Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen nainen asioi nuoren kauniin naisen kassalla. Sivusta seurattua :(

Vierailija
03.01.2017 |

Eilen ruokakaupassa oli kaksi kassaa käytössä. Minulla hihna täynnä tavaraa, edelläni mies maksamassa, taakseni tuli nainen parin jutun kanssa. Toinen kassa oli vapaana. Meidän myyjämme oli ns. tavallisen näköinen, ei kovin laitettu vaikka nuori hänkin. Toisen kassan myyjä oli vaalea, pitkätukkainen, meikattu ja todella näyttävä. Hän huikkasi että täällä on vapaa kassa. Nainen takanani katseli seinille eikä ollut kuulevinaan. Minä luulin ettei hän kuule, ja sanoin minäkin että toinen kassa on vapaana. Nainen mulkaisi minua, tuhahti ja siirtyi toiselle kassalle. Tajusin mistä on kysymys, että hän ei yksinkertaisesti olisi halunnut mennä kauniin kassan asiakkaaksi, ja jäin seuraamaan tilannetta. Hän asioi kasvot minuun, joten oli helppo huomata ettei hän katsonut kertaakaan kassatyttöön päinkään. Alkutervehdys, tuleeko muuta, loppusumma, kuitti ole hyvä ja kiitos hei. Nämä kaikki kassa jutteli ystävällisesti, asiakas ei ollut näkevinään. Kun asiointi oli ohi, nainen siirtyi pakkaamaan ja siinä kohtaa loi tyttöön pitkän myrkyllisen katseen.

Ihan kamalaa. Ja surullista.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee välillä mieleen(oon keski-ikäinen nainen)että se kauniimpi kassa ei oo oikein luotettava(tää on varmaan ihan hassua!)että se tavallisen näköinen tai vanhempi kassa on joko nopeampi tai osaa asiansa paremmin..

Vierailija
42/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ap välitä. Täällä on tapana lynkata aloittaja, oli asia sitten mikä tahansa. Ilmeisen vaikeaa on joillekin ihmisille näemmä uskoa, että myös kauniita ihmisiä voidaan ylenkatsoa ja kohdella kurjasti. Kokemusta on.

lässyn lässyn

Niin mikähän oli lässyn lässyn? Etkö usko että kauniit ihmiset voivat tosiaan saada tympeää kohtelua nimenomaan ulkonäkönsä tähden? Näkeehän sen jo täällä palstalla kuinka laittautuneita naisia haukutaan milloin mitenkin. Antaa kyllä todella yksinkertaisen kuvan teistä jotka jankkaavat täällä ap:n esittämän skenaarion mahdottomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuori nätti kassa tiuski mummolle, joka oli vahingossa ottanut kaksi lehteä eikä halunnutkaan maksaa toisesta. (Otti niin päähän et meinasin valittaa esimiehelle.) Mitä tästä nyt voi sit päätellä?

Vierailija
44/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa kyllä todella yksinkertaisen kuvan teistä jotka jankkaavat täällä ap:n esittämän skenaarion mahdottomuutta.

Ei ole kyse skenaarion mahdottomuuden jankkaamisesta, vaan siitä, että ap halusi tehdä tilanteesta ongelman jota tulla tänne päivittelemään, kun se oli vain ja ainoastaan hänen käsityksensä tilanteesta. 

Vierailija
45/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin en tietysti tiedä että mikä hänen käytöksensä perimmäinen syy oli, mutta en ole koskaan nähnyt että joku olisi vastahakoinen menemään vapaalle kassalle. Päinvastoin, avautuville kassoille rynnitään verissäpäin. Tarina on kuitenkin tosi, ja tuli kurja mieli kassatytön puolesta. Ap

Mistä sinä tiedät vaikka nuo kaksi tuntisivat toisensa jotenkin ikävissä merkeissä? Älä sääli ennen kun tiedät.

Vierailija
46/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ap välitä. Täällä on tapana lynkata aloittaja, oli asia sitten mikä tahansa. Ilmeisen vaikeaa on joillekin ihmisille näemmä uskoa, että myös kauniita ihmisiä voidaan ylenkatsoa ja kohdella kurjasti. Kokemusta on.

lässyn lässyn

Niin mikähän oli lässyn lässyn? Etkö usko että kauniit ihmiset voivat tosiaan saada tympeää kohtelua nimenomaan ulkonäkönsä tähden? Näkeehän sen jo täällä palstalla kuinka laittautuneita naisia haukutaan milloin mitenkin. Antaa kyllä todella yksinkertaisen kuvan teistä jotka jankkaavat täällä ap:n esittämän skenaarion mahdottomuutta.

No susta antaa yksinkertaisen kuvan kun et ilmiselvästi ole tajunnut mistä on kyse. Eihän kukaan ole sanonut ettei tuo voisi olla mahdollista. Totuutta vaan ei tiedä ap tai kukaan muukaan, joten kaikki on spekulaatiota. Siksi täällä tarjotaan erilaisia vaihtoehtoisia selityksiä. Tajuatko nyt vai väännetäänkö ratakiskoista?

Vierailija
47/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kannattaisi tehdä omassa päässään johtopäätöksiä toisten ihmisten ajatuksista, joita et kuitenkaan voi mitenkään tietää. Mitä jos sillä naisella oli aikaisempi huono kokemus siitä kassamyyjästä, ja hän ei sen takia halunnut kyseiselle kassalle? Tai ehkä hänellä ei ollut kiire jonotella eikä siksi kokenut tarpeelliseksi vaihtaa kassaa. Ehkä hänen perusilmeensä vain ei ole hymyilevä, ja sinä tulkitsit koko ihmisen suivaantumisen pieleen? Vaihtoehtoja on monia. Kannattaa ehkä miettiä mieluummin, miksi sinä noin kerkeästi kuvittelet muiden päähän ikäviä ajatuksia...

Vierailija
48/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mä olen ainakin huomannut, että jos pariskunta on kaupassa, haluaa nainen aina mennä jonkun ei niin hyvännäköisen-kassaneidin kassalle, eikä kauniin kassaneidin kassalle. Ei halua että kassaneiti moikkaa ja hymyilee miehelleen ja mies vaikka voisi tästä tykätä :D

.

Vierailija
49/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mä olen ainakin huomannut, että jos pariskunta on kaupassa, haluaa nainen aina mennä jonkun ei niin hyvännäköisen-kassaneidin kassalle, eikä kauniin kassaneidin kassalle. Ei halua että kassaneiti moikkaa ja hymyilee miehelleen ja mies vaikka voisi tästä tykätä :D

.

Paskapuhetta. Mun mieheni on vapaa menemään ihan mille kassalle haluaa. En ole mustasukkainen.

Vierailija
50/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoista ei niin väliä, mutta nämä ap:n kaltaiset tapaukset, jotka haluavat määräillä muita ärsyttävät. Jos haluan mennä johonkin kassaan, menen. Valitsen jopa pisimmän jonon, jos haluan. Mutta mikä siinä on ettei se sovi toisille? Pitää alkaa käskyttämään muita. "Tuolla on vapaa kassa". Niin, entä sitten?

Jos haluan mennä siihen, menen. En ole pikkulapsi, jota tarvitsee neuvoa. Jos minulla on aikaa ja haluan viettää sen kassajonossa, kai se on oma asiani? Jos haluan seistä juuri sinun takiasi, jotta voin kytätä ostoksiasi, niin sekin on oikeuteni.

Ehkäpä keski-ikäiset naiset valitsevat, jonkun muun kassan juuri ap:n kaltaisten takia, koska muuten koko kassatilanne on kymmenien silmäparien alla tapahtuvaa arvostelunkohteena olemista. Josta sitten jokainen henkäyskin ja katse raportoidaan muille. Miten se nyt katsoi, mitä se sanoi? Kohteliko hyvin? Paremmin kuin miesmyjää tai vanhempaa naista?

Ja oikeasti, sellainen ihminen, joka ei koskaan ole saanut huonoa kohtelua on harvinaisuus. Lähes jokainen voi kertoa sinulle ilkeistä lapsista, törkeistä teineistä, ylimielisistä nuorista, tuhahtelevista keski-ikäisistä ja veemäisistä vanhuksista. Ihan joka sukupuolta ja kauneustasoa löytyy heistä.

Vierailija
51/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole mitenkään mahdollista että tämä nuori nainen oli joku todella vittumainen sukulainen tai koulukiusaajan lapsi/lapsen entinen koulukiusaaja? Asiat ei ole usein niin yksinkertaisia kuin miltä ne näyttävät.

Vierailija
52/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä asiakkaat aina valitsevat jostain syystä pidemmän jonon. Ollaan työkavereiden kanssa tultu siihen tulokseen että tykkäävät vain jonottaa :)

Vierailija
53/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen trauma sulla on keski-ikäisistä naisista?

Keski-ikäinen nainen voi toki käyttäytyä noin mutta sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä nuoren kauniin kassan kanssa. Noin voi käyttäytyä myös nuori kaunis naisasiakas, ruma nuori naisasiakas, keski-ikäinen miesasiakas, teinipoika-asiakas, ihan kuka tahansa asiakas.

Hanki nyt jo apua!

Vierailija
54/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo, siitä nuoren naisen pynttäyksestä se varmaan johtuikin. En mäkään olis menny, huudelkoon siellä vaan ihan yksinään vapaata kassaa, mä valitsen sen ruman ja siitä en tingi!

Vierailija
55/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kassatyttöjä kielletä meikkaamasta,ainakaan paljon?

Vierailija
56/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia keski-ikäisen naisen käytöstä ketä tahansa kassaa kohtaan. Tavaroita paiskotaan, mihinkään ei vasta mitään

Vierailija
57/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Ap:n tapauksesta en tiedä, mutta kyllä minä huomasin kassalla työskennellessäni, että sellaisiin todella kauniisiin ja nuoriim työkavereihini suhtauduttiin eri tavalla kuin esimerkiksi minuun (olen aika tavis, en kaunis enkä ruma). Jotenkin he saivat osakseen useammin sellaista vähättelyä ja halveksivia katseita. Toisaalta toki myös flirttiä enemmän. Koin että minuun suhtauduttiin kaikin puolin neutraalimmin.

Vierailija
58/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se satu jossa rumat siarpuolet laittoivat kauniin sisarensa siivoamaan sitä ei olla turhaan kirjoitettu eikä siitä turhaan tullut klassikkoa:)!

Vierailija
59/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe meni nyt mammoilla yllättävänkin paljon tunteisiin. Se usein nolottaa kun oma huomaamattomaksi luultu toiminta onkin näkyvää, tai joku sanoo ääneen ne omat ajatukset. Tämäkin asia on sillä tavalla tabu että ilmiön olemassaoloa ei myönnetä. Keksitään ties mitkä selitykset että sattui harmittamaan kun kengässä koirankakkaa.

Eihän sitä kukaan mielellään myönnä että on a) rupsahtanut keski-ikäinen ja b) niin pikkusieluinen että kateus saa käyttäytymään töykeästi.

Ja edelleen ap on myös keski-ikäinen tantta, mutta kerran olin kaunis kassaneiti ja monenlaista tuli koettua. :)

Vierailija
60/134 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia AP ei voi huolehtia vain omista asioistaan vaan sanoo naiselle toisen kassan olevan vapaana? Et voi tietää miksi hän halusi jonottaa. Siihen voi olla tuhansia syitä.