Voisin myydä autoni kyljestä mainostilaa, missä ja miten?
Missä voisin ilmoittaa asiasta niin että joku firma/mainostoimisto tms ottaisi sen tosissaan? Näitä oli joskus tähän tarkoitukseen välitysfirmoja, mutta eivät ne menestyneet. Eli ihan itse pitäisi pärjätä. Jos myyn autoni kyljestä mainostilaa, kuinka voin hinnoitella sen? Mainoksen pitäisi tietysti olla myös minua miellyttävä, enhän halua ajaa sellaisella autolla jossa on jonkun tylsän firman mainos :)
Onko ideoita? Alkupääomaa ei kauheasti ole, mutta maalauksen pystyisin varmaan kustantamaan itse. Mitään muita kuluja ei ehkä tule? Luulen, että mainostilasta saatava raha se on veronalaista tuloa...
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ne on ensinnäkin yleensä tarroja. :)
Noo joo tiesin kyllä mutta yksinkertaistin vaan sanomaa :)
Minä en ymmärrä miksi yritykset mainostaa autoilla, usein on tullut negatiivinen kuva jostain yrityksestä kun heidän logoillaan komeilevan auton kuljettava käyttäytyy typerästi liikenteessä. Olen miettinyt että pitäisi ottaa rekkari ylös ja laittaa sähköpostia asiasta, että tällaista mainostako haluatte? Osa näistä autoista on toki työ-autoja jotka vielä enemmän edustavat yritystä jota mainostavat.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi yritykset mainostaa autoilla, usein on tullut negatiivinen kuva jostain yrityksestä kun heidän logoillaan komeilevan auton kuljettava käyttäytyy typerästi liikenteessä. Olen miettinyt että pitäisi ottaa rekkari ylös ja laittaa sähköpostia asiasta, että tällaista mainostako haluatte? Osa näistä autoista on toki työ-autoja jotka vielä enemmän edustavat yritystä jota mainostavat.
Minä en käyttäydy typerästi liikenteessä.
-Ap
Kysy suoraan yritykseltä. Toivottavasti autosi on edustavan mallinen ja värinen. Eikä sitä aja takkutukka törttöilijä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan yritykseltä. Toivottavasti autosi on edustavan mallinen ja värinen. Eikä sitä aja takkutukka törttöilijä.
Mutta miltä yritykseltä? Siis minkä kokoluokan yritykseltä, mikä on realistista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en käyttäydy typerästi liikenteessä.
-Ap
Millä tavalla et käyttäydy typerästi?
- Et aja ylinopeutta.
- Et aja rajoitusten mukaan.
- Et ohittele vaarallisesti.
- Et jää jumittamaan hitaan auton perään, jos sinulla olisi ihan hyvät 10 sekuntia aikaa ohittaa se vastaantulevien kaistojen kautta.
- Et unohda käyttää vilkkua.
- Et pidä riittävää turvaväliä.
- Pidät turvavälin.
- Ajat liian nopeasti liukkaalla.
- Ajat liian hitaasti liukkaalla.
Miten on? Taidat olla superihminen jos kuvittelet, ettet koskaan ärsytä ketään liikenteessä ja toimi kenenkään mielestä väärin :D
AV-mamman ajelut kodin, päiväkodin ja lähikaupan välillä eivät kyllä taida tuottaa sellaista näkyvyyttä, että siitä kannattaisi maksaa edes teippauksen hintaa.
Mikset myisi mieluummin omista kyljistäsi tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se maalaaminen mitäänkään liittyy sitten asiaan? Et varmaan ajatellut, että itse ne teipit siihen rustaisit, mutta sanoman yksinkertaistamiseksi puhut auton maalaamisesta, mikä sekään ei ole kyllä ihan mikään tuosta vaan tehtävä juttu.
Tämähän onkin rautainen idea, ap haluaa myydä mainostilaa autonsa kyljistä, mutta on kyllä valmis maksamaan sen mainoksen laittamisesta :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se maalaaminen mitäänkään liittyy sitten asiaan? Et varmaan ajatellut, että itse ne teipit siihen rustaisit, mutta sanoman yksinkertaistamiseksi puhut auton maalaamisesta, mikä sekään ei ole kyllä ihan mikään tuosta vaan tehtävä juttu.
ANTEEKS SITTE VAAN!
Vierailija kirjoitti:
Tämähän onkin rautainen idea, ap haluaa myydä mainostilaa autonsa kyljistä, mutta on kyllä valmis maksamaan sen mainoksen laittamisesta :D :D
NIIIIN????????? Muutama vuosi sitten luin tästä asiasta (silloin ei vielä autoa ollut) ja silloin muistan lukeneeni että ei mainostaja sitä TEIPPAUSTA tee/maksa.
Kamalaa sanoihin takertumista täällä, puhukaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIIIIN????????? Muutama vuosi sitten luin tästä asiasta (silloin ei vielä autoa ollut) ja silloin muistan lukeneeni että ei mainostaja sitä TEIPPAUSTA tee/maksa.
Tatuoi kylkiisi: " Bisnesideoitaedullisesti.com"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoi kylkiisi: " Bisnesideoitaedullisesti.com"
Tatuoi mopoosi:
"HaistaPaska.kom"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se lopulta maksaa, eikö vaan? Kun maksaa sinulle siitä mainostamisesta. En tosin ole koskaan kuullut tuollaisesta, että mainostaja (yhtään minkään mainostaja) antaisi sen mainostilaa myyvän huoleksi valmistaa se mainos. Tai että se mainostilaa myyvä kustantaisi sen mainoksen.
Haha, ihan parasta viihdettä! Jatkakaa...