Mikä tuossa Palefacessa ärsyttää niin suunnattomasti?
Lärvi lävähtää esille joka tuutista missä jotain vassarimeininkiä tai maailmanhalaamista.
Kommentit (52)
Rääväsuut nollakompetenssilla yksinkertaisesti v#tuttaa. Paleface oikea malliesimerkki, Arhinmäki myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan sivukysymys, että saako kommarivassari olla vain huonoista ja köyhistä oloista tullut henkilö? Eikö saa itse ajatella ja päättää maailmankuvaansa, kun pitää joko toimia pankinjohtajaisän mukaan, tai jos ajattelee toisin niin on lapsellinen ja kapinoi. Eli niinkun miten pitäis olla?
Yleensä rikkaat ja varakkaat voivat esim. lahjoittamalla hyväntekeväisyyteen itsekin auttaa vähäosaisia ilman että tarvitsee kääntyä tekokommariksi. Pallinaama ei halua auttaa omilla rahoillaan vaan veronmaksajien rahoilla.
Eli koska mulla sattuu olemaan rahaa, niin mun pitää ajatella kapitalistisesti, mutta jos oon hyvä kapitalisti niin voin antaa köyhälle rahaa????? Niinkun oikeesti? Mun mielestä oikeistolainen jatkuvaan kasvuun tähtäävä markkinatalous on oksettavaa, mutta olen ilmeisesti vaan tekopyhä paska, kun en kannata moista..
Mä tiivistän ton palefacen sulle. Se paasaa köyhyys sitä köyhyys tätä ja pitää olla suvaitsevainen kaikille ja kaikkia pitää auttaa jne. Maiilmassa on hänen mielestään virhe.
Se on niin kauan kivaa hokea asioista ja tehdä itsestään sankaria, kun ei konkreettisesti tarvi raottaa sitä omaa lompakkoa ja antaa kadulla 20e seteliä köyhälle. Sellaista se ei tee. Sillä ei minkäänlaista kokemusta siitä mitä on asua lähiössä ja olla köyhä. Silti se puhuu, kun se olis Kontulan kasvatti ja eläny yyhoo äidin kanssa rankkaa elämää.. Ei, se on varttunut hienossa kodissa rikkauksien ja herkkupöytien äärellä ja availlu jouluisin hienoja lahjoja. Se lapsuus ja hyvinvointi hänelle suotakoon, mutta sen on turha tilittää elämän rankkuudesta yhtään mitään, kun se ei tiedä siitä elämästä mitään, mutta se tekeytyy sellaiseksi. Se on vtusti eriasia.
Rajaton yksinkertaisuus ja pohjaton tyhmyys.
Facts dont care about your feelings. Paleface painaa fiiliksellä, faktoilla ei niin väliä.
Paleface on Ylen hyväksymä social justice warior, taistelee hyviksien puolella pahiksia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Paleface on Ylen hyväksymä social justice warior, taistelee hyviksien puolella pahiksia vastaan.
Paleface saa elantonsa vastakkainasettelusta, mikä on lähtökohtaisesti paradoksi.
Minun henkeä alkaa aina ahdistaa, kun hän ilmestyy ruutuun. Miehen nenä en sen mallinen, että tuntuu hengitys tukkeutuvan.
Sanon ihan suoraan että se on yläastetasolle henkisesti jäänyt vammanaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan sivukysymys, että saako kommarivassari olla vain huonoista ja köyhistä oloista tullut henkilö? Eikö saa itse ajatella ja päättää maailmankuvaansa, kun pitää joko toimia pankinjohtajaisän mukaan, tai jos ajattelee toisin niin on lapsellinen ja kapinoi. Eli niinkun miten pitäis olla?
Yleensä rikkaat ja varakkaat voivat esim. lahjoittamalla hyväntekeväisyyteen itsekin auttaa vähäosaisia ilman että tarvitsee kääntyä tekokommariksi. Pallinaama ei halua auttaa omilla rahoillaan vaan veronmaksajien rahoilla.
Eli koska mulla sattuu olemaan rahaa, niin mun pitää ajatella kapitalistisesti, mutta jos oon hyvä kapitalisti niin voin antaa köyhälle rahaa????? Niinkun oikeesti? Mun mielestä oikeistolainen jatkuvaan kasvuun tähtäävä markkinatalous on oksettavaa, mutta olen ilmeisesti vaan tekopyhä paska, kun en kannata moista..
Väestön määrä kuitenkin lisääntyy, eli jos talous ei kasvaisi niin yksittäisen ihmisen elintaso laskisi. Ei se ole mikään "oikeistolainen" keksintö vaan matemaattinen fakta. Kuka sitten on valmis laskemaan omaa elintasoaan eikä pelkästään periaatteessa puhumaan "en kannata moista".
Alkoholisti Karri sanoi Apu-lehden haastattelussa että hänen olisi pitänyt syntyä seitsemänkymmentäluvun Bronxiin!?!
Ööh, okei!
Mitäköhän Karri sillä tarkoitti, haluaisikohan hän olla mustaihoinen jenkki siellä Brooklynissä vai mitä?
Hänellä on varsin omaperäiset mielipiteet omasta isänmaastaan.
Hän sanoo bisissään ettei suostu pelkäämään, mutta kyllä monia suomalaisia pelottaa mus limi siirtolai sten vyöry ja ihan aiheesta.
Mutta alkoholisti Karri puhuu jostain mielikuvitus äärioikeistosta.
Oiskohan aivosolu liuennut vai mikä meidän Peilfeissiä vaivaa?
No, jos alkaisit poseeraamaan olevasi persaukinen kommari ja tienaamaan rahasi sillä poseeraamisella, niin siinä tapauksessa olisit se mainitsemasi tekopyhä paska.