Keski-ikäinen nainen asioi nuoren kauniin naisen kassalla. Sivusta seurattua :(
Eilen ruokakaupassa oli kaksi kassaa käytössä. Minulla hihna täynnä tavaraa, edelläni mies maksamassa, taakseni tuli nainen parin jutun kanssa. Toinen kassa oli vapaana. Meidän myyjämme oli ns. tavallisen näköinen, ei kovin laitettu vaikka nuori hänkin. Toisen kassan myyjä oli vaalea, pitkätukkainen, meikattu ja todella näyttävä. Hän huikkasi että täällä on vapaa kassa. Nainen takanani katseli seinille eikä ollut kuulevinaan. Minä luulin ettei hän kuule, ja sanoin minäkin että toinen kassa on vapaana. Nainen mulkaisi minua, tuhahti ja siirtyi toiselle kassalle. Tajusin mistä on kysymys, että hän ei yksinkertaisesti olisi halunnut mennä kauniin kassan asiakkaaksi, ja jäin seuraamaan tilannetta. Hän asioi kasvot minuun, joten oli helppo huomata ettei hän katsonut kertaakaan kassatyttöön päinkään. Alkutervehdys, tuleeko muuta, loppusumma, kuitti ole hyvä ja kiitos hei. Nämä kaikki kassa jutteli ystävällisesti, asiakas ei ollut näkevinään. Kun asiointi oli ohi, nainen siirtyi pakkaamaan ja siinä kohtaa loi tyttöön pitkän myrkyllisen katseen.
Ihan kamalaa. Ja surullista.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Syyhän voi olla ihan mikä tahansa. Ehkä hän tunsi kassan.
Mä veikkaan tätä tai sitten sitä että naisella oli joku henkilökohtainen mietintä menossa ihan muusta tilanteesta ja henkilöstä eikä keskittynyt nykyhetkeen. Tätä sattuu.
Mä olin nuorempana todella hyvännäköinen. Oman ikäiset nuoret naiset olivat ilkeitä ja karttoivat seuraa. Mitä enemmän vetypreedoksidia ja mustaa lineria sekä huulipunaa sitä karmeampaa käytöstä minua kohtaan. Huomaan tätä käytöstä nuorten naisten kohdalla edelleen. Keski-ikäiset naiset lähinnä vitsailee joskus tyyliin että kuule jos voisin vaihtaa osia sun kanssa.n
Naapurin mummo on aina vihaisen näköinen ja tuhahtelee kaikille. Johtuu varmasti siitä että C-rapussa asuu nuori ja kaunis tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Niin en tietysti tiedä että mikä hänen käytöksensä perimmäinen syy oli, mutta en ole koskaan nähnyt että joku olisi vastahakoinen menemään vapaalle kassalle. Päinvastoin, avautuville kassoille rynnitään verissäpäin. Tarina on kuitenkin tosi, ja tuli kurja mieli kassatytön puolesta. Ap
Olen keski-ikäinen nainen ja minua ei haittaa onkin siinä yksi tai kaksi jo jonossa ennen minua. Voin jonottaa. Jos minulla on kiire, niin kyllä silloin kuulen kutsun vapaalle kassalle.
Luulen, että enempi sitä keski-ikäistä harmitti se, ettei vaan sanonut "kiitos ei, tämä on ihan hyvä näin"... harmitti, että lähti siihen teidän hössötykseen mukaan. Sillä oli ihan hyvä siinä missä oli.
Ja lisäksi...sinä aapee teet kyllä räikeitä tulkintoja.
Kuka edes jaksaa välittää kenenkään ulkonäöstä? Mitä sillä on väliä minkä näköisiä ihmiset ovat?
Ehkä sille oli vain liian työlästä siirtyä toiselle kassalle kun olisi voinut seisoskella paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän on sinun yksipuolinen näkemyksesi asiasta eikä ennakkoluuloillasi liene asian kanssa mitään tekemistä.
Ei tämä ole yksipuolinen näkemys vaan tämä on yksi näistä todella huonoista trolleista joita tällä palstalla näkyy aina vain enemmän ja jokainen näistä trolleista näyttää uppoavan äityleihin, kuin kuuma veitsi voihin =(
Huvittavimpia ketjussa on noi, jotka ei mee tyhjälle kassalle vaan tsiigailee minkänäköisiä kassoja on ja niistelevätkö nenäänsä. 😂
Käytän itsepalvelukassoja jos on. Muuten valitsen kauneimman kassan.
Mäkin skippasin eilen hyvännäköisen nuoren vapaan kassan ja menin naapurikassalle jossa oli jonoa ja vanhempi nainen myymässä. Syynä se että vanhempi kassa on mun tuttu :P
Nyt kun olen itse keski-ikäinen, haluan suosia muita keski-ikäisiä naisia. Heidän seurassaan on luontevampi olo jotenkin. Jos vaan tarjolla on niin valitsen keski-ikäisen asiakaspalvelijan.
Haha, vieläkin tämä keskustelu käy kiivaana. Sanon nyt vielä kerran että ei ole provo. Ja toisekseen, sanoin naiselle vapaasta kassasta koska kassatyttö kurotteli kaapin takaa ja huikkasi kahteen kertaan tuolle naiselle vapaasta kassasta. Minä seisoin tavallaan heidän välissään. Jos itse huomaatte että jollekin puhutaan eikä tämä huomaa, niin olisi aika tökeröä olla sanomatta mitään. Joten päsmäröintisyytökset on nyt ihan puppua tässä tapauksessa. Johan olisin ollut aivan tollo jos olisin seissyt ja esittänyt etten huomaa mitään.
Ei mulla muuta. :) ap
Naapurini avas tänään hitaasti ulko-oven. Jouduin odottelemaan koirani kanssa vuoroa ihan liian pitkään. Selkeästi naapuri vihaa koiria ja koiranomistajia ja hidasteli tahallaan, että joutuisin jäätymään ulkona ja koiraparkani sairastuisi. :( Hän oli minua vanhempi, keski-ikäinen nainen, joka ei edes hymyillyt. Jotain mutisi myrtsinä avaimia ronkkiessaan. TÄMÄ todistaa ajatteluni todeksi!