Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
1/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tiettyä yksittäistä asiaa, joka tulisi mieleen. Rumuuteni vuoksi en edes viitsi liikkua ihmisten ilmoilla kuin välttämättömän, joten harvoin kuulen huutelua. Vartaloni on ihan tavallinen mutta mulla on poikkeuksellisen rumat kasvot.

Vierailija
2/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako rumat miehetkin tulla itkemään tänne ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet parisuhteessa, eikö se kerro, että joillekin sisäinen kauneus vie voiton.

t. ruma ja sinkku

Vierailija
4/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on kuitenkin mies? Et siis voi olla toivoton tapaus. Muhun ei ole mies edes koskenut koko elämäni aikana...

Vierailija
5/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulla on kuitenkin mies? Et siis voi olla toivoton tapaus. Muhun ei ole mies edes koskenut koko elämäni aikana...

Ihan mielenkiinnosta, millainen ihminen muuten olet? Koska minulla on, anteeksi nyt vain hänelle, todella ruma ja lihava ystävä joka on myös äärimmäisen ujo ja hänelläkin on pari yhdenillan juttua ollut. Kuulostaa jotenkin tosi uskomattomalta ettei IKINÄ KUKAAN olisi sinusta edes vähän kiinnostunut.

Vierailija
6/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iki-sinkku 10 v... Ala-asteella pojat kiusasivat ja pilkkasivat rumuuden takia. Aikuisena olin näkymätön vastakkaiselle sukupuolelle. Bilettämässä jäin aina seinäruusu, kukaan ei koskaan tullut iskemään ja itse oli täysin turha edes yrittää, koska lähestymiseni aiheutti yleensä jotain pilkkaavaa kommenttia/räkänaurua/päättäväinen ja napakka torjunta fiksuilta miehiltä (niiden räkänaurujen sijaan)

Vierailija
7/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ei voi paljon päätellä.Jenni Aholan mukaan superkauniit naiset itkevät rumuuttaan.

Vierailija
8/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli ap:n avautumisesta. On kuitenkin saanut miehen, me oikeasti rumat ei sellaista saada ikinä. Edes rumat miehet ei meistä huoli.

Ap:n isoimmat ongelmat oli siis että kerran ei joku halunnut jumppa-avuksi ja toisen kerran koki itsensä rumaksi. Voi ei millainen elämä...

-ikisinkku 30v

Vierailija
9/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, millainen ihminen muuten olet? Koska minulla on, anteeksi nyt vain hänelle, todella ruma ja lihava ystävä joka on myös äärimmäisen ujo ja hänelläkin on pari yhdenillan juttua ollut. Kuulostaa jotenkin tosi uskomattomalta ettei IKINÄ KUKAAN olisi sinusta edes vähän kiinnostunut.

Sehän itseänikin ihmetyttää. En aiemmin mieltänyt itseäni rumaksi, mutta vuosien varrella olen vakuuttunut siitä, koska miehet ovat kiinnostuneita kaikennäköisistä naisista... mutteivät minusta. Olen normaalipainoinen, laittaudun, pukeudun naisellisesti jne.

Silti baarissa minulle ei ole juteltu kertaakaan ja omat aloitteeni on torpattu. Onpa jopa "kaverimiehen" puolelta ilmoitettu, että "susta ei kyllä kukaan vois ikinä tykätä - oot varmasti koko elämäsi yksin". Joo joo, pitäisi jättää omaan arvoonsa, mutta kun 20 vuotta on toivonut löytävänsä poikaystävän, ja miesten viesti on tämä...

Vierailija
10/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumien naisten osaksi lankeaa ikävä kyllä olla se nainen, johon ns. lasketaan lastit hädän hetkellä mutta johon kukaan mies ei ihastu/rakastu. Olla se ihminen, jota ei aidosti haluta tai josta ei välitetä tuon taivaallista sen jälkeen kun mies on saanut tyydytettyä tarpeensa. Ei sellainen osa mitenkään ruusuinen ole, saatika että se korvaisi molemminpuolisen luottamuksen, rakkauden, kunnioituksen -ja sitoutumisen. Itse en ole koskaan onnistunut saamaan suhteeseen edes niitä vähemmän komeita miehiä, en koskaan. Olen heitä itse henkilökohtaisesti lähestynyt, silti vastaanotto on jompikumpi näistä: Joko mies haluaa kanssani vain tyyliin känniseksiä tai sitten antaa tylysti pakit. Eli suhteeseen pääsystä voin vain haaveilla. Olen muuten päälle parikymppinen nainen, ja en ole koskaan elämäni aikana ollut vakavassa parisuhteessa. Jos nainen ei kelpaa ns. huippuvuosinaan niin miksi hän kelpaisi miehille myöhemminkään? Masentavinta tässä on se että tiimalasista valuu hiekka hukkaan koko ajan eikä ole mitään mitä voisin tälle asialle tehdä. Olen kasvoistani niin ruma ettei huipputason vartalokaan sitä koskaan pystyisi kompensoimaan. En liioittele laisinkaan enkä kerjää sääliä, sanon vain asiat niin kuin ne todellisuudessa ovat.

Vierailija
11/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon ruma, vaikka itse pidänkin ulkonäöstäni. Mulla on kivat hiukset, kaunis hymy, treenattu kroppa, olen ystävällinen, avoin ja muut huomioon ottava. Silti joskus nuorempana baarissa miehet tulivat kertomaan et hyi hitto kun sä oot karsee. Lähe vetään ja painu vittuun-hokemat tulivat tutuiksi. Selvää kai on että olen ollut koko elämäni sinkku ja enää edes en haaveile parisuhteesta. Mut kaikesta tästä huolimatta mä pidän itseäni ihan hyvännäköisenä, tavallisena kuten muutkin tuolla Prismassa tallaavat. Miesten silmää en miellytä, mut mitäs sitten, elämässä on niin paljon muutakin. 

Vierailija
12/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean pinnallista porukkaa. Ällöttää tuollaiset miehet jotka noin selvästi juoksevat kauniiden naisten perässä (jumppa-apu). Hyvät käytöstavat ja kasvatus näkyvät. Esimerkiksi hyvännäköinen ja varakkaan taustan omaava mies joka on kohtelias kaikille on täysin eri asia kuin tuollainen opportunisti pyrkyri.

Vierailija
13/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kukaan ei ole niin ruma etteikö itsestään huolta pitämällä saa ihan kelvollisen yleisilmeen. Siis käy salilla ja pitää kehonsa kuosissa, käy ammattitaitoisella kampaajalla ja siistit, miksei muodikkaatkin vaatteet. Ei ole edes rahasta kiinni kunhan on prioriteetit kohdallaan. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Tekosyitä silti riittää miksi näin ei voi toimia.

Vierailija
14/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ala-asteesta lähtien haukuttu rumaksi. Tummat silmänaluset, vaalea iho ja hiukset, rumat yläetuhampaat (rako välissä ym onnettomuuden seurauksena). Sama jatkui yläasteella, mutta siellä selvisi, että nämä tietyt haukkujat olivat ihastuneita.

Nyt olen 34v ja kaikki tuo teinivuosien haukkuminen sai pitämään itseäni rumana. Sitä kait olenkin, kun minä olin/olen meidän porukasta aina se jota miehet eivät yritäkään iskeä, vaikka olen laittautunut nätisti, olen iloinen ym. Kavereille miehiä piisaa. Mieleeni on jäänyt ikuisesti yksi ilta, kun oltiin kavereiden ja heidän kavereiden kanssa iltaa viettämässä. Yksi näistä oudoista tyypeistä sanoi mulle silmiin katsoen kaikkien kuullen ja ihan puun takaa, että olen ihan helvetin ruma :( Se tuntui todella pahalle ja tuntuu vieläkin, jos se tulee mieleen. Kaikki nämä ovat vaikuttaneet itsetuntooni.

Kaikesta tuosta huolimatta olen kuitenkin jostain aina miehiä löytänyt..tai he ovat löytäneet minut. Viimeisimmän kanssa jo 15v oltu yhdessä.

Minä uskon, että kaikille löytyy varmasti jostain joku joka pitää kauniina ym :)

Vierailija
15/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli paha mieli kaikista kommenteista. En kuulu rumimpien joukkoon, mutta tiedän miltä tuntuu iva ja porukan ulkopuolelle jääminen, koska olen puoliksi espanjalaisen näköinen (isä). Ei nykyään rasistisesti kohdella, mutta jäi minulle teininä siitä silti arvet.

Vierailija
16/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, mutta ruma mä silti olen! Tavattiin netissä, joten mies oli ehtinyt ihastua mun luonteeseen ja juttuihin eikä lähteny karkuun ensitreffeillä. En lähtökohtaisesti saa miehiltä mitään huomiota edes ravintoloissa ( olen ilmaa ) ja naiset usein suhtautuu myös välinpitämättömästi, jopa alentuvasti. Hassua, mutta totta. Kauniita ihmisiä kohdellaan alkumetreiltä ystävällisesti ja kiinnostuneesti, seurattu vierestä niiiiin monta kertaa.

Luonteeltani olen kyllä rento ja ystävällinen & tutut musta tykkää ihan tällaisena, tottakai. Mulla on hyvä urheilullinen kroppa, mutta se ei todellakaan tasapainota rumaa naamaa ja huonoja hiuksia! Kehuja olen kai viimeksi saanut lapsena :/ Mutta tästä kaikesta huolimatta olen ihan tyytyväinen, kun olen tällainen ja kaikki muu on tärkeämpää kuin oma naama.

Vierailija
17/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ärsyttävää, kun ihastus kohtelee itseä ikään kuin hyvänä jätkänä, ja kehuu muita naisia minulle. Mielletäänkö ruma nainen ikään kuin mieheksi?

Toinen huvittava juttu varsinkin nyt, kun alan lähentyä viittäkymppiä on, miten nopeasti se vaimo tai tyttöystävä mainitaan, kun on uusi miestuttavuus. Ilmeisesti jotkut ovat ottaneet nämä puumajutut turhankin tosissaan. Tosin en tiedä onko kumpikaan näistä varsinaiseen rumuuteen liittyvä, mutta ainakin siihen, että minua ei pidetä potentiaalisena kumppanina. Olen melko tavallisen näköinen.

Minua nämä eivät häiritse muuta kuin silloin, kun itse ihastun johonkin mieheen, mitä tapahtuu todella harvoin.

Vierailija
18/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on läski ja ruma niin kannattaa laihduttaa. Ihan oikeasti sinusta tulee paljon kauniimpi kun laihdutat. Vaikka et pysty kasvoistasi tiettyjä asioita muuttamaan niin läskit saa aina pois kunhan itsekuria löytyy.  Kun läskit lähtee niin itseluottamus kasvaa. Se myös näkyy.

Näin miehenä, enkä ehkä niin komeana sellaisena, haaveilen täydellisestä itselleni sopivasta naisesta. Enkä halua tyytyä. Niin omallakin kohdalla on tilanne se että jään todennäköisesti yksin koska haluan tasoistani ylemmän naisen. Niin voisiko teillä ns. rumilla naisilla olla vähän samaa vikaa? Asetatte riman liian korkealle?

Vierailija
19/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nillin nillin. Tietenkin se on miesten vika etteivät pidä rumista naisista, eikä oma vika kun ette tee mitään ulkonäkönne eteen.

Vierailija
20/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mä oon ruma, vaikka itse pidänkin ulkonäöstäni. Mulla on kivat hiukset, kaunis hymy, treenattu kroppa, olen ystävällinen, avoin ja muut huomioon ottava. Silti joskus nuorempana baarissa miehet tulivat kertomaan et hyi hitto kun sä oot karsee. Lähe vetään ja painu vittuun-hokemat tulivat tutuiksi. Selvää kai on että olen ollut koko elämäni sinkku ja enää edes en haaveile parisuhteesta. Mut kaikesta tästä huolimatta mä pidän itseäni ihan hyvännäköisenä, tavallisena kuten muutkin tuolla Prismassa tallaavat. Miesten silmää en miellytä, mut mitäs sitten, elämässä on niin paljon muutakin. 

Siis miten tuo on edes mahdollista että miehet tulevat sanomaan noin? Minä en voi käsittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi