Mikä tuossa Palefacessa ärsyttää niin suunnattomasti?
Lärvi lävähtää esille joka tuutista missä jotain vassarimeininkiä tai maailmanhalaamista.
Kommentit (52)
Jaa'a, eikös se psykologinen ja päräyttävä universaali fakta mene niin, että se mikä toisessa ihmisessä ärsyttää on joku ominaisuus itsessä mitä ei ole hyväksynyt?
*Oihh*
Paleface oli 90-luvulla vaihto-oppilaana jenkeissä ja selitti palattuaan tohkeissaan, kuinka hän oli ensimmäinen valkoihoinen, joka vieraili afroamerikkalaisten ja latino-opiskelijoiden kodeissa siellä.
No just joo, aivan varmasti!
Tällaisten tarinoiden keksimisen takia oksettava hyypiö, viljelee paremmuuttaa kaikin keinoin kaikkialle.
Minäkin tunsin Karrin joskus ja mun mielestäni kyseinen henkilö on oikein mukava, mutta ylimielinen. Luuli jo ennen musiikkiuraansa olevansa parempi kuin muut. Se ärsyttää.
Pallinaaman olemus tiivistyy hyvin sen Emme suostu pelkäämään musavideoon.
Suomeen tulvahti juuri 30000+ jotka alkoivat ahkerasti perseillä, kansa närkästyi, Pallinaama närkästyi siitä että kansa närkästyi ja teki kansaa ojentavan videon.
Videolla esiintynyt etnoras.tatukka sitten hieman myöhemmin puuk.ottaa vanhuksen kuoliaaksi.
Notta miten meni niinkö omasta mielestä, Pallinaama?
Tiesin tyypin etäisesti opiskeluaikoina, oli saman aineen vanhempi opiskelija ja poikaystäväni kaveripiirissä. Oli oikeasti tajuttoman ärsyttävä, ylimielinen, hyvin tietoinen siitä että on muita älykkäämpi (ei todellakaan ollut) ja itseriittoinen muka-anarkisti-pilvenpolttaja. Olin itse 19-20 ja hän ehkä reilu 25, ja tuntui että hän on uskomattoman lapsellinen. Mielikuva ei ole juurikaan median kautta vuosien varrella muuttunut...
Vierailija kirjoitti:
Pallinaaman olemus tiivistyy hyvin sen Emme suostu pelkäämään musavideoon.
Suomeen tulvahti juuri 30000+ jotka alkoivat ahkerasti perseillä, kansa närkästyi, Pallinaama närkästyi siitä että kansa närkästyi ja teki kansaa ojentavan videon.
Videolla esiintynyt etnoras.tatukka sitten hieman myöhemmin puuk.ottaa vanhuksen kuoliaaksi.
Notta miten meni niinkö omasta mielestä, Pallinaama?
Voi h---tti tuota videota. En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. Ehkä valitsen kuitenkin naurun, koska se on paljon hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin tyypin etäisesti opiskeluaikoina, oli saman aineen vanhempi opiskelija ja poikaystäväni kaveripiirissä. Oli oikeasti tajuttoman ärsyttävä, ylimielinen, hyvin tietoinen siitä että on muita älykkäämpi (ei todellakaan ollut) ja itseriittoinen muka-anarkisti-pilvenpolttaja. Olin itse 19-20 ja hän ehkä reilu 25, ja tuntui että hän on uskomattoman lapsellinen. Mielikuva ei ole juurikaan median kautta vuosien varrella muuttunut...
Eli hänellä on vaan hyvin vahva ego jonka pohjalta elää ja tekee.
Joten älkää häntä suotta niin vihatko ja ärsyyntykö. :)
Nähkää sen läpi niinkuin muittenkin suuriegoisten julkkisten; he ovat niin samaistuneena rooliinsa.
Rahanahne mukakommari, joka laulaa miten raha on paha ja haalii sitä vaan enemmän itselleen. Kuvottava tyyppi.
Onko paleface syntynyt kultalusikka suussa.
Voihan olla että hänen ulosanti ja tietämys johtuu huulihalkiosta.
Entisiä hämeenlinnalaisia ketjussa? Karri oli aika raskas. Tiedosti uusissa muotirytkyissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ärsyttää kun hänellä on mielipiteitä ja hän tuo ne mielipiteet myös esiin itsevarmasti ja häpeilemättä ja sinä et ole samaa mieltä hänen kanssaan. Luultavasti koet itsesi jotenkin alemmaksi hänen rinnallaan, kun et kykene esittämään asiallisia ja perusteltuja vasta-argumentteja omien vastakkaisten mielipiteidesi tueksi, kohdistat ärtymyksen omista heikkouksista palefaceen ja syytät häntä siitä että olosi on kurja hän "ärsyttää sinua".
Minun mies oli sen kaveri ja mies on ottanut etäisyyttä ihan tarkoituksella siihen, koska sillä on mennyt täysin yli toi sen touhu. Mies tiivisti Palefacen nykytilan. Hän on viisaampi kuin hän itse. Tota mieltä mieheni on hänestä nykyään ja käänsi asian niin, että jos paasaisi valkoisesta väestä ja puolustaisi valkoista saman lailla, niin se olis leimattu ja kivitetty ajat sitten. Olen ollut samassa tilassa itsekin hänen kanssaan ja on se raskasta kuunneltavaa, vaikka ihan hienojen asioiden puolesta puhuukin, mutta jokin siinä pitää olla. Ei se ole normaalia. Sankariahan se itsestään tekee sen marginaalin silmissä.
Epälooginen tyyppi kaiken kaikkiaan. Ensinnäkin se musavideo -gate: kun videolla ollut kaveri pidätettiin murhasta niin Paleface kommentoi: "Oikeuslaitoksen tehtävänä on tutkia ja tuomita ihmisiä rikoksista - ei lynkkauspartioiden”. Kuitenkin itse oli ollut pari viikkoa aiemmin ensimmäisenä tuomitsemassa sitä Rautatientorin tapausta, vaikkei siitä oltu annettu edes syytettä vielä. Biisin nimikin oli ironisesti "Emme suostu pelkäämään" eli pilkka tosiaan sattui omaan nilkkaan.
Toisena se musavideo, jossa Paleface laulaa “Ette osanneet ennakoida, että Suomi-poika alkaa mellakoida” ja videolla tosiaan heitellään polttopulloja ja hakataan auton ikkunoita rikki lekalla. Aiemmin Paleface oli kuitenkin antanut lausuntoja että väkivaltaa harjoitetaan liikaa Suomessa. Eikä Suomi-poika edes alkanut mellakoida, ei ainakaan pallinaaman ennakoimalla tavalla vaan päinvastoin hänen vihaamansa persut nostivat suosiotaan gallupeissa.
Vierailija kirjoitti:
Epälooginen tyyppi kaiken kaikkiaan. Ensinnäkin se musavideo -gate: kun videolla ollut kaveri pidätettiin murhasta niin Paleface kommentoi: "Oikeuslaitoksen tehtävänä on tutkia ja tuomita ihmisiä rikoksista - ei lynkkauspartioiden”. Kuitenkin itse oli ollut pari viikkoa aiemmin ensimmäisenä tuomitsemassa sitä Rautatientorin tapausta, vaikkei siitä oltu annettu edes syytettä vielä. Biisin nimikin oli ironisesti "Emme suostu pelkäämään" eli pilkka tosiaan sattui omaan nilkkaan.
Toisena se musavideo, jossa Paleface laulaa “Ette osanneet ennakoida, että Suomi-poika alkaa mellakoida” ja videolla tosiaan heitellään polttopulloja ja hakataan auton ikkunoita rikki lekalla. Aiemmin Paleface oli kuitenkin antanut lausuntoja että väkivaltaa harjoitetaan liikaa Suomessa. Eikä Suomi-poika edes alkanut mellakoida, ei ainakaan pallinaaman ennakoimalla tavalla vaan päinvastoin hänen vihaamansa persut nostivat suosiotaan gallupeissa.
Palefacen tyyppiset ihmiset on nimenomaan se syy miksi persujen suosio kasvaa.
Rahalle perso, koko elämänsä kehdosta hautaan taloudellisesti turvattu, tekopyhä mukakommari.
Ihan vaan sivukysymys, että saako kommarivassari olla vain huonoista ja köyhistä oloista tullut henkilö? Eikö saa itse ajatella ja päättää maailmankuvaansa, kun pitää joko toimia pankinjohtajaisän mukaan, tai jos ajattelee toisin niin on lapsellinen ja kapinoi. Eli niinkun miten pitäis olla?
Ehkä hänestä tulee sellainen vaikutelma että hän ei ole vilpitön. Hänen motiivinsa puolustaa köyhiä ei ole aito välittäminen (näin se monesti tuppaa menemään) vaan hän näyttelee omaa ihannettaan ja nauttii siitä, että saa esiintyä Robin Hoodina.
Nelikymppinen teinikapinallinen, joka elää omassa kuplassaan, jossa ei pahoja ihmisiä ole kuin suomalaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan sivukysymys, että saako kommarivassari olla vain huonoista ja köyhistä oloista tullut henkilö? Eikö saa itse ajatella ja päättää maailmankuvaansa, kun pitää joko toimia pankinjohtajaisän mukaan, tai jos ajattelee toisin niin on lapsellinen ja kapinoi. Eli niinkun miten pitäis olla?
Yleensä rikkaat ja varakkaat voivat esim. lahjoittamalla hyväntekeväisyyteen itsekin auttaa vähäosaisia ilman että tarvitsee kääntyä tekokommariksi. Pallinaama ei halua auttaa omilla rahoillaan vaan veronmaksajien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä rikkaat ja varakkaat voivat esim. lahjoittamalla hyväntekeväisyyteen itsekin auttaa vähäosaisia ilman että tarvitsee kääntyä tekokommariksi. Pallinaama ei halua auttaa omilla rahoillaan vaan veronmaksajien rahoilla.
Eli koska mulla sattuu olemaan rahaa, niin mun pitää ajatella kapitalistisesti, mutta jos oon hyvä kapitalisti niin voin antaa köyhälle rahaa????? Niinkun oikeesti? Mun mielestä oikeistolainen jatkuvaan kasvuun tähtäävä markkinatalous on oksettavaa, mutta olen ilmeisesti vaan tekopyhä paska, kun en kannata moista..
Eliittiperheen poika joka ei ole koskaan mitään köyhyyttä kokenutkaan. Tulee mieleen se Varasto-elokuvan kommunistiyrittäjä joka osti rautakaupasta varastettua tavaraa ja kehui kuinka myyjä tekee oikein kun varastaa kapitalistilta. Äijä itse kumminkin asui luxusasunnossa ja rahaa oli. Paleface on wannabe-kommari ja se ärsyttää.