaa asiasta niin että joku firma/mainostoimisto tms ottaisi sen tosissaan? Näitä oli joskus tähän tarkoitukseen välitysfirmoja, mutta eivät ne menestyneet. Eli ihan itse pitäisi pärjätä. Jos myyn autoni kyljestä mainostilaa, kuinka voin hinnoitella sen? Mainoksen pitäisi tietysti olla myös minua miellyttävä, enhän halua ajaa sellaisella autolla jossa on jonkun tylsän firman mainos :)

Onko ideoita? Alkupääomaa ei kauheasti ole, mutta maalauksen pystyisin varmaan kustantamaan itse. Mitään muita kuluja ei ehkä tule? Luulen, että mainostilasta saatava raha se on veronalaista tuloa...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ensinnäkin yleensä tarroja. :)

Vierailija
2/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo joo tiesin kyllä mutta yksinkertaistin vaan sanomaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita?

Vierailija
4/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä kysäisemässä taksimiehiltä

Vierailija
5/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi yritykset mainostaa autoilla, usein on tullut negatiivinen kuva jostain yrityksestä kun heidän logoillaan komeilevan auton kuljettava käyttäytyy typerästi liikenteessä. Olen miettinyt että pitäisi ottaa rekkari ylös ja laittaa sähköpostia asiasta, että tällaista mainostako haluatte? Osa näistä autoista on toki työ-autoja jotka vielä enemmän edustavat yritystä jota mainostavat.

Vierailija
6/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi yritykset mainostaa autoilla, usein on tullut negatiivinen kuva jostain yrityksestä kun heidän logoillaan komeilevan auton kuljettava käyttäytyy typerästi liikenteessä. Olen miettinyt että pitäisi ottaa rekkari ylös ja laittaa sähköpostia asiasta, että tällaista mainostako haluatte? Osa näistä autoista on toki työ-autoja jotka vielä enemmän edustavat yritystä jota mainostavat.

Minä en käyttäydy typerästi liikenteessä.

-Ap

Vierailija
7/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan yritykseltä. Toivottavasti autosi on edustavan mallinen ja värinen. Eikä sitä aja takkutukka törttöilijä.

Vierailija
8/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan yritykseltä. Toivottavasti autosi on edustavan mallinen ja värinen. Eikä sitä aja takkutukka törttöilijä.

Mutta miltä yritykseltä? Siis minkä kokoluokan yritykseltä, mikä on realistista?

Vierailija
9/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en käyttäydy typerästi liikenteessä.

-Ap

Millä tavalla et käyttäydy typerästi?

- Et aja ylinopeutta.

- Et aja rajoitusten mukaan.

- Et ohittele vaarallisesti.

- Et jää jumittamaan hitaan auton perään, jos sinulla olisi ihan hyvät 10 sekuntia aikaa ohittaa se vastaantulevien kaistojen kautta.

- Et unohda käyttää vilkkua.

- Et pidä riittävää turvaväliä.

- Pidät turvavälin.

- Ajat liian nopeasti liukkaalla.

- Ajat liian hitaasti liukkaalla.

Miten on? Taidat olla superihminen jos kuvittelet, ettet koskaan ärsytä ketään liikenteessä ja toimi kenenkään mielestä väärin :D

Vierailija
11/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman ajelut kodin, päiväkodin ja lähikaupan välillä eivät kyllä taida tuottaa sellaista näkyvyyttä, että siitä kannattaisi maksaa edes teippauksen hintaa.

Vierailija
12/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset myisi mieluummin omista kyljistäsi tilaa? 

Vierailija
13/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se maalaaminen mitäänkään liittyy sitten asiaan? Et varmaan ajatellut, että itse ne teipit siihen rustaisit, mutta sanoman yksinkertaistamiseksi puhut auton maalaamisesta, mikä sekään ei ole kyllä ihan mikään tuosta vaan tehtävä juttu. 

Vierailija
14/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän onkin rautainen idea, ap haluaa myydä mainostilaa autonsa kyljistä, mutta on kyllä valmis maksamaan sen mainoksen laittamisesta :D :D 

Vierailija
15/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se maalaaminen mitäänkään liittyy sitten asiaan? Et varmaan ajatellut, että itse ne teipit siihen rustaisit, mutta sanoman yksinkertaistamiseksi puhut auton maalaamisesta, mikä sekään ei ole kyllä ihan mikään tuosta vaan tehtävä juttu. 

ANTEEKS SITTE VAAN!

Vierailija
16/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän onkin rautainen idea, ap haluaa myydä mainostilaa autonsa kyljistä, mutta on kyllä valmis maksamaan sen mainoksen laittamisesta :D :D 

NIIIIN????????? Muutama vuosi sitten luin tästä asiasta (silloin ei vielä autoa ollut) ja silloin muistan lukeneeni että ei mainostaja sitä TEIPPAUSTA tee/maksa.

Kamalaa sanoihin takertumista täällä, puhukaa asiasta.

Vierailija
17/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIIIIN????????? Muutama vuosi sitten luin tästä asiasta (silloin ei vielä autoa ollut) ja silloin muistan lukeneeni että ei mainostaja sitä TEIPPAUSTA tee/maksa.

Tatuoi kylkiisi: " Bisnesideoitaedullisesti.com" 

Vierailija
18/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoi kylkiisi: " Bisnesideoitaedullisesti.com" 

Tatuoi mopoosi:

"HaistaPaska.kom"

Vierailija
19/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se lopulta maksaa, eikö vaan? Kun maksaa sinulle siitä mainostamisesta. En tosin ole koskaan kuullut tuollaisesta, että mainostaja (yhtään minkään mainostaja) antaisi sen mainostilaa myyvän huoleksi valmistaa se mainos. Tai että se mainostilaa myyvä kustantaisi sen mainoksen. 

Vierailija
20/33 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ihan parasta viihdettä! Jatkakaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi