Keski-ikäinen nainen asioi nuoren kauniin naisen kassalla. Sivusta seurattua :(
Eilen ruokakaupassa oli kaksi kassaa käytössä. Minulla hihna täynnä tavaraa, edelläni mies maksamassa, taakseni tuli nainen parin jutun kanssa. Toinen kassa oli vapaana. Meidän myyjämme oli ns. tavallisen näköinen, ei kovin laitettu vaikka nuori hänkin. Toisen kassan myyjä oli vaalea, pitkätukkainen, meikattu ja todella näyttävä. Hän huikkasi että täällä on vapaa kassa. Nainen takanani katseli seinille eikä ollut kuulevinaan. Minä luulin ettei hän kuule, ja sanoin minäkin että toinen kassa on vapaana. Nainen mulkaisi minua, tuhahti ja siirtyi toiselle kassalle. Tajusin mistä on kysymys, että hän ei yksinkertaisesti olisi halunnut mennä kauniin kassan asiakkaaksi, ja jäin seuraamaan tilannetta. Hän asioi kasvot minuun, joten oli helppo huomata ettei hän katsonut kertaakaan kassatyttöön päinkään. Alkutervehdys, tuleeko muuta, loppusumma, kuitti ole hyvä ja kiitos hei. Nämä kaikki kassa jutteli ystävällisesti, asiakas ei ollut näkevinään. Kun asiointi oli ohi, nainen siirtyi pakkaamaan ja siinä kohtaa loi tyttöön pitkän myrkyllisen katseen.
Ihan kamalaa. Ja surullista.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tuli kurja mieli kassatytön puolesta. Ap
Tuskin tuli, halusit vaan päästä asiaa taivastelemaan ja omaa paremmuuttasi korostamaan.
Voi luoja, mitähän minä tästä itselleni saan nimettömänä palstalla... Kun täällä kerran on muitakin noin käyttäytyviä niin nielkää hyvät ihmiset sappenne ja kohdelkaa niitä ärsyttävän kauniita kuin ihmisiä. Se auttaa kun ajattelette että 20 vuoden päästä ko. kassa on se väsähtänyt keski-ikäinen. ;) Ap
Mikä tässä sulle on nyt oikeesti se ongelma? Sulla tekemisen puute vai mikä nyt hiertää? Ärsyttävän kauniita? Itseäsikö tarkoitat?
Voi ap, et jaksaisi TAAS. Tää on niin kulunut aihe, mistä sä aina keksitkin uuden tavan mollata keski-ikäisiä naisia. Ja ihan voin sanoa nuorena kassalla työskennelleenä, että kaikissa ikäryhmissä ja molemmissa sukupuolissa oli epäkohteliaita, törkeimmät asiakkaat olivat kuitenkin n. 40-60 v miehiä.
Nyt ymmärrän paremmin taas monta asiaa. Antaapa olla minun puolestani. Ap
Älä ap välitä. Täällä on tapana lynkata aloittaja, oli asia sitten mikä tahansa. Ilmeisen vaikeaa on joillekin ihmisille näemmä uskoa, että myös kauniita ihmisiä voidaan ylenkatsoa ja kohdella kurjasti. Kokemusta on.
Mikäs sinä olit tuntematonta ihmistä siitä toiselle kassalle häätämään? Jospa siltä toiselta kassalta ei saanut tupakkaa, niin tuhahteli siksi että joutuu nyt sinun takiasi vielä käymään toisessakin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei vain olisi jaksanut siirtyä? En itsekään aina viitsi, harvoin mulla niin kiire on.
No miksi sitten olla niin epäystävällinen? Näköjään selityksiä löytyy.
No joskus vaan on niin huono päivä, että ei jaksaisi mitään. Väsyttää ja v*tuttaa vaan koko maailma ja haluaisi vain käpertyä sohvan nurkkaan ja olla yksin ilman mitään sosiaalisia kontakteja toisiin ihmisiin. Toisinaan kuitenkin kaupassa on pakko käydä tällaisenakin päivänä. Toki silloin vaikuttaa epäkohteliaalta kun ei vain jaksa puhua kenellekään. Ei se silti välttämättä sitä tarkoita, että vihaa kauniita nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen provo tällä kertaa. Lopeta jo ap.
Hahhahaa osui ja upposi!
Niin no ap:hän on se sama keski-ikäinen katkera mies, jota nämä nyt keski-ikäiset naiset eivät aikoinaan huolineet. Häntä ärsyttää suunnattomasti, kun ikäisensä naiset vain porskuttavat menemään, nauttivat elämästään, kun hän itse rypee itsesäälissä ja katkeruudessa. Me keski-ikäiset naiset ollaan kuule itse usein nuorten, kauniiden naisten äitejä, eikä ikimaailmassa tulisi mieleen vihata heitä tai edes ärsyyntyä. Nuoret ihmiset on yleensä kivoja ja ystävällisiä, mutta kassan valitsen sen mukaan missä on lyhin ja nopeasti vetävä jono. Hädin tuskin huomaan minkänäköinen kassa on. Keksi ensi kerralla vähän parempi provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tällainen provo tällä kertaa. Lopeta jo ap.
Hahhahaa osui ja upposi!
Jankuti jankuti.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, eli palstalaiset käyttäytyvät siis itsekin juuri noin nättejä kassoja kohtaan. :D
Kyllä näteillä naisilla, sekä miehillä pitää olla enemmän kunnianhimoa kuin tyytyä olemaan kassana. Siksi välttelen heidän kassoilla asiontia.
Vierailija kirjoitti:
Älä ap välitä. Täällä on tapana lynkata aloittaja, oli asia sitten mikä tahansa. Ilmeisen vaikeaa on joillekin ihmisille näemmä uskoa, että myös kauniita ihmisiä voidaan ylenkatsoa ja kohdella kurjasti. Kokemusta on.
lässyn lässyn
Vierailija kirjoitti:
Itse jännitykseen taipuvaisena miehenä valitsen kaupassa aina mieskassan tai mahdollisimman epäviehättävän vanhan naisen..
Itse valitsen sen kassan missä lyhin jono. Ihan sama kuka siellä sattuu istumaan.
Suloisin kassa ever oli aikoinaan Kampin K-marketissa työskennellyt (entinen Idols tms tähti) Agnes Jotain (se puolalainen), hän oli niin sympaattinen ja hymyilevä, että silloin valitsin hänen kassansa aina.
t. N41
Voisiko joku kertoa että minkälainen tapahtuma täällä pitäisi kuvailla ettei syytettäisi provoksi? Voin kertoa että niin tylsä elämä mulla ei sentään ole että alkaisin KEKSIMÄÄN tapahtumia tänne. Kun ihmisten parissa liikkuu päivittäin niin kyllä siinä kaikenlaista pääsee todistamaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3544 kirjoitti:
Ap:lle vinkiksi, että nyt tammikuussa alkaa esimerkiksi kansanopistoilla jos jonkinlaista kurssia, ja kohtuuhintaan. Ihan vaan jos sattuisit kaipaamaan vaikka vähän lisää sisältöä elämääsi.
Kiitos vinkistä. Eivät taida tarjota mitään siihen hetkeen kun seisoo tylsistyneenä kassajonossa? Ap
Silloin voit treenata lantionpohjalihaksiasi. Miehesi ainakin tykkää.
On se ihmeellistä, kun sanotaan, että miehet tekevät ja ovat tehneet, kautta maailman historian, suurimmat keksinnöt. Sen täytyy olla pieni ryhmä miehistä, koska useimmat miehet vaikuttavat idiooteilta. Tuijottelevat ja kuolaavat naisten perään työssä ja kaupoissa ja kaikkialla. Kuolaamiseksi toiminta useimmiten jääkin. Äitiä vissiin ikävä niillä. Keitä ne ovat, ne valtavia innovaatioita luovat keksijänerot? No, tiedän tietysti, etteivät ne missään vauvapalstoilla viihdy naisia naurattamassa, mutta silti ihmetyttää
No mä en rynni ns vapaalle kassalle jos oon jo ihan kassahihnan päässä. Usein uusi kassa tekee aloittelurituaalit, ja tutussa kaupassa huomaam että hidas uusi kassa ei ole vaihtoehto. Saatan myös tarvita jotain mitä juuri siltä kassalta työläs saada, kuten postimerkki tms. Se taas onko kassa nuori vai vanha tms ei kiinnosta
Ainoastaan tummaihoisen tai muun ulkolaisen kassalle en mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jännitykseen taipuvaisena miehenä valitsen kaupassa aina mieskassan tai mahdollisimman epäviehättävän vanhan naisen..
Itse valitsen sen kassan missä lyhin jono. Ihan sama kuka siellä sattuu istumaan.
Suloisin kassa ever oli aikoinaan Kampin K-marketissa työskennellyt (entinen Idols tms tähti) Agnes Jotain (se puolalainen), hän oli niin sympaattinen ja hymyilevä, että silloin valitsin hänen kassansa aina.
t. N41
Sama!
Muuten Ap:lle tiedoksi - Agnesta lukuunottamatta en katso kassahenkilön ulkonäköä vaan valitsen jonon pituuden perusteella. Aplla on ilmeisen vilkas mielikuvitus ja etsimällä etsii merkkejä ympäristöstä vahvistamaan hänen maailmankuvaansa.
T. Keski-ikäistyvä nainen
Onko ap myös nuori, meikattu näyttävä pimu, kun keski-ikäinen nainen ilmeisesti mulkaisi ja tuhahti myös hänelle? Vai oliko naisella kenties huono päivä ja kohteli kaikkia samalla tavalla?
Me keski-ikäiset naiset olemme niiden nuorien kauniiden tyttöjen äitejä 😃❤
Kiitos vinkistä. Eivät taida tarjota mitään siihen hetkeen kun seisoo tylsistyneenä kassajonossa? Ap