Kannattaako muiden mielipiteestä välittää kun kyseessä on aito suuri rakkaus? Lukekaa!
Olisiko teillä kokemuksia kun rakkaus on niin sanotusti kiellettyä mutta tunnette vahvaa halua luoda suhteen kuitenkin?
Tai voisitteko kertoa läheistenne kokemuksesta jos tulee mieleen?
En ole koskaan kokenut mitään tällaista. Saatika olisi uskaltanut unelmoida tällaisesta pyytetömästä rakkaudesta.
Mies tekee eteeni mitä vain.
Kuuntelee myös murheeni ja valitukseni.
Kehuu kauniiksi joka päivä ja kertoo että rakastaa minua koko ajan vain enemmän.
Vaikka on nähnyt kaikki huonot puoleni niin hän on jäänyt vain tiukemmin.
Yritin alkuun olla etäinen ja ajattelin, että pysymme ystävinä.
Mutta tämä on jotain sellaista minkä haluaisin kokea juuri sellaisena kun se on.
Hän on monia vuosia vanhempi. Kollega ja naimisissa.
Kaikki varoitusmerkit siitä ettei suhde voi toimia tai edes saisi edetä.
Mutta se on aitoa. Tunnen ja tiedän sen.
Olen avoimesti kertonut ja kysellyt sekä testaillut hänen aikomuksistaan minua kohtaan.
Hän haluaa vain minun pysyvän elämässään, olen hänen mielestään jotain uskomatonta ja hän ymmärtää jos en halua mitään vakampaa suhdetta välillemme tai jos en halua odottaa sitä hetkeä kun hän on vapaa ja voi tarjota minulle kaiken.
Emme ole harrastaneet seksiä mutta olemme tapailleet paljon, keskusteltu, oltu läheisissä tunnelmissa ja meillä on ollut hauskaa.
Hän on tehnyt asioita paljon jotta minun olisi parempi olla ja auttanut.
Ilman vastapalveluksia. Riittää, että hän tietää minun olevan edes vähän onnellisempi.
Olen itse rakastunut mutta ymmärrän hänen tilanteensa. En painosta häntä mihinkään ja voimme pysyä ystävinä jos ei tästä koskaan muuta tule.
Kuitenkin suhteemme etenee kovaa vauhtia ja mietin muiden mielipidettä.
Hän on kuitenkin paljon vanhempi. Ja muut seikat lisäksi.
Kuunnellako sydäntä vai järkeä..
Kommentit (303)
Olet hyvää ajanvietettä ja pakoa arjesta. Fantasioita on kaikilla, ja sinä olet miehelle haaveiden kohde juuri sopivalla etäisyydellä; hän saa ihastukselleen riittävästi vastakaikua ruokkiakseen unelmiaan (ja välillä pimpsaa, jos asia etenee hyvin), mutta et ole niin mielenkiintoinen, että hänen kannattaisi pistää kuvioitaan uusiksi. Kotonakin jaksaa olla kiva kun hakee välillä vähän salaista kipinää rutinoituneeseen elämään. Ja sinäkin kaikesta huolimatta edelleen roikut mukana: miksi hänen edes tarvitsisi valita, jos hän voi saada kaiken?
Luepa ketjun otsikko suuresta rakkaudesta uudestaan... Joko kerroit miehelle, ettet aio enää olla häneen missään yhteydessä? Aiotko kuunnella loputtomiin selityksiä? Niitä kyllä riittää, trust me, mieshän on oikea Runeberg.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs minä tiedän, mitä on tehnyt päästäkseen eteenpäin tämän asian kanssa ja, että hän sekä vaimonsa hoitaa nämä asiat heidän tavallaan. Sovussa ja harkiten. Ne eivät kuulu muille eikä hän heidän asioistaan muille sen kummemmin puhu. Kunnioittaa heidän kuvioonsa sen verran.
Lisäksi hänellä on huono omatunto lapsiaan kohtaan. Kukaan ei koskaan mene heidän edelleen ja he ovat ensisijainen asia hänen elämässään nyt ja aina.
Jos se ei riitä minulle mitä hän nyt minulle pystyy antamaan niin sitten lähden.
Hän rakastaa minua mutta sanoi, että vielä ei ole aika suuriin askeliin.
Sitä paitsi mistäs minä tiedän, että kun hänen ongelmansa on ratkaistu niin jos minä en jaksa hänen jatkuvaa läsnäoloaan tai jos menetämme hermot toistemme kanssa. (Toisin sanoen jos meidän suhteella ei edes ole tulevaisuutta).
Hän haluaa ratkaista yksin ongelmansa, niin kuin hän sen parhaakseen näkee.
Ei tee ratkaisuja minun takiani.
Hän ei tee isoa askelta hätäisesti ettei tule tehtyä virhettä.......
Mutta sitä en ymmärrä miksi on vienyt juttumme niin syville vesille.
Siis kaikki rakkaudentunnustukset, romantiikka ja sanat siitä kuinka hän minut haluaa ja haluaa, että odotan häntä jos ei kerta edes näe tulevaisuutta meillä.
Melkein pidän tuollaista käytöstä ihmisen tunteiden rääkkäämisenä.
Olen pahoillani. Hän ei siis aio jättää vaimoaan nyt eikä myöhemminkään.
Mutta olet vasta 21-vuotias, joten jatka elämääsi. Unohda koko äijä.
Kaikki oli silkkaa puhetta, ei totta (koska jos olisi totta, ei olisi ikinä kirjoittanu sulle noin).
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvää ajanvietettä ja pakoa arjesta.
Ja sinäkin kaikesta huolimatta edelleen roikut mukana: miksi hänen edes tarvitsisi valita, jos hän voi saada kaiken?
Luepa ketjun otsikko suuresta rakkaudesta uudestaan... Joko kerroit miehelle, ettet aio enää olla häneen missään yhteydessä? Aiotko kuunnella loputtomiin selityksiä? Niitä kyllä riittää, trust me, mieshän on oikea Runeberg.
tämä
Eikös sillä vaimolla pitäny olla jo uus äijäki??
Mä en tietsä yhtään usko siihen.
Oot sitten tullut tälle palstallekin tarinoimaan suomi 24:stä ap? Lomilla?
Vierailija kirjoitti:
Oot sitten tullut tälle palstallekin tarinoimaan suomi 24:stä ap? Lomilla?
linkki?
Pahinta on kuinka paljon mies on puhunut rakkaudesta eikä silti tee nyt asialle mitään. Ihan käsittämätöntä.
kai sit oli provo. aika huono lopetus.
Ap tässä.
En ole jaksanut vaivautua kirjoittamaan saatika ajattelemaan koko asiaa sen enempää kun se mitä pakosti tunkeutuu mieleen.
Mut ei olla oltu yhteyksissä.
On laitellut kymmeniä viestejä ja pyydellyt anteeksi ja sanonut, että ymmärtää ja harmi kun kävi näin jne.
Toivoo, että joskus voisimme vielä olle yhdessä. Sanoin, että parempi ettei olla missään yhteyksissä enää. Estin lopulta.
Ei ole häirinnyt.
Aloitin myös psykologilla käynnin.
Ap
No niin, uutta matoa koukkuun sit.
Kiitos viihdyttävästä tarinasta.
Hei ap,
Vaikka tarinasi alku ei ollutkaan ryhdikäs (ainoastaan itsekkäästi ajattelit omaa mielihyvää, samoin kuin ihastuksesi kohde), lopetus oli todella kunnioitettava ja suoraselkäinen. Arvostan. Toivon mukaan jatkossa toimit muutkin ihmiset huomioiden (jos toisella on perhe), siten elämä maistuu "karkeilta" ja "jäätelöltä" paskan sijasta.
Mitä sanoit miehestä, että lupailee ja lirkuttelee vaikka mitä, on sinusta melkein toisen ihmisen rääkkäämistä. Se ei ole sitä melkein vaan täysin. Mies on ollut järkyttävän itsekeskeinen, haluaa mielihyvää, haluaa tehdä perheensä kanssa asiat omalla tavallaan, ei kysy mitenkään, mitä sinä haluat eikä ole valmis suunnittelemaan yhteisiä asioita.
Olet näemmä erittäin hyvä tyyppi, joten jatka samaan malliin. Tuollaisena olet mitä mainioin ihminen tapaamaan uusia tuttavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Asiassa on se hyvä puoli, että ette ole sänkyyn menneet mutta se huono puoli, että mies on naimisissa. Mitään peruuttamatonta ei ole siis vielä tapahtunut, mutta miehen pitäisi ensin erota ja sitten olisi tilanne ihan toinen.
Pakko kommentoida tähän, että kyllä minun parisuhteessani peruuttamaton paha olisi jo se, että mies on kirjoittanut rakkauskirjeitä, käynyt treffeillä ja laittanut ruokaa vieraalle naiselle. Seksi itsessään on toki pettämistä pahimmillaan, mutta en nyt näkisi että tuollainen henkinen pettäminen, ihastuminen ja lirkuttelu olisivat mitenkään vähemmän paha.
^