Kannattaako muiden mielipiteestä välittää kun kyseessä on aito suuri rakkaus? Lukekaa!
Olisiko teillä kokemuksia kun rakkaus on niin sanotusti kiellettyä mutta tunnette vahvaa halua luoda suhteen kuitenkin?
Tai voisitteko kertoa läheistenne kokemuksesta jos tulee mieleen?
En ole koskaan kokenut mitään tällaista. Saatika olisi uskaltanut unelmoida tällaisesta pyytetömästä rakkaudesta.
Mies tekee eteeni mitä vain.
Kuuntelee myös murheeni ja valitukseni.
Kehuu kauniiksi joka päivä ja kertoo että rakastaa minua koko ajan vain enemmän.
Vaikka on nähnyt kaikki huonot puoleni niin hän on jäänyt vain tiukemmin.
Yritin alkuun olla etäinen ja ajattelin, että pysymme ystävinä.
Mutta tämä on jotain sellaista minkä haluaisin kokea juuri sellaisena kun se on.
Hän on monia vuosia vanhempi. Kollega ja naimisissa.
Kaikki varoitusmerkit siitä ettei suhde voi toimia tai edes saisi edetä.
Mutta se on aitoa. Tunnen ja tiedän sen.
Olen avoimesti kertonut ja kysellyt sekä testaillut hänen aikomuksistaan minua kohtaan.
Hän haluaa vain minun pysyvän elämässään, olen hänen mielestään jotain uskomatonta ja hän ymmärtää jos en halua mitään vakampaa suhdetta välillemme tai jos en halua odottaa sitä hetkeä kun hän on vapaa ja voi tarjota minulle kaiken.
Emme ole harrastaneet seksiä mutta olemme tapailleet paljon, keskusteltu, oltu läheisissä tunnelmissa ja meillä on ollut hauskaa.
Hän on tehnyt asioita paljon jotta minun olisi parempi olla ja auttanut.
Ilman vastapalveluksia. Riittää, että hän tietää minun olevan edes vähän onnellisempi.
Olen itse rakastunut mutta ymmärrän hänen tilanteensa. En painosta häntä mihinkään ja voimme pysyä ystävinä jos ei tästä koskaan muuta tule.
Kuitenkin suhteemme etenee kovaa vauhtia ja mietin muiden mielipidettä.
Hän on kuitenkin paljon vanhempi. Ja muut seikat lisäksi.
Kuunnellako sydäntä vai järkeä..
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
No niin viinit ostettu tälle illalle ja seuraavaksi mietin miten asiat hänelle sitten kerron.
Kun näköjään jostain syystä jo aistii suhteemme lopun.
Laittaa esimerkiksi tällaisia biisejä:" I don't wanna lose you
I don't want you walking away
We're so good together
Tell me it's forever
'Cause I want you to stay
I'll be damned if
I'm living without you
And as long as I live
You will know
I just wanna build
My world around you
Don't want you to go
Don't leave me here
With my restless heart
The one you fill with the emotion
Baby right from the start
'Cause the hardest part is being alone
With my restless heart
Hmmm, with my restless heart
Tell me where you want me
Anytime, I don't care
Tell me when you need me
'Cause baby when you need me
I will be right there
(I will be right there)
I'll be damned if
I'm living without you
And as long as I live
You will know
I will never build
A wall around you
And I don't want you to goDon't leave me here
With my restless heart
The one you fill with the emotion
Baby right from the start
And the hardest part is being alone
With my restless
With my restless
With my restless heart
I'll be damned if
I'm living without you
And as long as I live
You will know"....
Että joo.
Oikein ahdistaa.
Ap
ja ukon mielest toi on ihan ok käytöstä vaimoa kohtaan....yök
Kerropas vaimolle!!!
Hei laita sä sille tämä biisi ;D
Walk
Can't you see I'm easily bothered by persistence
One step from lashing out at you
You want in to get under my skin
And call yourself a friend
I've got more friends like you
What do I do?
Is there no standard anymore?
What it takes, who I am, where I've been
Belong
You can't be something you're not
Be yourself, by yourself
Stay away from me
A lesson learned in life
Known from the dawn of time
Respect, walk
Run your mouth when I'm not around
It's easy to achieve
You cry to weak friends that sympathize
Can you hear the violins playing your song?
Those same friends tell me your every word
Is there no standard anymore?
What it takes, who I am, where I've been
Belong
You can't be something you're not
Be yourself, by yourself
Stay away from me
A lesson learned in life
Known from the dawn of time
Respect, walk
Are you talking to me?
No way punk
Walk on home boy
Hyvä, alat päästä oman itsesi herraksi (neidiksi) jälleen, onnittelut siitä! Suunta on vain parempaan päin, ja olet oppinut jotakin matkalla. Soitapa vielä miehen vaimolle, hänkään ei ole ansainnut saamaansa kohtelua - sen sijaan mies on kyllä ansainnut sen, mitä tuleman pitää.
Mulla on täällä popcornit jo valmiina. No niin ap, ala tykittää miehelle viestiä.
Kerro mitä vastaa. Asuuko hän lähellä? Käy iltakävelyllä heidän talonsa ohi.
Voisin laittaa kyllä tuon biisin. Hyvät sanat! :D
Mies on laittanut taas biisejä..
Aloitin tämän "ero" keskustelun sanomalla, että laitat tämänkaltaisia biisejä koko ajan. Aistitko jotain jo?
Ei ole vielä vastannut.
Biisi oli tämä:
I don't know how this whole business started
Of you thinkin' that I have been untrue.
But if you think that we'd be better parted,
It's gonna hurt me, but I'll break away from you.
Well, just give me the sign and I will be gone, yeah.
"That's how much I feel..."
So you try, try to stay in the middle.
And then you cry, well you cry just a little.
Then you both realize
Just how foolish you've been.
And you try to make amends
But you're better off as friends.
'Cause that's how much, that's how much,
That's how much, that's how much.
Lisäksi hakee sääliä koko ajan. On niin masentunut kun ei voi olla kanssani. Jne.
Kaipaa ja rakastaa.
Ap
Välttelee aihetta.
Sanoin, etten jaksa olla löysässä hirressä ja odottaa. Alan tapailemaan muita miehiä, jotta en joutuisi häneen koukkuun vaikka hänestä välitän.
Mutta en usko, että tämä saadaan toimimaan.
Vastasi, että hän on sanonut minun olevan vapaa tekemään mitä tahdon. Ei halua, että olen kahleissa mutta ei tahdo tietää jos tapailen muita. Sattuu sydämeen kuulemma.
Ymmärtää jos en jaksa odottaa häntä ja minun täytyy sanoa kun en jaksa enää.
Sitten vastasin, että tiedän joutuvani odottaan hautaan saakka enkä ole edes sen tyyppinen, että pyöritän monta miestä samaan aikaan. Sanoin, että tiedän ettei vaimosi tiedä meistä mitään ja se on rumaa. Ärsyttää kun ei ole rehellinen enkä ole naiivi.
Sanoi vaan, että oon ärsyttävä ja on liian poikki selittään Taas asioita. Rakastaa minua mutta ei jaksa tänään keskustella.
Ap
"Ei jaksa tänään keskustella"= ei tähän hätään keksi mitään sopivaa selitystä.
Pidä pintaan!
Jos hän oikeasti välittäisi minusta niin taistelisi vaikka on kuinka kipeä ja väsynyt. Mutta ei.
"Sulla on ärsytys päällä, saat olla vihainen mutta mä en oikeasti jaksa tänään selittää kaikkea uudestaan, olen aivan liian poikki. Silti rakastan sua"
Ap
Hei käykää muuten lukemassa myös toinen keskusteluni.
Kaiken neuvon ja ajatukset otan vastaan.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2768701/en-saa-elamasta-kiinni-kaikki-va…
Ap
Mitä mitä....??? Mitä laitoit sille??????
Mitä se vastas?
Ap, tule nyt kertomaan mitä eilen tapahtui.
Olen täällä tsempannut sua ja koen, että tuu nyt edes jotain kertoo. Et voi jättää tätä ketjua näin. :(
Vierailija kirjoitti:
Ap, tule nyt kertomaan mitä eilen tapahtui.
Olen täällä tsempannut sua ja koen, että tuu nyt edes jotain kertoo. Et voi jättää tätä ketjua näin. :(
Ap varmaankin tulee, kunhan selviää krapulasta, jonka hankki itselleen viime yönä.
Kuulkaas kaikki, iso kiitos tästä keskusteluketjusta! Oma tilanteeni liippaa nyt niin läheltä ap:n tilannetta että neuvot ja varoitukset ja tulivat kuin tilauksesta. Vaadinkin jo ns. omaa ukkomiestäni hakemaan eroa ennen kuin millekään suunnitellaan mitään jatkoa.
Kiitos siis! Ja ap:lle tsemppiä.
Ap tässä hei.
Viimeaikoina on tullut kyllä liikaa stressattua ja "raivottua" tämän suhteen vuoksi.
Mistähän alottaisin.
Tosiaan laitoin hänelle pitkiä viestiä tunteistani, siitä miten en jaksa tätä kuvioo, kuinka inhottavana häntä pidän, kuinka tämä kaikki on väärin.
Eikä hän ole tehnyt askeltakaan asioiden muuttamiseksi.
Laittaa vaan rakkauslauluja ja elelee kanssani jossain haavemaailmassa eikä katso totuutta silmiin.
Sanoin, etten voi jatkaa. Haluan tämän päättyvän. Vasta kun hänellä on oma asunto ja avioeropaperit laitettu eteenpäin niin voimme katsoa ehkä uudelleen.
No hän vähän hermostui ja taas jotenkin vältteli asiaa. Kun ei jaksa puhua. Mutta avautui edes vähän eli puhui tällaisia asioita:
Mistäs minä tiedän, mitä on tehnyt päästäkseen eteenpäin tämän asian kanssa ja, että hän sekä vaimonsa hoitaa nämä asiat heidän tavallaan. Sovussa ja harkiten. Ne eivät kuulu muille eikä hän heidän asioistaan muille sen kummemmin puhu. Kunnioittaa heidän kuvioonsa sen verran.
Lisäksi hänellä on huono omatunto lapsiaan kohtaan. Kukaan ei koskaan mene heidän edelleen ja he ovat ensisijainen asia hänen elämässään nyt ja aina.
Jos se ei riitä minulle mitä hän nyt minulle pystyy antamaan niin sitten lähden. Hän ei pakota minua tässä kuviossa olemaan ja ymmärtää, että nämä asiat on minulle vaikeita hyväksyä.
Hän rakastaa minua mutta sanoi, että vielä ei ole aika suuriin askeliin.
Sitä paitsi mistäs minä tiedän, että kun hänen ongelmansa on ratkaistu niin jos minä en jaksa hänen jatkuvaa läsnäoloaan tai jos menetämme hermot toistemme kanssa. (Toisin sanoen jos meidän suhteella ei edes ole tulevaisuutta).
Hän haluaa ratkaista yksin ongelmansa, niin kuin hän sen parhaakseen näkee.
Ei tee ratkaisuja minun takiani.
Hän ei tee isoa askelta hätäisesti ettei tule tehtyä virhettä.
Elikkä...
Minä en ole oikeastaan mitään hänen elämässään.
Hän ei halua minun lähtevän mutta ei ole valmis tekemäänkään vuokseni yhtään mitään. Ja rivien välistä, hän ei edes näe meillä mitään tulevaisuutta :D
Tosin ymmärrän kyllä, että nuo ovat suuria asioita ja ero tulee muuttamaan kaiken hänen elämässään. Ymmärrän, että heidän täytyy harkita ja punnita ja miettiä järjestelyjä.
Ymmärrän kyllä kaiken oikeastaan mitä hän kertoi ja olen kiitollinen rehellisyydestä.
Mutta sitä en ymmärrä miksi on vienyt juttumme niin syville vesille.
Siis kaikki rakkaudentunnustukset, romantiikka ja sanat siitä kuinka hän minut haluaa ja haluaa, että odotan häntä jos ei kerta edes näe tulevaisuutta meillä.
Olisi voinut jättää meidän suhteemme vain ystävä tasolle, ilman, että olisi ollut draamoja tai lupailuja mutta silti olisimme hyvissä väleissä ja voisimme käydä yhdessä viettämässä iltaa.
Ilman mitään sellaista mikä saisi tämän kuvion sotkuiseksi ja rumaksi.
Hän tietää, että voisin olla vain ystävä eikä aina tarvitse miehen ja naisen edetä sen kummallisempaan suhteeseen.
Melkein pidän tuollaista käytöstä ihmisen tunteiden rääkkäämisenä.
Huhhuh. En osaa muuta sanoa.
Nyt tsemppiä, ap. Minun tekisi mieli jo tulla ottamaan napakka ote tuon miehen korvasta ja lausua hänelle muutamia totuuksia viisikymppisen elämänkokemuksella.