Teinisarja Skam
Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D
Kommentit (2202)
Vierailija kirjoitti:
JA ilmeisesti pojat sanovat myös Evenistä, "muistatko mitä hänen ja Yousefin välillä tapahtui..."
Tuolla näköjään ihmiset kääntävät ihan ristiin. Nyt joku laittoi, että se tilanne olisi ollut Mikaelin ja Evenin välillä:
Kun Even mainittiin, joku sanoi "that's a rough one, remember what happened between Mikael and Even?"
Ehkä odotellaan, että joku tekee kunnon käännökset.
Minkähän takia tytöt eivät muuten reagoineet tuohon Even -mainintaan?
Hei mikä on se juttu mitä ne sanoi vildestä?😅 🙋
Joo tosi outoa, luulis todellakin että olisivat reagoineet😣
Elias ainakin laitettiin kysymään Vildeltä "Nudes for nudes?". VIlde vastas: Hihi, sinä ensin! Elias vastas, että hän on herrasmies eli naiset ensin. Ja sitten Vilde laittoi viestiä, jossa kiitteli viimekerrasta (bileistä) ja ilmoitti, että hänellä on poikaystävä (eli ei nyt laita mitään kuvia tulemaan:).
Sen jälkeen kun Even mainitaan, niin katsokaapa Yousefia. Muuttuu ihan täysin fiilikset hänellä ja menee tosi vaisuksi. Ja Adam lohduttaa... Mitä hittoa siellä on tapahtunut?
Tämä taitaa olla se käänne, mikä tulee Sanan ja Yousefin välille. Jos Even aiheuttaa noin isoja tunnemyllerryksiä Yousefissa, niin voi olla vaikea olla kun saa selville, että Even on Sanan kavereita nykyään.
" jeg tror hun kommer til å sende😂" kirjoitti Eva. Johon vilde vastaa ettei ole koskaan tehnyt sellaista, missä hänen ihmisarvonsa on. Mitä Evan koppaama kommentti meinaa?
Joo ja myös Eliaksen tunnelma muuttui!
Vierailija kirjoitti:
" jeg tror hun kommer til å sende😂" kirjoitti Eva. Johon vilde vastaa ettei ole koskaan tehnyt sellaista, missä hänen ihmisarvonsa on. Mitä Evan koppaama kommentti meinaa?
Eikun tais pojista joku sanoa videolla, että luuli, että Vilde lähettäis niitä kuvia. Ja Eva naureskeli tälle kommentille.
Ja Vilde sitten sanoi, ettei todellakaan lähettäisi ja miksei hänen yksityisyyttään kunnioiteta, johon tytöt vastas, että Vilde on menettänyt sen jo aikaa sitten... :D
"Jeg tror hun kommer til å sende?"😖 796
Vierailija kirjoitti:
"Luulen et hän lähettää (kuvia)" on lainaus yhdeltä pojista videolta. Ja emojilla nauraa tälle pojan repliikille.
Ehkä tytöt eivät reagoi Evenin mainintaan, koska eivät osaa yhdistää sitä heidän tuntemaansa Eveniin?
Nään varmaan unta skamista yöllä :D
Kyllä sanan pitäisi osata, isak kun näki hänet katsomassa yousefin kuvaa jossa Mikael, ja isak tunnisti vielä hänet!
Ongelmia ollu Evenin ja Yousefin välillä. Mikael näytti aika normaalilta, toisin ku Yousef.
Hei, nyt on käännös Isak + Even twittertilillä!
Vierailija kirjoitti:
Ja miks ne liekki emojit..
Yousefista ja Evenistä pyörii netissä kuva, jossa on molempien naamat ja taustalla tulen lieskoja. Yousef VS Even lukee siinä. Kuvat pojista on ihan iloisen näköisiä.
Olisko Even kuulunut myös tähän pilailuporukkaan. Joku pilailu on järjestetty Evenin ja Yousefin välillä ja se on mennyt pieleen. Ehkä silloin juuri on ollut se Evenin edellinen maniavaihe. Ja asiaa ei ole käsitelty. Even on joutunut hoitoon(?) ja vaihtanut sitten koulua. Pojilla on jäänyt koko hommasta paska olo ja siitä ei puhuta.
En usko enää yhtään, että tässä on jotain kiusaamista taustalla. Yousef näytti oikeasti tosi surkealta asiasta ja Eliakseltakin loppui pilailuinto samantien.
Ja Yousef ja Sana ovat pääpari. Mikaelia tuodaan esille, koska hän liittyy Eveniin ja tämä tapaus aiotaan selvästi tuoda Sanan kaudella esille. Mikael ei hierrä Yousefin ja Sanan välejä ja hidasta suhdetta, vaan Evenin tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvauksia kirjoitti:
Mä luulen, että tästä Mikael-jutusta paljastuu jotain, joka sekottaa pakkaa kunnolla. Että Yousef on ollu kiusaaja tai jotain muuta negatiivista, joka aiheuttaa vielä draamaa. Eiks Evenin edellinen maniatempaus ollu ollu, et se yritti opetella koraanin kokonaan? Liittyyköhän se mitenkää tähän?
Mun epäilys on, että Even ja Mikael ovat olleet enemmän kuin kavereita.
Mua hämmentää kuin fyysisesti läheiset välit näillä balloon-pojilla on. Kuuluuko se muka heidän kulttuuriin? Norjalaiseen ei kai ainakaan. Elias laittoi kätensä Yousefin vyötärölle sen jälkeen kun oli sekllittännnyt ettei Sanan oli sopivaa osallistua Russ busseen. Sitten on kuvia missä Mikael ja Yousef kiehnää lähekkäin ym. Omituista..
Mulle tuli myös niistä kiehnäyskuvista olo, että Mikael ja Yousef olis ollut pari. Onko Yousef siis bi? Onko tässä ollut joku kolmiodraama poikien välillä?
Mutta Evenhän oli vielä Sonjan kans, ja miten mä muistan, että se olis sanonut Isakille, että tämä on hänen ensimmäinen / ainut tms. poikaystäväkokemus...
En tiedä ikänsä Norjassa asuneista, mutta ainakin maissa, joissa ko. kulttuuri on valtauskonto (tätä termiä ei ilmeisesti saa tänne kirjoittaa, kun viesti poistetaan???) fyysinen läheisyys, jopa poskelle/päähän suukottaminen on miespuolisten ystävien välillä ihan normaalia.
Taidat olla oikeassa. Nyt kun näki tuon pilailuvideon, niin pojathan ovat tosi söpöjä ja pehmeitä eleissään keskenään ihan kokonaisuudessaan. Pusutellaan kaverin käsiä, pussataan poskelle lohdutukseksi...
This shit's about to go dooooown... Ääks ei mitenkään malttas oottaa!!!