Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen kauniit, nyt rupsahtaneet naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme!

Vierailija
02.01.2017 |

Vastavetona tuolle ketjulle, jossa on rumia naisia ja millaista kohtelua ovat saaneet miehiltä sen takia.
Kerrotaan tässä kokemuksiamme, että miten miesten ja muidenkin käytös on muuttunut sen jälkeen, kun rupsahdit / vanhenit / et ole enää kaunis.

Itse huomaan sen, että miesten käytös on todella paljon tylympää (asiakaspalvelu), kukaan ei katso pitkään missään, olen ikään kuin näkymätön oli paikkana Ikea tai katu tai mikä tahansa paikka. Ennen ei todellakaan ollut näin.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi oikeastaan tietää varmuudella onko kaunis vai ruma vai siltä väliltä.

Vierailija
2/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon huomannut että mua ei enää niin kiinnosta miesten huomio. Ikää 44 enkä juurikaan kiinnitä huomiota miehiin. En jaksa enää niin hirveästi välittää ulkonäöstäkään. Nuorempana se oli lähes pakonomaista, aina vaatteet ja meikit viimeisen päälle. Meikkaan kyllä ja laitan hiukset jne mutta saatan kulkea myös ilman meikkiä ja tukka äkkiä sitaistulla ponnarilla. Mulle kyllä sanotaan toisinaan että oon kaunis, mutta liekö totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miehiltä avunsaaminen on muuten totta, kauniina ja pirtsakkana voi luottaa siihen että aina joku auttaa ja vaikka ilmaseks ,ja saat viellä treffikutsun kaupan päälle. Vaan ei enään :D

Vierailija
4/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi oikeastaan tietää varmuudella onko kaunis vai ruma vai siltä väliltä.

Varmuudella sen tietää siitä palautteesta, mitä on saanut elämänsä aikana kohtaamiltaan ihmisiltä. Oikeasti kauniille ihmisille jokainen ihminen sanoo jossain vaiheessa kanssakäymistä, että "olet kyllä tosi kaunis" tai jotain muuta vastaavaa. Tuo voi jäädä yhteen kertaan, vaikka tekemisissä oltaisiin vuosikaudet. Kauniit ihmiset ovat saaneet kuulla kehuja ulkonäöstään siis lähestulkoon kaikilta ihmisiltä, joiden kanssa ovat olleet tekemisissä. Siitä voi nyt jotain johtopäätöksiä vetää.

Ja kyllä ihminen peiliin katsoessaan suunnilleen tietää, onko ruma, tavallinen vai jopa kaunis.

Vierailija
5/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo näkymättömyys on suurin huomioni. Alkoi siinä vähän vajaa 40-vuotiaana.

Missä kuljenkin, ikään kuin minua ei olisikaan siinä. Katseet eivät kohtaa, katseita ei tule. Kaukaa jo varmaan näkyy, että tuossa on rupsahtanu akka, niitä ei vaan katsota.

Pari-kolmekymppiset asiakaspalvelijamiehet eivät todellakaan enää flirttaa ja hymyile innoissaan vaan palvelu on juuri melko tympeää ja hyvin asiallista.

Vierailija
6/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harva ihminen on minusta luonnonkaunis. Oikeastaan tiedän vain yhden naisen jolla on upeat hiukset ja tosi kauniit kasvot ilman meikinrippeitäkään. Suurin osa on ihan tavallisia.

Tietenkin voi olla kauniit vaatteet ja kaunis meikki mutta se ei tee itse ihmisestä kaunista.

Vierailija
7/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymättömyys.

Se on se sana. Kun nuori kundi ekan kerran joskus kymmenen vuotta sitten sanoi karaokebaarissa, että olet samanikäinen kuin hänen mutsinsa, alkoi alamäki.

Muutuin hyvännäköisille miehille näkymättömäksi.

Nykyisin minussa lepää noin 60v-> miesten katseet. Ei kiinnosta papparaiset pisaraakaan. Oikeasti. Itse olen vielä saanut tositosi iltatähden, joten en ole hakemassa isoisää lapselleni.

Käytän paljon rahaa vaatteisiin ja asusteisiin. Siis todella paljon - myös aikaa ja vaivaa. Katseita tulee siis myös itseni ikäisiltä naisilta (kiireestä kantapäähän -katseet).

Mieli ei tahdo pysyä iän mukana. Mutta siihen on sopeuduttava. Siihen näkymättömyyteen (paitsi papparaisten silmissä - yök)

N50

Vierailija
8/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huomio riippuu meikistä ja vaatteista ja kävelytyylistä. Jos puen jotkut kotirötkyt, laitan pipon päähän ja lähden asioille, ei takuulla kukaan huomaa. Jos taas meikkaan, laitan hiukset, korkkarit ja hyvännäköiset vaatteet, päät kääntyy edelleen. Itsevarmana kun kävelee ja hymyilee ihmisille, niin saa huomiota. Ikää 45.

Vierailija
9/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asiakaspalvelu juttu on aivan totta ja varsinkin jos palvelijana on nuorempi mieshenkilo.  Ja toinen asia minka olen huomennut on etta koen olevani ikaisekseni 'hyvan nakoinen' (50+) ja jos joku osoittaa kiinnostusta ni ne on pappoja. Ymmarran kylla etta 60+ miehelle olen 'nuorehko', mutta kun itse en ole kiinnostunut vanhemmista miehista, vaan mieluusti ottaisin semmoisen nuoremman (joita ei enaa saa). 

Nuorten, kauniiden (seka naisten etta miesten) pitaa  nauttia nuoruudestaan/kauneudestaan, mutta kannattaa myos pitaa mielessa, etta se ei kesta loputtomasti. 

Vierailija
10/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen hirvittävän helpottavana sen, etteivät miehet kiinnitä minuun huomiota niin paljoa. Nuorempana olin aika ahdistunut asiasta.

Vierailija
11/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkymättömyys.

Se on se sana. Kun nuori kundi ekan kerran joskus kymmenen vuotta sitten sanoi karaokebaarissa, että olet samanikäinen kuin hänen mutsinsa, alkoi alamäki.

Nykyisin minussa lepää noin 60v-> miesten katseet. Ei kiinnosta papparaiset pisaraakaan. Oikeasti. Itse olen vielä saanut tositosi iltatähden, joten en ole hakemassa isoisää lapselleni.

Käytän paljon rahaa vaatteisiin ja asusteisiin. Siis todella paljon - myös aikaa ja vaivaa. Katseita tulee siis myös itseni ikäisiltä naisilta (kiireestä kantapäähän -katseet).

Mieli ei tahdo pysyä iän mukana. Mutta siihen on sopeuduttava. Siihen näkymättömyyteen (paitsi papparaisten silmissä - yök)

N50

Keskiverto 50v nainen vastaa ulkonäkönsä rupsahtamisen puolesta keskivertoa 60v miestä. Syynä mm. kehon rasvojen erilainen sijoittuminen . 50v naisen leuka on jo selvästi mummelin leuka.

Ei sinun papparaisiin tarvitse ryhtyä, mutta tiedoksi että olet ulkonäkösi vanhuuden puolesta heidän tasollaan. =)

Vierailija
12/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkymättömyys.

Se on se sana.

Juuri näin. Onkohan tämä vaikeampaa kestää kuin niillä, jotka ovat syntymärumia ja olleet aina näkymättömiä miehille? 

http://www.vauva.fi/keskustelu/2750004/rumat-naiset-avaudutaan-tanne-ko…

Vierailija
13/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkymättömyys.

N50

Keskiverto 50v nainen vastaa ulkonäkönsä rupsahtamisen puolesta keskivertoa 60v miestä. Syynä mm. kehon rasvojen erilainen sijoittuminen . 50v naisen leuka on jo selvästi mummelin leuka.

Ei sinun papparaisiin tarvitse ryhtyä, mutta tiedoksi että olet ulkonäkösi vanhuuden puolesta heidän tasollaan. =)

Voisitko kuvailla millainen on mummelin leuka?! Ja koska se alkaa muodostua?

Vierailija
14/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jännä kokemus muuttua näkymättömäksi. Toisaalta vapauttavaa mutta toisinaan ärsyttävää. Ihan kuin olisi lakannut olemasta,tai menettänyt ihmisarvonsa.

Kyllä sen huomaa että kohtelu on muuttunut tylymmäksi. Asiallista se edelleen on eikä tylytystä ole tullut , mutta hymyjä näkee vähemmän.

Syksyllä aloitin kuntokuurin ja se näkyy jo ulkonäössä positiivisesti. Sen seurauksena olen saanut vähän näkyvyyttäni takaisin. Ensin ihmettelin että mistä on kyse mutta tajusin kun kun huomasin kuntokuurin vaikutukset.

En kuitenkaan pidä siitä että ihmisarvoni on ulkonäöstä riippuvainen.

Vierailija
15/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkymättömyys.

Se on se sana.

Juuri näin. Onkohan tämä vaikeampaa kestää kuin niillä, jotka ovat syntymärumia ja olleet aina näkymättömiä miehille? 

http://www.vauva.fi/keskustelu/2750004/rumat-naiset-avaudutaan-tanne-ko…

Totta kai on, kun identiteettinsä joutuu perustamaan eri asioille kuin ennen.

Vierailija
16/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkymättömyys.

N50

Hyvä vitsi :D. Katsopa lähes ketä tahansa pariskuntaa, jossa mies ja nainen ovat suunnilleen samanikäisiä ja lähes aina se on mies, joka näyttää sen 10 v vanhemmalta. Miehen kasvoissa on enemmän uurteita ja ryppyjä, roikkuu pahemmin, on isommat silmäpussit, enemmän ylipainoa, kalju päälaki tai sitten harmaa tai molempia. Miehet kun eivät meikkaa, eivätkä osaa pukeutua ja harrastavat vähemmän liikuntaa, niin sekin vaikuttaa miesten luonnollisen nopeamman rupsahtamisen lisäksi.

Tiedekin on todistanut, että miehet vanhenevat nopeammin ja siksi myös kuolevat selvästi nuorempana. Täyttä itsepetosta väittää mitään muuta.

Vierailija
17/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on vaan kivaa kun saa olla rauhassa miehiltä eikä tarvi oikeasti enää välittää mitä ne ajattelee. Tai siis ei olisi koskaan tarvinnutkaan. Oon ihan tyytyväinen ulkonäkööni edelleen. En muista milloin olis sanottu kauniiksi. Ikäistäni nuoremman näköiseksi on kyllä vieläkin sanottu, mutta ei kai se tarkoita että on kaunis.

On jotenkin surullista, jos nainen ei koko ikänään opi hyväksymään itseään sellaisena kuin on, vaan kaipaa koko ajan ulkopuolisilta kehuja ja varmistusta.

Vierailija
18/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten huomio riippuu meikistä ja vaatteista ja kävelytyylistä. Jos puen jotkut kotirötkyt, laitan pipon päähän ja lähden asioille, ei takuulla kukaan huomaa. Jos taas meikkaan, laitan hiukset, korkkarit ja hyvännäköiset vaatteet, päät kääntyy edelleen. Itsevarmana kun kävelee ja hymyilee ihmisille, niin saa huomiota. Ikää 45.

Juuri näin se menee. Olen samaa ikäluokkaa ja minusta tämä on kätevää; voin tarvittaessa olla näkymätön. Huomion saamiseen riittää esim. tiukka vyötärö, lyhyt hame, avoin tukka. Heti alkaa hymyilyä ja muuta tulla. Eikä tarvitse olla kaunis. Teininä olin kummastunut, kun minihame aiheutti melkein kolareita ja minun sääreni eivät todellakaan ole mitkään ns. mallimittaiset ja -näköiset rotusääret.

Mutta kuten joku aiemmin sanoi, en minäkään enää kaipaa tai välitä huomiosta. On paljon mukavampaa olla ninja. Kai se on se itsetunto mikä tämän aiheuttaa.

Vierailija
19/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole naama mennyt pahan näköiseksi ja kroppa päässyt pois kuoisistaan niin kyllä monen ikäisiltä miehiltä saa myönteistä huomiota vaikkei ihan nuori olisikaan.

Vierailija
20/99 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkymättömyys.

N50

Voisitko kuvailla millainen on mummelin leuka?! Ja koska se alkaa muodostua?

En tiedä aiempi tarkoitti mummelin leualla, mutta omassa peilissä näkyy joku vanha nainen jolla posket on alkaneet roikkumaan kuin jollakin mummelilla ja leuka näyttää sellaiselta mummelin leualta.

Miehet voivat piilottaa vastaavan partansa alle, ja varmasti pienempi rasvaprosentti ja paksumpi iho auttavat heitä.