Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mieheni viitsi kosia minua vaikka tiedämme molemmat, että menemme naimisiin joskus tulevaisuudessa? Olen pettynyt.

Vierailija
07.01.2017 |

Yhdesä reilu 3,5 vuotta ja suhteen alusta asti kummallekin ollut selvää, että menemme joskus naimisiin. Miehen kosintaa olen jo odotellutkin, mutta ei mies vaan halua kosia. Kysyessäni häneltä asiasta hän sanoi kyllä haluavansa vielä kanssani naimisiin ja ehdotti hääpäivääkin. Mutta minä haluan sen kosinnan enkä ole kihloissa ennen kuin mies on kosinut minua. Miksi mieheni tekee minulle näin, onko hän sittenkään kanssani tosissaan yhtä paljon kuin minä hänen?

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse kamalasti laske arvoa millekään kosinnalle, etenkin jos siihen kuuluu polvistuminen ja sormusrasian kaivaminen jostain taskusta. Me oikeastaan sovittiin yhdessä puolison kanssa, että mennään naimisiin. Sen jälkeen käytiin ostamassa kihlasormukset yhdessä ja alettiin suunnitella häitä. Hankin vihkisormuksen itse, koska en mä halunnut vaatia miestä ostamaan sitä. Yhteistä elämää kuitenkin rakennetaan ja mulla oli sillä hetkellä mahdollisuus omilla rahoilla ostaa sormus, joten tein sen. Häät on tulossa ensi keväänä.

Vierailija
202/203 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää av-mammojen nillitys siitä että kosinta on turha jos avioliitosta ollaan jo puhuttu ja lain määritelmän mukaan ollaan jo kihloissa vaikka ei sormuksia olekaan.

Oletteko kateellisia vai vaan pystyyn kuolleita? Empatiakyky nolla? Ap ei ole kihloissa ennen kosintaa koska näin on itse ajatellut. Siinä ei mammat auta vaikka menisitte halikoiden kanssa rinkiin ap:n ympärille lakikirjat kädessä huutamaan muuta. Ja on ihan kohtuullista odottaa kosintaa mieheltä halutakseen varmistuksen siitä että mies myös haluaa naimisiin. Nämä on jokaisen parisuhteen keskinäisiä asioita. Joku mamma lyö kättä päälle ja toinen vastaa kosintaan myöntävästi.

Olen sitä mieltä että täällä ei käy muiden valinnoista nillittämässä kuin ne jotka ovat kateellisia toiselle ja haluavat viedä onnesta pois.

Eikö siinä ole tarpeeksi varmistusta, kun mies ehdottaa hääpäivää?

Miksei mies voinut sitten kysyä: "Tuletko vaimokseni? Rakastan sinua yli kaiken ja haluan olla kanssasi aina". Ap vastaa myöntävästi, halataan, pussataan, itketään ja sitten mies ehdottaa hääpäivää. Ei tarvii sen enempää että tekee puolison onnelliseksi ja kaikki voittaa. Miksi ei voi joustaa? Varmaan ap:kin joustaa kosinnan krumeluureissa. Mä ymmärrän ap:ta hyvin! Kyllä avioliitossakin on kyse siitä että huomioi toista ja joustaa tarpeen tullen jotta tekee toisen onnelliseksi. On se vaikeeta.

Miksi AP ei kosinut miestä? Kyllä naisen pitää tehdä ihan yhtä paljon kuin miehenkin.

Katsos parisuhteessa ja avioliitossa ei ole kyse vain naisesta ja hänen haluistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuapas kosittiin oikein olan takaa,ensimmäistä kertaa meren rannalla polvistuen ja videokamera pauhaten. Sanoin kyllä, mutta riidat veivät sen kosinnan mennessään,seuraavaksi olimme laivan kannella,miehen ystävä todistamassa kuinka teatraalinen show tälläkertaa suoritettiin. Muutenkin mies on oikea romantikkojen kuningas lahjoineen ja ruusuinen. Vuosien saatossa vain selvisi ettei kyseinen herra jättänyt kynttiläänsä vakan alle vaan luritteli runojaan ympäri kyliä. Että sitä vaan ettei se romantiikka ja romantikko mies aina ole se onnen täyttymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi