Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kiellettyä olet tehnyt työpaikalla/työaikana?

Vierailija
09.01.2017 |

Tunnusta syntisi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut alkoholia (kassatyö), harrastanut seksiä toimistossa, varastanut..

Vierailija
2/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan post it-lappuja, kyniä, vihkoja, tusseja jne kotiin omaan käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työharjottelu paikassa opiskeluaikana varastettiin erään vakkarityöntekijän kanssa pulla puoliksi.

Vierailija
4/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kesätöissä viimeisenä päivänä juotiin alkoholia. Vakkareista kivoimmat olivat jo takaisin ja meillä työt loppumassa. Joku vakkareista keksi hakea pullon kossua ja cokiksen kanssa sitä naukkailtiin takahuoneessa.

Herranjumala. Onneksi oltiin kyllä varovaisia ja tosi monta oli sitä pulloa jakamassa, mutta kyllä vikalla postikierroksella hiukan posket hehkuivat. Idioottomaista, idioottimaista. Oli vielä sama firma, missä isäni oli töissä, eli palkkasivat työntekijöiden teinejä lähettihommiin. En edes pysty kuvittelemaan seurauksia, jos oltaisiin jääty kiinni tai joku olis vetänyt kunnon känät.

Vierailija
5/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut, käynyt leffassa, surffailla. No, ehkä leffassa käyntiä ei katsottais hyvällä.

Vierailija
6/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi shoppailin lankoja :)

Vierailija
7/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastanut toimistotarvikkeita ja runkannut useasti vessassa mutta sehän ei ole kiellettyä

Vierailija
8/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kerran 3 minuuttia etujassa, kun pomo ei ollut paikalla. 

Vierailija
9/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffannut netissä. Käyttänyt toisen kahvimaitoa ilman lupaa. Käyttänyt firman ennaltamaksettuja kuoria omiin tarpeisiin.

Vierailija
10/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllinyt tavaraa, ollut krapulassa, pikkuhiprakassa, kamoissa, lähtenyt töistä aiemmin.

Kaikkia ei ole tapahtunut samalla työpaikalla.

Vierailija
11/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin koulun varastohuoneessa monta tuntia.

Vierailija
12/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinut.

Vierailija
13/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt salaröökillä, selaillut netistä äkkilähtöjä etelään, syönyt jäljelle jääneitä grillimakkaroita ja varastanut kyniä.

Vierailija
14/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jäätelökahvilassa töissä. Meillä oli siellä se kone erikoiskahveja varten. Pomo ei ollut kerennyt vielä opettamaan sen käyttöä enkä kyllä ees tiennyt mikä kuppi on miellekin juomalle.

Venäläinen tuli tilaamaan lattea. Menin ihan paniikkiin ja sanoin että "sorry our machine is broken" :D

Ja itseasiassa sitä veruketta käytin sen koko kesän erikoiskahvien kohdalla. Pomo ei koskaan kerennyt/muistanut opettaa niitä mulle.

Vierailija
15/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotiin Ex työkamun kaa punkkupullo liikelahjoista pois. Tosin ei oltu enää töissä vaan illan päätteeksi

Vierailija
16/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettänyt kamalan perheriidan jälkeen yhden epämukavan yön työpaikalla. Ei kai se niin kiellettyä ollutkaan kun kukaan ei ollut älynnyt kieltää.

Vierailija
17/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Varastan säännöllisesti konttoritarvikkeita kotiin

- Joskus surffaan tuntikausia netissä tekemättä työtä kun laiskottaa

- Käyn usein 1-1,5 tunnin lounailla

- Olen pitänyt pari kertaa "tasoitussaikun". Nimi tulee siitä, etten koskaan oikeasti sairastele, mikä kyrsii, koska en saa sairaslomia. Joten olen joskus kovan stressin kautena ottanut 3 päivää (jonka meillä saa omalla ilmotiuksella olla pois) saikkua koska kyllähän mullekin kuuluu saikkua vaikken sairastele :D 

- Olen joskus ollut niin darrassa töissä, että on ollut pakko juoda duunipaikan vessassa tasoittavaa kaljaa. Meillä tosin töissä juopottelu ei ole kovin harvinaista, "pojat" tekee sitä ihan avoimestikin välillä.

Huolimatta kaikesta tästä en ole mikään valtava laiskuri, vaan ihan arvostettu ja tehokkaana pidetty it-alan ammattilainen.

Vierailija
18/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin siivouskopissa

Vierailija
19/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sammunut sinne. Meillä oli töistä virkistyspäivä Suomenlinnassa, ja siellä asiaan kuului firman tarjoamat ruoat ja juomat. Tämän jälkeen palattiin konttorille taksilla. Minä olin autolla töissä, ja ajattelin jäädä konttorille ylitöihin useammaksi tunniksi, että alkoholi palaisi pois ja olisin ajokuntoinen taas (tässä vaiheessa en ollut ottanut kuin 3 annosta). 

Mutta siellä oli yksi toinenkin samoissa aatteissa, paitsi että hänellä oli työpisteensä kaapissa pullo mallasviskiä. Meillä on työpaikalla konsolipelihuone jossa voi pelata, ja saatiinpa päähämme, että kun nyt tässä joutuu täällä lusimaan, niin mitä jos ei tehtäisikään työtä vaan mennään pelaamaan ja juodaan se viski pois. Pelattiin Witcher 3:a ja juotiin viskiä. Kun viski loppui, ehdimme hakea vielä epämääräisen määrän keskikaljaa lähikaupasta ennen klo 9:ää. Lopputulos: molemmat "nukuimme" pelihuoneen lattialla aamulla kun muita alkoi kömpiä töihin.

Vierailija
20/42 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut Netflixiä. Mun työssä on välillä jaksoja, kun on tosi hiljaista. Työnantaja mittaa työaikaa kellokortilla, joten oon sit "tasottanut" näin. Ikinä ei oo oikeita töitä jäänyt tekemättä.