Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko seuraavat ja olet yli 35?

Vierailija
03.01.2017 |

Aalto-vaasi, Artekin jakkara, Lokki-lamppu, Artekin ritiläpenkki, Aarikan kynttilänjalka, Kivi-tuikut, Mariskooleja, Carelia-aterimet, Aino Aalto-juomalasit, Paratiisi-astiat? Minä kyllä, ikä 38.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan Kivi-tuikkuja, Mariskooleja ja pari Aalto-maljakkoa, muita aloituksessa lueteltuja en edes haluaisi. Sen sijaan kaapeista löytyy kyllä muuta Arabiaa ja Iittalaa, ja aterimet on Savoniaa.

Vierailija
62/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aalto-vaasi, Artekin jakkara, Lokki-lamppu, Artekin ritiläpenkki, Aarikan kynttilänjalka, Kivi-tuikut, Mariskooleja, Carelia-aterimet, Aino Aalto-juomalasit, Paratiisi-astiat? Minä kyllä, ikä 38.

Aika monta tuossa listassa olevaa huushollista löytyy:

Aalto-vaaseja on neljä kappaletta, erivärisiä ja -kokoisia. Artekin jakkaraa ei ole, mutta keittiössä on Artekin pöytä ja tuolit. Artekin ritiläpenkkejä on kaksi kappaletta, Aarikan kynttilänjalkakin löytynee jostain kaapin perältä, Kivi-tuikkuja on kymmenen kappaletta ja käytössä on Carelia-aterimet (mielestäni hyvät).

Ikääkin on jo yli 70 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivi-tuikkuja ja Mariskooleja on. Aalto-vaasin voisin ehkä ottaa. Artek, Aarikka, Lokki, Paratiisi.. hyh. Ei ikinä. Tuttu osti tehtaalta Lokkilampun parilla eurolla. Mokoman muovilärpäkkeen tekeminen kun ei sen enempää oikeasti maksa, mutta törkeää hintaa kiskotaan kuluttajilta. Rumakin on. Carelia ei myöskään iske, mieluummin tavallista savoniaa. Ja Aino Aalto-lasit ovat tylsät.

Off topic, Kivi-tuikut ovat vaarallisia. Mies on ollut Havin tehtaalla työn puolesta, siellä varoittelivat. Lasi on paksua ja kynttilälle liian pieni tila, halkeilevat helposti liekin kuumuudessa. Kaverilla on 5 Kivi-tuikkua haljennut, pari voimalla niin että kynttilä vaan lensi..

Vierailija
64/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista noista mitään ja jos se minusta riippuu, en koskaan omistakaan.

N27

Vierailija
65/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v ja omistan Aalto-vaasin. Saatiin häälahjaksi.

Vierailija
66/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä vanha maku. Näistä listauksista tulee mieleen lähinnä edesmenneiden isovanhempien rihkamat.

No perimällähän sitä kamaa meillä yli 35-vuotiaille lähinnä kertyy. Itse en ainakaan ole vuosiin ostanut mitään astioita tai koristekrääsää kaupasta.

Vierailija
67/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Lundia-kirjahylly ja se täynnä kirjoja!

M68

Joo, kaksi seinää Lundiaa on, mutta niissä on kirjojen lisäksi metrin verran vinyylejä, kolme hyllyä dvd-elokuvia, av-laitteita, muutama metri sarjakuvia (suunnilleen kaikki suomeksi julkaistut Coscinnyt, Morrisit, Prattit, Franquinit, Bilalit, Carl Barksit ym.) ja kymmenkunta hyllyä ammattilehtiä ja -kirjallisuutta. Pitäisi perata hyllyt läpi, siellä on varmaan paljon pois heitettävääkin.

Vierailija
68/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki löytyy ja lahjaksi saatu kivituikkukin. 31v

Vierailija
69/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari mariskoolia, mutta muuta noista en omista. N38

Vierailija
70/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki löytyy! Ikää on 65.

Vierailija
71/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla Logitechin G403.

M35

Vierailija
72/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 36 v. ja minulla on noista Aalto-laseja (6+6 kpl) sekä kolme Mariskoolia. Kaikki lahjaksi saatuja. Annan lapsille mukaan, kun muuttavat kotoa (todennäköisesti 1-4 vuoden sisällä).

Vierailija
73/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden, miten tuiki tavallisista tuotteista on kyse, harvalla kuulostaa olevan.

Vierailija
74/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks penkkiä ja puolenkymmentä jakkaraa, ei muuta.

Vierailija
75/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain Carelia aterimet. Noista muista en ole ollut kiinnostunut.

Vierailija
76/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikissa tavaroissa lukee IKEA!

Vierailija
77/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto-maljakko jostain perinnöksi tms. tullut. T: Teollinen muotoilija, joka omaa omankin maun

Vierailija
78/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko, mikä tarve selitellä, ettei ole omaa tyyliä ja että ei ole mitään itse ostettuna, roina lahjaksi väkipakollla saatu kaapin perukoilla. Entä löytyykö keltään itse ostettuna Marimekon patalappuja, verhoja, tekstiilitauluja, muumimukeja. Tästä löytyy lisää koko kansan inhokkeja.

Vierailija
79/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut kaiken siis itse, koska tykkään. Yllätys on, että kukaan muu ei tykkää. Ap

Vierailija
80/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13-vuotias tytär keräilee kivituikkuja, on haluttua tavaraa heidän luokan tyttöjen parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi