KERTOKAA hauskoja väärin käsityksiä SINUSTA ! Esim vaikka, että joku on luullut sinun olevasi jtn ihan muuta, mitä todellisuudessa olet. Minä alota...
Itse kammoan isossa ruokalassa syömistä.
Töissä mennin aina yksinään istumaan syrjemmälle pienempään pöytään.
Myöhemnin selvisi, että olin työkavereista vaikuttanut sopeutumattomalta ja ylimieliseltä, kun istu heidän kanssaa, vaikka oltiin oltu vuosia samassa työssä.
Todellisuudessa häpesin käsieni vapinaa joka paheni hermostuessa.
Aina haarukkaa lautaselle laskiessa käsi tutitsi :D
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
potilaat ja potilaiden omaiset... usein kysellään epäilevästi, että olenko mä esim viime kevään valmistuneita.
varmistellaan asiat uudelleen mun mukana olevalta aikuisopiskelijalta. Tai kollegalta. Viimeisimmän opiskelijan ohjaava opettaja kyseli oikein empaattisena että oliko kyseinen opiskelija mun ensimmäinen.
en ole vakuuttavan näköinen naamani kanssa. Vakkaripotilaat tietävät ja tuntevat mut ja luottavat kyllä mun hoitooni ja mä olen oikeasti hyvä työssäni.
yleensä vastaan kysymykseen siitä, olenko "viime keväänä valmistunut", ihan rehellisesti että kyllä siitä valmistumisesta on jo 18 vuotta.
Miltä sitten näytät, jos luulet kyseisen kohtelun johtuvan ulkoisesta olemuksestasi?
Minua saatetaan luulla työttömäksi kun aamulla verkkareissani heitän muksun eskariin ja ajan takaisin kotiin... No teen töitä kotoa käsin. Modernia, eikö?
Usein myös luullaan etten ole suomalainen - tummat silmät ja tumma tukka. Vieläkin useammin luullaan teiniksi, vielä 3 vuotta sitten bussissa kahtena eri kertana eri kuskit ovat kysyneet "lapsi vai aikuinen?". Olen 30.
Jos joskus harvoin tulee puheeksi lapsuuteni tai nuoruuteni ja erehdyn rehellisesti kertomaan edes murto-osan tapahtumista, leimaudun saman tien valehtelijaksi. Ihmiset eivät ilmeisesti voi käsittää, että tietynlaisia tilanteita ja tapahtumia ihan aikuisten oikeesti tapahtuu, ja ihan meillä Suomessakin, tavallisille ihmisille. Mutta en kuulema vaan näytä siltä, että olisi koskaan ollut vaikeaa. Ja kun en siltä näytä, ei sanottavani ole totta.