Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnairin purseri vastaa ikuisuuskysymykseen selkänojan kallistamisesta taka-asentoon

Vierailija
08.01.2017 |

Näin kertoi minulle Finnairilla reilut 15 vuotta matkustamohenkilökunnan jäsenenä toiminut henkilö:

Kaikilla on oikeus laittaa selkänoja ala-asentoon, paitsi tosiaan nousu, lasku ja ruokailut. Ensin tietysti pyritään riitatilanteissa siirtämään asiakas pois takaa, jos tilaa on, mutta voihan takana oleva asiakas myös siirtää selkänojaa taaksepäin. Näissä tilanteissa, jossa valittava asiakas istuu sillä tavoin, että selkänojaa ei saa alas, etummainen asiakas ei voi laittaa penkkiä ihan ala-asentoon. Näitä paikkoja on tosi vähän ja usein penkkiä saa kuitenkin joka paikalla laskettua hiukan taaksepäin. Voidaan määrätä vain nousussa, laskussa ja ruokailussa.

Eli josko tämä nyt lopettaisi muutamien uunojen väitteet siitä, että takana istuva asiakas saisi matkustamohenkilökunnan MÄÄRÄÄMÄÄN edessä istuvaa vetämään selkänoja takaisin etuasentoon. :D

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ongelma tullut silloin kun penkkirivejä tiivistettiin ja myöhemmin vieläkin tiivistettiin, jotta mahtui mahdollisimman paljon matkatoimistojen pakettimatkalle lähtijöitä koneeseen.  Mahdottoman halvoiksi tinkatut hinnat, -Finnairin vastine-  tarjolla mahdottoman ahtaat paikat.

Taitaa koskea lähinnä lomalentojen koneita.

Vierailija
62/65 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entas se kiva kaveri joka tyonsi selkanojansa taakse kun oltiin kiitoradan paassa eli emot oli jo kavelleet lapi ja tarkistaneet kaikki ja olivat itsekin tassa vaiheessa istumassa turvavoissaan. Eli taa tyyppi mun edessa tyonsi selkanojansa maximi asentoon taakse juuri kun lahettiin kiihdyttamaan.. tavallinen idiootti. Puku paalla naytti olevan, tarkea business mies maybe?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edessä istui kerran joku henkilö, joka jysäytti penkin vauhdilla katsomatta polviini kiinni ja alkoi sitten möyrimään omituisesti. Hetken asentoa haettuaan kääntyi ja alkoi huutaa minulle ettei saa hyvää asentoa kun polveni tuntuvat penkin läpi. Ei kauheasti tehnyt mieli alkaa vaihtaa asentoa ja siirtää polvia käytävälle, varsinkin kun kyseessä oli n. tunnin lento. Mutta hänellä oli oikeus, ja polveni tekivät tämän oikeuden toteuttamisesta epämiellyttävää. Ei muuten ollut edes suomalainen, joten en kyllä sanoisi että tämä koskee vain meitä. Olihan siitä tehty joku kansainvälinen tutkimuskin joku aika sitten että eniten lentomatkustuksessa ärsyttää juuri penkkien kallistajat.

Vierailija
64/65 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entas se kiva kaveri joka tyonsi selkanojansa taakse kun oltiin kiitoradan paassa eli emot oli jo kavelleet lapi ja tarkistaneet kaikki ja olivat itsekin tassa vaiheessa istumassa turvavoissaan. Eli taa tyyppi mun edessa tyonsi selkanojansa maximi asentoon taakse juuri kun lahettiin kiihdyttamaan.. tavallinen idiootti. Puku paalla naytti olevan, tarkea business mies maybe?? 

Tuosta olisi kannattanut sanoa nousun jälkeen matkustamohenkilökunnalle. Olisi saanut "pukumies"-pelle tiukkaa palautetta.

Vierailija
65/65 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän