Kannattaako muiden mielipiteestä välittää kun kyseessä on aito suuri rakkaus? Lukekaa!
Olisiko teillä kokemuksia kun rakkaus on niin sanotusti kiellettyä mutta tunnette vahvaa halua luoda suhteen kuitenkin?
Tai voisitteko kertoa läheistenne kokemuksesta jos tulee mieleen?
En ole koskaan kokenut mitään tällaista. Saatika olisi uskaltanut unelmoida tällaisesta pyytetömästä rakkaudesta.
Mies tekee eteeni mitä vain.
Kuuntelee myös murheeni ja valitukseni.
Kehuu kauniiksi joka päivä ja kertoo että rakastaa minua koko ajan vain enemmän.
Vaikka on nähnyt kaikki huonot puoleni niin hän on jäänyt vain tiukemmin.
Yritin alkuun olla etäinen ja ajattelin, että pysymme ystävinä.
Mutta tämä on jotain sellaista minkä haluaisin kokea juuri sellaisena kun se on.
Hän on monia vuosia vanhempi. Kollega ja naimisissa.
Kaikki varoitusmerkit siitä ettei suhde voi toimia tai edes saisi edetä.
Mutta se on aitoa. Tunnen ja tiedän sen.
Olen avoimesti kertonut ja kysellyt sekä testaillut hänen aikomuksistaan minua kohtaan.
Hän haluaa vain minun pysyvän elämässään, olen hänen mielestään jotain uskomatonta ja hän ymmärtää jos en halua mitään vakampaa suhdetta välillemme tai jos en halua odottaa sitä hetkeä kun hän on vapaa ja voi tarjota minulle kaiken.
Emme ole harrastaneet seksiä mutta olemme tapailleet paljon, keskusteltu, oltu läheisissä tunnelmissa ja meillä on ollut hauskaa.
Hän on tehnyt asioita paljon jotta minun olisi parempi olla ja auttanut.
Ilman vastapalveluksia. Riittää, että hän tietää minun olevan edes vähän onnellisempi.
Olen itse rakastunut mutta ymmärrän hänen tilanteensa. En painosta häntä mihinkään ja voimme pysyä ystävinä jos ei tästä koskaan muuta tule.
Kuitenkin suhteemme etenee kovaa vauhtia ja mietin muiden mielipidettä.
Hän on kuitenkin paljon vanhempi. Ja muut seikat lisäksi.
Kuunnellako sydäntä vai järkeä..
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosi nuori vai tosi naiivi? Kuule, ne naimisissa olevat miehet kyllä puhuvat ummet ja lammet liirumlaarumia, mutta tosi huonoja ne ovat vaimojensa luota lähtemään. Pääset helpommalla kun nuolet haavasi ja etsit jonkun vapaan.
No kauan olin etäinen ja taistelin vastaan. Mies ei luovuttanut ja yritti näyttää, että välittää minusta.
Pikkuhiljaa lähennyimme enemmän.
Hän vain tahtoo minulle pelkkää hyvää.
Hän ei ole vain puhunut vain tehnyt paljon tekoja eteeni.
Hän laittaa viestiä jatkuvasti. Ei haluaisi olla erossa minusta ollenkaan.
Olemme esimerkiksi olleet useilla treffeillä ja hän on tehnyt minulle ruokaa.
Hän kustantaa kaiken ja kirjoittelee rakkauskirjeitä ja pyytää anteeksi tätä tilannetta.
Hän ei halua minun ahdistuvan ja sanoo, että minä olen vapaa tekemään mitä vain koska hänellä ei ole oikeutta kieltää vaikka suhteemme onkin jo vakavammalla tasolla.
Hän haluaa olla kanssani niin paljon kun voi ja on rehellinen.
Olen monta kertaa kertonut tunteistani ja epäillyt tätä kaikkea.
Teoin hän on kaiken näyttänyt. Olen sanonut etten usko pelkään puheeseen.En tiedä meinaako hän lähteä vaimonsa luota. Hänen vaimollaan on jo uusi eivätkä he elä parina liitossaan vaan enemmän kämppiksinä. Ovat yhdessä vielä melko pienten lasten vuoksi.
Tottakai on turvallista olla siellä missä on ja minusta saa piristystä ja ystävän.En itsekkään suuria linnoja kuvitelmissani rakentele ja nautin tästä.
En tiedä mitä tulee tapahtumaan mutta vaikea enää uskoa, että hän minua ainakaan silmään pissaa.Onko kellään ollut samankaltaista tilannetta?
Tyypillisiä pettävän miehen juttuja. Vaimolla tuskin on toista miestä ja yhdessä ollaan muutenkin kuin lasten takia. Miksi ihmeessä se vaimo ei olisi jo eroa hakenut jos sillä kerran on uusi mies? Todella harva pariskunta olis yhdessä tuossa tilanteessa, lapsista huolimatta. Mieti nyt, molemmilla uudet ja silti vaan yhdessä ollaan. Paskat. Vaimolla tuskin on aavistustakaan miehensä touhuista, kuvittelee kaiken olevan ok. Jos mies tosiaan sua rakastaisi kuten väittää, niin se olis jo eroamassa. Sä olet vain pieni seikkailu lapsiperhearjen tylsyydessä. Ei se vaimoaan jätä, jollei vaimo heitä pihalle. Sua pissataan silmään niin että heikompaa hirvittää.
tämä
ap, koska tapaat miehen? näetkö sitä joka pv töissä?
ap, kerro miten töissä kohtaamist ovat sujuneet
huhuu. miten töissä menee? koska näette? aiotko kysyä vaimosta?
Miten tapaaminen sujui? Tai koska näette?
Tietysti tilanne on eri, jos naisellakin on jo uusi mies. Mutta en kyllä sekaantuisi noin sekopäiseen kuvioon. Mieskään ei voi olla täysin tasapainossa, jos tuo kaikki on hänen mielestään ihan ok.
Jos hän oileasti välittäisi sinusta ja olisi tosissaan. Hän ottaisi eron vaimostaan ja alkaisi suunnittelemaan tulevaisuutta kanssasi.
Jos jäät tuohon suhteeseen olet hieman yksinkertainen ja naiivi, minkä tulet tajuamaan ehkä myöhemmin.
Tilanne ahdistaa edelleen.
Ei mitään muutoksia.
Vituttaa vain kun tiedän kaiken olevan valetta koska ei ole aikoihin edes puhunut erosta tai koko perheestään.
Eikä ole luvannut minulle minkäänlaista tulevaisuutta.
Enkä tiedä mitä haluaa mutta minä itse olen inhottava ja puhun aika suoraan hänelle asioita ja piikittelen.
Hän ärsyyntyy mutta "rakastaa" silti.
Tässä on monia tekijöitä miksi en ihan vielä uskalla päästää irti.
Kuitenkin perjantaina puhun asiat selviksi kun vietämme koko illan yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tilanne ahdistaa edelleen.
Ei mitään muutoksia.
Vituttaa vain kun tiedän kaiken olevan valetta koska ei ole aikoihin edes puhunut erosta tai koko perheestään.
Eikä ole luvannut minulle minkäänlaista tulevaisuutta.
Enkä tiedä mitä haluaa mutta minä itse olen inhottava ja puhun aika suoraan hänelle asioita ja piikittelen.
Hän ärsyyntyy mutta "rakastaa" silti.Tässä on monia tekijöitä miksi en ihan vielä uskalla päästää irti.
Kuitenkin perjantaina puhun asiat selviksi kun vietämme koko illan yhdessä.
Ap
Hyvä hyvä! Purista siitä totuus sitten irti! Älä päästä vähällä. Purista siltä se totuus irti, että vaimolla ei ole uutta ja vaimon kanssa ei ole sopimusta, että saa tapailla muita. Purista nuo kaksi asiaa irti, vaikka pihtiraudoilla. Mä jännään täällä sun puolesta :) Muista olla luja ja pakota totuus siitä äijästä ulos. Ei enää siirappipuheita vaan totuus. Pelkkä karmea ja ruma totuus. Muista, purista se siitä ulos!!!
Onko tämä varattu,
sinua palvova mies puhunut kertaakaan
eroavansa nykyisestä vaimostaan?
Onko sinulla ennen ollut vakavia suhteita?
Oletko ollut avo- tai avioliitossa?
Niin tuttua, niiiiiin tuttua. Ei me koskaan opita. Aina joku uskoo samat valheet. Samat sanat. Luultavasti samat biisitkin. Että me ollaan hoopoja!
Olin kerran samankaltaisessa tilanteessa.
Ihana romanttinen mies tuli juttelemaan
arkisessa paikassa,
olin itse eronnut,
mies sanoi että alkoi juuri harkita eroamista,
vaikka liitto oli ihan onnellinen.
Soittelimme muutaman kerran.
Pelästyin hänen perhettään,
vaimo ja lapsi,
kaikkein eniten mielessäni kummitteli sana "Perheenrikkoja",
kun ajattelin miestä.
Näin fb:ssa heidän välirikkonsa.
Vaimo päivitti, että mies oli ottanut yhtäkkiä vihkisormuksen pois ja aikoo tuhota heidän onnensa...
Järkytyin ja aloin pelätä,
että minut liitetään näiden ihmisten eroon sekä lapsen hylkäämiseen.
Laitoin välit poikki mieheen,
juoksin oman exäni sekä kavereitteni perässä hetken aikaa,
jotten vastaisi miehen soittoihin.
Aika kului.
Puolen vuoden päästä sain selville,
että he olivat eronneet,
lapsi ja talo jäi naiselle,
mies tapaili nyt uutta, vähän vanhempaa puumanaista. (olen itsekin häntä vähän vanhempi).
Olin helpottunut, kun en aiheuttanut yksinäni heidän eroaan.
Pelkuruuteni tähden en ole nyt se uusi nainen,
vaan edelleen yksin.
Jos hän olisi nyt täysin vapaa, voisin ehkä harkita suhdetta...
ap, tässä sulle neuvoja perjantain tapaamisesta. Ajattelen, että kyllä mies varmaan susta tykkää, mutta on myös valehdellu.
Sitten kun olette paikassa, jossa ei ole muita (esim. sun luona), niin sitten aloita se hiillostaminen. Nyt et päästä tuota aviomiestä enää helpolla.
Ota asenne, että menipä siihen 3 tuntia tai koko yö, niin sä puserrat sen totuuden siitä irti vaikka väkisin, pakotat sen puhumaan. Jankuta niin kauan, että hänelle ei enää jää muuta vaihtoehtoa kuin tunnustaa, koska sä et luovuta. Perustele myös, miksi epäilet, että tietyt asiat eivät ole totta.
Juuri tuo vaimon osuus esimerkiksi, mikä on mielestäni nyt koko homman pointti tässä.
Purista totuus näistä asioista (ja muista asioista, joista epäilet että valehtelee):
- onko totta, että he ovat vain kämppiksiä vaimon kanssa eikä mitään tunteita ole kummankaan puolelta
- onko totta, että vaimolla on uusi mies / sutinaa jonkun toisen kanssa
- onko totta, että he ovat tehneet keskenään sopimuksen, että saavat tapailla muita
- onko totta, että heillä on sopimus siitä, että kun tulee jotain vakavaa vastaan, se kerrotaan ja sitten he eroavat
- kysy, mikä on syy, että miksi hän ei sitten ole kertonu susta vaimolleen
- kysy aikooko hän tosissaan erota vaimostaan ja miksi ei ole jo eronnut
- kysy aikooko hän tosissaan kertoa susta vaimolleen
Sitten kun pitkän tahkoamisen jälkeen olet saanu puristettua hänestä totuuden irti, voit sanoa, että miten voisit luottaa häneen, kun hän on valehdellut tärkeimmissä asioissa mitä voi olla.
Hän mitä luultavimmin myöntää, että vaimo ei tiedä susta mitään eikä ole mitään avoimen suhteen sopimuksia. Hän varmaan myöntää, että hänen tunteensa vaimoa kohtaan ovat vähentyneet ja on susta ollu kiinnostunu. Hän myöntää, että vaimolla ei ole uutta eikä vaimo tiedä miehensä jutuista mitään. Sitten hän varmaan sanoo, että täytyy nyt ottaa aikalisä ja hänen täytyy pohtia asioita. Niitä asioita hän pohtinee hautaan saakka.
Ja sä voit tykönäs miettiä, pystyisitkö koskaan olemaan tuollaisen valehtelijan kanssa, jolle on ihan ok kusettaa vaimoaan tuolla tavalla. Ja kusettaa myös sua.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä varattu,
sinua palvova mies puhunut kertaakaan
eroavansa nykyisestä vaimostaan?Onko sinulla ennen ollut vakavia suhteita?
Oletko ollut avo- tai avioliitossa?
Ap:n kertoman mukaan tällä palvovalla miehellä on sellainen sopimus vaimonsa kanssa, että muita saa tapailla ja jos tunteet syvenee rakkaudeksi (kuten miehelle on nyt käynyt), niin se kerrotaan ja sitten tulee avioero.
Öööh ja tässä tapauksessa mies ei siis ole vieläkään kertonu mitään vaimolleen, ei edes tapailusta ap:n kanssa. Ap on käsittääkseni paljon nuorempi (luultavasti 20 + ikäinen) eikä tietenkään niin paljoa kokemusta.
Ah!! Paras provo pitkään aikaan, kiitos ap ja kanssakärsijät!! Huutonaurua kohdassa "rikkinäiset vaatteet" ja "suuhoito"!! Kirjoitustyylistä tulee mieleen joku vanha Sinä&Minä-novelli, lähetä stoori sinne, voisit saada rahaa uusiin vaateisiin siis jos tämä varakas auervaara ei vielä niihin ole kohdallasi tuhlannut! Odotan jatkoa, perjantainako "puhutte asiat selviksi"?
Mä olen jääny kanssa koukkuun tähän tarinaan. Oli totta tai ei, odotan todella tähän jatkoa. Haluan tietää, miten tämä jatkuu!!! Varmaan lauantaina tulee päivitystä tähän, jos tapaaminen miehen kanssa kestää yöhön saakka.
huhuu ap, toivottavasti luet vielä tätä ennen tapaamistanne
Ap tässä.
En jaksa enää. Tää syö niin paljon energiaa!
Mun on vaan pakko varmaan viestillä hänet "jättää" kun peru huomisen.
Lapsi kipeä.
Oikeasti ne kaikki mitä on mulle luvannut niin ei käy toteen.
Vittu kun en edes ymmärrä miten kehtaa. Luvata mitä tehdään ja mennään. Kuinka hän haluaa antaa sitä ja tätä. Mitään ei näy tai kuulu.
Pelkkiä sanoja ja kosketuksia, suutelua ja seksiin liittyviä juttuja.
Jos avaudun tai puhun jostain muusta kun hänen ihanuudesta tai seksistä niin joko ohittaa sen tai sanoo jotain "kyllä kaikki menee hyvin" tai "olet söpö" ja jatkaa sitten niitä juttuja miten haluaa minua.
Emme siis edes keskustele enää juurikaan tai häntä näytä kiinnostavan mitä minulle todella kuuluu.
Hänellä on ollut viime aikoina paljon vastoinkäymisiä töissä ja kotona.
Salaa nautin siitä. Karman laki, ajattelen.
Ja sanoin sen ääneen mutta nauroi, että hänhän on todella kiltti.
Pläh.
Laitan viestiä huomenna tai viimeistään lauantaina.
Siis sanon vain, että tämä vie liikaa energiaa enkä halua enää jatkaa.
Ihan sama mitä tekee jatkon suhteen, vie työpaikan tai vaatii rahaa takaisin.
Aivan saatanan sama kunhan saan taas hengittää ja olla rauhassa ylimääräisestä stressistä.
Ääliö laittaa vielä monta rakkauslaulua edelleen päivisin.
Kuinka olen kaikki, valo ja aurinko. Kuinka hän rakastaa.
Kuinka hän on mennyt sekaisin eikä tiedä mitä tehdä. Kuinka yritti taistella vastaan tunteita. Ja mitä muuta paskaa.
Ihanaa alan kuulostamaan jälleen itseltäni! :D
Et todellakaan jätä häntä viestillä. Liian helppoa hänelle.
Näet hänet ja puristat sen totuuden siitä irti. Eikö niin?
Sit voit ainaki hyvillä mielin jatkaa elämääsi.
No niin viinit ostettu tälle illalle ja seuraavaksi mietin miten asiat hänelle sitten kerron.
Kun näköjään jostain syystä jo aistii suhteemme lopun.
Laittaa esimerkiksi tällaisia biisejä:
" I don't wanna lose you
I don't want you walking away
We're so good together
Tell me it's forever
'Cause I want you to stay
I'll be damned if
I'm living without you
And as long as I live
You will know
I just wanna build
My world around you
Don't want you to go
Don't leave me here
With my restless heart
The one you fill with the emotion
Baby right from the start
'Cause the hardest part is being alone
With my restless heart
Hmmm, with my restless heart
Tell me where you want me
Anytime, I don't care
Tell me when you need me
'Cause baby when you need me
I will be right there
(I will be right there)
I'll be damned if
I'm living without you
And as long as I live
You will know
I will never build
A wall around you
And I don't want you to go
Don't leave me here
With my restless heart
The one you fill with the emotion
Baby right from the start
And the hardest part is being alone
With my restless
With my restless
With my restless heart
I'll be damned if
I'm living without you
And as long as I live
You will know"
....
Että joo.
Oikein ahdistaa.
Ap
Ja tietty on stressaantunu, koska väittää olevansa rehellinen, mutta todelllisuudessa kusettaa sua ja vaimoa. Jos tuollainen megaluokan kusetus ei tuntuisi missään, olisi varmaan sitten psykopaatti.