Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko seuraavat ja olet yli 35?

Vierailija
03.01.2017 |

Aalto-vaasi, Artekin jakkara, Lokki-lamppu, Artekin ritiläpenkki, Aarikan kynttilänjalka, Kivi-tuikut, Mariskooleja, Carelia-aterimet, Aino Aalto-juomalasit, Paratiisi-astiat? Minä kyllä, ikä 38.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aalto-vaasi, Artekin jakkara, Lokki-lamppu, Artekin ritiläpenkki, Aarikan kynttilänjalka, Kivi-tuikut, Mariskooleja, Carelia-aterimet, Aino Aalto-juomalasit, Paratiisi-astiat? Minä kyllä, ikä 38.

Ainoastaan 1 Mariskooli jossain kaapin perällä, lahjaksi saatu.

Carelia-aterimet oli käsissä ja mietin vanhojen Savonioiden vaihtoa niihin. Kummipoika sai Careliat ja pidin ne Savoniat. Molemmat aterinsarjat aikoinaan äitini ostamat.

N44

Vierailija
22/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista noista mitään.

34v (alaikä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto-vaasi, Jotain aaltomaljoja löytyy, mutta  ei sitä mallia johon voi laittaa vain 50 tulppaania

Artekin jakkara, ei

Lokki-lamppu,  ei

Artekin ritiläpenkki, ei

Aarikan kynttilänjalka, ei

Kivi-tuikut, on joskus ollu, hävitetty

Mariskooleja, on noita muutama

Carelia-aterimet, ei

Aino Aalto-juomalasit, kyllä, arkikäytössä

Paratiisi-astiat, ei

Ikä 46

Vierailija
24/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v ja meillä on aino aalto lasit sekä lahjaksi saatu mariskooli ja aalto-vaasi. Muita en todellakaan aio hankkia, kun eivät miellytä silmää. Tuskin edes kymmenen vuoden kuluttua.

Vierailija
25/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 mariskooli ja aaltovaasi anopilta perittyinä.

Muita inhoan, erityisesti lokki-valaisinta ja artekin ja aarikan tuotteita. Aino Aallon lasit oli 20v sitten mutta niin huonolaatuiset että 2 lasia jäi ainoaksi kokeiluksi. Ikeakin on parempilaatuista!

n 56v

Vierailija
26/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on useampia Aalto-vaaseja ja Artekin jakkaroita, joku Aarikan kynttilänjalkapari, epälukuinen määrä Kivi-tuikkuja, ja pari settiä Carelia-aterimia. Jännä muuten nuo Careliat tässä, yleensähän ihmisillä on Savonioita, eikä Carelioita. Ei niitä taideta enää valmistaakaan?

Lokki-lamppua, Artekin ritiläpenkkiä, Mariskooleja tai Paratiisi-astioita ei ole.  Ei myöskään Aino Aalto-juomalaseja, mutta niitä on joskus parikymppisenä ollut.

Lisäksi meillä on iso kasa muuta menneiden vuosikymmenten laatutavaraa.

Vierailija
27/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v ja joku ihan pieni aaltokippo on kaapin ylähyllyllä. Samalla hyllyllä on pari mariskoolia ja kivituikkuja. Kaikki lahjaksi saatuja ja käyttämättömäksi jääneitä.

Aaltolasit meillä on ihan arki käytössä, niitä on siis 13kpl.

Paratiisi astioista kyllä pidän paljon, mutta en raaski koko astiastoa ostaa joten mennään tällä perus teemalla mikä meillä jo on.

Muita tosta listasta en haluaisikaan. Pitäisi oikeastaan ne kipotkin sieltä ylähyllyltä myydä pois.

Vierailija
28/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Aino Aalto -laseja, nekin kakkoslaatua (välivärejä) outletista naurettavan halvalla. Mies sai Aalto-vaasin lahjaksi väitellessään tohtoriksi, mutta antoi sen äidilleen. Mutta omistan Stefan Lindforsin Serpent-dildon! - N51

Vierailija
29/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aalto-vaasia on pienikokoisena koristeena ja lisäksi tuikkualusen mallinen, Artekia ei ole mitään eikä Lokkia, ei Aarikan kynttiläjalkoja, Kivi tuikkuja on viitisen kappaletta, Mariskoolia ei yhtään eikä Careliaa, ei Aino Aaltoa ja yksi Paratiisin iso kahvituoppi. Mikä oli aloituksen tarkoitus? Olet käyttänyt melko paljon rahaa ikonisiin merkkeihin ja olet jotenkin parempi kuin muut?!  t. 49 vuotias FM

Vierailija
30/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista. Mutta omistan Barong-puolimiekan, Billnäsin kirjoituspöydän ja sekalaisen joukon Lomonosovin posliinia. 

N36

Vierailija
31/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itselläsi Lundian iso seinänlevyinen kirjahylly, jossa toistasataa kirjaa?

Vierailija
32/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi saatu Aalto vaasi ja yksi Mariskooli.

Itse ostetut Aino Aalto-lasit

40

Vierailija
33/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40, ja ykskään ei noista osunut. Ihan siitä syystä, ettei ole mun tyyliä ollenkaan.

Vierailija
34/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen FM ja hamstraaja. Tykkään nuista kaikista tosi paljon ja oon säästänyt saadakseni ne. Aattelin kysyä, onko muita samanlaisia. Ap

Vierailija
35/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös Lundia kirjoineen. Ap

Vierailija
36/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aalto-vaaseja on kaksi, Kivi-tuikkuja ja Mariskooleja löytyy. Aino Aalto -laseja itae asiassa on myös, mutta alkuperäistä Riihimäen Lasin tuotantoa ja malleja.

Muut mainitut ei ole mun makuun, varsinkaan Artekin huonekalut.

Ikää kohta 44.

Vierailija
37/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto-vaasi kyllä, se on kaunis ja siinä kukat näytävät hyviltä.

Aalto-jakkaroiden halpisversioita on, samoin ritiläpenkin halpisversio. En pidä hyvätuloisenakaan kauhean järkevänä maksaa tuollaisista suuria summia. Muotoilu sinänsä miellyttää silmää.

Vierailija
38/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen FM ja hamstraaja. Tykkään nuista kaikista tosi paljon ja oon säästänyt saadakseni ne. Aattelin kysyä, onko muita samanlaisia. Ap

Eikö nuo ole aika massatavaroita? Mä ainakin tykkään uniikimmista esineistä.

Vierailija
39/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artekin huonekaluja, lahjaksi saatu Aalto-vaasi, lahjaksi saatuja mariskooleja, aino-lasit (jotka ovat helevetin huonoja kestämään, joten siirryimme kartioihin) ja carelia-aterimet löytyy. 

Vierailija
40/104 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aalto-vaasi: jep, häälahja työpaikalta, en siis ostanut itse

Artekin jakkara: jep, perintöä anopilta, nahkaiset päälliset, 3 kpl 

Lokki-lamppu: luojan kiitos en 

Artekin ritiläpenkki: kts yllä

Aarikan kynttilänjalka: kts yllä 

Kivi-tuikut: näitä oon hommanut jopa ihan itse 

Mariskooleja: 2 kpl, molemmat lahjoja, en suostu laittamaan esille 

Carelia-aterimet: ei ole 

Aino Aalto-juomalasit: ei ole 

Paratiisi-astiat: ei ole, olin perinnöksi saamassa koko setin 6:lle + tarjoiluastiat, annoin kierrätyskeskukseen 

Ikä 46v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi