Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erimielisyys miehen kanssa - miehen mielestä kukaan mies ei olisi parisuhteessa naisen kanssa, ellei saisi tältä p:tä

Vierailija
02.01.2017 |

Mitä mieltä olette?

Miehen mielestä miesten ainoa motiivi olla parisuhteessa on seksi. Kuulema muuta voi kuvitella ja väittää, mutta se on fakta. Minä olen täysin eriä mieltä asiasta. Siinä missä naisetkin, kai miehetkin pariutuvat eri syistä johtuen.

Kauhea kina syntyi tästä nyt >:(

Kommentit (298)

Vierailija
61/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kylläkin se parisuhteen liima on ruuan valmistus, siivous ja pyykit, joista nainen vastaa. Seksi tulee sitten palkintona hänelle ja fyysisen tarpeen hoitona itselle. Parielämä on helppoa ja ongelmatonta kun sen toimivan muodon ja osatekijät oikein oivaltaa.

Vierailija
62/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan nainenkaan olisi parisuhteessa miehen kanssa ellei saisi tältä ky*pää. Mikä tässä siis ongelma?

Kyllä itseasiassa aika suuri osa naisista on suhteessa, jossa ei ole kiinostunut seksistä. Vai tarkotatko, että jos nainen ei saisi halutessaan? En tiedä onko edes sellasta parisuhdetta olemassa, jossa mentäs seksissä miehen ehdoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saisi seksiä vaikka kuinka paljon muualta. Hän haluaa minut kumppaniksi. Tottakai seksi kuuluu rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta ei seksi ole syy suhteeseen, vaan halu kumppanuuteen.

Vierailija
64/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en minä, nainen, olisi parisuhteessa mieheni kanssa, jos meillä ei olisi seksiä. Sehän on ihan tosi olennainen osa suhdetta! Tavallaan siihen kaikki kulminoituu. Rakastan miestä, hänen luonnettaan, mutta eihän se suhde olisi oikea parisuhde, jos sitä ei elettäisi todeksi rakastelemalla.

Olet h*ora ja alikehittynyt. Sitoutuminen toiseen tekee parisuhteen, ei seksi.

Vikaa päässä? no ei se haittaa, meistä on moneksi.

Vierailija
65/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette?

Miehen mielestä miesten ainoa motiivi olla parisuhteessa on seksi. Kuulema muuta voi kuvitella ja väittää, mutta se on fakta. Minä olen täysin eriä mieltä asiasta. Siinä missä naisetkin, kai miehetkin pariutuvat eri syistä johtuen.

Kauhea kina syntyi tästä nyt >:(

Mies on liitossa seksin takia. Tietenkin jos nainen vaikka sairastuu niin mies hyväksyy sen että seksiä ei saa. Mutta jos nainen ei terveenä anna seksiä niin se tarkoittaa miehelle että nainen ei rakasta miestä.

Itse olen mies.

"Anna seksiä" kertoo asenteestasi. Eikö sinusta ole merkitystä sillä, haluaako nainen seksiä? Rakastava, terve nainen nimenomaan haluaa seksiä miehensä kanssa, ei anna sitä. Miestä. jolle nainen vain antaa seksiä kutsutaan usein myös nimellä huono rakastaja.

Ööööö.... Suurinmallle osalle naisista seksi ei ole kovinkaan tärkeää, varsinkaan lasten saamisen jälkeen.

En tunne ainuttakaan tällaista naista. Luulin, että se oli isoäitien ikäpolven juttu kun erotakaan ei voinut.

Mulle ainakaan seksi ei ole tärkeää vaan melkeinpä vastenmielistä ja inhottavaa. Mutta luulenpa, että se johtuu siitä, että suurin osa miehistä ajattelee kuten ap:n mies enkä ole tavannut toisenlaisia.

N44

Vierailija
66/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdetasokkuudessa

Vierailija
67/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko naisille yllärinä että he ovat miesten leikkikaluja ja panopuita? Tämä on usein puettu muotoon rakkaus jotta se vetoaisi naiseen.

Juuri tästä syystä en koskaan koskisi mieheen. Tuntisin itseni esineeksi ja leikkikaluksi. Naiset eivät eroa mitenkään prostituoiduista. Miehet käyttävät aina naisen kehoa vain omana kiihokkeenaan.

Miehet eivät ole romanttisia vaan he haluavat seksiä. Siksi me romanttiset joudumme olemaan ilman miestä.

Niin, jos loisit hänen lompakolla olet kuin prostituoitu.

Vierailija
68/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on kyllä kumppanuus tärkein asia.

Seksi on itseasiassa aika tylsää ja senhän huomaa siitäkin miten se pidemmissä suhteissa yleensä vähenee aika harvinaiseksi.

Vierailija
69/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai noita nyt on maailmassa tapauksia, joissa nainen ei enää kykene seksiin sairauden tai vamman takia, mutta hänen miehensä pysyy silti hänen rinnallaan.

Itse en todennäköisesti haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä seksi on ainoa syy olla parisuhteessa. Rakkaudella ja kumppanuudella ei taida paljon tekemistä parisuhteen kanssa olla miehesi mielestä.

Tietenkin rakkaus ja kumppanuus on tärkeintä. Mutta naisten pitää ymmärtää että miehelle se seksi on sitä välittämistä ja rakkautta. Mies haluaa näyttää rakkautensa seksillä ja haluaa että nainen näyttää rakkautensa seksillä

No tuo tuskin voi läheskään kaikkiin miehiin päteä. Paljon on miehiä, jotka eivät vaadi mitään suuria rakkauden tunteita halutakseen harrastaa seksiä naisen kanssa. Jos seksi tarkoittaa rakkauden ja välittämisen näyttämistä, ei haluaisi esim yhden illan juttuja tms. koska niihin ei sisälly rakkautta.

Vierailija
70/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tilanne, että olen mitä ilmeisimmin vuosien jälkeen ajautumassa parisuhteeseen. Kaikki sujuu kuin tanssi, välitämme aidosti toisistamme, vietämme yhdessä aikaa aina kun voimme ja kyllä, sitä seksiäkin on tällä hetkellä "ihan ok":sti.

Mutta, pienet ja vähän suuremmatkin merkit antavat ymmärtää, että olen vaarassa joutua samaan tilanteeseen kuin aiemmassa pitkässä suhteessa. Eli toiselle seksi ei ole niin tärkeää ja toisaalta tapahtuessaan se pitäisi olla jotenkin erityistä. Puhumme kyllä todella avoimesti kaikesta asioista, mutta seksiä varovaisestikin lähestyessä jutustelun luontevuus vaan katoaa ja en oikein saa selviä mielipiteitä.

Tässä vaan kun ehti tapailemaan myös hyvin mutkattomasti seksiin ja nautintoon suhtautuvia naisia, niin tuntuisi hullulta enää ajaa itseään tilanteeseen, missä halut eivät ole tasapainossa. Ja en ole mikään panokone - päin vastoin mulla ei edes toimi vehkeet ilman, että välillä on välittämistä ja kemiaa.

Kysymys: Miten otan tahdikkaasti asiasta selvän, että onko naisella tahtoa heittäytyä kammarin puolella, vai onko seksielämä jotenkin lopullisesti päätetty, että se tulee mahdollisesti sitten kun keittiö kiiltää ja pyykit on silitetty kaappiin? Tärkeä asia toki tuokin arjessa, mutta edellisen elämän jo katsoin tuota, enkä mene enää sinne takaisin!

Voit kysyä ja kuunnella, tai yhtä hyvin voisit kokeilla eläimen sisälmysten tulkintaa, tai kolikon heittoa. Teot merkkaa, sanat ei.

Onko hän ollut pitkässä suhteessa, ehkä voit lähteä siitä avaamaan miten asiat ovat ennen toteutuneet, eikä miten toinen ajattelee että ne ideaalitilanteessa toteutuisivat. Ehkä voisi jotain kautta jopa eksältä tiedustella, mutta on siinäkin riskinsä.

Vierailija
71/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa seksiä piste. Ei se siitä muutu jos muutama testovajaa meninisti toista väittääkin. 

Kuka nainen sitä tuollaisen idiootin kanssa haluaa, joka ei välitä kumppanistaan parisuhteessa yhtään enempää, vaan ajattelee vain itsekkäitä tarpeitaan? Varmaan joku toinen itsekäs paskiaisnainen.

Vierailija
72/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tilanne, että olen mitä ilmeisimmin vuosien jälkeen ajautumassa parisuhteeseen. Kaikki sujuu kuin tanssi, välitämme aidosti toisistamme, vietämme yhdessä aikaa aina kun voimme ja kyllä, sitä seksiäkin on tällä hetkellä "ihan ok":sti.

Mutta, pienet ja vähän suuremmatkin merkit antavat ymmärtää, että olen vaarassa joutua samaan tilanteeseen kuin aiemmassa pitkässä suhteessa. Eli toiselle seksi ei ole niin tärkeää ja toisaalta tapahtuessaan se pitäisi olla jotenkin erityistä. Puhumme kyllä todella avoimesti kaikesta asioista, mutta seksiä varovaisestikin lähestyessä jutustelun luontevuus vaan katoaa ja en oikein saa selviä mielipiteitä.

Tässä vaan kun ehti tapailemaan myös hyvin mutkattomasti seksiin ja nautintoon suhtautuvia naisia, niin tuntuisi hullulta enää ajaa itseään tilanteeseen, missä halut eivät ole tasapainossa. Ja en ole mikään panokone - päin vastoin mulla ei edes toimi vehkeet ilman, että välillä on välittämistä ja kemiaa.

Kysymys: Miten otan tahdikkaasti asiasta selvän, että onko naisella tahtoa heittäytyä kammarin puolella, vai onko seksielämä jotenkin lopullisesti päätetty, että se tulee mahdollisesti sitten kun keittiö kiiltää ja pyykit on silitetty kaappiin? Tärkeä asia toki tuokin arjessa, mutta edellisen elämän jo katsoin tuota, enkä mene enää sinne takaisin!

Nykyisen mieheni kanssa pääsimme heittäytymisen puolelle jo parissa kuukaudessa. Jos olette heittäytyjätyyppiä, kyllä se olisi jo tullut ilmi. Edellyttäen, että välillänne on kunnioitus ja luottamus, sen se kyllä vaatii.

Vierailija
73/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on itseasiassa aika tylsää ja senhän huomaa siitäkin miten se pidemmissä suhteissa yleensä vähenee aika harvinaiseksi.

Seksi muuttuu tylsäksi jos suostuu pitämään sen tylsänä, aina samanlaisena. Ei ole mikään pakko, seksiä on niin erilaista, niin monta seksin alalajia tantrasta bdsm:ään, että se on ihan parisuhteesta kiinni onko se tylsää.

Vierailija
74/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai noita nyt on maailmassa tapauksia, joissa nainen ei enää kykene seksiin sairauden tai vamman takia, mutta hänen miehensä pysyy silti hänen rinnallaan.

Itse en todennäköisesti haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä seksi on ainoa syy olla parisuhteessa. Rakkaudella ja kumppanuudella ei taida paljon tekemistä parisuhteen kanssa olla miehesi mielestä.

Tietenkin rakkaus ja kumppanuus on tärkeintä. Mutta naisten pitää ymmärtää että miehelle se seksi on sitä välittämistä ja rakkautta. Mies haluaa näyttää rakkautensa seksillä ja haluaa että nainen näyttää rakkautensa seksillä

No tuo tuskin voi läheskään kaikkiin miehiin päteä. Paljon on miehiä, jotka eivät vaadi mitään suuria rakkauden tunteita halutakseen harrastaa seksiä naisen kanssa. Jos seksi tarkoittaa rakkauden ja välittämisen näyttämistä, ei haluaisi esim yhden illan juttuja tms. koska niihin ei sisälly rakkautta.

Ymmärsit väärin päin. Jos seksi on miehestä (tai naisesta) rakkauden näyttämistä niin seksi ilman sitoutumista on vain seksiä. Voihan se näinkin olla. Voin hoitaa vanhusta joko rakkaudella tai täysin mekaanisesti saadakseni jotain (palkan). Mutta oikeasti seksin ei pitäisi olla rakkaudessa edes rakkauden edellytys, sillä se on kiristämistä.

Vierailija
75/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi muuttuu tylsäksi jos suostuu pitämään sen tylsänä, aina samanlaisena. Ei ole mikään pakko, seksiä on niin erilaista, niin monta seksin alalajia tantrasta bdsm:ään, että se on ihan parisuhteesta kiinni onko se tylsää.

Mutta jos vaikka ikkunat ovat pesemättä, sillä eihän silloin voi harrastaa seksiä kun silloin vain ajattelee niitä pesemättömiä ikkunoita (exäni kommentti).

Vierailija
76/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit väärin päin. Jos seksi on miehestä (tai naisesta) rakkauden näyttämistä niin seksi ilman sitoutumista on vain seksiä. Voihan se näinkin olla. Voin hoitaa vanhusta joko rakkaudella tai täysin mekaanisesti saadakseni jotain (palkan). Mutta oikeasti seksin ei pitäisi olla rakkaudessa edes rakkauden edellytys, sillä se on kiristämistä.

Ei se mitään kiristämistä ole. Jos rakastaa, haluaa tuottaa toiselle mielihyvää, useimmille tarkoittaa seksiä. Jos ei halua toiselle hyvää, ei rakasta. Se on rakkauden merkki, ei ehto,

Vierailija
77/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään suostuisi tieten tahtoen menemään parisuhteeseen, jos siinä ei olisi tiedossa seksiä. Kyllä minulle seksi ehdottomasti kuuluu suhteeseen, muutenhan se on kaveruutta. Eri asia, jos mieheni vaikkapa myöhemmin vammautuisi tms., sitten täytyisi sovittaa elämä sen mukaan. Mutta oletusarvona minusta liitossa on seksiä.

Vierailija
78/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako miehet myöskin erota silloin kun heillä ei enää homma toimi? eli ei tule erektioita? 

Vierailija
79/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikolta näyttää. Alitajuntasi on jo oivaltanut hyvin mihin olet ajautumassa,toistat samaa kaavaa. Ainoa vaihtoehto on vaan katsella vierestä, mutta koskea ei saa. pikkuhiljaa v.käyrä nousee ja alat kaivelemaan vanhaa tinder profiilia esiin.

Niin se vaan on, että itsekin on ihan turha olettaa saavansa mitään, ennen kuin on vessa jynssätty ja kämppä kiiltää, koska likainen kämppä häiritsee naisen henkisiä energioita. (Tosin itse hän ei ihan hirveesti viitti / osaa siivoamisen jaloa taitoa, valitus kyllä luonnistuu.) Toisaalta siivoaminen vie tehokkaasti sen oman libidon pohjalukemiin, joten helpompi ratkaisu on unohtaa koko homma ja vaikka painua kaljalle.. tottakai joskus naisillekin voi tulla tilapäinen mielenhäiriö ja he haluavatkin actionia. Niitä almuja sitten odotellessa ....

Vierailija
80/298 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako miehet myöskin erota silloin kun heillä ei enää homma toimi? eli ei tule erektioita? 

Eihän se tarkoita, etteikö voisi seksiä harrastaa. Sehän on paljon muutakin kuin yhdyntää.