Antakaa mulle voimia olla vastaamatta erään ihmisen viestiin!
Se on juurikin näitä jännämiehiä ja haluaa minusta vain pildeä. Nyt se laittoi viestiä ja on todella vaikeaa olla vastaamatta, kun haluaisin vain niin kovasti nähdä. Paskaa! :(
Kommentit (28)
Laske sataan. Jos tekee vielä mieli vastata niin laske uudestaan. Mene lenkille
Mieti miestä joka oikeasti rakastaisi sinua. Se ei ole tämä mies.
Pysy lujana..
Se on vaikeaa. Itse rakastan eksää edelleen ja hyppäisin heti tämän kaulaan jos viestiä laittaisi. Pitää vaan toivoa että tää menee joskus ohi.
Mieti että saisit siltä vaan herpeksen
Kuvittele, mihin kaikkiin tautipesäkkeisiin se on ehtinyt ulokkeensa työntää tapaamistenne välillä. Kuvittele joku näppyläinen ja pesemätön ostarihoro imemässä sitä :)
Vierailija kirjoitti:
Mieti että saisit siltä vaan herpeksen
Heh, totta! Ap
Kohta jännämiehen karvainen perse nousee ja laskee kun ap hiljaa alla uikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele, mihin kaikkiin tautipesäkkeisiin se on ehtinyt ulokkeensa työntää tapaamistenne välillä. Kuvittele joku näppyläinen ja pesemätön ostarihoro imemässä sitä :)
Kiitos tästäkin! Pitäisi joo keksiä muuta tekemistä ja olen tehnytkin jo kaikkea, mutta silti ajatukset vaan pyörii tässä miehessä. Alkoholiin ei kannata ainakaan koskea, koska sitten ainakin sorrun. Baariin ei kukaan kaveri pääse muutenkaan ja yksin en viitsi lähteä. Sitten jos en saa seuraa ja nautinkin jonkun drinkin, niin enköhän mä kohta ole puhelin korassa näpyttelemässä viestiä. Argh! Mutta kyllä tämä tunne menee ohi.. kai.. joskus. Ap
Tekstaat sille kuitenkin niin tee se nyt ettet vaikuta nii epätoivoselta.
Ap pysy vahvana!
Mulla auttaa tuo ajatus kumppanista, joka aidosti rakastaisi minua ja kohtelisi hyvin. Se ajatus pitää mut kaidalla tiellä, että jossain se ihminen on, pakko olla. Elämä ei pääty tähän ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies varsinais-Suomesta?
Ei ole. Ap
No ei kun nimenomaan nyt vastaat, että et halua nähdä. Tai että on nyt muuta menoa, eikä sovi. Sillähän sinä siitä helpoiten pääset, kun et enää kehtaa muuttaa mieltäsi.
Sano että odotat häntä jo kosteana.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi Tero???
Suomessa on muitakin miehiä kun ne teidän. :) Ap
Poista sen numero ja sitten se viestikeskustelu. Et voi vastata hänelle enää mitään. Homma hoidettu.
Et vastaa yhtikäs mitään! Puhelin kiinni, tietsikat ynnä muut vempeleet kiinni. IRROTTAUDU tästä henkilöstä, myös ajatustasolla! Unohda kuvitelmasi (jos niitä satuit luomaan tai yhdessä luomaan). Rupea puuhastelemaan jotain ihan muuta, kuuntelemaan musiikkia tms ja jos kaikki muistuttaa hänestä, niin pura kaikki pois, päästä hyvä ihminen irti, katkaise tunnesiteet.
Älä vastaa...tai sitten tyyliin, muita menoja.